Tuurlijk, waarom veel geld betalen voor een hifi retoursignaal als het ook gewoon via de telefoon kan?quote:
Ik houd nu wijselijk mijn mond...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom veel geld betalen voor een hifi retoursignaal als het ook gewoon via de telefoon kan?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom veel geld betalen voor een hifi retoursignaal als het ook gewoon via de telefoon kan?
Bij MetMichiel gisteren werd er dan ook uitgezonden vanuit een andere locatie, en was er geen video bij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij metmichiel hadden ze wel hifi retoursignaal maar het zal brandbreedte tekort zijn aangezien bij de studio alle zalen kunnen beluisteren
GoedeMIDDAG!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:20 schreef ScottTracy het volgende:
GoedeMIDDAG
Verplicht feestje was nog best leukNu Freaknacht
Ekdom inderdaad vanuit de studio.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:24 schreef ScottTracy het volgende:
Ah Giel vanuit Groningen, Ekdom waarschijnlijk niet? Dus zijn ze nog niet reunited om half 4
het viel me op gisteren dat de radio wagens geen satelliet of antenne hebben, zodat allemaal via glasvezel gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij MetMichiel gisteren werd er dan ook uitgezonden vanuit een andere locatie, en was er geen video bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |