Ik heb eerlijk gezegd niet echt geluisterd naar wat er gezegd werdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoorde je dat ik zei dat ik aan het swingen was
Thanksquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ga naar http://freaknacht.hole1988.nl en klik op freaknacht gemist onder kies stream
Zeg dan dat je Paul van Fok bentquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:37 schreef Paul het volgende:
Ramon nam op, ik zei ik ben Paul van toen met dat Australie verhaal, hij zo :huh
Ik zo dat je dat niet meer weet, valt me tegen![]()
Mustafa Margadi, of hoe je zijn naam ook schrijft vind ik juist een prettige nieuwslezerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:01 schreef 3FMaster het volgende:
Daar heb je die slechte nieuwslezer weer.
Weet hij ondertussen denk ik welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zeg dan dat je Paul van Fok bent.
Ben je lid van de nieuwsbrief van Giel? Daar interviewt Giel hemquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef alors het volgende:
[..]
Mustafa Margadi, of hoe je zijn naam ook schrijft vind ik juist een prettige nieuwslezerSpreekt duidelijk en niet met zo'n lelijke gooise wwrrrrr die ze tegenwoordig allemaal hebben.
Gielquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je lid van de nieuwsbrief van Giel? Daar interviewt Giel hem
Nee, dat is Rachid Finche.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je lid van de nieuwsbrief van Giel? Daar interviewt Giel hem
tof nr idd!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Neuuuuuh wtf, deze hoor je nooit op 3FM maar wat een track !!!!
Supergrass - Moving. Ik ga even keihard meezingen.
Vraag om een vaste rubriekquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:54 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ik elke week ga bellen naar Timur
Nieuwe paultje pils je weet
de helft ben je alquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:54 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ik elke week ga bellen naar Timur
Nieuwe paultje pils je weet
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:56 schreef yvonne het volgende:
Ik wil ook een pm van Timur!
Ik ben de enige FOK!ker die nog geen pm gehad heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |