quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Niet aanvallend bedoeld, maar dat is zo typisch kaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zeg altijd een deel van hun naam, 1 lettergreep
Het zijn mijn broertje en mijn zus, dat mag best hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nederlanders hebben gewoon geen respect voor de ouderen.
Mijn bloedeigen broertje en zus, ik zeg wat ik wil hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet aanvallend bedoeld, maar dat is zo typisch kaas.
Topquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb net ontbeten met maltesers, bros en chips. Gaat goed.
Ik zeg tegen mijn zusje vaak 'Zusje!' of ik noem haar gewoon bij haar naam. Mijn broertje is 12 jaar jonger dan mij en die noem ik alleen maar bij zijn naam.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe spreken jullie je broer of zus eigenlijk aan? Gewoon met naam of ook wel eens "zusss".
ik zeg alleen dat het typisch kaas is rustigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mijn bloedeigen broertje en zus, ik zeg wat ik wil hoor
En ik hád al zin in lekkere dingen. Maar zo toch maar gewoon brood met soep eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb net ontbeten met maltesers, bros en chips. Gaat goed.
Wilt U niet zo liegen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:27 schreef ClioSporT het volgende:
Iedereen zegt uit respect U tegen mij, jong en oud.![]()
Vind ik negatiefquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat het typisch kaas is rustig
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Mag ik de speen van U, mijn wieg ligt niet erg comfortabel en dit zou misschien het leed verzachten, dank U wel"
12 jaar jonger? Wowquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik zeg tegen mijn zusje vaak 'Zusje!' of ik noem haar gewoon bij haar naam. Mijn broertje is 12 jaar jonger dan mij en die noem ik alleen maar bij zijn naam.
Dat is ook lekker, wat voor soep?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
En ik hád al zin in lekkere dingen. Maar zo toch maar gewoon brood met soep eten.
Het is Côte d'Orquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
weet ik.het volgende wordt cote dor.
Mwua. Het is wel echt Nederlands om de namen dusdanig af te korten. Ik krijg echt moordneigingen als mensen mij 'Tam' noemen in plaats van Tamara. Ik heet niet voor niets TAMARA en geen Tam.quote:
M'n zusje is 16, ik ben 20 en die zegt ook nooit abi. We weten eigenlijk niet eens waarom.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zeg wel gewoon abi (hij is 5 jaar ouder) en zusje noemt mij abla (is 4,5 jaar jonger). Kan me echt niet voorstellen dat ik hem bij z'n naam roep.
Dat wij een reservaat hebben geopend voor jouw soortquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat ovor positiefs kan ik zeggen over jullie soort
Ja, 12 jaar jonger.quote:
Tomatensoep denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, wat voor soep?
Het is ook echt Nederlands om daar constant over te vallenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:29 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Mwua. Het is wel echt Nederlands om de namen dusdanig af te korten. Ik krijg echt moordneigingen als mensen mij 'Tam' noemen in plaats van Tamara. Ik heet niet voor niets TAMARA en geen Tam.
Bij mij moet het wel vroeg begonnen zijn, kan me de periode dat ik hem ooit bij z'n naam heb genoemd, niet herinneren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
M'n zusje is 16, ik ben 20 en die zegt ook nooit abi. We weten eigenlijk niet eens waarom.Is waarschijnlijk niet hard genoeg op gehamerd.
Ik vind het gewoonweg lomp zegmaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is ook echt Nederlands om daar constant over te vallen
Maar dan kan je nooit * ^^ * doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kan dat dakje niet maken, boeiend....
Dat is ook lekker. Ik wil champignonsoep.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, 12 jaar jonger.
[..]
Tomatensoep denk ik.
Mijn zusje spreekt mij ook nooit aan met abla.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
M'n zusje is 16, ik ben 20 en die zegt ook nooit abi. We weten eigenlijk niet eens waarom.Is waarschijnlijk niet hard genoeg op gehamerd.
Je weet wel hoe ie heet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij mij moet het wel vroeg begonnen zijn, kan me de periode dat ik hem ooit bij z'n naam heb genoemd, niet herinneren.
Van je familie?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:31 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik vind het gewoonweg lomp zegmaar.
3.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nog 1 zakje chips eten, de verleiding is te groot.
1: naturel
2: paprika
3: cheese onion
Meeste stemmen gelden.
Als jij het maar zegtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maakt dat uit, iedereen zegt U tegen u.
Cheese Onionquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Meeste stemmen gelden.
Ooook lekker! Ik heb nu tomatensoep met mozarella. En brood met pindakaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is ook lekker. Ik wil champignonsoep.
3quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
Meeste stemmen gelden.
Zo laat nog.. ik ga nu even chips en nutella eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Cheese Onion![]()
Ik moet nog ontbijten
buitenlanders hebben geen respect voor Nederlanders. maar dat is zeker een hele groep beoordelen op huidskleur? alle nederlanders over een kamp scheren dat is rasisme!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nederlanders hebben gewoon geen respect voor de ouderen.
Mensen die serieus ingaan op de reacties hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef flexoo het volgende:
[..]
buitenlanders hebben geen respect voor Nederlanders. maar dat is zeker een hele groep beoordelen op huidskleur? alle nederlanders over een kamp scheren dat is rasisme!
ok en nu op je opmerking ingaan: die Marokkaanse (mogelijk) schoffie's die mijn oma vorige week hebben berooft dan? ik moet wel zeggen turken zijn over het algemeen netter dan marokanen
En weer rellenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef flexoo het volgende:
[..]
buitenlanders hebben geen respect voor Nederlanders. maar dat is zeker een hele groep beoordelen op huidskleur? alle nederlanders over een kamp scheren dat is rasisme!
ok en nu op je opmerking ingaan: die Marokkaanse (mogelijk) schoffie's die mijn oma vorige week hebben berooft dan? ik moet wel zeggen turken zijn over het algemeen netter dan marokanen
Leer nu eerst maar Nederlands.. pfff.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef flexoo het volgende:
[..]
nou zeker ga ik er op in. en de turken die denken dat het hier niet goed is moeten maar vertrekken uit dit slechte land waar alles fout is en wij alleen maar discrimineren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen die serieus ingaan op de reacties hier.
Seriously...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
nou zeker ga ik er op in. en de turken die denken dat het hier niet goed is moeten maar vertrekken uit dit slechte land waar alles fout is en wij alleen maar discrimineren.
FIJN DAT HET EINDELIJK EENS GEZEGD IS *SLAAT MET VUIST OP TAFEL*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
nou zeker ga ik er op in. en de turken die denken dat het hier niet goed is moeten maar vertrekken uit dit slechte land waar alles fout is en wij alleen maar discrimineren.
voor mensen die dyslexie hebben gaat dat wat moeilijker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Leer nu eerst maar Nederlands.. pfff.
Je ruikt naar knoflook, na na nana naquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:48 schreef Burakius het volgende:
Als ik Borto in het echt zou zien zou ik haar echt niet klappen. Uberhaupt niemand van dit forum (Masterix nagelaten, die zou ik wel willen klappen). Ik hou niet van vechten, maar je moet een Turk ook nietboos maken. Dan komt de beest los in hem.
Dus een allochtoon mag geen kritiek hebben op het land waarin het woont. Wat een bullshit. Weet je wat, laten we gelijk alle politiek partijen opheffen! Iedereen die het niet eens is met de huidige gang van zaken moet uit Nederland gewoon! Eigenlijk nog beter! Iedereen in Nederland eruit!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
Dit is zo'n dooddoenerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:48 schreef flexoo het volgende:
[..]
voor mensen die dyslexie hebben gaat dat wat moeilijker.
Boos maken? En dat zegt een Turk (*kuch rus) die vindt dat alle niet moslims geen Turken zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:48 schreef Burakius het volgende:
Als ik Borto in het echt zou zien zou ik haar echt niet klappen. Uberhaupt niemand van dit forum (Masterix nagelaten, die zou ik wel willen klappen). Ik hou niet van vechten, maar je moet een Turk ook nietboos maken. Dan komt de beest los in hem.
Oh en daar moet ik respect voor hebben?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:48 schreef flexoo het volgende:
[..]
voor mensen die dyslexie hebben gaat dat wat moeilijker.
Ik vind jou geen Turk klaar. Mijn mening ja. Ik vind dat je goed op je plaats bent hier in Nederland. Over een paar generaties zullen die geintegreerde atheïstische nazaten van jou zich niets meer herinneren van het Turk zijn. Case solved. Goodbye, kom nooit meer naar Turkije reemigreren dank u.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Boos maken? En dat zegt een Turk (*kuch rus) die vindt dat alle niet moslims geen Turken zijn.![]()
Burak, sen harbiden manyaksin.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind jou geen Turk klaar. Mijn mening ja. Ik vind dat je goed op je plaats bent hier in Nederland. Over een paar generaties zullen die geintegreerde atheïstische nazaten van jou zich niets meer herinneren van het Turk zijn. Case solved. Goodbye, kom nooit meer naar Turkije reemigreren dank u.
Ja, je bent echt altijd beleefd.quote:
Belkide aileyiz ozaman.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dus een allochtoon mag geen kritiek hebben op het land waarin het woont. Wat een bullshit. Weet je wat, laten we gelijk alle politiek partijen opheffen! Iedereen die het niet eens is met de huidige gang van zaken moet uit Nederland gewoon! Eigenlijk nog beter! Iedereen in Nederland eruit!
Het was een keiharde mokerslag van feiten die zich manifesteerden op jouw hersnenen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Akraba bedoel je.
Ehm nee, echt niet.
Ken je de uitdrukking: "iets met een korrel zout nemen" ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef flexoo het volgende:
[..]
kijk een groep ''slechte'' buitenlanders verpest het voor de rest. altijd maar zeuren over discrimineren dit racisme dat blabla. maar als je het hebt over buitenlanders die discrimineren?
een nederlands gezegde luid: Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Het lijkt wel alsof je willekeurig een paar moeilijke woorden uit het woordenboek pikt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het was een keiharde mokerslag van feiten die zich manifesteerden op jouw hersnenen.
Ik schil zout altijd met een samuraizwaard.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking: "iets met een korrel zout nemen" ?
Het is een goede samenhangende zin hoor. ...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je willekeurig een paar moeilijke woorden uit het woordenboek pikt.
Dit keer wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is een goede samenhangende zin hoor. ...
Ik ben vaak altererend in mijn keuze van woordgebruik. Af en toe moeilijk af en toe simpel. Net wat mij uitkomt.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben vaak altererend in mijn keuze van woordgebruik. Af en toe moeilijk af en toe simpel. Net wat mij uitkomt.
Vlegelquote:
Google maps zegt 2,4 km.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dus, ga fietsenHoeveek km is het ?
Dat is iets meer dan de helft. Het is niet veel, maar ik heb er gewoon geen zin in.quote:
Iets meer dan de helft? Jij 5km op een dag, ik 13quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is iets meer dan de helft. Het is niet veel, maar ik heb er gewoon geen zin in.
Je bent gewoon luiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ben bang dat de bus te vroeg komt en dat ik hem ga missen, maar ik wil niet buiten wachten.
Ik heb geen zin om te fietsen in de kou.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iets meer dan de helft? Jij 5km op een dag, ik 13![]()
Je bent er in minder dan 10 minuten, wat let je?
Op de fiets was je er al geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil nu op school zitten, wil nog bij mn matties kunnen staan in de laatste pauze.En ik zou m'n neef naar die jongen brengen.
Ik probeer trouwens ook aan te komen, ik moet zo min mogelijk bewegen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef Rookert het volgende:
Sjaal en handschoenen, wat is het probleem echtWatje ben je..
Veel plezier.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:46 schreef maartjeh het volgende:
Hm ik ga het huishouden maar eens doen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Veel plezier.(Is echt leuk ja, vooral stofzuigen en ramen lappen)
Alles waar je over klaagt had je zelf kunnen voorkomen, dus verwacht geen medelijdenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik nu te laat kom ben ik zo de lul he.Dan kan ik vandaag maar 1 lesuur volgen, heb het eerste uur ook al over geslagen.
Ik hoef dat niet, daar heb ik jou voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
watje, jij kan dat niet he, luiii
verwacht ik ook niet, ik heb gewoon zin om te klagen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alles waar je over klaagt had je zelf kunnen voorkomen, dus verwacht geen medelijden
Stofzuigen is niet erg, ramen lappen wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Veel plezier.(Is echt leuk ja, vooral stofzuigen en ramen lappen)
wiggerrrrquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet, daar heb ik jou voor
Ik kan dat ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Stofzuigen is niet erg, ramen lappen wel.![]()
Nee serieus, ik vind het huishouden doen niet erg. Want; daarna is alles lekker opgeruimd en schoon.![]()
![]()
Ik kan niet rustig op de bank zitten als er rommel ligt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet.Voel mezelf dan ook vies en durf niet normaal te lopen. Ramen lappen is geweldig.
Oh nou, mijn vriend is ook liever lui dan moe hoor. En door mij word 'ie dat nog meer. Terwijl we allebei 5 dagen in de week werken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:51 schreef Rookert het volgende:
Wat zal je man lui worden van je Bilmi
1.58? Damnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh nou, mijn vriend is ook liever lui dan moe hoor. En door mij word 'ie dat nog meer. Terwijl we allebei 5 dagen in de week werken.Maar ik vind het niet erg. Al kan ik wel boos worden als hij niet helpt met 2-persoons dekbed in de hoes krijgen, aangezien ik 1.58 ben en dat altijd een ENORM gevecht is als ik dat in mijn eentje moet doen.
Nouen, m'n vriend is ook maar klein dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
1.58? Damn![]()
Ik ben ruim 1/3 meter langer
Smurfjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nouen, m'n vriend is ook maar klein dus
I couldn't care less.quote:
Idd, ik heb alleen niks met lange vrouwenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:04 schreef maartjeh het volgende:
[..]
I couldn't care less.Ik hoef geen lange man, alleen maar onhandig als ik hem een kusje wil geven.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef 0013379 het volgende:
de turken in mn straat zijn het zout van de weg aan het schrapen
waarschijnlijk voor hun voorraadkastje?
maare hoe zit dat nou???
Het is zo, ze komen 200 wagons tekort en er rijden maar 2 treni ipv de normale 4 per uur tussen Rotterdam en Utrecht. Ik zou serieus de spits mijden, je kan zo de hele rit staanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, de NS waarschuwt dat het tijdens de spits vandaag tussen Rotterdam en Utrecht bomvol zal zitten. Ik heb dus echt geen zin om straks tweeëneenhalf uur zo opgepropt te zitten.
Nee, ik moet in totaal 2,5 uur treinen. Maar mijn fucking projectgroepsgenoten wilden zo nodig vandaag van half vier tot half vijf bijeenkomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is zo, ze komen 200 wagons tekort en er rijden maar 2 treni ipv de normale 4 per uur tussen Rotterdam en Utrecht. Ik zou serieus de spits mijden, je kan zo de hele rit staanEn 2,5 uur.. het is volgens mij maar half uur ofzo
Was hij zo goed? Ik hoorde dat het een moderne versie van Pocahontas was.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Vanavond nog een keertje naar Avatar 3D met vrienden.Gewoon, omdat het kan.
38 minuten van Rotterdam CS naar Utrecht staat er toch echt hoor. Klote tijdstip, ook al rijdt alles normaalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik moet in totaal 2,5 uur treinen. Maar mijn fucking projectgroepsgenoten wilden zo nodig vandaag van half vier tot half vijf bijeenkomen. Ik heb mijn tas maar alvast gepakt, maar toch zal ik niet voor 5-5:30 vanuit rotterdam weg kunnen.
Ben je nog steeds niet geweest?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was hij zo goed? Ik hoorde dat het een moderne versie van Pocahontas was.
Ik moet daarna verder naar Assen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
38 minuten van Rotterdam CS naar Utrecht staat er toch echt hoor. Klote tijdstip, ook al rijdt alles normaal
Nee, de meeste van mijn vrienden hebben hem al gezien, dus er is weinig animo voorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet geweest?
Ok sterkte, die trein naar Groningen zit ALTIJD vol, echt waarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moet daarna verder naar Assen.
Weet ik, slaat nergens op dat ze daar niet wat meer laten rijden. Maar als ik mazzel heb kan ik in Gouda al meteen op de goede trein stappen (vanuit DH naar Groningen) en is het nog redelijk rustig... Maar ja, ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok sterkte, die trein naar Groningen zit ALTIJD vol, echt waar
Ik denk van niet, wat wel relaxed is dat 80% van de mensen uit die trein in Utrecht eruit gaat en jij dan als eerste een plekje kan kiezen. Zolang je maar kan zitten en je muziek bij je hebt ofzo is het prima te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet ik, slaat nergens op dat ze daar niet wat meer laten rijden. Maar als ik mazzel heb kan ik in Gouda al meteen op de goede trein stappen (vanuit DH naar Groningen) en is het nog redelijk rustig... Maar ja, ik betwijfel het.
Meestal blijf ik vanuit Rotterdam CS gewoon tot Utrecht zitten en stap ik daar over, maar ik weet in dit geval niet wat beter zou zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk van niet, wat wel relaxed is dat 80% van de mensen uit die trein in Utrecht eruit gaat en jij dan als eerste een plekje kan kiezen. Zolang je maar kan zitten en je muziek bij je hebt ofzo is het prima te doen
Ik denk gewoon alvast instappen in Gouda, scheelt welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Meestal blijf ik vanuit Rotterdam CS gewoon tot Utrecht zitten en stap ik daar over, maar ik weet in dit geval niet wat beter zou zijn.
helemaal vergeten manquote:
Stoelendansquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Wtf is dit in hemelsnaam?...![]()
Kom ik net tegen in een topic.
Je weet toch wat cacik en sutlac zijn?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je weet toch wat cacik en sutlac zijn?
Ik heb een Bosnische vriendin en ze begon gister over dat ze sutla ging eten, ik zeg ja ik ken dat en blablalba, dat heet bij ons sutlac. Ze vraagt wat zit er in? Ik zeg komkommer enzo. Zij: oh bij ons niet, het is rijstenpap. Ik: oh.. bij ons zit er ook knoflook in. Zij: dat ken ik niet.
Dus ik vertel dit aan m'n moeder ze ging helemaal dood. Je snapt wel waarom, wat ik omschreef was cacik, maar ik was die naam helemaal kwijt.
Ik was de naam cacik gwn vergeten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Ayca het volgende:
Ze heeft wel gelijk, dat was echt een grote faalcacik en sutlac verwisselen
En dan praat je over dat het niet nog 2 dagen goed kan gaan, je lokt het gewoon uit...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is wel vaak lachen bij jullie thuis.![]()
Ik zie dit nu pas. Zo, jij bent echt een randdebiel, man.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef flexoo het volgende:
[..]
Jullie lokken het uit bitchez.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef GenusButeo het volgende:
Bilmi, jij bent echt grappig, man.
Ik ben pas halverwege met m'n paper. Nog 1100 woorden te gaan.
Waar gaat je paper over?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:02 schreef GenusButeo het volgende:
Bilmi, jij bent echt grappig, man.
Ik ben pas halverwege met m'n paper. Nog 1100 woorden te gaan.
Nee, gewoon op de bus gewacht en op tijd gekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:34 schreef maartjeh het volgende:
Hoe was het op school Bilmi? Nog moeten fietsen?
Zo lekker eten, kipburger met satésaus ertussen.
Zei de opperbitch. Het is toch ook gewoon grappig.quote:
Die "quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zei de opperbitch. Het is toch ook gewoon grappig.
Ja, is zo gedaan, maar ik ben lui. Het gaat over een stripboekfiguur in burqa.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waar gaat je paper over?1100 is niks joh
Raak je nu beledigd om een smiley?quote:
Ja, ik ben gevoelig..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Raak je nu beledigd om een smiley?
Ik zal het niet meer doen.quote:
Haha oke.. interessantquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, is zo gedaan, maar ik ben lui. Het gaat over een stripboekfiguur in burqa.
[ afbeelding ]
doei gb..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen.![]()
Ik ga weer.
Klopt. Mijn Anne is ook klein en mijn Baba is ook niet reuzegroot. Mijn vriend is trouwens ook niet groot, en zijn beide ouders ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, gewoon op de bus gewacht en op tijd gekomen.
Kan echt geen vet meer eten, te veel gehad de laatste dagen. Las trouwens dat jij 158 cm bent, dat is klein voor een Nederlander. Zelfs ik ben groter.
Ik ben niet veel groter, ben 1/2 cm groter. Mijn anne en baba zijn ook klein, verschil tussen anne en baba is wel minimaal 15 cm.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Klopt. Mijn Anne is ook klein en mijn Baba is ook niet reuzegroot. Mijn vriend is trouwens ook niet groot, en zijn beide ouders ook niet.
Ben je nou hollander of turk, waarom zeg je anne en baba?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Klopt. Mijn Anne is ook klein en mijn Baba is ook niet reuzegroot. Mijn vriend is trouwens ook niet groot, en zijn beide ouders ook niet.
Ja soms wel, soms was het wat minder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:10 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoiii![]()
Ik heb wel meegelezen, af en toe. Dat is ook weleens leerzaam.
Ach ja jij hebt gedaan wat je kon en zoeken het maar uit verder?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:06 schreef Min-e het volgende:
Moest iets mailen naar een Turks familielid. Nadat ik niets meer hoorde heb ik ook maar even gsmst, " aldiniz mi?". Kijg niets terug. Zo duur is een smsje toch niet?
schoonouders.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef griskay het volgende:
[..]
Ben je nou hollander of turk, waarom zeg je anne en baba?
Ze moet iets doorgeven aan mijn moeder die daar nu is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja jij hebt gedaan wat je kon en zoeken het maar uit verder?
Dat is sowieso een goede tip ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ze moet iets doorgeven aan mijn moeder die daar nu is.
Het rotkind zit volgens mij normaal gesproken bijna de hele dag met haar tengeltjes vastgelijmd aan d'r mobieltje.![]()
Ik weet niet meer hoe dat Turkse spreekwoord ook al weer ging, iets met mumdar ofzo, strekking, zorg dat je nooit afhankelijk bent van een ander.
En ijspegels van een halve meter aan het dakquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:12 schreef Ayca het volgende:
Echt waar?! Hier is bijna alles weg... Behalve in de tuin daar ligt nog wel zo'n 15cm..
De enigste misschien, maar niet de enige, nee. Hoi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef Timßoektoe het volgende:
Turken op Fok!?
Dacht dat ik de enigste was
Zelfs dan was het nog onduidelijk geweest waar het in hemelsnaam over gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:08 schreef IHVK het volgende:
Hier echt een schattig gesprek net.
Opa: Erdogani ölüreceklerdide olmadi
Pa: Evet evet, hatta simdi de oldurebilirer
Oma: Oyle mi? Niye la? Yaziiiiiig.![]()
(maar dit is wel een gevalletje je had er bij moeten zijn)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De enigste misschien, maar niet de enige, nee. Hoi.
Mooi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En ijspegels van een halve meter aan het dak.
Dat wel, maar vanwege het slechte weer is autorijden (wat mijn plan was) niet echt fijnquote:
De opa en vader van IHVK hebben het over Erdogan, dat er mensen zijn die em dood willen hebben. Oma, waarom? Da's toch zieluug.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfs dan was het nog onduidelijk geweest waar het in hemelsnaam over gaat.
Oma'squote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
De opa en vader van IHVK hebben het over Erdogan, dat er mensen zijn die em dood willen hebben. Oma, waarom? Da's toch zieluug.
Rustig aan, je hebt net een rijbewijs. Ook al ben je vast heel ongeduldig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wel, maar vanwege het slechte weer is autorijden (wat mijn plan was) niet echt fijn.
Weet ik, ik heb net drie weken in Egypte gereden, maar dat is niet echt vergelijkbaar met hier in Nederlandquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Rustig aan, je hebt net een rijbewijs. Ook al ben je vast heel ongeduldig.Duurt echt een tijdje voordat je met een zeker gevoel rijdt, eerst ervaring opdoen.
Dat is nog het irritantstequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
En die kleine autootjes hier zijn zeker ook heel vervelend?
Kijk ze.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
Anyways... ik ga verder met foto's kijken
Teovallig kijk ik ook foto's. Wat waren wij mooi vroeger.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
Anyways... ik ga verder met foto's kijken
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Teovallig kijk ik ook foto's. Wat waren wij mooi vroeger.![]()
ik wil kleine ayca zien hahaha.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk nu naar familiefoto's, net foto's van Rome, foto's van kleine Ayça liggen op zolder
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Teovallig kijk ik ook foto's. Wat waren wij mooi vroeger.![]()
Ik was wel echt schattig vroegerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wil kleine ayca zien hahaha.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:58 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça zit in de Turkish Hunks-topic haar ogen uit te kijken.
Trouwens, ik vind die mentholsnoepjes van Anta Flu zo lekker. Vooral als je net sambal hebt gegeten, net een oorlog tussen je smaakpapillen.
Jij hebt echt wat tegen de "quote:
Sen ağzının tadını bilmiyon.quote:
Ja! Ik ben gevoelig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar is eenplaatsen gelijk aan iemand beledigen
.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:58 schreef GenusButeo het volgende:
Ayça zit in de Turkish Hunks-topic haar ogen uit te kijken.
Trouwens, ik vind die mentholsnoepjes van Anta Flu zo lekker. Vooral als je net sambal hebt gegeten, net een oorlog tussen je smaakpapillen.
ja..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat tegen de "", hè.
Klopt. Als kind at ik tandpasta.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
Menthol is heerlijk, maakt niet uit waar het inzit, cremes, tandpasta, etenswaar.
Is slecht voor jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Als kind at ik tandpasta.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
Menthol is heerlijk, maakt niet uit waar het inzit, cremes, tandpasta, etenswaar.
Salgam? Drink jij Salgam? Omg ik ben verslaafd aan salgam. De Turken hier weten niet eens wat het is.quote:
Ik vond het echt heerlijk. Vooral Tutti Frutti tandpasta.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is slecht voor je. Burakius, kom er maar in.
Ik vroeg hier laatst over aan m'n moeder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Salgam? Drink jij Salgam? Omg ik ben verslaafd aan salgam. De Turken hier weten niet eens wat het is.
Lust jij wel iets? Geen tursu, geen roggebrood, geen menthol, geen pap,...??? NIKS?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef Ayca het volgende:
Jullie zijn gek! wat is er zo lekker aan mentholik snap jullie niet, tursu vinden jullie zeker ook helemaal geweldig?!
Absoluut, ik hou niet van mint, maar wel van alles waar menthol en eucalaptus inzit. Het liefst zo geconcentreerd mogelijk.quote:
Drinken? Eten bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Salgam? Drink jij Salgam? Omg ik ben verslaafd aan salgam. De Turken hier weten niet eens wat het is.
Nog een keer voor Ayça.quote:
Oh, mint vind ik ook erg lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Absoluut, ik hou niet van mint, maar wel van alles waar menthol en eucalaptus inzit. Het liefst zo geconcentreerd mogelijk.
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
kijk deze schoonheid..
Ach gossie, toen was je een lieverdje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
kijk deze schoonheid..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
kijk deze schoonheid..
dat ben ik, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ach gossie, toen was je een lieverdje.![]()
Mooie amandelvormige ogen.
Laat maar, igrappen uitleggen is niet leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vond het echt heerlijk. Vooral Tutti Frutti tandpasta.
Wat heeft Burakius hiermee te maken?Ik snap het niet.
Ja, gemeen was die, hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat je het alsnog doet, terwijl ik zeg gevoelig te zijn..![]()
![]()
Alakaya maydonoz.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
[ afbeelding ]
Shalqam volgens Google.
Ahhhhhhhhhhhhhh!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
kijk deze schoonheid..
While Şalgam suyu is commonly used to cure hangovers,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dit is Turkish salgam.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%9Ealgam
Sus be!quote:
Hahaha, klopt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
While Şalgam suyu is commonly used to cure hangovers,
Het spijt me.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Laat maar, igrappen uitleggen is niet leuk.
Nee, ik bedoel niet het drankje. Dat wordt gemaakt van shalqam. Nederlanders noemen het knoolraapjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dit is Turkish salgam.
[ afbeelding ]
En bedankt, ik ga dus naar die wiki, lees dat, zie adana kebab staanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dit is Turkish salgam.
[ afbeelding ]
Ja, man.quote:
Plaats een bestelling bij bortecinem.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
En bedankt, ik ga dus naar die wiki, lees dat, zie adana kebab staandus ik denk klik, wat ik dus doe, en nu heb ik trek in adana kebab
Ik ken het alleen als drank.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet het drankje. Dat wordt gemaakt van shalqam. Nederlanders noemen het knoolraapjes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Turnip
Ik haal knolrapen gewoon bij de Turkse groenteboer altijd.
Ze kan ons ook allemaal uitnodigen..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Plaats een bestelling bij bortecinem.
Adana kebab. Hmm.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
En bedankt, ik ga dus naar die wiki, lees dat, zie adana kebab staandus ik denk klik, wat ik dus doe, en nu heb ik trek in adana kebab
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
While Şalgam suyu is commonly used to cure hangovers,
Dan moet je die smiley natuurlijk zelf niet gebruiken!quote:
Heeft ze ook schjapievleesj? Of pizza calamiteiten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze kan ons ook allemaal uitnodigen..
Hadi ya.quote:
Daar houd ik je aan hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Oke mensen, kom maar dan maak ik Adana kebab voor jullie.
Nu moet ik even iets doen. Doei, tot dadelijk.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Oke mensen, kom maar dan maak ik Adana kebab voor jullie.
Nu moet ik even iets doen. Doei, tot dadelijk.
maar jullie zijn niet gevoeligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan moet je die smiley natuurlijk zelf niet gebruiken!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze ook schjapievleesj? Of pizza calamiteiten?
Turken hebben alles.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze ook schjapievleesj? Of pizza calamiteiten?
Oké.quote:
Zoek maar op YTquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Dat was toch van zo'n grapjas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |