En weer rellenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef flexoo het volgende:
[..]
buitenlanders hebben geen respect voor Nederlanders. maar dat is zeker een hele groep beoordelen op huidskleur? alle nederlanders over een kamp scheren dat is rasisme!
ok en nu op je opmerking ingaan: die Marokkaanse (mogelijk) schoffie's die mijn oma vorige week hebben berooft dan? ik moet wel zeggen turken zijn over het algemeen netter dan marokanen
Leer nu eerst maar Nederlands.. pfff.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:39 schreef flexoo het volgende:
[..]
buitenlanders hebben geen respect voor Nederlanders. maar dat is zeker een hele groep beoordelen op huidskleur? alle nederlanders over een kamp scheren dat is rasisme!
ok en nu op je opmerking ingaan: die Marokkaanse (mogelijk) schoffie's die mijn oma vorige week hebben berooft dan? ik moet wel zeggen turken zijn over het algemeen netter dan marokanen
nou zeker ga ik er op in. en de turken die denken dat het hier niet goed is moeten maar vertrekken uit dit slechte land waar alles fout is en wij alleen maar discrimineren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen die serieus ingaan op de reacties hier.
Seriously...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
nou zeker ga ik er op in. en de turken die denken dat het hier niet goed is moeten maar vertrekken uit dit slechte land waar alles fout is en wij alleen maar discrimineren.
FIJN DAT HET EINDELIJK EENS GEZEGD IS *SLAAT MET VUIST OP TAFEL*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
nou zeker ga ik er op in. en de turken die denken dat het hier niet goed is moeten maar vertrekken uit dit slechte land waar alles fout is en wij alleen maar discrimineren.
voor mensen die dyslexie hebben gaat dat wat moeilijker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Leer nu eerst maar Nederlands.. pfff.
Je ruikt naar knoflook, na na nana naquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:48 schreef Burakius het volgende:
Als ik Borto in het echt zou zien zou ik haar echt niet klappen. Uberhaupt niemand van dit forum (Masterix nagelaten, die zou ik wel willen klappen). Ik hou niet van vechten, maar je moet een Turk ook nietboos maken. Dan komt de beest los in hem.
Dus een allochtoon mag geen kritiek hebben op het land waarin het woont. Wat een bullshit. Weet je wat, laten we gelijk alle politiek partijen opheffen! Iedereen die het niet eens is met de huidige gang van zaken moet uit Nederland gewoon! Eigenlijk nog beter! Iedereen in Nederland eruit!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
Dit is zo'n dooddoenerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:48 schreef flexoo het volgende:
[..]
voor mensen die dyslexie hebben gaat dat wat moeilijker.
Boos maken? En dat zegt een Turk (*kuch rus) die vindt dat alle niet moslims geen Turken zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:48 schreef Burakius het volgende:
Als ik Borto in het echt zou zien zou ik haar echt niet klappen. Uberhaupt niemand van dit forum (Masterix nagelaten, die zou ik wel willen klappen). Ik hou niet van vechten, maar je moet een Turk ook nietboos maken. Dan komt de beest los in hem.
Oh en daar moet ik respect voor hebben?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:48 schreef flexoo het volgende:
[..]
voor mensen die dyslexie hebben gaat dat wat moeilijker.
Ik vind jou geen Turk klaar. Mijn mening ja. Ik vind dat je goed op je plaats bent hier in Nederland. Over een paar generaties zullen die geintegreerde atheïstische nazaten van jou zich niets meer herinneren van het Turk zijn. Case solved. Goodbye, kom nooit meer naar Turkije reemigreren dank u.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Boos maken? En dat zegt een Turk (*kuch rus) die vindt dat alle niet moslims geen Turken zijn.![]()
Burak, sen harbiden manyaksin.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind jou geen Turk klaar. Mijn mening ja. Ik vind dat je goed op je plaats bent hier in Nederland. Over een paar generaties zullen die geintegreerde atheïstische nazaten van jou zich niets meer herinneren van het Turk zijn. Case solved. Goodbye, kom nooit meer naar Turkije reemigreren dank u.
Ja, je bent echt altijd beleefd.quote:
Belkide aileyiz ozaman.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dus een allochtoon mag geen kritiek hebben op het land waarin het woont. Wat een bullshit. Weet je wat, laten we gelijk alle politiek partijen opheffen! Iedereen die het niet eens is met de huidige gang van zaken moet uit Nederland gewoon! Eigenlijk nog beter! Iedereen in Nederland eruit!
Het was een keiharde mokerslag van feiten die zich manifesteerden op jouw hersnenen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Akraba bedoel je.
Ehm nee, echt niet.
Ken je de uitdrukking: "iets met een korrel zout nemen" ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:55 schreef flexoo het volgende:
[..]
kijk een groep ''slechte'' buitenlanders verpest het voor de rest. altijd maar zeuren over discrimineren dit racisme dat blabla. maar als je het hebt over buitenlanders die discrimineren?
een nederlands gezegde luid: Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Het lijkt wel alsof je willekeurig een paar moeilijke woorden uit het woordenboek pikt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het was een keiharde mokerslag van feiten die zich manifesteerden op jouw hersnenen.
Ik schil zout altijd met een samuraizwaard.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking: "iets met een korrel zout nemen" ?
Het is een goede samenhangende zin hoor. ...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je willekeurig een paar moeilijke woorden uit het woordenboek pikt.
Dit keer wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is een goede samenhangende zin hoor. ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |