abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76825901
Zet de brief waar tot diep in de nacht over gedebatteerd is ook in de OP.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_76826041
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:57 schreef ouderejongere het volgende:
Zet de brief waar tot diep in de nacht over gedebatteerd is ook in de OP.
Vooruit dan maar weer
Er gaat niets boven Groningen
pi_76826120
okee bedankt
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef Argento het volgende:

[..]

Ja maar de politiek kan niet blijven twijfelen. Op een gegeven moment moet er een besluit genomen worden. Door een onderscheid te maken tussen militaire en politieke steun heeft NL er wat mij betreft voldoende uitdrukking aangegeven dat er wat schortte aan het volkerenrechtelijke mandaat. Tot op de dag van vandaag snap ik de heisa niet. Overigens nogal hypocriete heisa, want als de inval vlotjes tot een democratisch Irak had geleid, had geen haan er naar gekraaid. Maar goed, NL heeft sowieso geen enkele reele schade ondervonden van het kabinetsbesluit van destijds.
Er is geen moment geluisterd naar een tegengeluid. Diverse deskundigen voorspelden de huidige puinhoop van nu.
Een land dat dertig jaar in een dictatuur geleefd heeft en waarbij alle informatie via de overheid binnenkomt kan niet zomaar een nieuwe leider aanwijzen en daarna doorgaan met het normale leven.
Iedereen wijst Balkenende aan als verliezer van gisteravond, maar de echte verliezer is de PvdA. In de brief wordt niet duidelijk en ondubbelzinnig afstand genomen van de vorige verklaring.
Binnenkort het inhoudelijke debat over het rapport Davids. Ik verwacht er niet veel van, de regeringspartijen zijn bang voor de kiezer. Ik wacht wel met spanning de volgende politieke barometer af.

[ Bericht 88% gewijzigd door ouderejongere op 14-01-2010 22:26:03 ]
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:23:44 #5
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_76827448
Hopelijk gaat dit nog tot de val van het kabinet leiden, ik ben ze na vannacht echt zat.
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:28:23 #6
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_76827740
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef Horloge het volgende:
Hopelijk gaat dit nog tot de val van het kabinet leiden, ik ben ze na vannacht echt zat.
Welnee. al zou morgen boven tafel komen dat Balkenende grootscheepse fraude heeft gepleegd en zijn functie als minister-president heeft misbruikt voor persoonlijk gewin zou dat nog niet gebeuren. Dit kabinet zit de rit gewoon uit, daar zijn ze zeer vastberaden in.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:29:34 #7
177885 JoaC
Het is patat
pi_76827815
Balkenende heeft ook een rief naar Barosso gestuurd, jammer dat daar zo weinig aandacht voor is.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_76827863
Is Davids een jood?
pi_76827888
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:28 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Welnee. al zou morgen boven tafel komen dat Balkenende grootscheepse fraude heeft gepleegd en zijn functie als minister-president heeft misbruikt voor persoonlijk gewin zou dat nog niet gebeuren. Dit kabinet zit de rit gewoon uit, daar zijn ze zeer vastberaden in.
Vastberaden is het verkeerde woord.
pi_76831609
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef JoaC het volgende:
Balkenende heeft ook een rief naar Barosso gestuurd, jammer dat daar zo weinig aandacht voor is.
Overvleugeld door Irak ja.

Heeft het CDA/kabinet nog iets besloten of gedaan. Ideale timing.
Jack het Lek die de JSF aanschaft ofzo. Zou mij niks verbazen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_76834422
Geert Wilders op Twitter:

Langdradig kamerdebat afgelopen nacht. Balkenende op de knieen voor PvdA. Sfeer in coalitie totaal verziekt. Duurt niet lang meer. Wedden?

en pechtold aan het woord:
http://www.d66.nl/d66nl/video/20100114/een_nieuwe_start

[ Bericht 34% gewijzigd door Kwaliteit op 15-01-2010 01:15:35 ]
pi_76840402
Wanneer precies vindt het inhoudelijke debat plaats?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_76840534
Het kan vast aan mij liggen, maar de knieval van het CDA waar de media over spreekt zie ik niet zo. Ik zie een koppig CDA dat vast probeert te houden aan z'n eigen verklaring, PvdA die om opheldering vraagt maar dat niet naar behoren krijgt en daar evengoed genoegen mee neemt.
pi_76840662
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef JoaC het volgende:
inderdaad, want hiermee werd Balkie serieus op zijn plek gezet. Jammer dat deze actie nu is ondergesneeuwd.
pi_76842441
tvp
pi_76842912
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 01:10 schreef Kwaliteit het volgende:
Geert Wilders op Twitter:

Langdradig kamerdebat afgelopen nacht. Balkenende op de knieen voor PvdA. Sfeer in coalitie totaal verziekt. Duurt niet lang meer. Wedden?

en pechtold aan het woord:
http://www.d66.nl/d66nl/video/20100114/een_nieuwe_start
dat van pechtold is mijns inziens erg duidelijk uiteengezet.

Het zou een farce zijn als dit kabinet zou blijven zitten. Ze verliezen nu elk beetje geloofwaardigheid wat ze nog hadden (en dat was al niet veel meer). het vertrouwen onderling tussen de coalitieleden is ernstig geschaad. En dan zijn we nog niet eens begonnen met het rapport. Pijnlijk. Als Balkenende het beste voor heeft met het land, houd hij de eer aan zichzelf, en treed af. Of, als Balkenende dat niet doet, hoop ik dat de PvdA een beetje ruggegraat toont, en de boel laat ploffen. Maar gezien de voorgeschiedenis, denk ik dat ze zo lang mogelijk blijven zitten, en daarmee nog veel meer schade aanrichten. Ik hoop dat ze beseffen dat dit hele gebeuren voor de PvdA en CDA betekent dat ze hard achteruit gaan in de peilingen. Als ze nu de boel laten ploffen, dan zouden ze wellicht nog een beetje gezichtsverlies kunnen beperken
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_76843261
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:40 schreef damian5700 het volgende:
Wanneer precies vindt het inhoudelijke debat plaats?
Na de hoorzitting parlement (a.s. dinsdag) en reactie kabinet. Zal ergens begin februari zijn, denk ik.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:14:11 #18
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76843545
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef Horloge het volgende:
Ik niet

Een VVD-CDA-D66 kabinet zou veel erger zijn. Of met de PVV. Balkenende I en II vond ik een drama. Kil asociaal kabinet was dat.

Maarja, PvdA en CDA liggen elkaar zo slecht dat de PvdA maar eens in de oppositie moet en een links Volksfront kabinet moet proberen te smeden. Zal wel heel lastig zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_76843891
Eigenlijk best schandalig. Er blijkt dus op valse gronden een oorlog begonnen te zijn, waarbij zeker 100.000 slachtoffers zijn gevallen.

Wat is de discussie ? Wel of niet een kabinets val, een brief waarin iets wel of iets niet wordt gezegd. Eventuele nieuwe verkiezingen. Bla bla bla.

Ze zouden hun ogen uit hun kop moeten schamen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_76844174
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik niet

Een VVD-CDA-D66 kabinet zou veel erger zijn. Of met de PVV. Balkenende I en II vond ik een drama. Kil asociaal kabinet was dat.

Maarja, PvdA en CDA liggen elkaar zo slecht dat de PvdA maar eens in de oppositie moet en een links Volksfront kabinet moet proberen te smeden. Zal wel heel lastig zijn.
Het is inderdaad niet te hopen dat dit kabinet valt. Je kan vergif op innemen dat we een zeer rechts kabinet gaan krijgen.

Met het bekende program
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:41:14 #21
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76844602
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Eigenlijk best schandalig. Er blijkt dus op valse gronden een oorlog begonnen te zijn, waarbij zeker 100.000 slachtoffers zijn gevallen.

Wat is de discussie ? Wel of niet een kabinets val, een brief waarin iets wel of iets niet wordt gezegd. Eventuele nieuwe verkiezingen. Bla bla bla.

Ze zouden hun ogen uit hun kop moeten schamen.
Het had erger gekund natuurlijk. Hij had ook een vakantiehuis in Bulgarije kunnen kopen waarbij de schijn van belangenverstrengeling gewekt was.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_76844693
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef Iblis het volgende:

[..]

Het had erger gekund natuurlijk. Hij had ook een vakantiehuis in Bulgarije kunnen kopen waarbij de schijn van belangenverstrengeling gewekt was.
Ik vraag me af wat de belangen van de gemeente Maastricht in vakantiewoningen in Bulgarije zijn , zouden daar in de kelders de massavernietigingswapens liggen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:51:26 #23
165633 eriksd
The grand facade...
pi_76845066
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik niet

Wat doet jou toch elke keer denken dat het overgrote deel van Nederland links is, maar dat dat nog niet duidelijk is geworden?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_76845352
Ik ben wel benieuwd naar nieuwe verkiezingen, nu met PVV erbij ben ik echt benieuwd of ze ook daadwerkelijk zoveel zetels zouden behalen.

En als PVV het zou lukken te regeren ben ik erg benieuwd waar we naartoe gaan.
(niet dat ik voorstander zou zijn ...)
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:00:09 #25
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76845415
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:51 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat doet jou toch elke keer denken dat het overgrote deel van Nederland links is, maar dat dat nog niet duidelijk is geworden?
Dat denk ik helemaal niet. En dat is het erge.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')