Vooruit dan maar weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:57 schreef ouderejongere het volgende:
Zet de brief waar tot diep in de nacht over gedebatteerd is ook in de OP.
Er is geen moment geluisterd naar een tegengeluid. Diverse deskundigen voorspelden de huidige puinhoop van nu.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja maar de politiek kan niet blijven twijfelen. Op een gegeven moment moet er een besluit genomen worden. Door een onderscheid te maken tussen militaire en politieke steun heeft NL er wat mij betreft voldoende uitdrukking aangegeven dat er wat schortte aan het volkerenrechtelijke mandaat. Tot op de dag van vandaag snap ik de heisa niet. Overigens nogal hypocriete heisa, want als de inval vlotjes tot een democratisch Irak had geleid, had geen haan er naar gekraaid. Maar goed, NL heeft sowieso geen enkele reele schade ondervonden van het kabinetsbesluit van destijds.
Welnee. al zou morgen boven tafel komen dat Balkenende grootscheepse fraude heeft gepleegd en zijn functie als minister-president heeft misbruikt voor persoonlijk gewin zou dat nog niet gebeuren. Dit kabinet zit de rit gewoon uit, daar zijn ze zeer vastberaden in.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef Horloge het volgende:
Hopelijk gaat dit nog tot de val van het kabinet leiden, ik ben ze na vannacht echt zat.
Vastberaden is het verkeerde woord.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Welnee. al zou morgen boven tafel komen dat Balkenende grootscheepse fraude heeft gepleegd en zijn functie als minister-president heeft misbruikt voor persoonlijk gewin zou dat nog niet gebeuren. Dit kabinet zit de rit gewoon uit, daar zijn ze zeer vastberaden in.
Overvleugeld door Irak ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef JoaC het volgende:
Balkenende heeft ook een rief naar Barosso gestuurd, jammer dat daar zo weinig aandacht voor is.
inderdaad, want hiermee werd Balkie serieus op zijn plek gezet. Jammer dat deze actie nu is ondergesneeuwd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:29 schreef JoaC het volgende:
Balkenende heeft ook een rief naar Barosso gestuurd, jammer dat daar zo weinig aandacht voor is.
dat van pechtold is mijns inziens erg duidelijk uiteengezet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:10 schreef Kwaliteit het volgende:
Geert Wilders op Twitter:
Langdradig kamerdebat afgelopen nacht. Balkenende op de knieen voor PvdA. Sfeer in coalitie totaal verziekt. Duurt niet lang meer. Wedden?
en pechtold aan het woord:
http://www.d66.nl/d66nl/video/20100114/een_nieuwe_start
Na de hoorzitting parlement (a.s. dinsdag) en reactie kabinet. Zal ergens begin februari zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:40 schreef damian5700 het volgende:
Wanneer precies vindt het inhoudelijke debat plaats?
Ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef Horloge het volgende:
Hopelijk gaat dit nog tot de val van het kabinet leiden, ik ben ze na vannacht echt zat.
Het is inderdaad niet te hopen dat dit kabinet valt. Je kan vergif op innemen dat we een zeer rechts kabinet gaan krijgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik niet
Een VVD-CDA-D66 kabinet zou veel erger zijn. Of met de PVV. Balkenende I en II vond ik een drama. Kil asociaal kabinet was dat.
Maarja, PvdA en CDA liggen elkaar zo slecht dat de PvdA maar eens in de oppositie moet en een links Volksfront kabinet moet proberen te smeden. Zal wel heel lastig zijn.
Het had erger gekund natuurlijk. Hij had ook een vakantiehuis in Bulgarije kunnen kopen waarbij de schijn van belangenverstrengeling gewekt was.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
Eigenlijk best schandalig. Er blijkt dus op valse gronden een oorlog begonnen te zijn, waarbij zeker 100.000 slachtoffers zijn gevallen.
Wat is de discussie ? Wel of niet een kabinets val, een brief waarin iets wel of iets niet wordt gezegd. Eventuele nieuwe verkiezingen. Bla bla bla.
Ze zouden hun ogen uit hun kop moeten schamen.
Ik vraag me af wat de belangen van de gemeente Maastricht in vakantiewoningen in Bulgarije zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:41 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het had erger gekund natuurlijk. Hij had ook een vakantiehuis in Bulgarije kunnen kopen waarbij de schijn van belangenverstrengeling gewekt was.
Wat doet jou toch elke keer denken dat het overgrote deel van Nederland links is, maar dat dat nog niet duidelijk is geworden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik niet
Een VVD-CDA-D66 kabinet zou veel erger zijn. Of met de PVV. Balkenende I en II vond ik een drama. Kil asociaal kabinet was dat.
Maarja, PvdA en CDA liggen elkaar zo slecht dat de PvdA maar eens in de oppositie moet en een links Volksfront kabinet moet proberen te smeden. Zal wel heel lastig zijn.
Dat denk ik helemaal niet. En dat is het erge.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat doet jou toch elke keer denken dat het overgrote deel van Nederland links is, maar dat dat nog niet duidelijk is geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |