"If our brains were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't." There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't.
en weeeeeer geeft hij geen antwoord op de vraag die gesteld wordt, zoals hij nooit doet.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
Op donderdag 14 januari 2010 02:42 schreef rubbereend het volgende: Pechtold vat het precies goed samen, het kabinet naait de PvdA kei hard
Toch doet het kabinet wat Hamer wil. Natuurlijk lacht Bos.
- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted. Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende: Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)