Ik moet nog gewoon leren morgenvroeg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:45 schreef Horloge het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn tentamen van vrijdag een open-boek tentamen is. Geniaal! Kan ik dit gewoon blijven volgen!
Maar mocht het tot nieuwe verkiezingen komen en ze krijgen de kans om te regeren met het CDA, dan zitten ze ook meteen op hun knietjes met de mond open.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:45 schreef smoking-snares het volgende:
D66 wint zoveel zieltjes met deze kabinet-crisis
Geen van 3en wil nu verkiezingen en gelijk hebben ze.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dus, ze huppelen weer braaf achter JP aan, om maar te kunnen blijven reageren. Ook angst voor nieuwe verkiezingen en Wilders vermoed ik zo.
Ik zei het in het vorige topic al, maar nu wordt het duidelijker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:46 schreef superworm het volgende:
Kant is overduidelijk half bezopen
Lekker flesje Vodka.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:46 schreef superworm het volgende:
Je kunt het haar bijna niet kwalijk nemen... hier ga je toch van aan de drank.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:46 schreef superworm het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:47 schreef Black_Rainbow het volgende:
Pechtold is koning van het debat.
Maar de echte klappen moeten nog komen hoop ik, anders is het wel een beetje een anti-climax zo
Deel ze met ons!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:47 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik zit echt te schaterlachen om de tweets van Boekestijn.
En de avond is nog jongquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:47 schreef TheVulture het volgende:
Pechtold is de grote winnaar vanavond
Ja, ja, je geeft geen argumenten hiervoor. Zwak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:46 schreef superworm het volgende:
Als ze dat nou gewoon zeggen en de kamer de keus stellen van "Goed, PvdA is het oneens met JP en wil eigenlijk naar de Koningin, maar dan krijgen we Wilders als MP, zeg het maar..."quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:47 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Geen van 3en wil nu verkiezingen en gelijk hebben ze.
Erg onduidelijk inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Balkenende: geen nieuw standpunt
Bos: er was gisteren geen nieuw standpunt
Hamer: een nieuw standpunt
wtf
Cirkelredenering lijkt me.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Balkenende: geen nieuw standpunt
Bos: er was gisteren geen nieuw standpunt
Hamer: een nieuw standpunt
wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |