quote:
Ze zijn op z'n minst totaal ongeloofwaardig. Zie ook:quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:32 schreef rubbereend het volgende:
Als de PvdA dus met de motie Pechtold meestemt, de motie die volgens mij dezelfde strekking heeft als wat Hamer zei..... dan valt gewoon kei hard het kabinet.... toch?
En een consequentie zou kunnen zijn: een val van het kabinet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ze willen volhouden dat de PvdA géén draai heeft gemaakt. Dat gaat ze niet lukken, want de PvdA MOET de motie van Pechtold steunen. Doen ze dit niet, dan zijn ze het gewoon eens met de beruchte verklaring van de premier. Dat zijn en waren ze niet. Dus er is wel degelijk van mening veranderd door de PvdA.
De PvdA wordt hier dus straks in het pak genaaid als dit zo doorgaat.
Hamer moet dat straks gaan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:34 schreef vosss het volgende:
Godver Bos, toon nou voor 1(!!!!) keer gewoon een keer ballen, verrekte zak hooi
en Hamer beschouwde het als van tafel..... da's toch hetzelfde?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zal D66 het niet gaan stellen verwacht ik. Ze vragen slechts om de eerste reactie te verwerpen.
Diet egeft gewoon real time commentaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:32 schreef Bostonian het volgende:
http://twitter.com/ajboekestijn
Hij twittert er ook op los..
Ja, dat was de motie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zal D66 het niet gaan stellen verwacht ik. Ze vragen slechts om de eerste reactie te verwerpen.
Prima te volgen, je moet gewoon niet ondertussen fok lezen. Of je moet nodig naar bed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:34 schreef tho_Omas het volgende:
Bos heeft een prettiger stemgeluid, maar ook weer niet te volgen.
Dat klopt, maar daarmee valt het kabinet nog niet gelijk. Kan wel een aanzet zijn tot...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Hamer beschouwde het als van tafel..... da's toch hetzelfde?
Het lijkt Tila Tequila welquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:34 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Beetje last van toetsenbord incontinentie geloof ik.
Dan gaat iedereen slapenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hamer moet dat straks gaan doen.
Hmm, misschien wel té relaxed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:36 schreef One_of_the_few het volgende:
Bos is relaxed. er gaat niks gebeuren, we kunnen slapen.
Ligt die naast je?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:35 schreef tong80 het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren.Arme Jos Collignon
Volslagen idioot vind ik het.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan die kerel niet uitstaan.
Dat was ook een verschrikkelijk debat. Over het kopen van dat testtoestelquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:36 schreef rubbereend het volgende:
de PvdA heeft zelf het gevoel dat ze heel wat voor elkaar hebben gekregen, net als bij de JSF.... maar feitelijk bereiken ze weer niks
Lig ik al.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:35 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Prima te volgen, je moet gewoon niet ondertussen fok lezen. Of je moet nodig naar bed.
quote:Mei Li Vos ( PVDA) (follow)
Gisteren, 22:31
@kajleers we gaan het debat es even heel goed volgen
Je zal dadelijk zien dat ze conclusies uit het rapport gaan uitwisselen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:36 schreef rubbereend het volgende:
de PvdA heeft zelf het gevoel dat ze heel wat voor elkaar hebben gekregen, net als bij de JSF.... maar feitelijk bereiken ze weer niks
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:34 schreef ErikT het volgende:
O Bos... dit gaat je de laatste PvdA stemmen kosten.
Maar Balkenende beweert zelf gewoon het tegenovergesteldequote:Op donderdag 14 januari 2010 01:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daarmee valt het kabinet nog niet gelijk. Kan wel een aanzet zijn tot...
Ah, de man die iedereen die de WMDs in twijfel trok met een sneer 'naïef' noemde en praktisch zelf de bommen wilde droppen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:32 schreef Bostonian het volgende:
http://twitter.com/ajboekestijn
Hij twittert er ook op los..
Dat dus, ze huppelen weer braaf achter JP aan, om maar te kunnen blijven reageren. Ook angst voor nieuwe verkiezingen en Wilders vermoed ik zo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:36 schreef rubbereend het volgende:
Over draaien gesproken. Angelien Eijsink die toen een boekenkast vol documentatie had doorgenomen en tot de conclusie kwam dat we de JSF niet moesten kopen, en toen kwam Hamer en werden er opeens WEL testtoestellen gekocht. Achterlijk gewoon.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was ook een verschrikkelijk debat. Over het kopen van dat testtoestel
Alleen slaat het ook van Bos nergens op. Ook hij ontwijkt het geven van een antwoord en gaat dan maar de vragensteller aanvallen. Slaat dus nergens op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:38 schreef TheVulture het volgende:
Bos slaat Rutte even vakkundig om de oren
Het feit dat ze nu pas begint met het goed te volgenquote:
Dat klopt. Dus de PvdA zal die motie moeten steunen (normaal gezien).quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Balkenende beweert zelf gewoon het tegenovergestelde
hoe goedkoop was ie..quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Erg goedkoop van Bos.
Niet echt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:38 schreef TheVulture het volgende:
Een willekeurige leerling van me zou deze discussie van Bos winnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:38 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |