quote:
Ze zijn op z'n minst totaal ongeloofwaardig. Zie ook:quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:32 schreef rubbereend het volgende:
Als de PvdA dus met de motie Pechtold meestemt, de motie die volgens mij dezelfde strekking heeft als wat Hamer zei..... dan valt gewoon kei hard het kabinet.... toch?
En een consequentie zou kunnen zijn: een val van het kabinet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:16 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ze willen volhouden dat de PvdA géén draai heeft gemaakt. Dat gaat ze niet lukken, want de PvdA MOET de motie van Pechtold steunen. Doen ze dit niet, dan zijn ze het gewoon eens met de beruchte verklaring van de premier. Dat zijn en waren ze niet. Dus er is wel degelijk van mening veranderd door de PvdA.
De PvdA wordt hier dus straks in het pak genaaid als dit zo doorgaat.
Hamer moet dat straks gaan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:34 schreef vosss het volgende:
Godver Bos, toon nou voor 1(!!!!) keer gewoon een keer ballen, verrekte zak hooi
en Hamer beschouwde het als van tafel..... da's toch hetzelfde?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zal D66 het niet gaan stellen verwacht ik. Ze vragen slechts om de eerste reactie te verwerpen.
Diet egeft gewoon real time commentaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:32 schreef Bostonian het volgende:
http://twitter.com/ajboekestijn
Hij twittert er ook op los..
Ja, dat was de motie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zal D66 het niet gaan stellen verwacht ik. Ze vragen slechts om de eerste reactie te verwerpen.
Prima te volgen, je moet gewoon niet ondertussen fok lezen. Of je moet nodig naar bed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:34 schreef tho_Omas het volgende:
Bos heeft een prettiger stemgeluid, maar ook weer niet te volgen.
Dat klopt, maar daarmee valt het kabinet nog niet gelijk. Kan wel een aanzet zijn tot...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Hamer beschouwde het als van tafel..... da's toch hetzelfde?
Het lijkt Tila Tequila welquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:34 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Beetje last van toetsenbord incontinentie geloof ik.
Dan gaat iedereen slapenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hamer moet dat straks gaan doen.
Hmm, misschien wel té relaxed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:36 schreef One_of_the_few het volgende:
Bos is relaxed. er gaat niks gebeuren, we kunnen slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |