Klopt. Ordinair argument ad hominem.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alleen slaat het ook van Bos nergens op. Ook hij ontwijkt het geven van een antwoord en gaat dan maar de vragensteller aanvallen. Slaat dus nergens op.
Afleidingsmanoeuvre.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:38 schreef TheVulture het volgende:
Bos slaat Rutte even vakkundig om de oren
"Kwartet!"quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je zal dadelijk zien dat ze conclusies uit het rapport gaan uitwisselen.
"Conclusie 1 verwerpen we, maar dan willen we conclusie 2 hebben."
"Ja nee, hallo, jullie hebben 3 en 4 ook al!"
Arbeiders hebben niet zo veel geld, dus eik kan je het hem niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Erg goedkoop van Bos.
Het mooiste was dat ze het niet 'kopen" noemde, maar daar omheen bleven praten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Horloge het volgende:
[..]
Over draaien gesproken. Angelien Eijsink die toen een boekenkast vol documentatie had doorgenomen en tot de conclusie kwam dat we de JSF niet moesten kopen, en toen kwam Hamer en werden er opeens WEL testtoestellen gekocht. Achterlijk gewoon.
Stuur hem dan even een mailtje, zal hij wel waarderen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:40 schreef rubbereend het volgende:
Ik ga dankzij Balkenende dadelijk fijn door de 99.000 posts heen hier
Hij probeert op een goedkope manier de bal naar Rutte terug te kaatsen door te wijzen op het verleden van de VVD met betrekking tot de oorlog in Irak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:40 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
hoe goedkoop was ie..
ik heb hem niet verstonden
heerlijk inderdaad, zo moet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:41 schreef smoking-snares het volgende:
pechtold, duidelijke praat !
Ja inderdaad, ben heel benieuwd wat ze ervan gaan brouwenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt. Dus de PvdA zal die motie moeten steunen (normaal gezien).
Het is alleen nog afwachten hoe de motie door D66 geformuleerd gaat worden.
Hij staat te stotteren als een idioot en is alleen maar naar woorden aan het zoeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:42 schreef Jane het volgende:
Onbegrijpelijk dat Bos JP zo staat te verdedigen, btw. Beter dan JP zelf.
Ergens wel nobel dat hij het landsbelang boven zijn eigen partij zet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dus, ze huppelen weer braaf achter JP aan, om maar te kunnen blijven reageren. Ook angst voor nieuwe verkiezingen en Wilders vermoed ik zo.
Bijbelse kennis.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:43 schreef BogardeRules het volgende:
exegetische kennis .... ff opzoeken
Hij zou echt stoer zijn, als ie dat gewoon zou toegeven. Dan heeft ie gelijk de hele kamer achter zich!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:43 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ergens wel nobel dat hij het landsbelang boven zijn eigen partij zet.
mijn stem krijgen ze voor het eerst in ieder geval.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:44 schreef Black_Rainbow het volgende:
godverdomme, ik ga nog is d66 stemmen.
Exact wat ik dacht! Ze begon lallend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Kant in de tussentijd een paar halve liters gedronken?
Zo van:quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij zou echt stoer zijn, als ie dat gewoon zou toegeven. Dan heeft ie gelijk de hele kamer achter zich!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |