Ik moet nog gewoon leren morgenvroeg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:45 schreef Horloge het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn tentamen van vrijdag een open-boek tentamen is. Geniaal! Kan ik dit gewoon blijven volgen!
Maar mocht het tot nieuwe verkiezingen komen en ze krijgen de kans om te regeren met het CDA, dan zitten ze ook meteen op hun knietjes met de mond open.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:45 schreef smoking-snares het volgende:
D66 wint zoveel zieltjes met deze kabinet-crisis
Geen van 3en wil nu verkiezingen en gelijk hebben ze.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dus, ze huppelen weer braaf achter JP aan, om maar te kunnen blijven reageren. Ook angst voor nieuwe verkiezingen en Wilders vermoed ik zo.
Ik zei het in het vorige topic al, maar nu wordt het duidelijker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:46 schreef superworm het volgende:
Kant is overduidelijk half bezopen
Lekker flesje Vodka.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:46 schreef superworm het volgende:
Je kunt het haar bijna niet kwalijk nemen... hier ga je toch van aan de drank.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:46 schreef superworm het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:47 schreef Black_Rainbow het volgende:
Pechtold is koning van het debat.
Maar de echte klappen moeten nog komen hoop ik, anders is het wel een beetje een anti-climax zo
Deel ze met ons!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:47 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik zit echt te schaterlachen om de tweets van Boekestijn.
En de avond is nog jongquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:47 schreef TheVulture het volgende:
Pechtold is de grote winnaar vanavond
Ja, ja, je geeft geen argumenten hiervoor. Zwak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:46 schreef superworm het volgende:
Als ze dat nou gewoon zeggen en de kamer de keus stellen van "Goed, PvdA is het oneens met JP en wil eigenlijk naar de Koningin, maar dan krijgen we Wilders als MP, zeg het maar..."quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:47 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Geen van 3en wil nu verkiezingen en gelijk hebben ze.
Erg onduidelijk inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Balkenende: geen nieuw standpunt
Bos: er was gisteren geen nieuw standpunt
Hamer: een nieuw standpunt
wtf
Cirkelredenering lijkt me.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Bos: er was gisteren geen nieuw standpunt
wtf
http://twitter.com/ajboekestijnquote:
quote:Zou Mevrouw Hamer een nieuwe creatie aangetrokken hebben voor dit debat of komt ze net als Van Geel in hetzelfde pak?
Iemand moet slikken voordat de avond afloopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Bos: er was gisteren geen standpunt
wtf
lolquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:49 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
http://twitter.com/ajboekestijn
[..]
Die is er nu echt wel af.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:49 schreef Horloge het volgende:
Halsema wil die grijns van de smoel van Bos hebben.
Dat was idd wel een baas ja. Zeker in zulke gevallen.quote:
kweenie. hij zal niet meer zetels hebben dan wilders, of, voldoende om een links kabinet te vormen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:47 schreef TheVulture het volgende:
Pechtold is de grote winnaar vanavond
inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef TheVulture het volgende:
Die Bos staat nu wel de arrogantie zelf uit te stralen met dat lachen
hihi!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef Japsnars het volgende:
'Ja je zei gisteren maar het is nu al eergisteren [ afbeelding ]'
In combinatie met Bolkestein en Pechtold hadden we echt feest gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:49 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
QFT
die had hier echt gehakt van gemaakt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef ErikT het volgende:
"Neuh, heb ik eigenlijk geen behoefte aan."
Hij staat er echt als een enorme verliezer.
ik denk dat ze allemaal gewoon blijven doen alsof hun neus bloedtquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Iemand moet slikken voordat de avond afloopt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef Japsnars het volgende:
'Ja je zei gisteren maar het is nu al eergisteren [ afbeelding ]'
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:51 schreef Horloge het volgende:
"Ze haalt 2 misverstanden door elkaar."
ik mis Ien Dales. DAT was pas een baas, hoe die de vloer aanveegde met Linschoten, echt lekker man.quote:
Dat is wel opmerkelijk inderdaad. Godzijdank kan de oppositie zich altijd heel netjes gedragen. Uitgezonderd die SGP'ers dan, de grofgebekte dwazen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef TheVulture het volgende:
Die Bos staat nu wel de arrogantie zelf uit te stralen met dat lachen
thxquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef leukvoorlater het volgende:
Dit is ook wel leuk om te volgen: http://kamertweets.nl/
Het woord sjiek is ook al even niet meer gevallen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:51 schreef Horloge het volgende:
"Ze haalt 2 misverstanden door elkaar."
quote:Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 01:45
Fise Minister Presidint Bos mei ek antwurden jaan. Dúdlik is dat hij it juster iens wie mei it ferhaal fan de MP.
Maar waarom dan precies? Alleen om die angst voor verkiezingen, en dat hij daardoor zijn principes overboord heeft moeten gooien en zijn partij heeft moeten schofferen?quote:
Vos:quote:#Rutte is echt goed hoor 11 minutes ago from web
Boekestijn:quote:#@ajboekestijn jaja we weten wel dat je rutte nu wel goed vindt. benefit of hindsight? 5 minutes ago from TinyTwitter
quote:#@meilivos ik ben een vrij mens en zeg het zonder dat iemand met een pistool naast me zit. Heb je me boek al gekocht? 3 minutes ago from web in reply to meilivos
Die lui zitten echt allemaal te Twitteren daar!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:50 schreef leukvoorlater het volgende:
Dit is ook wel leuk om te volgen: http://kamertweets.nl/
Ja, dat is het ook. JP maakt de ene uitglijer na de andere en Bos mag z'n straatje schoonvegen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:53 schreef Arcee het volgende:
Het is ook wel heel zuur voor Bos dat hij nu ineens min of meer de Irak-oorlog moet verdedigen daar waar hij er altijd kritiek op had.
friesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |