je durfde niet te reply'en?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef aardappel het volgende:
werd tijd dat iemand een sloot, zat al uren te wachten!
ik kon zo ook al vertellen dat het antwoord na de 41'ste optie kwamquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef Tegan het volgende:
Brute force alle mogelijkheden berekenaar. 4356 opties had ik, en nu heb ik mijn antwoord
.
Nou enquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik kon zo ook al vertellen dat het antwoord na de 41'ste optie kwam
quote:
Och kind! Mei heb ik B, Juni D en Juli C, dus wees maar niet bang; dat komt nog wel.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och kind! Mei heb ik B, Juni D en Juli C, dus wees maar niet bang; dat komt nog wel.
nee, post 299 was van jou, dan wordt het engggggquote:
I knowquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
Ik kan gewoon door een slotje heenposten, of hem opengooien als ik #300 benOf verwijderen als ik me bedenk en dan net doen alsof ik niet door een slotje heen wilde posten
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop dat ik straks mag stemmen, eerste keer.
Je hebt per ongeluk gestemd op de partij van de dieren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef GlowMouse het volgende:
ik kan ook niet wachten tot ik weer mag stemmen, er is helaas een vergissing gebeurd vorige keer
nee, zo reëel ben ik nog welquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk gestemd op de partij van de dieren?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:48 schreef aardappel het volgende:
mwa, ze gaan niet meer vallen vandaag
Eh?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef arj1o1 het volgende:
Tegan was jij ook in de karaokebar afgelopen donderdag?
arj1o1 had mij ook herkend zonder dat ik hem ooit gezien hadquote:
Ik wacht tot de motie van D66.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef aardappel het volgende:
Heb het debat maar afgezet, val bijna in slaap man
Ja waren een aantal mensen van TW, en een vriend van mij wou even langs.quote:
O donnoquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel, over welke bar heb je het in godsnaam?
Waar was dat danquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
O donno![]()
Ik ben zo snel mogelijk weer vertrokken.
Stonden slechts een handvol mensen, waarvan de helft een shirt aanhad van wiskunde
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
O donno![]()
Ik ben zo snel mogelijk weer vertrokken.
Stonden slechts een handvol mensen, waarvan de helft een shirt aanhad van wiskunde
Doe hem maar niet aan als je op stap gaat, dat maakt niet zo'n goede indruk bij de mensenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar was dat dan? Klinkt goed iig
![]()
. That reminds me, ik moet nog een TU/e-trui regelen
.
wegrennen als je wiskundigen ziet, een slechte indruk krijgen als je TU/e ziet staan, maar wel zelf de hele dag bezig zijn met statistische modellen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:08 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Doe hem maar niet aan als je op stap gaat, dat maakt niet zo'n goede indruk bij de mensen
Ssstquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
wegrennen als je wiskundigen ziet, een slechte indruk krijgen als je TU/e ziet staan, maar wel zelf de hele dag bezig zijn met statistische modellen?
Mij ontging de grap al.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:22 schreef GlowMouse het volgende:
moet je wel wat kwantielen voor uit je hoofd kennen om die te snappen
kijk maar of er wat nuttigs in staatquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Oh, hier zijn jullie zonder mij verdergegaan....
Al online besteld GlowMouse? Ik moet alleen dat dictaat van de Oefenrechtbank nog, dat kost 5 euro maar daar komen dan 11,- verzendkosten bij. Toch maar "ophalen" gekozen...
heb je een pm-ban opgelopen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:01 schreef Tegan het volgende:
De PM zegt: "de inbox "" is niet beschikbaar".
dat moeten komma's zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:09 schreef Tegan het volgende:
Mogen er geen spaties tussen de mensen naar wie je PMt?
Netjes. Sta ik dan met mijn 5..quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:32 schreef hetzusjevan het volgende:
AAAAAAAH IK HEB EEN 8 VOOR MTO-E! Dat waren ze, de statistiekvakken van de bachelor! Ik ben zo gelukkig dat ik een taart ga bakken ofzo.
Standaard "antwoord-model", zorg in ieder geval niet voor subjectieve beslissingen (of minder subjectieve..)quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:55 schreef GlowMouse het volgende:
Toch wel knap hoe het cijfer voor een paper op tienden nauwkeurig kan worden vastgesteld.
Toch kunnen er nog best grote verschillen zijn tussen beoordelaars in die gevallen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:00 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Standaard "antwoord-model", zorg in ieder geval niet voor subjectieve beslissingen (of minder subjectieve..)
Strategic management nog steeds niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog steeds geen punt terug..
Nee Strategic is nog steeds niet binnen, volgens mij zitten ze aan de 15 dagen dus als het morgen niet komt dan stuur ik wel een aardig mailtje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:01 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Strategic management nog steeds niet?
F. T. van FSW mag ook wel eens gas geven
Zorg maar dat je de feitjes en rijtjes kent voor morgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee Strategic is nog steeds niet binnen, volgens mij zitten ze aan de 15 dagen dus als het morgen niet komt dan stuur ik wel een aardig mailtje.
Morgen channel management, ben benieuwd hoe het niveau van dat tentamen is. Hoorde dat Strategic Marketing Management wel meeviel.
Ja dat zijn er wel een heel aantal. Meeste heb ik wel in m'n hoofd zitten en die gaan ook zo goed als zeker terugkomen. Geen oude tentamens beschikbaar dus verwacht dat ze ieder jaar wel ongeveer hetzelfde vragen met andere cases.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:08 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Zorg maar dat je de feitjes en rijtjes kent voor morgen.
Die van mij is sinds eergisteren ook compleet. Wel met 17" scherm. Het verbaast me dat iedereen met zo'n klein scherm werkt, er is niemand die een groter exemplaar neerzet. Maar jij wel dus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:05 schreef arj1o1 het volgende:
Zoo mijn werkplek is ook weer compleet. Net een 20" breeeeeeeeeeedbeeld monitor aangeschaft. Veel te groot uiteraard, maar daar wennen we al aan
O dit is niet op de uniquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die van mij is sinds eergisteren ook compleet. Wel met 17" scherm. Het verbaast me dat iedereen met zo'n klein scherm werkt, er is niemand die een groter exemplaar neerzet. Maar jij wel dus?
4 weken vorig jaar... Maar het was het wachten waardquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het tentamen van Channel Management was redelijk pittig, heb het wel gehaald ga ik vanuit.
De punten vanStrategic Management
zijn er nog steeds niets. Ga maar eens mailen waar die blijven.
Ik verwacht wel een voldoende, maar wil het gewoon zo snel mogelijk terug hebben. Ik hoef niet echt aan m'n gemiddelde te denken, dat speelt niet echt mee heb ik het idee.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:35 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
4 weken vorig jaar... Maar het was het wachten waard
Naast andere zaken word het in het bedrijfsleven toch geapprecieerd..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een voldoende, maar wil het gewoon zo snel mogelijk terug hebben. Ik hoef niet echt aan m'n gemiddelde te denken, dat speelt niet echt mee heb ik het idee.
Dat is volgens mij per bedrijf toch heel erg verschillend. Ik ben het tot dusver nog niet tegengekomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Naast andere zaken word het in het bedrijfsleven toch geappricieerd..
throw new Exception('Mobiele site ondersteunt geen PI\'s.');quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kon onderweg geen toffe PI doen, vandaar.
Vertelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is volgens mij per bedrijf toch heel erg verschillend. Ik ben het tot dusver nog niet tegengekomen
Ik probeer mijn gemiddelde sowieso rond de 7.5 te houden. Tot dusver lukt dat nog vrij aardig.
Daarnaast heb ik een leuk project op mijn CV staan dat in Q1 van dit jaar gerealiseerd wordt
Financiering komt wel goed, heb je de concurrentie nog niet uitgeschakeldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:33 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb vandaag weer een donker wolkje ontdekt boven mijn grote project. Ik zit met een heel moelijk probleem, en in bestaande literatuur werkt men daar omheen ipv dat het aangepakt wordt. Maar al die omwegen blijken bij mijn project niet te werken kwam ik vandaag pas achter, toen ik wilde bewijzen dat het wel kon. Daar staat tegenover dat sinds deze week de laatste grote hobbel is genomen op de financiering na dan en dat het er ondanks het wolkje toch heel zonnig uitziet
En een update natuurlijk:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |