Snel! 111 topics volposten!quote:
En terecht!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben niet heel moeilijk maar ik ben wel heel erg selectief in waar ik mijn kinderen achterlaat.
quote:
Academieplein is ff één halte verder met metro naar DIjzkigt en stukje Rochussenstraat aflopenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Dus, ik op weg naar rotterdam, - en ik ken mezelf, ik kom vaak te laat - dus ik werd afgezet op tijd op het treinstation, zodat ik met de goeie trein naar school kan. Eenmaal aangekomen op het station, blijk ineens dat er iemand voor de trein gesprongen is ofzo, en dat er bussen ingezet zijn. Afijn, ik de bus in, ik was op tijd naar het station gegaan, dus zelfs met de vertraging van de bus er bij zou ik nog op tijd zijn.
Eenmaal op plaats van bestemming aangekomen (metro eendrachtsplein volgens google) sta ik om me heen te kijken, en kan de school niet vinden. Aangezien de school in het museumpark staat volg ik de bordjes museumpark. Na zo lang doorgelopen te zijn dat ik de maas alweer kon zien, ben ik teruggelopen naar het station, en heb opnieuw de bordjes gevolgd. Er word dus niet aangegeven waar het museumpark is.
Goed, ik zag ineens het Boymans, en sloeg daar maar af, aannemende dat een museum wel in de buurt van het museumpark zou staan. Na 4 verschillende omwegen toch nog het gebouw gevonden, pal voor metrostation dijkzigtIk loop naar de ingang, is de deur dicht, ik bel aan, intercom gaat hard piepen en klikt weg, 3x geprobeerd. Ben toen omgelopen om te kijken of er een andere ingang was. JA
de andere ingang gaat dicht na half zeven dus. Ik zie nergens in die hele school aangegeven waar ik moet zijn, dus ik vraag het aan de receptioniste. Die weet van niks, ze had eerder nog iemand gehad met dezelfde vraag, maar ze wist niet waar ik moest wezen. Toen ben ik handmatig iedere ruimte van het gebouw nagegaan, en op een ouderavond voor de pedagogie na, was er niks. (groot gebouw trouwens
) Na lichtelijk wanhopig en pisnijdig weer naar huis gegaan te zijn, (godzijdank hadden ze em van de rails geschraapt, de treinen reden weer), kom ik er achter dat ze in de email tekstbijlages hebben gedaan
bijlage, tekst, gewoon een .doc zonder opmaak
had dat niet in de mail gekund?
de mail zei alleen dat ik welkom was op de cursus, en aangezien de hele organisatie voor de instroom op het museumplein zit, de infoavonden voor de instroom op het museumplein worden gehouden en alle mails / brieven ondertekend worden met instroom, museumpark 40, ging ik er vanuit dat het daar was.
Blijkt dus dat in de blijlage, die ik de eerste keer niet gezien had omdat de webmail van de hro onduidelijk was, staat dat het op academieplein isNiemand wist wat, terwijl het bureau dat de hele cursus organiseert IN HET GEBOUW ZIT WAAR IK WAS
![]()
Ik ben dus de hele avond in de weer geweest voor niets, alles zat tegen, ik ben pisneidig en ik heb een hartslag van 120![]()
En ja ik weet dat het ook mijn eigen schuld is, maar op de webmailservice van de hro was het niet zichtbaar dat er een bijlage in zaten sowieso, wie stuurt er nou pure tekst in een bijlage, plak het in de mail ofzo
![]()
*in staat is laptop in tween te breken
overigens is er geen man overboord, ik weet nu waar het wel is
Heb ik veel gemist?quote:
Ohhh echtquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Dus, ik op weg naar rotterdam, - en ik ken mezelf, ik kom vaak te laat - dus ik werd afgezet op tijd op het treinstation, zodat ik met de goeie trein naar school kan. Eenmaal aangekomen op het station, blijk ineens dat er iemand voor de trein gesprongen is ofzo, en dat er bussen ingezet zijn. Afijn, ik de bus in, ik was op tijd naar het station gegaan, dus zelfs met de vertraging van de bus er bij zou ik nog op tijd zijn.
Eenmaal op plaats van bestemming aangekomen (metro eendrachtsplein volgens google) sta ik om me heen te kijken, en kan de school niet vinden. Aangezien de school in het museumpark staat volg ik de bordjes museumpark. Na zo lang doorgelopen te zijn dat ik de maas alweer kon zien, ben ik teruggelopen naar het station, en heb opnieuw de bordjes gevolgd. Er word dus niet aangegeven waar het museumpark is.
Goed, ik zag ineens het Boymans, en sloeg daar maar af, aannemende dat een museum wel in de buurt van het museumpark zou staan. Na 4 verschillende omwegen toch nog het gebouw gevonden, pal voor metrostation dijkzigtIk loop naar de ingang, is de deur dicht, ik bel aan, intercom gaat hard piepen en klikt weg, 3x geprobeerd. Ben toen omgelopen om te kijken of er een andere ingang was. JA
de andere ingang gaat dicht na half zeven dus. Ik zie nergens in die hele school aangegeven waar ik moet zijn, dus ik vraag het aan de receptioniste. Die weet van niks, ze had eerder nog iemand gehad met dezelfde vraag, maar ze wist niet waar ik moest wezen. Toen ben ik handmatig iedere ruimte van het gebouw nagegaan, en op een ouderavond voor de pedagogie na, was er niks. (groot gebouw trouwens
) Na lichtelijk wanhopig en pisnijdig weer naar huis gegaan te zijn, (godzijdank hadden ze em van de rails geschraapt, de treinen reden weer), kom ik er achter dat ze in de email tekstbijlages hebben gedaan
de mail zei alleen dat ik welkom was op de cursus, en aangezien de hele organisatie voor de instroom op het museumplein zit, de infoavonden voor de instroom op het museumplein worden gehouden en alle mails / brieven ondertekend worden met instroom, museumpark 40, ging ik er vanuit dat het daar was.
Blijkt dus dat in de blijlage, die ik de eerste keer niet gezien had omdat de webmail van de hro onduidelijk was, staat dat het op academieplein isNiemand wist wat, terwijl het bureau dat de hele cursus organiseert IN HET GEBOUW ZIT WAAR IK WAS
![]()
Ik ben dus de hele avond in de weer geweest voor niets, alles zat tegen, ik ben pisneidig en ik heb een hartslag van 120![]()
En ja ik weet dat het ook mijn eigen schuld is, maar op de webmailservice van de hro was het niet zichtbaar dat er een bijlage in zaten sowieso, wie stuurt er nou pure tekst in een bijlage, plak het in de mail ofzo
![]()
Gelukkigquote:
Wel ontzettend balen zeg!!! Laat je je eens van je goeie kant zien, krijg je dat...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
-horrorstory-
quote:
Volgende week waarschijnlijk weerquote:
Geen dingen doen waar je later spijt van hebt (het breken van laptops bijvoorbeeld) maar het geheel is frustrerend. Maar gelukkig weet je nu wel waar het isquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
![]()
Hoi Piepeloiquote:
Ik heb dat altijd, als er iets fout gaat bij mij, dan gaat het ook goed fout, en zijn er minstens 5 verschillende problemenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel ontzettend balen zeg!!! Laat je je eens van je goeie kant zien, krijg je dat...![]()
Wel heel positief ingesteld die laatste zin!
Hey jongedamequote:
Je hebt je pechquotum voor dit jaar in één keer opgebruikt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd, als er iets fout gaat bij mij, dan gaat het ook goed fout, en zijn er minstens 5 verschillende problemenDaarom was ik ook al nerveus toen ik erheen ging, omdat dit poging 4 is om op de hbo te komen
![]()
Maar volgens mij gaat alles dit jaar toch wel goedkomen, ook al is dit niet echt een goeie start
Whut?quote:
Way to goquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd, als er iets fout gaat bij mij, dan gaat het ook goed fout, en zijn er minstens 5 verschillende problemenDaarom was ik ook al nerveus toen ik erheen ging, omdat dit poging 4 is om op de hbo te komen
![]()
Maar volgens mij gaat alles dit jaar toch wel goedkomen, ook al is dit niet echt een goeie start
Jij bent geen jongedame?quote:
Hij is in de midlife en probeert jonge meiden de scoren.quote:
Aww.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
Nou, jawel, maar hij maakt het een beetje nastyquote:
Hij zit vanaf vandaag in zn midlife crisis en zoekt een dame van in de twintigquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, jawel, maar hij maakt het een beetje nasty![]()
Vanaaf vandaag in zijn midlifecrisis?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zit vanaf vandaag in zn midlife crisis en zoekt een dame van in de twintig
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
Och, als ik boos ben kan ik mijn neiging tot fysieke expressie aardig onderdrukkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Geen dingen doen waar je later spijt van hebt (het breken van laptops bijvoorbeeld) maar het geheel is frustrerend. Maar gelukkig weet je nu wel waar het is
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vanaaf vandaag in zijn midlifecrisis?Moet je eerst maar met de rode sportauto en het toupetje beginnen, Barbaaf
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feli!![]()
En je hebt toestemming om de midlife crisissen. Heb je je cabrio al voor de deur staan en je toupetje goed vastgeplakt?
Een echte metroman is altijd vreedzaamquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Och, als ik boos ben kan ik mijn neiging tot fysieke expressie aardig onderdrukken![]()
Sowieso ben ik vrij rustig en vreedzaam irl, laatste keer dat ik boos werd was 8 jaar geleden ofzo.
neuh, dit soort miniapocalypsjes gebeuren eens in de twee maanden gemiddeldquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt je pechquotum voor dit jaar in één keer opgebruikt.
ik ben meer een buddahquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een echte metroman is altijd vreedzaam![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een echte metroman is altijd vreedzaam![]()
quote:
Happy Buddhaquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik zou daar dus echt helemaal niet van genieten he, tutten met kind(eren) van een ander
Kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neuh, dit soort miniapocalypsjes gebeuren eens in de twee maanden gemiddeld![]()
normaal onderga ik het allemaal, maar omdat ik het nu eindelijk eens goed wil doen, en mijn hele geschiedenis met scholen, was ik de wanhoop nabij toen het gebeurde, ik zag alles alweer instorten als een kaartenhuis.
Je moet weten dat ik al 8 jaar lang problemen heb met diverse onderwijsinstellingen, dan word je het wel zat als het weer fout gaat
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze moet ik nog ff quoten, wat jammer dat ik die discussie gemist heb![]()
[..]
Zoooo mee eens![]()
Schoonzusje opperde laatst dat hun dochter als ze wat groter was wel es bij ome en tante Ingetje kon logeren.
Mijn tactische antwoord: "waarom!![]()
"
Zal ik hem een jellie en een puff sturen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je hebt zwierig-haar-shampoo Je gaat een bento gebruiken Je toont hier begrip voor de vrouwelijke geest
Metroman it is!
Weet ik niet meerquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik hem een jellie en een puff sturen?
Touche, maar toch, als je me zou zien in het echt, weet je zeker dat ik het niet benquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je hebt zwierig-haar-shampoo Je gaat een bento gebruiken Je toont hier begrip voor de vrouwelijke geest
Metroman it is!
Ik heb geen Lush besteltquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke man uit deze slowchat bestelt Lush voor zichzelf?![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze moet ik nog ff quoten, wat jammer dat ik die discussie gemist heb![]()
[..]
Zoooo mee eens![]()
Schoonzusje opperde laatst dat hun dochter als ze wat groter was wel es bij ome en tante Ingetje kon logeren.
Mijn tactische antwoord: "waarom!![]()
"
Klopt. Hartstikke fout.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer![]()
Het hoeft van mij echt niet heur, kan ik in het weekend zeker om 6 uur KinderTV zitten kijken
Heb je een kapot parapluutje?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Touche, maar toch, als je me zou zien in het echt, weet je zeker dat ik het niet ben![]()
Meestal word ik omschreven als Hagrid
DENIAL!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt. Hartstikke fout.
LAAT Lush voor zich bestellen.
amidoingitright?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is echt per persoon verschillend natuurlijk... Ik sleur de kinderen van mn neven/nichten/buren/vriendinnen* nog net niet uit hun armen...
Maar ik ken inderdaad ook genoeg mensen die dat totaal niet hebben
*doorhalen wat niet van toepassing is
Perfectquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet de enige!![]()
Al is het logeergevaar hier praktisch 0 omdat neefje super allergisch is voor katten en nichtje niet alleen durft. En de twee anderen zijn te jong en worden naar verwachting vanzelf door oudere broer en zus geïndoctrineerd.
nee, meer de stoicijnse blik, haar, baard en de "als je niet opzij gaat, loop ik door je heen"-appearancequote:
Jaaaaaaaaaaaaaa, ik heb je heus gemistquote:
Haha vetquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, meer de stoicijnse blik, haar, baard en de "als je niet opzij gaat, loop ik door je heen"-appearance
Auquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's beter dan een paraplu kapotje
/flauw
Hier willen de kinderen van mn neeft nu ook bij mij logeren (vroeger, toen ik nog bij mn moeder woonde, hadden we zat kamers daar, dus kon het makkelijker)quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Perfect![]()
Mijn schone zusjes wonen daar waar de grabbags zijn uitverkocht en m'n schoonouders wonen hier vlakbij en hebben een slaapkamer als kinderkamer ingericht.
Dus waarom zou ik m'n bovenverdieping verbouwen om haar hier te laten slapen.
Ze slaapt maar lekker bij opa en oma en wij komen wel ff een uurtje op visite![]()
Tis overigens wel echt een schatje hoor
Ach, kom op. Hagrid is een sissy met een pluutje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, meer de stoicijnse blik, haar, baard en de "als je niet opzij gaat, loop ik door je heen"-appearance
Voor krappe tunnelsquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's beter dan een paraplu kapotje
/flauw
En dat vind je oprecht leuk?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier willen de kinderen van mn neeft nu ook bij mij logeren (vroeger, toen ik nog bij mn moeder woonde, hadden we zat kamers daar, dus kon het makkelijker)
Ze waren hier laatst (ik heb een woonkamer en een slaapkamer), zegt de oudste; "broertje zijn babybedje kan daar wel, bij het raam, en wij passen wel bij jou in bed toch? Wanneer kunnen we komen?"
Ze is 7regelaartje
ja oke, en ik heb ook een klein hartjequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, kom op. Hagrid is een sissy met een pluutje.![]()
Napoleon is zeker een genetisch gemanipuleerde draak he?
Zo doe ik het ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Perfect![]()
Mijn schone zusjes wonen daar waar de grabbags zijn uitverkocht en m'n schoonouders wonen hier vlakbij en hebben een slaapkamer als kinderkamer ingericht.
Dus waarom zou ik m'n bovenverdieping verbouwen om haar hier te laten slapen.
Ze slaapt maar lekker bij opa en oma en wij komen wel ff een uurtje op visite![]()
Tis overigens wel echt een schatje hoor
Ja, en dat ik nooit geloof dat dat werktquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja oke, en ik heb ook een klein hartje![]()
maar het uiterlijk is er
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat ik nooit geloof dat dat werkt
Ben jij straks degene die roept; "baby-ingetje kan volgende week wel bij tante Greys logeren wonen toch"
laatste keer dat ik me geschoren heb was in septemberquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist het.
Heb je je baard ook wel eens laten staan? Want dan ben je hem écht.
Ach, lekker warm vachtje in de winter en kleine kindjes die je handtekening komen vragen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laatste keer dat ik me geschoren heb was in september![]()
ik denk er eigenlijk nooit aan, heb wel scheerspullen
Ik vind dat heerlijk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat vind je oprecht leuk?![]()
Ik hoop toch echt dat ik bij een evt. MeneerIngetje+Ingetjesbroedsel er wel van kan genieten![]()
Als we bij vrienden met kinderen zijn vind ik het altijd even leuk, daarna irritant omdat je geen normaal gesprek kan voeren en doe polonaise als ze op bed gaan
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Tombola?
Rammelt er bij jou niks dan?
Zeg Loveless,quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Tombola?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Tombola?
Ja maandstonden enzo bij die van mij, jwtzquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg Loveless,
Rammelt Schudt er bij jou niks dan?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg Loveless,
Rammelt Schudt er bij jou niks dan?
Dat helpt ook wel denk ik, als je echt 'baas' bent. Ben ik dus bijna nooit omdat ouders of opa/oma vrijwel altijd erbij zijn. Mijn ouders passen daar regelmatig op dus ik heb niks over de kids te zeggen. Logisch ook, je kunt niet teveel bazen hebben. Die keren dat ik de oudsten zelf heb meegenomen luisteren ze prima naar mij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk!![]()
Ik heb dan wel het voordeel dat ik bij vrijwel al die kindjes ook regelmatig oppas. Dan heb je toch ook wel weer iets meer overwicht over ze (omdat je die oppasdagen ook "de baas" bent), dan luisteren ze net iets beter (verschil tussen bij oma logeren en bij mij logeren is overduidelijk soms...)
Ik zou ze bijna willen houden allemaal!![]()
Heb in vakanties wel eens twee of drie gezinnen van neven/nichten tegelijk (maximum tot nu toe 5 kinderen tegelijk) en kan daar echt helemaal blij van worden!![]()
Dus als je je baby-I een keer kwijt moet, als je er een hebt...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Maar ik ben nog aan het studeren, heb geen manen in dit huis zou ik geen kind kwijt kunnen...
Maar als ik groot ben....
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het aan die rammelende mokkels hier probeer te slijten.
maar ze happen niet
kom maar brengen hoor!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar ze happen niet
Happen? Weet je het zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar ze happen niet
Ik rammel niet, maar je aanbod klinkt aantrekkelijk hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar ze happen niet
quote:
Jullie wonen best dicht bij elkaar toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik rammel niet, maar je aanbod klinkt aantrekkelijk hoor
Twee in één bezoekje wilde je zeggen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Jullie wonen best dicht bij elkaar toch?
Hey tis crisisquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Twee in één bezoekje wilde je zeggen?en ik heb geen idee waar tombola woont!
Nou ben ik vaak zelfs strenger dan de eigen ouders...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat helpt ook wel denk ik, als je echt 'baas' bent. Ben ik dus bijna nooit omdat ouders of opa/oma vrijwel altijd erbij zijn. Mijn ouders passen daar regelmatig op dus ik heb niks over de kids te zeggen. Logisch ook, je kunt niet teveel bazen hebben. Die keren dat ik de oudsten zelf heb meegenomen luisteren ze prima naar mij.
Dus in plaats van me te ergeren aan vervelend gedrag leun ik lekker achterover en laat de andere opvoeders mopperen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel de mazzel dat ik een goede band heb met mn neef en nicht, en een hele goede verstandhouding over het oppassen. Regel is daar; als ik er ben dan ben ik de baas (vaak gaan de ouders dan al snel weg, dus dan is het makkelijk dat ik alvast de beslissingen neem) Ik kan dus ook ingrijpen als de ouders er gewoon zijn, en dat is echt
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nou, als je slim bent plan je het met DTH, dan zijn we er allebeiquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey tis crisis![]()
Benzine besparen waar mogelijk, en wat denk je van het milieu!
We zitten wel in FLORA & Fauna ja
Ik zeg: 23 januari rukhutten muurduw rammel asielactiemeet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey tis crisis![]()
de 23e zijn we alletwee op dezelfde plek...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey tis crisis![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, als je slim bent plan je het met DTH, dan zijn we er allebei
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg: 23 januari rukhutten muurduw rammel asielactiemeet.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de 23e zijn we alletwee op dezelfde plek...
De mokkels happen tochquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
op de minuut gelijk!!!!
Gaan we hard-to-get spelen Audrey?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Nou, Len, dat kan je wel zeggen MAAR JE DOET MAAR WAT MOEITE![]()
![]()
Droppie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De mokkels happen toch![]()
EN TSJEK MN DROPPIE WATER TOPIC JA![]()
IEDEREEN KENT DROPPIE
quote:
Lees je die meteen voor dan? 3 vliegen in 1 klapquote:EN TSJEK MN DROPPIE WATER TOPIC JA![]()
IEDEREEN KENT DROPPIE
Wel als je het daarna bij jezelf...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
van happen krijg je geen baby he...
![]()
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we hard-to-get spelen Audrey?
Beetje je best doen? Of doe je daar niet aan?quote:
Happen? Ja joh? Doet dat niet zeer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel als je het daarna bij jezelf...
Najah, vraag Boris Becker maar
Ai laf joequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beetje je best doen? Of doe je daar niet aan?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Happen? Ja joh? Doet dat niet zeer?![]()
En dat van Boris-bezemkast was bullshit he, dat heeft ie later toegegeven. Die hadden gewoon een relatie
Droppie, ik ben gek op dropquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De mokkels happen toch![]()
EN TSJEK MN DROPPIE WATER TOPIC JA![]()
IEDEREEN KENT DROPPIE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
wat? als jij van bijten houdt...quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Barbaaf het volgende:
Tss... ben ik even weg om een
[ afbeelding ]
te halen, wordt m'n chickie alweer gehosseld door zo'n jong gastje
Ik ben aan het sparen voor zoiets (auto)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Het eerste gedeelte, voor je het weet gaat het weer over dubieuze substanties op wekkerradio's en kan Elies weer 40 posts wegtoverenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat? als jij van bijten houdt...![]()
Of bedoel je boris? lekker geloofwaardig; zwanger na een pijpbeurt in een bezemkast
okeequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte, voor je het weet gaat het weer over dubieuze substanties op wekkerradio's en kan Elies weer 40 posts wegtoveren![]()
Ik heb niet veel met auto's maar zoiets vind ik wel wat... alleen had de bumper ook chroom moeten zijn, zoals deze:quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor zoiets (auto)
Slaap lekker!quote:
Of een hint voor jou he... met je baby-plannen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAT IS EEN HINT BAAFJE
GA MEE DAN
Ik heb heul geen baby-plannen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of een hint voor jou he... met je baby-plannen!
LOVERBOY!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen baby-plannen.
Ik ben gewoon onwijs onzelfzuchtig en lief en help jullie graag bij jullie wensen
Discreet als ik ben doe ik dat natuurlijk niet openlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAT IS EEN HINT BAAFJE
GA MEE DAN
Kom maar schatje, ik heb nog een mooi setje liggen in precies jouw matenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom maar schatje, ik heb nog een mooi setje liggen in precies jouw maten![]()
Een eckte eckte Marlies Dekkers.... Je moet alleen wel ff lief zijn voor m'n homie Barbaaf dan
Er zijn mensen die daar goud geld voor betalen, dus neem nog maar een doos maoamsquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*kirt en draait haar kontje*
*helaas heeft ze net maoams gegeten*
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar goud geld voor betalen, dus neem nog maar een doos maoams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen baby-plannen.
Ik ben gewoon onwijs onzelfzuchtig en lief en help jullie graag bij jullie wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Met wie?quote:
Welterustenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
hulp nodig?quote:
Helaasch, alle vrouwen zijn nu vergeven. Misschien heeft LL nog een wijffie achter de hand voor je.quote:
En dan een van de andere katten achter dat sliertje aan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Satsu rent als een mini dressuur paardje de kamer rond met een sliertje van zijn speeltje-aan-de-lange-stok in zijn bek.
DRAAF DRAAF DRAAF!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ho ho ho!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helaasch, alle vrouwen zijn nu vergeven. Misschien heeft LL nog een wijffie achter de hand voor je.
Waarom dat trieste gezicht dan???quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij het slapen? Nee dat gaat alleen beter hoor
* in midlife-crisis woordenboek bladert...*quote:
Ome Naard slaapt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan een van de andere katten achter dat sliertje aan?
hey!quote:
Ik ben ook nog vrijquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho ho ho!
Aan wie ben ik vergeven dan? kind krijgen van iemand betekent toch niet meteen vergeven zijn? hoop ik?
hey dat is gek!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat dit een leuk topic was.
quote:
quote:
quote:
Cat, dat kan je niet doen!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga verstandig zijn en ga ook slapen.
Truste!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
neh, de flippo's uit de GAM sc willen hier spammen
Je bent gewoon bang dat ik al je meisjes afpak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:52 schreef RitseB het volgende:
Ritse, 19 jaar oud en mijn pincode is 1378
sssssssssssst!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
nee, maar greys!quote:
Wat is er niet lief aan 'u zijt wellekome' dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, maar greys!
Jij bent toch altijd degene die lief is tegen nieuwen!
Slaap lekker!
ja, heb ik hier zorgvuldig een harem op zitten bouwen, komen er ineens van die woeste alpha-mannen uit het games gedeelte mijn chicks veroverenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat ik al je meisjes afpak.
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Tombola helemaal in d'r element, nieuw mannenvlees![]()
ik doelde meer op het "ik ga slapen"quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er niet lief aan 'u zijt wellekome' dan?
Ik moest lachen. Echt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, heb ik hier zorgvuldig een harem op zitten bouwen, komen er ineens van die woeste alpha-mannen uit het games gedeelte mijn chicks veroveren
Hier hebben we het al een keer over gehad!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
Gelukkig kan ik geclassificeerd worden als een echte man, die andere jongetjes moeten jullie gewoon negeren
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
sssssssssssst!![]()
manneninvasie!!!![]()
Nooit je afvragen waarom, gewoon genieten!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Ik zit met hele pagina's vol met <insert mannennaam>en als jij het zegt, klinkt het altijd wanhopigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Mijn katten heten Knuppie en Nieuwequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef RitseB het volgende:
Ik heb trouwens 2 poezen, hun namen zijn Monster en Mormel. Helaas is mijn favoriete kat Vos helaas bezweken aan ouderdom
goed, maar dat houdt in? leeftijd? woonplaats?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
Gelukkig kan ik geclassificeerd worden als een echte man, die andere jongetjes moeten jullie gewoon negeren
Ik hoef het er niet eens over te hebben. Mijn aurora zegt genoeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier hebben we het al een keer over gehad!
en toen was je ineens weg!
Nieuwe is een coole naamquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mijn katten heten Knuppie en Nieuwe
ehm, als je je harem dreigt te verliezen door een invasie nieuw mannenvlees (quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als jij het zegt, klinkt het altijd wanhopig
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat zoek ik!!! Een man die geen baby wil maar me er wel een geeft!!!!![]()
Een die er al een heeft en die een nieuwe mamma zoekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:
weer die katten he!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ehm, als je je harem dreigt te verliezen door een invasie nieuw mannenvlees () moe je niet ook nog gaan katten tegen de vrouwen he...
Serieus, ik hou van vrijwel alle kinderen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een die er al een heeft en die een nieuwe mamma zoekt?
Na 3 dagen wisten we nog steeds geen naam, en tot die tijd noemden we m nieuwe, dus toen is dat geblevenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Serieus, ik hou van vrijwel alle kinderen...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Potverdrie. Ik zie nu al overeenkomsten.
quote:
* noteert *quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Potverdrie. Ik zie nu al overeenkomsten.
Lezen he... Ik ben Hara niet, ik ben Tombolaquote:
DAN KAN JE IEDEREEN NEUKEEN OMGquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu weet ik wat ik in 2010 moet doen!
Een kat kopen!
gewoon een leuke uitzoeken uit een nest aankomend voorjaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Een kat kopen!
Of een vrouw zoken met katquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Een kat kopen!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef RitseB het volgende:
Monster eet het liefst paprika chips
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
DAN KAN JE IEDEREEN NEUKEEN OMG
En dan kan je neukenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
Neuh, maar dan ik wel meepraten!
Me kat heet en me kat eet, die dingen !
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
DAN KAN JE IEDEREEN NEUKEEN OMG
en weer een nieuw iemand!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon een leuke uitzoeken uit een nest aankomend voorjaar
dat is natuurlijk een hele goeie!quote:
ik heb twee katersquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
en weer een nieuw iemand!!!
Het gaat wel weer snel ineens hier he...quote:
Harajuku...quote:
Ook goed!!! Kan je ook meedoen. t is Flora en Fauna he... alle plantjes en diertjes tellen mee...quote:
Als je echt punten wilt scoren, kies je er een uit het asiel en geef je die een uiterst tof thuis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
Neuh, maar dan ik wel meepraten!
Me kat heet en me kat eet, die dingen !
Moet je me wel 2 keer per dag borstelen.quote:
We waren opnieuw begonnen, wat doe je nouquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Harajuku...![]()
[..]
Ook goed!!! Kan je ook meedoen. t is Flora en Fauna he... alle plantjes en diertjes tellen mee...
Parlalalaila!!!!!quote:
Ga je dan spinnen als een poesjequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet je me wel 2 keer per dag borstelen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, heb ik hier zorgvuldig een harem op zitten bouwen, komen er ineens van die woeste alpha-mannen uit het games gedeelte mijn chicks veroveren
Spelbrekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
We waren opnieuw begonnen, wat doe je nou
Je faalt. Ga weg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
http://i193.photobucket.com/albums/z19/Lawlmon/sparta.gif
GAM komt naar je toe deze zomer
Moet het wel een leuke zijn natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je echt punten wilt scoren, kies je er een uit het asiel en geef je die een uiterst tof thuis.
Als een leeuw.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Bamba het volgende:
Wat hebben we hier ineens een mannen invasie
![]()
mjam mjam...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Bamba het volgende:
Wat hebben we hier ineens een mannen invasie
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Bamba het volgende:Wat hebben we hier ineens een mannen invasie
![]()
Jij wel, en je rockband + ps 3quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Als een leeuw.
roar!!
Mag ik wel Lynn meenemen dan?
D'r is geen speld tussen te krijgen mopquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga maar weer weg. Niemand wil wel met mij praten
sorry...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga maar weer weg. Niemand wil wel met mij praten
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mjam mjam...
ik wilde ook gaan slapen, maar ik blijf nog wel even wakker... inspiratie opdoen
Nieuwe personages in beestachtig verlangen![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik toch te oud ben voor deze invasie...
Maar dat geeft niet, ik ken mijn beperkingen
Je wilt mee helemaal niet als huisdier, je wilt me alleen voor m'n spullen.. Golddigger!!quote:
Zo'n knulliebullie ben ik toch ook weer nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik toch te oud ben voor deze invasie...
Maar dat geeft niet, ik ken mijn beperkingen
Edje heeft een Calimero-complex, daar kom je nog wel achterquote:
overdag meestal wel... Maar dit tempo is voor de nacht best pittig...quote:
Nee joh, ik ben toch ouder dan jij!quote:
Ik snap het nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef koei het volgende:
[..]
Edje heeft een Calimero-complex, daar kom je nog wel achter
vrouw invasie !quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef koei het volgende:
[..]
okee, nog een nieuw iemand...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef koei het volgende:
[..]
zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijkquote:
Volgens mij zijn wij even oud jongquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
overdag meestal wel... Maar dit tempo is voor de nacht best pittig...![]()
[..]
Nee joh, ik ben toch ouder dan jij!
dan kom ik nog wel eens vaker mijn hoofd om de hoek stekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie het plaatje in de OP.
You ain't seen nothing yet!
[GAM SC #289] Een harp met zonder Afrikaantjesquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, nog een nieuw iemand...
Staat er ergens stiekem een linkje hierheen ofzo?
Zij zijn groot en ik is klein en da's nieeeeeeeeeeeeeet eerlijk. Oh nee!quote:
Je kent Calimero toch wel??? Dat zwarte kuikentje (kijk, ik post ontopic!)quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij even oud jong. Dat dacht ik namelijk te lezen van de week geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. jij?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik vond Calimero altijd een grote jankmuilquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ik is klein en da's nieeeeeeeeeeeeeet eerlijk. Oh nee!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]Heeeeeeeeej, dat nummertje ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. jij?
1982, bouwjaar der heerlijke menschen
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ja, dat is dus de link.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond Calimero altijd een grote jankmuil
kun je wel tegen zo'n kleine vogelquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond Calimero altijd een grote jankmuil
Je wordt inderdaad te oud, spuit elf!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ik is klein en da's nieeeeeeeeeeeeeet eerlijk. Oh nee!
[ afbeelding ]
Oja, we zijn hier in F&Fquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kun je wel tegen zo'n kleine vogel
Dank je Peri! Die uitleg hadden sommige mensen duidelijk nodigquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
augustus!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik win!!! OUDER!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
zo aardig vind ik deze post niet trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |