Was er nog goeie catering?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
Nog tien minuten en ik ga naar huuuuiiiiissss!
Wil je melkchocola met kaneel, pure chocola of witte chocola met cappuchino?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Druk er eens eentje via een USB poort deze kant op...twee mag ook
die van mij gaan idd gewoon met de handdoekenwas meequote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik lees net dat er puffs zijn die je prima kunt wassen in de wasmachien, die ga ik kopen. En morgen eenmalig met de nieuwe spons proberen. Alles beter dan achter mijn sweetie pie aan glibberenin de badkamer.
Ik heb wel lekker gegeten ja! Vooral hele lekker toetjes hadden zequote:
Idd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zal wss slechter worden voor het beter wordt, maar beter worden zal het. Dat is nou die cirkel die ik bedoel, die (r)evolutie. En tja.... hier een half afrikaans en dus donker kind en een marokkaanse schoonzoon en kleinkind (van mijn man). Dus ja... tuurlijk maak ik me wel zorgen.
Oh fijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze doet het niet dageljks hoor...gelukkig niet....ze houdt het altijd achter de hand als verrassing
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
Oh en Enfermera, je zei '... maar laten we het gezellig houden in dit topic'. Maar het kan ook reuze gezellig zijn en blijven terwijl het toch over een serieus onderwerp gaat hoorHet is juist de kunst om je mening te geven zonder anderen neer te trappen, dan krijg je ook geen ruzie. Dat laatste heeft Wilders niet helemaal onder de knie, maar wij toch wel?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat ik denk dat zou helpen: als individuen, en niet als overheid, ELKAAR meer helpen. Bij opvoeding, in zorg voor elkaar. In lief zijn tegen elkaar en in ingrijpen als er iets gebeurt dat niet door de beugel kan.
En daarin geldt ook: verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Ik bala er ook weleens van dat ik er als klein vrouwtje wel tussen spring om vechtenden uit elkaar te houden, maar dat ik in een volle bus bedreigd kan worden terwijl er geen man (alleen maar mannen in die bus) opstaat om me te helpen. En dat is nu zo en dat was al zo toen ik een puber was en door leeftijdsgenoten van het kamp in elkaar gerost werd. Toen heb ik ooit gedacht: dat zal ik een ander nooit laten gebeuren.
Melk en/of witquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je melkchocola met kaneel, pure chocola of witte chocola met cappuchino?
* schuift 2 bonbons door usb poorten*quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Melk en/of wit...puur ben ik geen liefhebber van
Fijn dat ze je in elk geval goed gevoederd hebben!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker gegeten ja! Vooral hele lekker toetjes hadden ze![]()
Ben wel echt gaar nu, en ben straks pas rond negenen thuis. Achjaaaa, je moet er wat voor over hebben
Je geniet daar wel van hé?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:00 schreef Ynske het volgende:
vandaag heerlijk getut met de kids van een vriendin
k geniet daar idd van. maar zelf een kinderwens, nee eigenlijk nog niet. k heb genoeg met mezelf te stellen, moet er niet aan denken die verantwoordelijkheid iedere dag nu te moeten dragen. Dan liever zo'n dag als vandaag, of als mn nichtje een weekend komt logeren. Heerlijk genietenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je geniet daar wel van hé?![]()
Zelf ook een vurige kinderwens of dat niet? Dat verschilt volgens mij echt enorm bij vrouwen van in de twintig, sommige hebben bij wijze al last van 'klapperende eierstokken' terwijl anderen echt liever nog wat jaartjes wachten
Hoezo niet Greys?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik zou daar dus echt helemaal niet van genieten he, tutten met kind(eren) van een ander
Aan de andere kant relativeert het je eigen zooi best wel. Je kunt je dan niet meer helemaal op jezelf alleen richten en bent verplicht om te blijven functioneren als je met jezelf bezig bent. Dat is op zich niet zo slecht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
k geniet daar idd van. maar zelf een kinderwens, nee eigenlijk nog niet. k heb genoeg met mezelf te stellen, moet er niet aan denken die verantwoordelijkheid iedere dag nu te moeten dragen. Dan liever zo'n dag als vandaag, of als mn nichtje een weekend komt logeren. Heerlijk genieten
Presentquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelf ook een vurige kinderwens of dat niet? Dat verschilt volgens mij echt enorm bij vrouwen van in de twintig, sommige hebben bij wijze al last van 'klapperende eierstokken' terwijl anderen echt liever nog wat jaartjes wachten
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* schuift 2 bonbons door usb poorten*
Smakelijk!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aan de andere kant relativeert het je eigen zooi best wel. Je kunt je dan niet meer helemaal op jezelf alleen richten en bent verplicht om te blijven functioneren als je met jezelf bezig bent. Dat is op zich niet zo slecht.
Mijn zoon heeft me goed opgevoed
tjek!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
goed!quote:
Hier nog iemand...ook nog last gehad van die "klapperende"eierstokkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik zou daar dus echt helemaal niet van genieten he, tutten met kind(eren) van een ander
ik inmiddels wel. Ze gaan immers ook weer terugquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
goed!
Moe.
Hoest met jou? En je schouder?
Oh geen idee waarom niet eigenlijkquote:
Je hebt me nog nooit gezien en je wilt kinderen met me?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer hebbie 2 minuutjes tijd?
Jij ook alquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier nog iemand...ook nog last gehad van die "klapperende"eierstokken
quote:
Ga je nou kieskeurig zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit gezien en je wilt kinderen met me?
Ik voel me vereerd![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ja goed!Lekker dagje vrij gehad vandaag, en het gaat wonderbaarlijk goed met mn schouder. Ik verwacht nog elke dag dat de pijn terugkomt, maar tot nu toe nog geen pijn!
Ik doe heel braaf en voorzichtig mijn oefeningen en dat gaat goed.. Wel spierpijn natuurlijk, maar dat geeft niet!
Ben een stuk vrolijker dan een paar weken terug iig
![]()
Ik doe niet andersquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Als ik bv in de dierentuin loop en al de blerende en jammerende kinderen zie denk ik altijd...Heerlijk ik nietquote:
Same herequote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh geen idee waarom niet eigenlijk![]()
Da's net als vragen waarom een ander niet van rabarber houdt denk ik
Ik heb eigenlijk nooit wat met de kinderen van een ander. Heb wel begrepen dat meer mensen dat hebben, die dan alleen hun eigen kinderen leuk vinden en niet dat ze andere kinderen stom vinden ofzo, maar daar hebben ze dan niets mee.
Je zou mij er dus geen plezier mee doen als je een kind, hoe leuk ook, een dagje bij me achter zou laten
Zou me er reuze ongemakkelijk bij voelen.
ow maar aan dat gedrein en zo heb ik ook geen lolquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ik bv in de dierentuin loop en al de blerende en jammerende kinderen zie denk ik altijd...Heerlijk ik niet. mijn verzorggevoelens laat ik wel op mijn beestjes los
en een dagje het kind van een ander hebben....ik zou me geen raad weten met het kind
![]()
Ik heb een man hier die het ook heel graag wil met me, dus wat wil je nouquote:
Jaaaa iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Das goed nieuws man! Hopen dat het zo blijft!
Fijn om dat te horenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ja goed!Lekker dagje vrij gehad vandaag, en het gaat wonderbaarlijk goed met mn schouder. Ik verwacht nog elke dag dat de pijn terugkomt, maar tot nu toe nog geen pijn!
Ik doe heel braaf en voorzichtig mijn oefeningen en dat gaat goed.. Wel spierpijn natuurlijk, maar dat geeft niet!
Ben een stuk vrolijker dan een paar weken terug iig
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik gaf Rossi net zijn astronautenvoer. Eerst in zijn bek gespoten hij vnd het lekker heeft zo nog 1 a 2 cm van mijn vinger gelikt.
Lolquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ik bv in de dierentuin loop en al de blerende en jammerende kinderen zie denk ik altijd...Heerlijk ik niet. mijn verzorggevoelens laat ik wel op mijn beestjes los
en een dagje het kind van een ander hebben....ik zou me geen raad weten met het kind
![]()
Maar dus niet omdat je eierstokken totaal niet klapperen en je kinderen haat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh geen idee waarom niet eigenlijk![]()
Da's net als vragen waarom een ander niet van rabarber houdt denk ik
Ik heb eigenlijk nooit wat met de kinderen van een ander. Heb wel begrepen dat meer mensen dat hebben, die dan alleen hun eigen kinderen leuk vinden en niet dat ze andere kinderen stom vinden ofzo, maar daar hebben ze dan niets mee.
Je zou mij er dus geen plezier mee doen als je een kind, hoe leuk ook, een dagje bij me achter zou laten
Zou me er reuze ongemakkelijk bij voelen.
Ik hoop voor je dat dat goedkomt met die stage plekquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb een man hier die het ook heel graag wil met me, dus wat wil je nou![]()
[..]
Jaaaa idd![]()
Ik hoop het ook echt!
Ik belde mn nieuwe stageplek voor de update zeg maar, hoe het gaat met mn schouder. Ik ga naar de afdeling verloskunde en zou op de zwangeren-afdeling komen. Bleek dat ik naar de kraam gingen de fysieke zorgzwaarte is op de kraam nogal wat zwaarder dan op de zwangeren.. Dus toen mn praktijkopleider van die afdeling dat zo oplas aan me zei ze; ja, misschien is het handiger als ik even ga overleggen of je toch niet naar zwangeren kan
Hihi
Maar dat komt ook wel goed.
Hoezo ben je zo moe vandaag btw? Veel gedaan?
Kan me er echt niets bij voorstellenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow maar aan dat gedrein en zo heb ik ook geen lol
maar zoals vandaag, heerlijk thee zitten drinken met vriendin, baby fles gegeven en wat geknuffeld, met de oudste de treinbaan opgebouwd/gespeeld. daar kan ik echt van genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |