quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
goed!
Moe.
Hoest met jou? En je schouder?
Oh geen idee waarom niet eigenlijkquote:
Je hebt me nog nooit gezien en je wilt kinderen met me?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer hebbie 2 minuutjes tijd?
Jij ook alquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier nog iemand...ook nog last gehad van die "klapperende"eierstokken
quote:
Ga je nou kieskeurig zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit gezien en je wilt kinderen met me?
Ik voel me vereerd![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ja goed!Lekker dagje vrij gehad vandaag, en het gaat wonderbaarlijk goed met mn schouder. Ik verwacht nog elke dag dat de pijn terugkomt, maar tot nu toe nog geen pijn!
Ik doe heel braaf en voorzichtig mijn oefeningen en dat gaat goed.. Wel spierpijn natuurlijk, maar dat geeft niet!
Ben een stuk vrolijker dan een paar weken terug iig
![]()
Ik doe niet andersquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik zou daar dus echt helemaal niet van genieten he, tutten met kind(eren) van een ander
Als ik bv in de dierentuin loop en al de blerende en jammerende kinderen zie denk ik altijd...Heerlijk ik nietquote:
Same herequote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh geen idee waarom niet eigenlijk![]()
Da's net als vragen waarom een ander niet van rabarber houdt denk ik
Ik heb eigenlijk nooit wat met de kinderen van een ander. Heb wel begrepen dat meer mensen dat hebben, die dan alleen hun eigen kinderen leuk vinden en niet dat ze andere kinderen stom vinden ofzo, maar daar hebben ze dan niets mee.
Je zou mij er dus geen plezier mee doen als je een kind, hoe leuk ook, een dagje bij me achter zou laten
Zou me er reuze ongemakkelijk bij voelen.
ow maar aan dat gedrein en zo heb ik ook geen lolquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ik bv in de dierentuin loop en al de blerende en jammerende kinderen zie denk ik altijd...Heerlijk ik niet. mijn verzorggevoelens laat ik wel op mijn beestjes los
en een dagje het kind van een ander hebben....ik zou me geen raad weten met het kind
![]()
Ik heb een man hier die het ook heel graag wil met me, dus wat wil je nouquote:
Jaaaa iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Das goed nieuws man! Hopen dat het zo blijft!
Fijn om dat te horenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ja goed!Lekker dagje vrij gehad vandaag, en het gaat wonderbaarlijk goed met mn schouder. Ik verwacht nog elke dag dat de pijn terugkomt, maar tot nu toe nog geen pijn!
Ik doe heel braaf en voorzichtig mijn oefeningen en dat gaat goed.. Wel spierpijn natuurlijk, maar dat geeft niet!
Ben een stuk vrolijker dan een paar weken terug iig
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik gaf Rossi net zijn astronautenvoer. Eerst in zijn bek gespoten hij vnd het lekker heeft zo nog 1 a 2 cm van mijn vinger gelikt.
Lolquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ik bv in de dierentuin loop en al de blerende en jammerende kinderen zie denk ik altijd...Heerlijk ik niet. mijn verzorggevoelens laat ik wel op mijn beestjes los
en een dagje het kind van een ander hebben....ik zou me geen raad weten met het kind
![]()
Maar dus niet omdat je eierstokken totaal niet klapperen en je kinderen haat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh geen idee waarom niet eigenlijk![]()
Da's net als vragen waarom een ander niet van rabarber houdt denk ik
Ik heb eigenlijk nooit wat met de kinderen van een ander. Heb wel begrepen dat meer mensen dat hebben, die dan alleen hun eigen kinderen leuk vinden en niet dat ze andere kinderen stom vinden ofzo, maar daar hebben ze dan niets mee.
Je zou mij er dus geen plezier mee doen als je een kind, hoe leuk ook, een dagje bij me achter zou laten
Zou me er reuze ongemakkelijk bij voelen.
Ik hoop voor je dat dat goedkomt met die stage plekquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb een man hier die het ook heel graag wil met me, dus wat wil je nou![]()
[..]
Jaaaa idd![]()
Ik hoop het ook echt!
Ik belde mn nieuwe stageplek voor de update zeg maar, hoe het gaat met mn schouder. Ik ga naar de afdeling verloskunde en zou op de zwangeren-afdeling komen. Bleek dat ik naar de kraam gingen de fysieke zorgzwaarte is op de kraam nogal wat zwaarder dan op de zwangeren.. Dus toen mn praktijkopleider van die afdeling dat zo oplas aan me zei ze; ja, misschien is het handiger als ik even ga overleggen of je toch niet naar zwangeren kan
Hihi
Maar dat komt ook wel goed.
Hoezo ben je zo moe vandaag btw? Veel gedaan?
Kan me er echt niets bij voorstellenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow maar aan dat gedrein en zo heb ik ook geen lol
maar zoals vandaag, heerlijk thee zitten drinken met vriendin, baby fles gegeven en wat geknuffeld, met de oudste de treinbaan opgebouwd/gespeeld. daar kan ik echt van genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |