Ga je dan spinnen als een poesjequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet je me wel 2 keer per dag borstelen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, heb ik hier zorgvuldig een harem op zitten bouwen, komen er ineens van die woeste alpha-mannen uit het games gedeelte mijn chicks veroveren
Spelbrekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
We waren opnieuw begonnen, wat doe je nou
Je faalt. Ga weg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
http://i193.photobucket.com/albums/z19/Lawlmon/sparta.gif
GAM komt naar je toe deze zomer
Moet het wel een leuke zijn natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je echt punten wilt scoren, kies je er een uit het asiel en geef je die een uiterst tof thuis.
Als een leeuw.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Bamba het volgende:
Wat hebben we hier ineens een mannen invasie
![]()
mjam mjam...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Bamba het volgende:
Wat hebben we hier ineens een mannen invasie
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Bamba het volgende:Wat hebben we hier ineens een mannen invasie
![]()
Jij wel, en je rockband + ps 3quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Als een leeuw.
roar!!
Mag ik wel Lynn meenemen dan?
D'r is geen speld tussen te krijgen mopquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga maar weer weg. Niemand wil wel met mij praten
sorry...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga maar weer weg. Niemand wil wel met mij praten
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mjam mjam...
ik wilde ook gaan slapen, maar ik blijf nog wel even wakker... inspiratie opdoen
Nieuwe personages in beestachtig verlangen![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik toch te oud ben voor deze invasie...
Maar dat geeft niet, ik ken mijn beperkingen
Je wilt mee helemaal niet als huisdier, je wilt me alleen voor m'n spullen.. Golddigger!!quote:
Zo'n knulliebullie ben ik toch ook weer nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik toch te oud ben voor deze invasie...
Maar dat geeft niet, ik ken mijn beperkingen
Edje heeft een Calimero-complex, daar kom je nog wel achterquote:
overdag meestal wel... Maar dit tempo is voor de nacht best pittig...quote:
Nee joh, ik ben toch ouder dan jij!quote:
Ik snap het nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef koei het volgende:
[..]
Edje heeft een Calimero-complex, daar kom je nog wel achter
vrouw invasie !quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef koei het volgende:
[..]
okee, nog een nieuw iemand...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef koei het volgende:
[..]
zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijkquote:
Volgens mij zijn wij even oud jongquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
overdag meestal wel... Maar dit tempo is voor de nacht best pittig...![]()
[..]
Nee joh, ik ben toch ouder dan jij!
dan kom ik nog wel eens vaker mijn hoofd om de hoek stekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie het plaatje in de OP.
You ain't seen nothing yet!
[GAM SC #289] Een harp met zonder Afrikaantjesquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, nog een nieuw iemand...
Staat er ergens stiekem een linkje hierheen ofzo?
Zij zijn groot en ik is klein en da's nieeeeeeeeeeeeeet eerlijk. Oh nee!quote:
Je kent Calimero toch wel??? Dat zwarte kuikentje (kijk, ik post ontopic!)quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij even oud jong. Dat dacht ik namelijk te lezen van de week geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. jij?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik vond Calimero altijd een grote jankmuilquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ik is klein en da's nieeeeeeeeeeeeeet eerlijk. Oh nee!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]Heeeeeeeeej, dat nummertje ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. jij?
1982, bouwjaar der heerlijke menschen
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ja, dat is dus de link.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond Calimero altijd een grote jankmuil
kun je wel tegen zo'n kleine vogelquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond Calimero altijd een grote jankmuil
Je wordt inderdaad te oud, spuit elf!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ik is klein en da's nieeeeeeeeeeeeeet eerlijk. Oh nee!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Oja, we zijn hier in F&Fquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kun je wel tegen zo'n kleine vogel
Dank je Peri! Die uitleg hadden sommige mensen duidelijk nodigquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
augustus!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik win!!! OUDER!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |