quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
sssssssssssst!![]()
manneninvasie!!!![]()
Nooit je afvragen waarom, gewoon genieten!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Ik zit met hele pagina's vol met <insert mannennaam>en als jij het zegt, klinkt het altijd wanhopigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Mijn katten heten Knuppie en Nieuwequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef RitseB het volgende:
Ik heb trouwens 2 poezen, hun namen zijn Monster en Mormel. Helaas is mijn favoriete kat Vos helaas bezweken aan ouderdom
goed, maar dat houdt in? leeftijd? woonplaats?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
Gelukkig kan ik geclassificeerd worden als een echte man, die andere jongetjes moeten jullie gewoon negeren
Ik hoef het er niet eens over te hebben. Mijn aurora zegt genoeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier hebben we het al een keer over gehad!
en toen was je ineens weg!
Nieuwe is een coole naamquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mijn katten heten Knuppie en Nieuwe
ehm, als je je harem dreigt te verliezen door een invasie nieuw mannenvlees (quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als jij het zegt, klinkt het altijd wanhopig
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat zoek ik!!! Een man die geen baby wil maar me er wel een geeft!!!!![]()
Een die er al een heeft en die een nieuwe mamma zoekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:
weer die katten he!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ehm, als je je harem dreigt te verliezen door een invasie nieuw mannenvlees () moe je niet ook nog gaan katten tegen de vrouwen he...
Serieus, ik hou van vrijwel alle kinderen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een die er al een heeft en die een nieuwe mamma zoekt?
Na 3 dagen wisten we nog steeds geen naam, en tot die tijd noemden we m nieuwe, dus toen is dat geblevenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Serieus, ik hou van vrijwel alle kinderen...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Potverdrie. Ik zie nu al overeenkomsten.
quote:
* noteert *quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Potverdrie. Ik zie nu al overeenkomsten.
Lezen he... Ik ben Hara niet, ik ben Tombolaquote:
DAN KAN JE IEDEREEN NEUKEEN OMGquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu weet ik wat ik in 2010 moet doen!
Een kat kopen!
gewoon een leuke uitzoeken uit een nest aankomend voorjaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Een kat kopen!
Of een vrouw zoken met katquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Een kat kopen!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef RitseB het volgende:
Monster eet het liefst paprika chips
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
DAN KAN JE IEDEREEN NEUKEEN OMG
En dan kan je neukenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
Neuh, maar dan ik wel meepraten!
Me kat heet en me kat eet, die dingen !
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
DAN KAN JE IEDEREEN NEUKEEN OMG
en weer een nieuw iemand!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon een leuke uitzoeken uit een nest aankomend voorjaar
dat is natuurlijk een hele goeie!quote:
ik heb twee katersquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
en weer een nieuw iemand!!!
Het gaat wel weer snel ineens hier he...quote:
Harajuku...quote:
Ook goed!!! Kan je ook meedoen. t is Flora en Fauna he... alle plantjes en diertjes tellen mee...quote:
Als je echt punten wilt scoren, kies je er een uit het asiel en geef je die een uiterst tof thuis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
Neuh, maar dan ik wel meepraten!
Me kat heet en me kat eet, die dingen !
Moet je me wel 2 keer per dag borstelen.quote:
We waren opnieuw begonnen, wat doe je nouquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Harajuku...![]()
[..]
Ook goed!!! Kan je ook meedoen. t is Flora en Fauna he... alle plantjes en diertjes tellen mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |