Ik rammel niet, maar je aanbod klinkt aantrekkelijk hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het aan die rammelende mokkels hier probeer te slijten.
maar ze happen niet
quote:
Jullie wonen best dicht bij elkaar toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik rammel niet, maar je aanbod klinkt aantrekkelijk hoor
Twee in één bezoekje wilde je zeggen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Jullie wonen best dicht bij elkaar toch?
Hey tis crisisquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Twee in één bezoekje wilde je zeggen?en ik heb geen idee waar tombola woont!
Nou ben ik vaak zelfs strenger dan de eigen ouders...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat helpt ook wel denk ik, als je echt 'baas' bent. Ben ik dus bijna nooit omdat ouders of opa/oma vrijwel altijd erbij zijn. Mijn ouders passen daar regelmatig op dus ik heb niks over de kids te zeggen. Logisch ook, je kunt niet teveel bazen hebben. Die keren dat ik de oudsten zelf heb meegenomen luisteren ze prima naar mij.
Dus in plaats van me te ergeren aan vervelend gedrag leun ik lekker achterover en laat de andere opvoeders mopperen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel de mazzel dat ik een goede band heb met mn neef en nicht, en een hele goede verstandhouding over het oppassen. Regel is daar; als ik er ben dan ben ik de baas (vaak gaan de ouders dan al snel weg, dus dan is het makkelijk dat ik alvast de beslissingen neem) Ik kan dus ook ingrijpen als de ouders er gewoon zijn, en dat is echt
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nou, als je slim bent plan je het met DTH, dan zijn we er allebeiquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey tis crisis![]()
Benzine besparen waar mogelijk, en wat denk je van het milieu!
We zitten wel in FLORA & Fauna ja
Ik zeg: 23 januari rukhutten muurduw rammel asielactiemeet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey tis crisis![]()
de 23e zijn we alletwee op dezelfde plek...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey tis crisis![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, als je slim bent plan je het met DTH, dan zijn we er allebei
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg: 23 januari rukhutten muurduw rammel asielactiemeet.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de 23e zijn we alletwee op dezelfde plek...
De mokkels happen tochquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
op de minuut gelijk!!!!
Gaan we hard-to-get spelen Audrey?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Nou, Len, dat kan je wel zeggen MAAR JE DOET MAAR WAT MOEITE![]()
![]()
Droppie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De mokkels happen toch![]()
EN TSJEK MN DROPPIE WATER TOPIC JA![]()
IEDEREEN KENT DROPPIE
quote:
Lees je die meteen voor dan? 3 vliegen in 1 klapquote:EN TSJEK MN DROPPIE WATER TOPIC JA![]()
IEDEREEN KENT DROPPIE
Wel als je het daarna bij jezelf...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
van happen krijg je geen baby he...
![]()
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we hard-to-get spelen Audrey?
Beetje je best doen? Of doe je daar niet aan?quote:
Happen? Ja joh? Doet dat niet zeer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel als je het daarna bij jezelf...
Najah, vraag Boris Becker maar
Ai laf joequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beetje je best doen? Of doe je daar niet aan?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Happen? Ja joh? Doet dat niet zeer?![]()
En dat van Boris-bezemkast was bullshit he, dat heeft ie later toegegeven. Die hadden gewoon een relatie
Droppie, ik ben gek op dropquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De mokkels happen toch![]()
EN TSJEK MN DROPPIE WATER TOPIC JA![]()
IEDEREEN KENT DROPPIE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
wat? als jij van bijten houdt...quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Barbaaf het volgende:
Tss... ben ik even weg om een
[ afbeelding ]
te halen, wordt m'n chickie alweer gehosseld door zo'n jong gastje
Ik ben aan het sparen voor zoiets (auto)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Het eerste gedeelte, voor je het weet gaat het weer over dubieuze substanties op wekkerradio's en kan Elies weer 40 posts wegtoverenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat? als jij van bijten houdt...![]()
Of bedoel je boris? lekker geloofwaardig; zwanger na een pijpbeurt in een bezemkast
okeequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte, voor je het weet gaat het weer over dubieuze substanties op wekkerradio's en kan Elies weer 40 posts wegtoveren![]()
Ik heb niet veel met auto's maar zoiets vind ik wel wat... alleen had de bumper ook chroom moeten zijn, zoals deze:quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor zoiets (auto)
Slaap lekker!quote:
Of een hint voor jou he... met je baby-plannen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAT IS EEN HINT BAAFJE
GA MEE DAN
Ik heb heul geen baby-plannen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of een hint voor jou he... met je baby-plannen!
LOVERBOY!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen baby-plannen.
Ik ben gewoon onwijs onzelfzuchtig en lief en help jullie graag bij jullie wensen
Discreet als ik ben doe ik dat natuurlijk niet openlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAT IS EEN HINT BAAFJE
GA MEE DAN
Kom maar schatje, ik heb nog een mooi setje liggen in precies jouw matenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom maar schatje, ik heb nog een mooi setje liggen in precies jouw maten![]()
Een eckte eckte Marlies Dekkers.... Je moet alleen wel ff lief zijn voor m'n homie Barbaaf dan
Er zijn mensen die daar goud geld voor betalen, dus neem nog maar een doos maoamsquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*kirt en draait haar kontje*
*helaas heeft ze net maoams gegeten*
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar goud geld voor betalen, dus neem nog maar een doos maoams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen baby-plannen.
Ik ben gewoon onwijs onzelfzuchtig en lief en help jullie graag bij jullie wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Met wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |