wat? als jij van bijten houdt...quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Barbaaf het volgende:
Tss... ben ik even weg om een
[ afbeelding ]
te halen, wordt m'n chickie alweer gehosseld door zo'n jong gastje
Ik ben aan het sparen voor zoiets (auto)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Het eerste gedeelte, voor je het weet gaat het weer over dubieuze substanties op wekkerradio's en kan Elies weer 40 posts wegtoverenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat? als jij van bijten houdt...![]()
Of bedoel je boris? lekker geloofwaardig; zwanger na een pijpbeurt in een bezemkast
okeequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte, voor je het weet gaat het weer over dubieuze substanties op wekkerradio's en kan Elies weer 40 posts wegtoveren![]()
Ik heb niet veel met auto's maar zoiets vind ik wel wat... alleen had de bumper ook chroom moeten zijn, zoals deze:quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor zoiets (auto)
Slaap lekker!quote:
Of een hint voor jou he... met je baby-plannen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAT IS EEN HINT BAAFJE
GA MEE DAN
Ik heb heul geen baby-plannen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of een hint voor jou he... met je baby-plannen!
LOVERBOY!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen baby-plannen.
Ik ben gewoon onwijs onzelfzuchtig en lief en help jullie graag bij jullie wensen
Discreet als ik ben doe ik dat natuurlijk niet openlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAT IS EEN HINT BAAFJE
GA MEE DAN
Kom maar schatje, ik heb nog een mooi setje liggen in precies jouw matenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom maar schatje, ik heb nog een mooi setje liggen in precies jouw maten![]()
Een eckte eckte Marlies Dekkers.... Je moet alleen wel ff lief zijn voor m'n homie Barbaaf dan
Er zijn mensen die daar goud geld voor betalen, dus neem nog maar een doos maoamsquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*kirt en draait haar kontje*
*helaas heeft ze net maoams gegeten*
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar goud geld voor betalen, dus neem nog maar een doos maoams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen baby-plannen.
Ik ben gewoon onwijs onzelfzuchtig en lief en help jullie graag bij jullie wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Met wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |