Ach, kom op. Hagrid is een sissy met een pluutje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, meer de stoicijnse blik, haar, baard en de "als je niet opzij gaat, loop ik door je heen"-appearance
Voor krappe tunnelsquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's beter dan een paraplu kapotje
/flauw
En dat vind je oprecht leuk?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier willen de kinderen van mn neeft nu ook bij mij logeren (vroeger, toen ik nog bij mn moeder woonde, hadden we zat kamers daar, dus kon het makkelijker)
Ze waren hier laatst (ik heb een woonkamer en een slaapkamer), zegt de oudste; "broertje zijn babybedje kan daar wel, bij het raam, en wij passen wel bij jou in bed toch? Wanneer kunnen we komen?"
Ze is 7regelaartje
ja oke, en ik heb ook een klein hartjequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, kom op. Hagrid is een sissy met een pluutje.![]()
Napoleon is zeker een genetisch gemanipuleerde draak he?
Zo doe ik het ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Perfect![]()
Mijn schone zusjes wonen daar waar de grabbags zijn uitverkocht en m'n schoonouders wonen hier vlakbij en hebben een slaapkamer als kinderkamer ingericht.
Dus waarom zou ik m'n bovenverdieping verbouwen om haar hier te laten slapen.
Ze slaapt maar lekker bij opa en oma en wij komen wel ff een uurtje op visite![]()
Tis overigens wel echt een schatje hoor
Ja, en dat ik nooit geloof dat dat werktquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja oke, en ik heb ook een klein hartje![]()
maar het uiterlijk is er
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat ik nooit geloof dat dat werkt
Ben jij straks degene die roept; "baby-ingetje kan volgende week wel bij tante Greys logeren wonen toch"
laatste keer dat ik me geschoren heb was in septemberquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist het.
Heb je je baard ook wel eens laten staan? Want dan ben je hem écht.
Ach, lekker warm vachtje in de winter en kleine kindjes die je handtekening komen vragen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laatste keer dat ik me geschoren heb was in september![]()
ik denk er eigenlijk nooit aan, heb wel scheerspullen
Ik vind dat heerlijk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat vind je oprecht leuk?![]()
Ik hoop toch echt dat ik bij een evt. MeneerIngetje+Ingetjesbroedsel er wel van kan genieten![]()
Als we bij vrienden met kinderen zijn vind ik het altijd even leuk, daarna irritant omdat je geen normaal gesprek kan voeren en doe polonaise als ze op bed gaan
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Tombola?
Rammelt er bij jou niks dan?
Zeg Loveless,quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Tombola?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Tombola?
Ja maandstonden enzo bij die van mij, jwtzquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg Loveless,
Rammelt Schudt er bij jou niks dan?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg Loveless,
Rammelt Schudt er bij jou niks dan?
Dat helpt ook wel denk ik, als je echt 'baas' bent. Ben ik dus bijna nooit omdat ouders of opa/oma vrijwel altijd erbij zijn. Mijn ouders passen daar regelmatig op dus ik heb niks over de kids te zeggen. Logisch ook, je kunt niet teveel bazen hebben. Die keren dat ik de oudsten zelf heb meegenomen luisteren ze prima naar mij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk!![]()
Ik heb dan wel het voordeel dat ik bij vrijwel al die kindjes ook regelmatig oppas. Dan heb je toch ook wel weer iets meer overwicht over ze (omdat je die oppasdagen ook "de baas" bent), dan luisteren ze net iets beter (verschil tussen bij oma logeren en bij mij logeren is overduidelijk soms...)
Ik zou ze bijna willen houden allemaal!![]()
Heb in vakanties wel eens twee of drie gezinnen van neven/nichten tegelijk (maximum tot nu toe 5 kinderen tegelijk) en kan daar echt helemaal blij van worden!![]()
Dus als je je baby-I een keer kwijt moet, als je er een hebt...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Maar ik ben nog aan het studeren, heb geen manen in dit huis zou ik geen kind kwijt kunnen...
Maar als ik groot ben....
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het aan die rammelende mokkels hier probeer te slijten.
maar ze happen niet
kom maar brengen hoor!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar ze happen niet
Happen? Weet je het zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar ze happen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |