quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze moet ik nog ff quoten, wat jammer dat ik die discussie gemist heb![]()
[..]
Zoooo mee eens![]()
Schoonzusje opperde laatst dat hun dochter als ze wat groter was wel es bij ome en tante Ingetje kon logeren.
Mijn tactische antwoord: "waarom!![]()
"
Zal ik hem een jellie en een puff sturen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je hebt zwierig-haar-shampoo Je gaat een bento gebruiken Je toont hier begrip voor de vrouwelijke geest
Metroman it is!
Weet ik niet meerquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik hem een jellie en een puff sturen?
Touche, maar toch, als je me zou zien in het echt, weet je zeker dat ik het niet benquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]Je hebt zwierig-haar-shampoo Je gaat een bento gebruiken Je toont hier begrip voor de vrouwelijke geest
Metroman it is!
Ik heb geen Lush besteltquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke man uit deze slowchat bestelt Lush voor zichzelf?![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Deze moet ik nog ff quoten, wat jammer dat ik die discussie gemist heb![]()
[..]
Zoooo mee eens![]()
Schoonzusje opperde laatst dat hun dochter als ze wat groter was wel es bij ome en tante Ingetje kon logeren.
Mijn tactische antwoord: "waarom!![]()
"
Klopt. Hartstikke fout.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer![]()
Het hoeft van mij echt niet heur, kan ik in het weekend zeker om 6 uur KinderTV zitten kijken
Heb je een kapot parapluutje?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Touche, maar toch, als je me zou zien in het echt, weet je zeker dat ik het niet ben![]()
Meestal word ik omschreven als Hagrid
DENIAL!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt. Hartstikke fout.
LAAT Lush voor zich bestellen.
amidoingitright?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is echt per persoon verschillend natuurlijk... Ik sleur de kinderen van mn neven/nichten/buren/vriendinnen* nog net niet uit hun armen...
Maar ik ken inderdaad ook genoeg mensen die dat totaal niet hebben
*doorhalen wat niet van toepassing is
Perfectquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet de enige!![]()
Al is het logeergevaar hier praktisch 0 omdat neefje super allergisch is voor katten en nichtje niet alleen durft. En de twee anderen zijn te jong en worden naar verwachting vanzelf door oudere broer en zus geïndoctrineerd.
nee, meer de stoicijnse blik, haar, baard en de "als je niet opzij gaat, loop ik door je heen"-appearancequote:
Jaaaaaaaaaaaaaa, ik heb je heus gemistquote:
Haha vetquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, meer de stoicijnse blik, haar, baard en de "als je niet opzij gaat, loop ik door je heen"-appearance
Auquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's beter dan een paraplu kapotje
/flauw
Hier willen de kinderen van mn neeft nu ook bij mij logeren (vroeger, toen ik nog bij mn moeder woonde, hadden we zat kamers daar, dus kon het makkelijker)quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Perfect![]()
Mijn schone zusjes wonen daar waar de grabbags zijn uitverkocht en m'n schoonouders wonen hier vlakbij en hebben een slaapkamer als kinderkamer ingericht.
Dus waarom zou ik m'n bovenverdieping verbouwen om haar hier te laten slapen.
Ze slaapt maar lekker bij opa en oma en wij komen wel ff een uurtje op visite![]()
Tis overigens wel echt een schatje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |