quote:
quote:
quote:
Cat, dat kan je niet doen!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga verstandig zijn en ga ook slapen.
Truste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
neh, de flippo's uit de GAM sc willen hier spammen
Je bent gewoon bang dat ik al je meisjes afpak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:52 schreef RitseB het volgende:
Ritse, 19 jaar oud en mijn pincode is 1378
sssssssssssst!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
nee, maar greys!quote:
Wat is er niet lief aan 'u zijt wellekome' dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, maar greys!
Jij bent toch altijd degene die lief is tegen nieuwen!
Slaap lekker!
ja, heb ik hier zorgvuldig een harem op zitten bouwen, komen er ineens van die woeste alpha-mannen uit het games gedeelte mijn chicks veroverenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat ik al je meisjes afpak.
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Tombola helemaal in d'r element, nieuw mannenvlees![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ik doelde meer op het "ik ga slapen"quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er niet lief aan 'u zijt wellekome' dan?
Ik moest lachen. Echt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, heb ik hier zorgvuldig een harem op zitten bouwen, komen er ineens van die woeste alpha-mannen uit het games gedeelte mijn chicks veroveren
Hier hebben we het al een keer over gehad!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
Gelukkig kan ik geclassificeerd worden als een echte man, die andere jongetjes moeten jullie gewoon negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |