Ja schiet 'es opquote:
graag zelfs, irriteer me kapot aan die vent.. Met Kapotte Benen zelfsquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Cassius het volgende:
Wil iemand die Tom de Ridder in een olievat proppen
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Bol_Wan het volgende:
en verder![]()
![]()
beetje levendiger mag nu wel mensen
Dat had ik al gedaan voor ik dit lasquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Snel, druk op F5![]()
En natuurlijk zaterdag Noorderslag en de popprijs !
Ohhh, okay !quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan voor ik dit las![]()
Het heeft iets te maken met Irak. Voor de rest volg ik 't ook niet meer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
Kan iemand mij trouwens over een uurtje in Jip en Janneke taal uitleggen wat nou de heisa is met brieven en torentjes en rapporten en ge-heen-en-weer en zo? Ik volg het allemaal niet zo goed en snap ook niet echt waarom een kabinet hierom moet vallen.
Sorry, ik ben echt niet dom maar politiek is mijn achilles hiel.
Een goed begin is het halve werk, en het begint aardigquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Al denk ik dat er weinig zal gebeuren, want ik heb nog aardig wat werk te doen vanavond.
Nou, The Fear vind ik toch wel een van de beste platen van afgelopen jaar hoor...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:10 schreef Bol_Wan het volgende:
pfff blij dat deze een sabbatical neemt zeg, kword er helemaal ziek van die platen
slecht zijn ze ook niet, maar gewoon doodgedraaid.. heb ik zon hekel aan als dat gebeurdquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, The Fear vind ik toch wel een van de beste platen van afgelopen jaar hoor...
De vervolg-singles vind ik wel wat minder.
Waar is borisz als je em nodig hebt he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
Kan iemand mij trouwens over een uurtje in Jip en Janneke taal uitleggen wat nou de heisa is met brieven en torentjes en rapporten en ge-heen-en-weer en zo? Ik volg het allemaal niet zo goed en snap ook niet echt waarom een kabinet hierom moet vallen.
Sorry, ik ben echt niet dom maar politiek is mijn achilles hiel.
Ik moest bij het refrein nogal denken aan dit nummer:quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Derek010 het volgende:
Hmm, hmm, wat vind ik nou van die nieuwe Amy McDonald... haar vorige platen vond ik![]()
maar bij deze weet ik het nog niet. Ik denk dat-ie na een tijdje zeikerig wordt... en dit lijkt totaal niet op d'r vorige platen...
Ge-wel-dige plaat trouwens!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik moest bij het refrein nogal denken aan dit nummer:
En nee, niet alleen vanwege de tekst.
Je mag lachen als het een domme vraag is, hoor, maar wat willen ze oplossen? Onenigheid? Daar zijn ze toch politieke partijen voor, om het oneens met elkaar te zijn? Er is toch geen probleem? Alleen een rapport?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Waar is borisz als je em nodig hebt he?
Volgens mij zit het ongeveer zo: Uit dat rapport blijkt dat Irak niet om de juiste redenen is binnengevallen (ORLY?!). PvdA is altijd tegen geweest. Balkenende spreekt het rapport tegen (wat een beetje kansloos is), de PvdA is daar behoorlijk geirriteerd over. En nu hebben 2 coalitiepartijen dus een soort van onenigheid. Er zou een brief komen met uitleg, maar die komt maar niet, en nu willen de andere partijen weten hoe ze van plan zijn dit op te lossen.
The Fear is een angstig goede single! Zoveel sfeer in de plaat. Gaaf!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, The Fear vind ik toch wel een van de beste platen van afgelopen jaar hoor...
De vervolg-singles vind ik wel wat minder.
Yup, om 4.50quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen vroeg op dus ?! Trusten !!.
Damn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Yup, om 4.50en ik ben al zo moe...
!
Mijn hemeltje wat een vreselijk vroeg tijdstip..! sterkte/succes alvast.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Yup, om 4.50en ik ben al zo moe...
!
Nouja niet als ze samen een coalitie (het kabinet) vormen, want als PvdA zegt,' ja en nu hebben wij geen vertrouwen meer in jullie en gaan wij uit het kabinet', dan valt het kabinet dus....quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Je mag lachen als het een domme vraag is, hoor, maar wat willen ze oplossen? Onenigheid? Daar zijn ze toch politieke partijen voor, om het oneens met elkaar te zijn? Er is toch geen probleem? Alleen een rapport?
Maar waarom moet het vallen om zoiets? Als ze iedere keer dat ze het niet met elkaar eens zijn zeggen dat ze geen vertrouwen hebben dan valt het 3 keer in de week, toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja niet als ze samen een coalitie (het kabinet) vormen, want als PvdA zegt,' ja en nu hebben wij geen vertrouwen meer in jullie en gaan wij uit het kabinet', dan valt het kabinet dus....
Do Not Want Do Not Want.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef -Hans- het volgende:
De single van Want Want is trouwens te downloaden vanaf 3FM.nl !
Beetje jammer alleen dat 't via iTunes gaat. Ik weiger iTunes te gebruiken namelijk...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Timoooooooooo!
De single van Want Want is trouwens te downloaden vanaf 3FM.nl !
Heb niet eens iTunes dus voor mij is het al helemaal geen optiequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat 't via iTunes gaat. Ik weiger iTunes te gebruiken namelijk...
quote:
Idem hier. Dus als iemand die die plaat heeft 'em naar mij zou willen mailen, dan ben ik die persoon enorm erkentelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat 't via iTunes gaat. Ik weiger iTunes te gebruiken namelijk...
Wat is er mis met iTunes?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Mr. Brightside in the Thin White Duke remix
Loopt de recorder???quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel staat mee te zingen en dansen in de studio.
Hij kan niet harderquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Whaha mooie aankondiging, Michiel ! Geluid helemaal open. Here we goooooooo!
Ik voel een youtube momentje aankomenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel staat mee te zingen en dansen in de studio.
Loopt wel (24/7 zelfsquote:
Dat was tijdens Innuendo? heb ik volgens mij ff gemistquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Loopt wel (24/7 zelfs), maar heel veel bijzonders is het ook weer niet. Niet zo erg als Queen vorige week.
Dat fragment staat -uiteraard- wel op YouTube. Kwestie van even zoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was tijdens Innuendo? heb ik volgens mij ff gemist.
Goed bezigquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef danielschenk het volgende:
De tweede keer vandaag dat ik de remix van Mr. Brightside hoor (had hem zelf ook al gedraaid)
Eens!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:@ Veenstra. Wat een fucking briljant eind van MetMichiel
Kunnen we dat niet dagelijks doen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:@ Veenstra. Wat een fucking briljant eind van MetMichiel
volgens mij eindigt Der Rudy ook altijd met Mr. Brightside, zou een beetje veel zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet dagelijks doen?
Alleen de vrouwen durven kleur te dragen zie ik. Maar het zijn van die slecht zittende kostuumpjes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
M`n broertje is ook politiek actief en heeft net deze gemaakt:
[ afbeelding ]!
![]()
Ik ook! Wie nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef alors het volgende:
A Year and a Bit![]()
Maar ik kijk 2e kamer....
Ikquote:
Aus der reihequote:
Ik moest zo allejezus hard lachen toen Tampert binnen kwam...quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
M`n broertje is ook politiek actief en heeft net deze gemaakt:
[ afbeelding ]!
![]()
Trusten, Ceequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind het na 2 minuten al saai onbegrijpelijk gebrabbel, ik ga in bed verder Letterman kijken.![]()
Die afleveringen zijn toch allemaal minstens een maand oud?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind het na 2 minuten al saai onbegrijpelijk gebrabbel, ik ga in bed verder Letterman kijken.![]()
En wie mag dat nou weer zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef hole1988 het volgende:
Jay Reatard (29) Overleden.
Gevonden in bed, thuis in Midtown, Memphis rond de klok van 3:30 op 13 Januari.
Hij is overleden in zijn slaap.
niks moet, maar het was wel een bekende punk-muzikantquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En wie mag dat nou weer zijn![]()
Moet ik alvast R.I.P Jay Reatard![]()
![]()
in mijn msn gooien?
was al in een muse-achtige bui vandaag, deze past er prima tussenquote:
Heerlijke plaat !quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
was al in een muse-achtige bui vandaag, deze past er prima tussen![]()
Ah, een punk-muzikant van tegenwoordig.Dat verklaart heel veel.Punk van tegenwoordigquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
niks moet, maar het was wel een bekende punk-muzikant
wat is er mis met punk van tegenwoordig? behalve dat het misschien wat minder scherp is geworden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah, een punk-muzikant van tegenwoordig.Dat verklaart heel veel.Punk van tegenwoordig!!!!!
MK Ultra is nog beterquote:
Er blijft weinig over van punk als het niet scherp is.Wat mij betreft is punk al heel wat jaartjes dood.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat is er mis met punk van tegenwoordig? behalve dat het misschien wat minder scherp is geworden?
is wat voor te zeggen, maar ook met mindere teksten kan de muziek nog goed zijn. niet zo legendarisch als vroeger, dat geef ik toe.. maar dood? nah..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er blijft weinig over van punk als het niet scherp is.Wat mij betreft is punk al heel wat jaartjes dood.
Wat is dan goede punk van tegenwoordig? De laatste punkband die ik echt goed vond was Rancid van de jaren 90.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is wat voor te zeggen, maar ook met mindere teksten kan de muziek nog goed zijn. niet zo legendarisch als vroeger, dat geef ik toe.. maar dood? nah..
Jup, jij ook?! Maar die Hans Tweet ook ben ik dus nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef 3FMaster het volgende:
Zeg Hans, maak jij nog steeds gebruik van Twitter?
Die Maurice1987 ben ik trouwens als je denkt wie dat isquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef 3FMaster het volgende:
Zeg Hans, maak jij nog steeds gebruik van Twitter?
Ah, ben jij dat ! Had al zo'n vermoeden hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Die Maurice1987 ben ik trouwens als je denkt wie dat is
Tnks! tot morgenquote:
ik kan nog steeds genieten van Green Day (al is dat al lang geen punk meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is dan goede punk van tegenwoordig? De laatste punkband die ik echt goed vond was Rancid van de jaren 90.
Ik herkende jequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Die Maurice1987 ben ik trouwens als je denkt wie dat is
Green Dayquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik kan nog steeds genieten van Green Day (al is dat al lang geen punk meer), Offspring, Blink 182, Pennywise...
Het is er zeker niet de echte punk wat de toon slaat, maar het blijft punk
ja weet je, ik geef graag toe dat het haast geen punk meer is, maar tijden veranderen, dus dit kan tegenwoordig gewoon bij de punkscene geschaard worden. Overigens vond ik GD en offspring vroeger ook veel beter,quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Green Day! Offspring
! ( Was goed in de jaren 90 , nu niet meer) Blink 182
!!! ( Dat je dat punk durft te noemen) Pennywise blijft heerlijk
Hey, jij ook al wakkerquote:
Hmja, veeel te vroegquote:Op donderdag 14 januari 2010 05:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hey, jij ook al wakkergoedemorgen!
't Is veel te vroeg he...
Succes!quote:Op donderdag 14 januari 2010 05:39 schreef Brennel het volgende:
Nouja, ik ga richting werk.
Tot vanmiddag ergens
Je bent een leuke user.quote:
helaas misgegokt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog dik twintig minuten file gehad
Mooi!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Come Together
Alsof we nog in de middeleeuwen levenquote:Wij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz. enz.
Allen, die deze zullen zien of horen lezen, saluut! doen te weten:
Vooral dat saluut!, prachtig tochquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:40 schreef borisz het volgende:
Blijft een mooie kop als er een wetsvoorstel wordt ingediend.
[..]
Alsof we nog in de middeleeuwen leven
Gerard moet gewoon zijn Freak 1000 van de zeroes draaien<, dan wordt het een stuk leuker denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:50 schreef themauster het volgende:
Tjibbe is producer van Gerard vandaag zo te zien![]()
En ik zal wel de enige zijn maar ik heb helemaal niks met de Zeroes request en de Zeroes top 1000.
Het is voor mij nog veel te dichtbij, zoiets moeten ze over 10 jaar doen niet nu
1, 2 of 3?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toto.
De 3FMmer voldoet prima.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:23 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Zo, jij zal wel een groot teiltje hebben voor al die kots
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef rubbereend het volgende:
Dat was inderdaad een briljant optreden op Lowlands van Just Jack, ging alleen even kijken hoe hij was en verwachtte vrij snel weg te zijn maar al die andere nummers waren tof en hij maakte er een enorm feest van. Hele optreden gebleven
http://twitter.com/Barteletquote:Vanmiddag maar weer eens lekker ouderwets aan mijn Harley sleutelen...
quote:@gerardekdom Ik erger mij soms aan dat mensen die voor de PO werken en dan gaan pronken met hun easy life en money van de belastingbetaler.
11 minutes ago from HootSuite in reply to gerardekdom
@gerardekdom Jij over een Harley, dat je het druk heb met een spelletje, een interview, een niksvergadering (megahitverg. kom nou..)
10 minutes ago from HootSuite in reply to gerardekdom
@gerardekdom Je vakantie in Miami, je uitjes, gratis concerten, michelin eten, enz, enz.
9 minutes ago from HootSuite in reply to gerardekdom
@gerardekdom Paul de leeuw die twittert over 'potjes kaviaar'....kom nou toch....dan klopt er toch iets niet. dat moet je met mij eens zijn.
5 minutes ago from HootSuite in reply to gerardekdom
@gerardekdom Het is allemaal belastinggeld. Opgebracht door mensen die elke dag van 7-19 u werken/files/enz...je luisteraars dus
6 minutes ago from HootSuite in reply to gerardekdom
@gerardekdom Ik neem aan dat je weet dat dit land in crisistijd elk jaar 800.000.000 euro moet opbrengen voor 3 tv zenders en 5 radiozenders
3 minutes ago from HootSuite in reply to gerardekdom
quote:@Bartelet Ik heb helemaal geen Harley, gek! Dit heet nou cynisme... En ik ga altijd op vakantie naar Spanje.
quote:@gerardekdom Niet? Ok, dan heb je een punt! Jij cynisme. Ik de boel een beetje fucken. No deal. Okay?
2 minutes ago from HootSuite in reply to gerardekdom
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/7744008477
[..]
http://twitter.com/Bartelet
[..]
http://twitter.com/gerardekdom/status/7746883111
[..]
[..]![]()
![]()
.
Die werd even mooi voor lul gezet...quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/7744008477
[..]
http://twitter.com/Bartelet
[..]
http://twitter.com/gerardekdom/status/7746883111
[..]
[..]![]()
![]()
.
Absoluut.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:37 schreef Sersjee het volgende:
Fuckin' briljante clip. Nog steeds.
Veel plezier, doe Veenstra de groetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:58 schreef hole1988 het volgende:
Ik vertrek maar eens naar de nieuwjaarsreceptie
OH tofquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:58 schreef hole1988 het volgende:
J.Lo in de canon? Moet effe hard nadenken welk nummer ik van haar goed vind...quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:00 schreef alors het volgende:
Waarom zo weinig stemmen voor Feeling So Good van Jennifer Lopez bij de canon?
Misschien Let's Get Loud.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
J.Lo in de canon? Moet effe hard nadenken welk nummer ik van haar goed vind...
Heyquote:
Ik heb net je eerste Flickr pagina bekeken; je maakt erg mooie foto'squote:Op donderdag 14 januari 2010 17:20 schreef Noortje. het volgende:
Meeeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
Oeh dankje! Altijd leuk om te horen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb net je eerste Flickr pagina bekeken; je maakt erg mooie foto's!
Vreselijkquote:
Welke uithaaltjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Vreselijkvooral die uithalen
Na I've been waiting like a dog now ... en live is het nog erger toen gezien bij dwdd, maar goed iedereen zijn smaak zal ik maar zeggenquote:
Veel plezier !!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:58 schreef hole1988 het volgende:
Zijn de eerste.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef alors het volgende:
Wie hebben er allemaal al opgetreden, of zijn Flinke Namen de eerste?
Jup, heb ze Live aan het werk gezien in Venlo was erg lekker en kregen het publiek goed mee natuurlijk is het bij zo'n rappers niet altijd even zuiver maar dat maakt voor mij niet altijd uit als ze maar energie uitstralen en het publiek bespelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:36 schreef Bol_Wan het volgende:
leuker dan verwacht![]()
rappers zonder kapsones, das een nieuwe
Klopt, ze was vanochtend bij Giel, en heeft daar ook een cover van Lady Gaga gedaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef -Hans- het volgende:
Caro !!! die schijnt vanochtend weer gruwelijk goed te zijn geweest? Jammer dat ze pas om 02:30 gaat optreden, maar de intentie is er wel om haar te checken. Ze is goed!
Esmee is een oliebolquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ze was vanochtend bij Giel, en heeft daar ook een cover van Lady Gaga gedaan.
Ah, Esmée wil een oliebol.
Weleens New Yorkers horen praten? Die klinken nog veel overdrevener.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef Paul-89 het volgende:
Klinkt zo overdreven dat engels van Esmee,,
Ja, precies die cover schijnt gruwelijk te zijn geweest. Die moet ik straks zeker even checken (als 'ie al online staat).quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ze was vanochtend bij Giel, en heeft daar ook een cover van Lady Gaga gedaan.
Ah, Esmée wil een oliebol.
Ja klopt,,quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weleens New Yorkers horen praten? Die klinken nog veel overdrevener.
Staat al online op http://giel.vara.nl/quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, precies die cover schijnt gruwelijk te zijn geweest. Die moet ik straks zeker even checken (als 'ie al online staat).
Giel was er orgastisch enthousiast over. Ik vond 'em wel leuk, maar ook niet zo bijzonder ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, precies die cover schijnt gruwelijk te zijn geweest. Die moet ik straks zeker even checken (als 'ie al online staat).
Niet alleen haar Engels.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef Paul-89 het volgende:
Het klinkt totaal niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef Paul-89 het volgende:
Esmee Denters moet ook echt stoppen met zingen. Mijn trommelvliezen bloeden al na één minuut luisteren.quote:
Kort houden, broertjes hebben niks te willen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het klinkt totaal niet.
En het meest erge is dat mijn broertje wel de radio op 100% wil.![]()
![]()
dat dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kort houden, broertjes hebben niks te willen.
Ik heb dat gevecht ook van hem gewonnen, broertje wilde niet meer luisteren uit woede...quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kort houden, broertjes hebben niks te willen.
I was like... OH MY GOOOOOOD! Vraag het anders maar aan Eva Jinekquote:
Roddelbladen en allerlei idiote media moeten ook leven in het VK en de States, dat is waarom Esmee Denters een verdacht immense fanschare heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef Derek010 het volgende:
Ik had dit soort berichten wel verwacht
Dat overdreven Engels(maar ja dat is met alle Amerikanen) dat overdreven gedoe ("ik wil die handen zien, scream!"
Kom op zeg, je staat niet bij de Kids Top 20 van de Tros
By the way, verder vind ik dat er niks mis is met haar, het is alleen niet mijn muzieksmaak maar het is wel tof dat ze het blijkbaar goed doet in het buitenland.
Dat is ie over elk levend organisme in de studioquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Giel was er orgastisch enthousiast over.
... en daar zijn er best veel van!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ie over elk levend organisme in de studio
Kun je nagaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en daar zijn er best veel van!
hehe.. ben kapot, had da nummer niet 30 seconden konnen duren, is wat makkelijker rennenquote:
Leuk voor Tjibbie,,quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ie over elk levend organisme in de studio
Dat zijn de 3FM Awards 2009 artist-mugshots, hangen aan de glazen wand in de hal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef Bol_Wan het volgende:
waar is dat plaatje van dat nu voor de visual cam hangt?..
Thanks!!!!! net gezien, maar damn goed hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat al online op http://giel.vara.nl/
je kan je klok der op gelijkzetten.. heb jij speciale intel wanneer die komt ofzoquote:
ah ok..ziet best tof uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zijn de 3FM Awards 2009 artist-mugshots, hangen aan de glazen wand in de hal.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je kan je klok der op gelijkzetten.. heb jij speciale intel wanneer die komt ofzo
Mumford and Hans alarmquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]. de beta versie lijkt goed te werken
.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Let It Rock![]()
![]()
En vergeet Alphabeat niet! Maar idd, daarom woon ik ook in een vrijstaand huisquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef themauster het volgende:
Jij hebt veel alarms Hans, je hebt ook al een Queen Alarm
Het wordt zo langzamerhand tijd voor een Retweetknop.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En vergeet Alphabeat niet! Maar idd, daarom woon ik ook in een vrijstaand huis
Ofyles2![]()
![]()
Zou soms wel handig zijn, maar dat vind ik juist vrij irritant aan Twitter al het retweet gedoe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het wordt zo langzamerhand tijd voor een Retweetknop.
Zeg Hans! Voeg mij nou eens toequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou soms wel handig zijn, maar dat vind ik juist vrij irritant aan Twitter al het retweet gedoe.
Ik vind 't juist wel lekker klinken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Dit is toch wel zo'n trieste plaat met het gefluit erin
Oja, zal je wel even toevoegenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zeg Hans! Voeg mij nou eens toe. Ik weet je twitter namelijk niet..
Ver-schrik-ke-lijk inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Dit is toch wel zo'n trieste plaat met het gefluit erin
Moet eerlijk toegeven het is wel apart/origineelquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't juist wel lekker klinken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Maxima ! http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=88254 volgens mij is de chick links ook niet verkeerd.
edit;
dat schijnt Esmee Denters te zijn..
Whaha duidelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar trap ik mijn chihuahua niet van af.
NIets aan toe te voegenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef themauster het volgende:
even offtopic: Roger Taylorwat een waanzinnig goede drummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |