Veel plezier !!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:58 schreef hole1988 het volgende:
Ik vertrek maar eens naar de nieuwjaarsreceptie
Zijn de eerste.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef alors het volgende:
Wie hebben er allemaal al opgetreden, of zijn Flinke Namen de eerste?
Jup, heb ze Live aan het werk gezien in Venlo was erg lekker en kregen het publiek goed mee natuurlijk is het bij zo'n rappers niet altijd even zuiver maar dat maakt voor mij niet altijd uit als ze maar energie uitstralen en het publiek bespelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:36 schreef Bol_Wan het volgende:
leuker dan verwacht![]()
rappers zonder kapsones, das een nieuwe
Klopt, ze was vanochtend bij Giel, en heeft daar ook een cover van Lady Gaga gedaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef -Hans- het volgende:
Caro !!! die schijnt vanochtend weer gruwelijk goed te zijn geweest? Jammer dat ze pas om 02:30 gaat optreden, maar de intentie is er wel om haar te checken. Ze is goed!
Esmee is een oliebolquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ze was vanochtend bij Giel, en heeft daar ook een cover van Lady Gaga gedaan.
Ah, Esmée wil een oliebol.
Weleens New Yorkers horen praten? Die klinken nog veel overdrevener.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef Paul-89 het volgende:
Klinkt zo overdreven dat engels van Esmee,,
Ja, precies die cover schijnt gruwelijk te zijn geweest. Die moet ik straks zeker even checken (als 'ie al online staat).quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ze was vanochtend bij Giel, en heeft daar ook een cover van Lady Gaga gedaan.
Ah, Esmée wil een oliebol.
Ja klopt,,quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weleens New Yorkers horen praten? Die klinken nog veel overdrevener.
Staat al online op http://giel.vara.nl/quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, precies die cover schijnt gruwelijk te zijn geweest. Die moet ik straks zeker even checken (als 'ie al online staat).
Giel was er orgastisch enthousiast over. Ik vond 'em wel leuk, maar ook niet zo bijzonder ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, precies die cover schijnt gruwelijk te zijn geweest. Die moet ik straks zeker even checken (als 'ie al online staat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |