Dat fragment staat -uiteraard- wel op YouTube. Kwestie van even zoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was tijdens Innuendo? heb ik volgens mij ff gemist.
Goed bezigquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef danielschenk het volgende:
De tweede keer vandaag dat ik de remix van Mr. Brightside hoor (had hem zelf ook al gedraaid)
Eens!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:@ Veenstra. Wat een fucking briljant eind van MetMichiel
Kunnen we dat niet dagelijks doen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:@ Veenstra. Wat een fucking briljant eind van MetMichiel
volgens mij eindigt Der Rudy ook altijd met Mr. Brightside, zou een beetje veel zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet dagelijks doen?
Alleen de vrouwen durven kleur te dragen zie ik. Maar het zijn van die slecht zittende kostuumpjes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
M`n broertje is ook politiek actief en heeft net deze gemaakt:
[ afbeelding ]!
![]()
Ik ook! Wie nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef alors het volgende:
A Year and a Bit![]()
Maar ik kijk 2e kamer....
Ikquote:
Aus der reihequote:
Ik moest zo allejezus hard lachen toen Tampert binnen kwam...quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
M`n broertje is ook politiek actief en heeft net deze gemaakt:
[ afbeelding ]!
![]()
Trusten, Ceequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind het na 2 minuten al saai onbegrijpelijk gebrabbel, ik ga in bed verder Letterman kijken.![]()
Die afleveringen zijn toch allemaal minstens een maand oud?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind het na 2 minuten al saai onbegrijpelijk gebrabbel, ik ga in bed verder Letterman kijken.![]()
En wie mag dat nou weer zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef hole1988 het volgende:
Jay Reatard (29) Overleden.
Gevonden in bed, thuis in Midtown, Memphis rond de klok van 3:30 op 13 Januari.
Hij is overleden in zijn slaap.
niks moet, maar het was wel een bekende punk-muzikantquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En wie mag dat nou weer zijn![]()
Moet ik alvast R.I.P Jay Reatard![]()
![]()
in mijn msn gooien?
was al in een muse-achtige bui vandaag, deze past er prima tussenquote:
Heerlijke plaat !quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
was al in een muse-achtige bui vandaag, deze past er prima tussen![]()
Ah, een punk-muzikant van tegenwoordig.Dat verklaart heel veel.Punk van tegenwoordigquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
niks moet, maar het was wel een bekende punk-muzikant
wat is er mis met punk van tegenwoordig? behalve dat het misschien wat minder scherp is geworden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah, een punk-muzikant van tegenwoordig.Dat verklaart heel veel.Punk van tegenwoordig!!!!!
MK Ultra is nog beterquote:
Er blijft weinig over van punk als het niet scherp is.Wat mij betreft is punk al heel wat jaartjes dood.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat is er mis met punk van tegenwoordig? behalve dat het misschien wat minder scherp is geworden?
is wat voor te zeggen, maar ook met mindere teksten kan de muziek nog goed zijn. niet zo legendarisch als vroeger, dat geef ik toe.. maar dood? nah..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er blijft weinig over van punk als het niet scherp is.Wat mij betreft is punk al heel wat jaartjes dood.
Wat is dan goede punk van tegenwoordig? De laatste punkband die ik echt goed vond was Rancid van de jaren 90.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is wat voor te zeggen, maar ook met mindere teksten kan de muziek nog goed zijn. niet zo legendarisch als vroeger, dat geef ik toe.. maar dood? nah..
Jup, jij ook?! Maar die Hans Tweet ook ben ik dus nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef 3FMaster het volgende:
Zeg Hans, maak jij nog steeds gebruik van Twitter?
Die Maurice1987 ben ik trouwens als je denkt wie dat isquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef 3FMaster het volgende:
Zeg Hans, maak jij nog steeds gebruik van Twitter?
Ah, ben jij dat ! Had al zo'n vermoeden hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Die Maurice1987 ben ik trouwens als je denkt wie dat is
Tnks! tot morgenquote:
ik kan nog steeds genieten van Green Day (al is dat al lang geen punk meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is dan goede punk van tegenwoordig? De laatste punkband die ik echt goed vond was Rancid van de jaren 90.
Ik herkende jequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Die Maurice1987 ben ik trouwens als je denkt wie dat is
Green Dayquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik kan nog steeds genieten van Green Day (al is dat al lang geen punk meer), Offspring, Blink 182, Pennywise...
Het is er zeker niet de echte punk wat de toon slaat, maar het blijft punk
ja weet je, ik geef graag toe dat het haast geen punk meer is, maar tijden veranderen, dus dit kan tegenwoordig gewoon bij de punkscene geschaard worden. Overigens vond ik GD en offspring vroeger ook veel beter,quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Green Day! Offspring
! ( Was goed in de jaren 90 , nu niet meer) Blink 182
!!! ( Dat je dat punk durft te noemen) Pennywise blijft heerlijk
Hey, jij ook al wakkerquote:
Hmja, veeel te vroegquote:Op donderdag 14 januari 2010 05:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hey, jij ook al wakkergoedemorgen!
't Is veel te vroeg he...
Succes!quote:Op donderdag 14 januari 2010 05:39 schreef Brennel het volgende:
Nouja, ik ga richting werk.
Tot vanmiddag ergens
Je bent een leuke user.quote:
helaas misgegokt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog dik twintig minuten file gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |