Dat fragment staat -uiteraard- wel op YouTube. Kwestie van even zoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was tijdens Innuendo? heb ik volgens mij ff gemist.
Goed bezigquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef danielschenk het volgende:
De tweede keer vandaag dat ik de remix van Mr. Brightside hoor (had hem zelf ook al gedraaid)
Eens!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:@ Veenstra. Wat een fucking briljant eind van MetMichiel
Kunnen we dat niet dagelijks doen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:@ Veenstra. Wat een fucking briljant eind van MetMichiel
volgens mij eindigt Der Rudy ook altijd met Mr. Brightside, zou een beetje veel zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet dagelijks doen?
Alleen de vrouwen durven kleur te dragen zie ik. Maar het zijn van die slecht zittende kostuumpjes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
M`n broertje is ook politiek actief en heeft net deze gemaakt:
[ afbeelding ]!
![]()
Ik ook! Wie nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef alors het volgende:
A Year and a Bit![]()
Maar ik kijk 2e kamer....
Ikquote:
Aus der reihequote:
Ik moest zo allejezus hard lachen toen Tampert binnen kwam...quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
M`n broertje is ook politiek actief en heeft net deze gemaakt:
[ afbeelding ]!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |