Beetje jammer alleen dat 't via iTunes gaat. Ik weiger iTunes te gebruiken namelijk...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Timoooooooooo!
De single van Want Want is trouwens te downloaden vanaf 3FM.nl !
Heb niet eens iTunes dus voor mij is het al helemaal geen optiequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat 't via iTunes gaat. Ik weiger iTunes te gebruiken namelijk...
quote:
Idem hier. Dus als iemand die die plaat heeft 'em naar mij zou willen mailen, dan ben ik die persoon enorm erkentelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat 't via iTunes gaat. Ik weiger iTunes te gebruiken namelijk...
Wat is er mis met iTunes?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Mr. Brightside in the Thin White Duke remix
Loopt de recorder???quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel staat mee te zingen en dansen in de studio.
Hij kan niet harderquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Whaha mooie aankondiging, Michiel ! Geluid helemaal open. Here we goooooooo!
Ik voel een youtube momentje aankomenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel staat mee te zingen en dansen in de studio.
Loopt wel (24/7 zelfsquote:
Dat was tijdens Innuendo? heb ik volgens mij ff gemistquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Loopt wel (24/7 zelfs), maar heel veel bijzonders is het ook weer niet. Niet zo erg als Queen vorige week.
Dat fragment staat -uiteraard- wel op YouTube. Kwestie van even zoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was tijdens Innuendo? heb ik volgens mij ff gemist.
Goed bezigquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:57 schreef danielschenk het volgende:
De tweede keer vandaag dat ik de remix van Mr. Brightside hoor (had hem zelf ook al gedraaid)
Eens!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:@ Veenstra. Wat een fucking briljant eind van MetMichiel
Kunnen we dat niet dagelijks doen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:@ Veenstra. Wat een fucking briljant eind van MetMichiel
volgens mij eindigt Der Rudy ook altijd met Mr. Brightside, zou een beetje veel zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet dagelijks doen?
Alleen de vrouwen durven kleur te dragen zie ik. Maar het zijn van die slecht zittende kostuumpjes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
M`n broertje is ook politiek actief en heeft net deze gemaakt:
[ afbeelding ]!
![]()
Ik ook! Wie nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef alors het volgende:
A Year and a Bit![]()
Maar ik kijk 2e kamer....
Ikquote:
Aus der reihequote:
Ik moest zo allejezus hard lachen toen Tampert binnen kwam...quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
M`n broertje is ook politiek actief en heeft net deze gemaakt:
[ afbeelding ]!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |