Niet alleen haar Engels.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef Paul-89 het volgende:
Klinkt zo overdreven dat engels van Esmee,,
Het klinkt totaal niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef Paul-89 het volgende:
Klinkt zo overdreven dat engels van Esmee,,
Esmee Denters moet ook echt stoppen met zingen. Mijn trommelvliezen bloeden al na één minuut luisteren.quote:
Kort houden, broertjes hebben niks te willen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het klinkt totaal niet.
En het meest erge is dat mijn broertje wel de radio op 100% wil.![]()
![]()
dat dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kort houden, broertjes hebben niks te willen.
Ik heb dat gevecht ook van hem gewonnen, broertje wilde niet meer luisteren uit woede...quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kort houden, broertjes hebben niks te willen.
I was like... OH MY GOOOOOOD! Vraag het anders maar aan Eva Jinekquote:
Roddelbladen en allerlei idiote media moeten ook leven in het VK en de States, dat is waarom Esmee Denters een verdacht immense fanschare heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef Derek010 het volgende:
Ik had dit soort berichten wel verwacht
Dat overdreven Engels(maar ja dat is met alle Amerikanen) dat overdreven gedoe ("ik wil die handen zien, scream!"
Kom op zeg, je staat niet bij de Kids Top 20 van de Tros
By the way, verder vind ik dat er niks mis is met haar, het is alleen niet mijn muzieksmaak maar het is wel tof dat ze het blijkbaar goed doet in het buitenland.
Dat is ie over elk levend organisme in de studioquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Giel was er orgastisch enthousiast over.
... en daar zijn er best veel van!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ie over elk levend organisme in de studio
Kun je nagaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en daar zijn er best veel van!
hehe.. ben kapot, had da nummer niet 30 seconden konnen duren, is wat makkelijker rennenquote:
Leuk voor Tjibbie,,quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ie over elk levend organisme in de studio
Dat zijn de 3FM Awards 2009 artist-mugshots, hangen aan de glazen wand in de hal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef Bol_Wan het volgende:
waar is dat plaatje van dat nu voor de visual cam hangt?..
Thanks!!!!! net gezien, maar damn goed hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat al online op http://giel.vara.nl/
je kan je klok der op gelijkzetten.. heb jij speciale intel wanneer die komt ofzoquote:
ah ok..ziet best tof uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zijn de 3FM Awards 2009 artist-mugshots, hangen aan de glazen wand in de hal.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
je kan je klok der op gelijkzetten.. heb jij speciale intel wanneer die komt ofzo
Mumford and Hans alarmquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]. de beta versie lijkt goed te werken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |