quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Let It Rock![]()
![]()
En vergeet Alphabeat niet! Maar idd, daarom woon ik ook in een vrijstaand huisquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef themauster het volgende:
Jij hebt veel alarms Hans, je hebt ook al een Queen Alarm
Het wordt zo langzamerhand tijd voor een Retweetknop.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En vergeet Alphabeat niet! Maar idd, daarom woon ik ook in een vrijstaand huis
Ofyles2![]()
![]()
Zou soms wel handig zijn, maar dat vind ik juist vrij irritant aan Twitter al het retweet gedoe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het wordt zo langzamerhand tijd voor een Retweetknop.
Zeg Hans! Voeg mij nou eens toequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou soms wel handig zijn, maar dat vind ik juist vrij irritant aan Twitter al het retweet gedoe.
Ik vind 't juist wel lekker klinken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Dit is toch wel zo'n trieste plaat met het gefluit erin
Oja, zal je wel even toevoegenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zeg Hans! Voeg mij nou eens toe. Ik weet je twitter namelijk niet..
Ver-schrik-ke-lijk inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Dit is toch wel zo'n trieste plaat met het gefluit erin
Moet eerlijk toegeven het is wel apart/origineelquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't juist wel lekker klinken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Maxima ! http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=88254 volgens mij is de chick links ook niet verkeerd.
edit;
dat schijnt Esmee Denters te zijn..
Whaha duidelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar trap ik mijn chihuahua niet van af.
NIets aan toe te voegenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef themauster het volgende:
even offtopic: Roger Taylorwat een waanzinnig goede drummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |