Ja, en toch denk ik dat ze in de play-offs vrijwel kansloos zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:56 schreef Reanimation het volgende:
Dallas staat anders wel 2e in de Western Conference
Beste team sinds jaren in Dallas, nog beter dan toen van de '06 Finals.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:54 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... van Pierce snap ik dat maar van Nowitzki? Dallas is in mijn ogen beslist geen titelkandidaat.
The Matrix heeft de ploeg wel sterker gemaakt. Maar een titelkandidaat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Beste team sinds jaren in Dallas, nog beter dan toen van de '06 Finals.
Het is gewoon een uitstekende ploeg en Dirk heeft dit jaar toch wel laten zien zich te hebben ontwikkeld om ook in crunchtime de ploeg op sleeptouw te nemen. Ze zijn éen van de outsiders in het Westen, maar als de Lakers gezong zijn valt daar niks tegen te beginnen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:19 schreef Barca het volgende:
[..]
The Matrix heeft de ploeg wel sterker gemaakt. Maar een titelkandidaat?
Jammer dat Landry een stuk uit Dirks arm heeft gebeten, daardoor hebben zijn stats een dipje gehad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Het is gewoon een uitstekende ploeg en Dirk heeft dit jaar toch wel laten zien zich te hebben ontwikkeld om ook in crunchtime de ploeg op sleeptouw te nemen. Ze zijn éen van de outsiders in het Westen, maar als de Lakers gezong zijn valt daar niks tegen te beginnen.
Pffff jammer hoor. Dat zijn nou juist spelers die de NBA leuker maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:27 schreef Steve2907 het volgende:
Season-ending surgery voor Griffin. Zeer jammer.
Afschuwelijk zeg. Om dat de voorspellen hoef je echt niet paranormaal te zijn, er is in de NBA iets dat bekend staat als de 'Clippers curse'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:30 schreef D-Wade het volgende:
Wat een vloek heerst er op de Clippers.
Kan het artikel niet vinden maar iemand had er een artikel over waarin hij dit voorspelde.
Zeker zonde. Heb hem bijna nooit zien spelen, dus was er zeker benieuwd naar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:27 schreef Steve2907 het volgende:
Season-ending surgery voor Griffin. Zeer jammer.
http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/090624&sportCat=nbaquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:30 schreef D-Wade het volgende:
Wat een vloek heerst er op de Clippers.
Kan het artikel niet vinden maar iemand had er een artikel over waarin hij dit voorspelde.
Ja inderdaad. Eerst Oden nu Griffin.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef zeebeschuit het volgende:
Bummer
Gaat lekker met de nr1 picks.
New Orleans Hornets wist ik alleen nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef dennis00 het volgende:
http://www.sporcle.com/games/nbateams.php
Wel lastig
Waarom zitten de Wizards in de South East division? Ze zitten rechtsboven in Amerika.
quote:NBA, union to join with UNICEF to
NEW YORK -- The NBA and its players' association will contribute $1 million to support the relief efforts in Haiti.
They said Friday they would join with UNICEF and other relief agencies to provide assistance, and Haiti native Samuel Dalembert of the Philadelphia 76ers has taped a public service announcement for UNICEF encouraging fans to contribute.
Dalembert will address the crowd before the 76ers' home game Friday and make a $100,000 donation to UNICEF. He will also match the donations made by fans at the game.
Copyright 2010 by The Associated Press
Doing! Hij kan het dus nog altijd. Doing!quote:
Goed voor mn fantasyquote:
The Matrix kwam het best tot zn recht in een run-and-gun team (zo noemen ze dat toch?) zoals de Suns was een paar jaar geleden. Niet echt een speler voor een set-offencequote:Op woensdag 13 januari 2010 19:19 schreef Barca het volgende:
[..]
The Matrix heeft de ploeg wel sterker gemaakt. Maar een titelkandidaat?
Ja, run&gun klopt. Maar, is the Matrix nog wel zo atletisch als toen bij de Suns?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef lakon het volgende:
[..]
The Matrix kwam het best tot zn recht in een run-and-gun team (zo noemen ze dat toch?) zoals de Suns was een paar jaar geleden. Niet echt een speler voor een set-offence
Tanken maar en hopen op Wall?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:22 schreef popolon het volgende:
Nu is Hamilton (+ Prince, Gordon, Bynum) weer afwezig. Dit team heeft seizoen nog nooit zonder blessures kunnen spelen.
Maar 23 goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:46 schreef dennis00 het volgende:
http://www.sporcle.com/games/nbateams.php
Wel lastig
Waarom zitten de Wizards in de South East division? Ze zitten rechtsboven in Amerika.
LeBron doet niet mee..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:58 schreef lakon het volgende:
Shannon Brown in het dunkcontest! nice! Is het nou al zeker of Lebron meedoet, vorig jaar gaf hij aan dat hij dit jaar mee zou doen
Inderdaad, Gerald Walace en DeRozan/E. Gordon doen meequote:
scheize, ik denk dat hij een van de weinige personen is die het dunk contest nog naar een hoger level kan brengenquote:
Denk je? Misschien qua naam alleen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:05 schreef lakon het volgende:
[..]
scheize, ik denk dat hij een van de weinige personen is die het dunk contest nog naar een hoger level kan brengen
true, maar stel je voor dat hij tijdens het dunk contest wel creativiteit erbij doet, want dat is what the dunk contest is al about. Dwight Doward dunkt normaal ook alleen hard, maar zie wat hij de laatste jaren heeft laten zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:10 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Denk je? Misschien qua naam alleen.
Vind zijn dunks niet echt bijzonder. Hij springt hoog en dunkt hard maar weinig creativiteit.
Omdat het een pussy is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:20 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Waarom niet. Hij is de koning van de dunks.
Waarschijnlijk heeft hij geen zin in als die heisa omdat hij dit jaar een keer een titel wil winnen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:34 schreef dennis00 het volgende:
Als Lebron meedoet, is hij het aan zijn naam verplicht om zich enorm goed voor te bereiden.
Zou geweldig zijn.
Yeah right.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:20 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Waarom niet. Hij is de koning van de dunks.
In mijn ogen hoeft een dunk niet artistiek te zijn. Langs een verdedigingslinie dribbelen en dan keihard afdunken met één hand is wat mij betreft dan meer koning dan een howarddunk o.i.d.quote:
Wachten op de bankspelers.quote:West: Steve Nash, Kobe Bryant, Tim Duncan, Carmelo Anthony, Amar'e Stoudemire
East: Allen Iverson, Dwyane Wade, Dwight Howard, LeBron James, Kevin Garnett
Nou, Bryant en Stoudemire zijn al starters.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:17 schreef Barca het volgende:
Sja ... NBA-allstars ... ik heb in ieder geval NIET op McGrady gestemd. Ook geen Iverson. Zoek nog even op wie ik wel gekozen heb.
Marion, Jefferson, paul, Bryant en Stoudemire
Bosh, Pierce, Rondo, Hamilton, Sheed W.
Bijna 50 punten verschil?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:59 schreef Ricard0j het volgende:
105-58 voor Dallas
Zou LeBron niet denken van; wat zou ik daar moeten?
Was dat niet New Jerseyquote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Die gaan gewoon voor het record van most losses!
Oh ging ervanuit dat ze tegen de Nets speeldequote:Op maandag 25 januari 2010 00:47 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Was dat niet New Jersey
Eindstand overigens: 128-78, precies 50 punten verschil dus voor Dirk & co.
Dat heb ik nou ook met de Knicksquote:Op maandag 25 januari 2010 00:50 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Oh ging ervanuit dat ze tegen de Nets speeldehad niet op de site gekeken.
De Knicksmet/zonder Lebron een k*t-ploeg. Zal ik nooit sympathie voor krijgen.
IK! Het enige spel wat ik het hele jaar door blijf spelen (bijna dagelijks wel 'n online potje als ik @home ben). Het is dit jaar wel erg goed geworden, ook met de live roster updates en stats updates en alles.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien dat ik hier bij de echte NBA fans wel terecht kan voor vragen over NBA2K10 voor de XBOX360.
Mensen die deze game spelen? Zo ja; Wat vinden jullie ervan
Weinig teams? Je kunt met alle NBA-teams spelen. Wat wil je nog meer dan? Europese teams?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
2k10 heeft best wel kutservers en weinig teams om uit te kiezen online,
All-Stars, Rookies, Sophomores, Classic All-Stars. 30 teams gaat op den duur wel vervelenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:47 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Weinig teams? Je kunt met alle NBA-teams spelen. Wat wil je nog meer dan? Europese teams?
Raptorsquote:Op maandag 25 januari 2010 06:42 schreef JayJay8 het volgende:
Lakers verliezen weer![]()
Twijfelachtige call op Turkoglu in de laatste seconden..
RAPTORS WIN RAPTORS WIN RAPTORS WIN, bring out that salami 'n cheesequote:Op maandag 25 januari 2010 06:42 schreef JayJay8 het volgende:
Lakers verliezen weer![]()
Twijfelachtige call op Turkoglu in de laatste seconden..
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
RAPTORS WIN RAPTORS WIN RAPTORS WIN, bring out that salami 'n cheese
Op de registratiepagina staat dat je je nickname niet kunt wijzigen?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb alleen de XBOX niet op internet aangesloten
Is het dan wel nog interessant?
Ik miste je usernaam al jmacKwam er pas zaterdag achter dat jij het was
Vanwaar die nickchange. Erg verwarrend voor me
Gewoon nieuw account aanmakenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:03 schreef dennis00 het volgende:
[..]
Op de registratiepagina staat dat je je nickname niet kunt wijzigen?![]()
Ik wil ook een nickchange.Hoe heb je dat geregeld?
Jmac.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:29 schreef zeebeschuit het volgende:
Mwoah ja ligt er maar net aan. Ik vind tegen de computer spelen wat minder interactiefmaar er zitten zooooveel mogelijkheden (offline) dat het wel interessant is. Ik ben alleen te lam om die allemaal te spelen. Maar als je genoeg tijd hebt is dat vast ook allemaal leuk. Het is iig kwalitatief allemaal goed geregeld.
Gewoon ergens 2de hands op de kop tikken. Genoeg mensen die 'm nu verkopen dus dan is 't de moeite wel waard.
Mja, heeft te maken hoe perfect je het wil. Voor de patch kon je makkelijker inside scoren (mindere toughness) en waren de FG% iets te hoog in vergelijking realiteit (kan je zelf aanpassen via sliders). Qua bugs viel dat goed mee. Had er 2 voorgehad in die 6 maanden (!). Dat stoort toch niet denk ik. Speelbaar is het zeker, na een patch is de hele gameplay niet veranderd, zou nogal wat zijn. Toch beter dan Live.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef de_boswachter het volgende:
Maar dan heb ik een LIVE profiel nodig waarvoor ik moet dokken en daar heb ik weinig zin in
Maar als die patches echt dusdanig hinderlijk zijn om de game te spelen dan twijfel ik nogal erg
Ik denk dat jullie met die 2k games hebben wat ik heb bij Football Manager. Daar moet het bij mij ook realistisch zijn en kan ik me ook ergeren als een verdediger 3x scoort bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef Steve2907 het volgende:
[..]
Mja, heeft te maken hoe perfect je het wil. Voor de patch kon je makkelijker inside scoren (mindere toughness) en waren de FG% iets te hoog in vergelijking realiteit (kan je zelf aanpassen via sliders). Qua bugs viel dat goed mee. Had er 2 voorgehad in die 6 maanden (!). Dat stoort toch niet denk ik. Speelbaar is het zeker, na een patch is de hele gameplay niet veranderd, zou nogal wat zijn. Toch beter dan Live.
Nee nooit gebeurd. Ik speel wel op PS want lees net dat je een Xbox hebt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie met die 2k games hebben wat ik heb bij Football Manager. Daar moet het bij mij ook realistisch zijn en kan ik me ook ergeren als een verdediger 3x scoort bijvoorbeeld.
Maar ik ben maar "gewoon" een NBA liefhebber. Vind basketball leuk om te kijken, maar ben niet idolaat zeg maar. Wil dus gewoon een potje basketballen, niet meer niet minder. En dat een speler in het spel wel 3punters maakt, wat hij in het echt niet doet... dat maakt mij niet zo heel veel uit
Mijn vraag was meer van: Zitten er bugs in waardoor bijv. een game vast blijft hangen. Dus echt irritante bugs die je het "gewone" speelplezier vergallen.
NBA toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:01 schreef popolon het volgende:
Is dit het (console)games topic?
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4862783quote:Arenas Out For Season
NBA commissioner David Stern suspended Gilbert Arenas and Javaris Crittenton today for the rest of the season in the wake of a locker room confrontation involving firearms
Hij wil niet meer voor de Wizards spelen, en niemand gaat traden voor hem met dat dikke contract, zijn knieproblemen afgelopen jaren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:45 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hehe ik lees het nu ook. Zijn wel onbevestigde roddels, maar als Stern de Wizards inderdaad de kans geeft om het contract te vernietigen dan zullen ze dat meteen doen. Hebben ze ineens 80 miljoen voor vier jaar uit de boeken. Dan doen ze ineens mee om de grote namen, komende zomer. Vooral omdat ze naast Arenas nog wat talent hadden lopen.
Als dat contract weg is verliest Gil heel veel geld, voor Washington zou het heerlijk zijn. Maar ik zie echt niet hoe Gilbert dat zelf zou willen.
Handig voor de 2010 draftquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:45 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hehe ik lees het nu ook. Zijn wel onbevestigde roddels, maar als Stern de Wizards inderdaad de kans geeft om het contract te vernietigen dan zullen ze dat meteen doen. Hebben ze ineens 80 miljoen voor vier jaar uit de boeken. Dan doen ze ineens mee om de grote namen, komende zomer. Vooral omdat ze naast Arenas nog wat talent hadden lopen.
Als dat contract weg is verliest Gil heel veel geld, voor Washington zou het heerlijk zijn. Maar ik zie echt niet hoe Gilbert dat zelf zou willen.
Denk dat hij het beste in de NBA kan blijven. In Europa wordt heel anders gespeeld dan wat hij gewend is in de NBA. Er zullen genoeg teams zijn die hem nog willen hebben denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef D-Wade het volgende:
Arenas heeft al verschillende aanbiedingen gehad vanuit Europa, vooral de Turkse ploegen geilen op hem. Zou dan per wedstrijd een ton oid krijgen.
Source: http://sports.yahoo.com/n(...)8vLYF?urn=nba,216300quote:Point guards Deron Williams(notes) of Utah, Chicago's Derrick Rose(notes) and Boston's Rajon Rondo(notes) will make their All-Star Game debuts next month in Dallas, sources said Thursday.
Williams, Rondo and Rose top the list of reserves chosen by the league's coaches to participate in the Feb. 14 game at Cowboys Stadium. The names won't be made official until Thursday night, but Yahoo! Sports has obtained the list of reserves.
Besides Rondo and Rose, the East roster includes Boston's Paul Pierce(notes), Toronto's Chris Bosh(notes), Charlotte's Gerald Wallace(notes) and Atlanta's Joe Johnson(notes) and Al Horford(notes).
The West includes the New Orleans' Chris Paul(notes), the Lakers' Pau Gasol(notes), Oklahoma City's Kevin Durant(notes), Dallas' Dirk Nowitzki(notes), Memphis' Zach Randolph(notes) and Portland's Brandon Roy(notes).
Among the notable candidates left off the team are the Los Angeles Clippers' Chris Kaman(notes), New York's David Lee(notes) and Denver's Chauncey Billups(notes).
En toch verdiend hij het wel, hij draait gewoon een erg lekker seizoen.quote:
Leuke speler ook, veel inzet altijd mag 'm wel (terwijl ik niet echt een fan van Detroit ben)quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef popolon het volgende:
Jonas Jerebko in het all star rookie team. Leuk, da's toch nog iets positiefs.
Rondo is dan ook geen shooter, het is een driver & passer. Ik ga toch ook niet Ben Wallace van Detroit vergelijken met Andrea Bargnaniquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik vind Rondo met vier ellebogen per wedstrijd, achttien arrogante kutkoppen, .175 drietjes en .60 procent vrije worpen ook een degelijke keuze hoor
Mijn haat jegens Rondo is enigszins geslonken maar ik mag hem nog steeds niet. Smeerlapje.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Source: http://sports.yahoo.com/n(...)8vLYF?urn=nba,216300
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:17 schreef Barca het volgende:
Sja ... NBA-allstars ... ik heb in ieder geval NIET op McGrady gestemd. Ook geen Iverson. Zoek nog even op wie ik wel gekozen heb.
Marion, Jefferson, paul, Bryant en Stoudemire
Bosh, Pierce, Rondo, Hamilton, Sheed W.
Heb je xbox? Open ff in GAM een XBOX 2k10 topicquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Aangezien jullie experts zijn in 2k10![]()
Hebben jullie wat tips voor me ?
Defense gaat nu wel goed, maar aanvallen niet
Ik mis vaak van kortbij.
Weten jullie manier om goed te oefenen ?
NBAquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je xbox? Open ff in GAM een XBOX 2k10 topic
Kunnen we daar verder zonder ze hier lastig te vallen.
En denk dat we genoeg draagvlak hebben voor een 2k topic...
Als hij een mindere rol accepteert zou ik hem heel graag bij de Lakers zien komen als PG.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik kan het bij hem niet echt inschatten, maar als hij voor minder geld een pure schutter wil spelen bij een team dat nu al goed is (Boston, Cleveland (mits LeBron blijft), L.A.), dan gaan ze aan Arenas een hele leuke speler hebben.
Randolph is een f*cking beest dit jaar.quote:
Hm, ik zie hem liever bij de Celtics! Mavericks zou ook mooi zijn. Al zou Dallas op korte termijn een andere point-guard moeten contracteren. Chris Paul of Deron Williams.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef Reanimation het volgende:
LOL echt elke dage wordt Amar'e Stoudemire aan een ander team gelinked
Minnesota, Miami, Golden State etc.
Latest: STAT vs Corey Maggette met GS, ben benieuwd!
http://www.goldenstateofm(...)stoudemire-to-golden
Het team dat het hardst een nieuwe PG nodig heeft blijft naar mijn mening de Lakers. En ja Jason Kidd gaat het ook niet lang meer volhouden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm, ik zie hem liever bij de Celtics! Mavericks zou ook mooi zijn. Al zou Dallas op korte termijn een andere point-guard moeten contracteren. Chris Paul of Deron Williams.
Whaha tsja...quote:
Nou ja, Amar'e lijkt me beter dan Perkins. In ieder geval jonger en atletischer. Een ploeg met Rondo, Allen, Pierce, KG en Amar'e ...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Het team dat het hardst een nieuwe PG nodig heeft blijft naar mijn mening de Lakers. En ja Jason Kidd gaat het ook niet lang meer volhouden.
Ik zou niet weten waarom Boston Amar'e zou contracteren, misschien voor na dit seizoen, maar zeker niet dit seizoen.
Je weet dat Perkins 2 jaar jonger is dan Amar'e?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou ja, Amar'e lijkt me beter dan Perkins. In ieder geval jonger en atletischer. Een ploeg met Rondo, Allen, Pierce, KG en Amar'e ...
Zou er ruimte zijn voor Nowitzki?
Huh? Die Perkins is toch over de 40? Ik zou Amar'e graag zien samen met KG. En dan graag ook nog Nowitzki!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:26 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Je weet dat Perkins 2 jaar jonger is dan Amar'e?Maar Amare's grootste pluspunt is zijn offense, maar zijn grote minpunt is defense/rebounding.. Verder het feit dat Amar'e meer een PF is dan een C, misschien dus een goede opvolger voor KG
Perkens is mid 20...quote:Op zondag 31 januari 2010 21:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Huh? Die Perkins is toch over de 40? Ik zou Amar'e graag zien samen met KG. En dan graag ook nog Nowitzki!
Ok.quote:
Pff van Boston wil ik echt NIET verliezenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:06 schreef Dunckie het volgende:
On-ge-lo-ve-lijk die Bryant! Hele wedstrijd RUK en met een paar seconden te gaan!! IN YOUR FACE
Ahh, jammer is ie niet meer beschikbaar als All-star reservequote:Op maandag 1 februari 2010 23:56 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)es_geopereerd__.html
http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=ap-hornets-paul&prov=ap&type=lgnsquote:Op maandag 1 februari 2010 23:56 schreef zeebeschuit het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)es_geopereerd__.html
Daar gaat mn fantasyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:58 schreef Os__ het volgende:
[..]
http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=ap-hornets-paul&prov=ap&type=lgns
Supersterren en blessures.
quote:
Kan een leuke pickup zijn.quote:Collison handed out a Hornets rookie-record 18 assists and scored 17 points on Saturday.
Starting in place of an injured Chris Paul (knee), Collison erupted for 16 points, four rebounds and 14 assists in the Hornets' loss Monday.
Hahah je gaat m niet traden zeker he?quote:
Denver was echt HOT.. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 06:57 schreef popolon het volgende:
Denver wint zonder Melo in LA van de Lakers. Goede game met Billups als absolute held.
En Birdman zonder gel maar met een plat bloempotkapsel. Hij was z'n gel vergeten.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:40 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Vanavond Lakers @ Portland zal ook wel een nederlaag worden..
KG loopt ook echt niet lekker, misschien had hij nog niet moeten terugkeren.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:15 schreef D-Wade het volgende:
Howard komt er weer niet aan te pas tegen Sheed. Het blijft 'm achtervolgen.
Moet James weg bij de Cavs, of vanwaar deze transfer'geruchten'?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:56 schreef popolon het volgende:
Als de Cavs een speler als Bosh kunnen strikken zie ik ze wel kampioen worden. Anders zal 'ie wel richting NY gaan.
Moet James weg bij de Cavs (te duur ofzo?!?) of vanwaar deze transfer'geruchten'?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:56 schreef popolon het volgende:
Als de Cavs een speler als Bosh kunnen strikken zie ik ze wel kampioen worden. Anders zal 'ie wel richting NY gaan.
Omdat hij een Free Agent is deze zomer..quote:Op zondag 7 februari 2010 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet James weg bij de Cavs, of vanwaar deze transfer'geruchten'?
De Nets die nu 4-41 ofzoiets staan?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:33 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Omdat hij een Free Agent is deze zomer..
Denk zelf dat als hij weggaat hij naar de Nets gaat.
Teams komen en gaan in de NBA, je hebt nooit echt topploegen. Je hebt altijd goede jaren, waarin je meedoet met de playoffs en jaren waarin je onderaan staat. Nets stonden in 2001 en 2002 in de finale, dit jaar zijn ze zwaar aan het herstellen met spelers zoals Yi, Lee en Lopez. Maar persoonlijk zie ik James gewoon bijtekeken, ik zie hem echt niet weggaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Nets die nu 4-41 ofzoiets staan?
Waarom zou hij?
Volg de NBA wel, maar qua transfers en free agents snap ik het niet helemaal.
Als James bijv. voor de Nets zou kiezen, lijkt het bij mij met mijn boerenverstand alsof hij van PSV naar Omniworld gaat
De Nets spelen inderdaad heel slecht, maar hebben wel een paar goeie jonge talenten. Devin Harris, Courtney Lee en Brooke Lopez. Waarschijnlijk krijgen ze ook een hoge draftpick. Dus met LeBron en misschien een andere goede free agent erbij kunnen ze een leuk team bouwen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Nets die nu 4-41 ofzoiets staan?
Waarom zou hij?
Volg de NBA wel, maar qua transfers en free agents snap ik het niet helemaal.
Als James bijv. voor de Nets zou kiezen, lijkt het bij mij met mijn boerenverstand alsof hij van PSV naar Omniworld gaat
Zou nooit gebeuren inderdaad maar zou wel echt een heel sterk team kunnen worden ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef Steve2907 het volgende:
Ik zie LeBron blijven.
Ideaal team zou zijn, ik ben serieus, de Clippers: capspace, Baron - Gordon - Griffin - Kaman en LA, alleen zal dat nooit gebeuren.
Tenzij Lebron interesse heeft in de Curse...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef Steve2907 het volgende:
Ik zie LeBron blijven.
Ideaal team zou zijn, ik ben serieus, de Clippers: capspace, Baron - Gordon - Griffin - Kaman en LA, alleen zal dat nooit gebeuren.
Iedereen denkt nog aan de Darko draft, ach dat kan gebeuren. Is wel vaker voorgekomen dat een hoge draftpick niet uit de verf komt maar de laatste tijd, alles nog eens goed onder de loep genomen, is best wel zwaar matig.quote:"Let's look ourselves in the mirror, fellow media members: We've all given the guy a free pass because of his amazing run to six straight conference finals and blithely ignored the fact that he's screwed up a hundred ways from Tuesday since he decided to whack Flip Saunders after the 2008 conference finals.
Check out the résumé and find me a correct decision. Just one. Fire Saunders? Wrong. Hire Michael Curry? Wrong. Trade Chauncey Billups? Wrong. Extend Richard Hamilton? Wrong. Sign Kwame Brown? Wrong. Go after Ben Gordon and Charlie Villanueva? Wrong again.
In two years, the Pistons have gone from one of the best teams in basketball to among the worst. They stink, they're capped out, and they don't have much in the way of young talent; for all we know, in two years they're going to be the Pittsburgh Pisces or the Seattle Grunge or something. If Isiah Thomas or Rob Babcock had done this, we'd have buried them alive by now, so it's only fair for us to point out that regardless of his previous track record, Dumars is on a two-year losing streak of McHalian proportions."
Ja zeker. Er moet ook wel iemand opstaan zonder Kobe en Bynum.quote:Op donderdag 11 februari 2010 05:15 schreef gnilrednoz het volgende:
Zit nu Lakers te kijken. Die Gasol is echt goed bezig lately
Heb net de slotfase van die game weer bekeken en er stond niemand open. Hij had beter naar de basket kunnen gaan, maar slechte schoten waren het zeker niet, het zijn schoten die hij normaal gewoon maakt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef Dunckie het volgende:
Idd, Kobe is natuurlijk onmeunig goed, en hij wint veel wedstrijden in z'n eentje, of in de buzzer. Maar een idioot die telkens 12 op 30 schiet terwijl je 3 a 4 teamgenoten hebt die ook gewoon beter zijn dan hun tegenstander, en in staat zijn 20 punten of meer te maken, is het ook wel. Wat ik vooral zo frustrerend vind aan Bryant is dat hij (nog steeds) te veel schoten forceert om maar aan z'n schoten te komen. Zie die wedstrijd tegen de Celtics laatst, hij is de held omdat hij de winnende uit onmogelijke positie in Ray Allen's gezicht knalt, maar daarvoor neemt hij twee keer een geforceerd schot terwijl Bynum open staat in de post. Als hij die gewoon past hoeft hij niet later nog de held te spelen.
Met 'Open' bedoel ik niet helemaal vrij, maar wel in de post klaar om de val te vangen en je man 1 tegen 1 te pakken. En dat is zeker twee keer het geval, ik heb me er kapot aan zitten ergeren, ben zelf center en ik weet precies hoe je je dan voelt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:00 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Heb net de slotfase van die game weer bekeken en er stond niemand open. Hij had beter naar de basket kunnen gaan, maar slechte schoten waren het zeker niet, het zijn schoten die hij normaal gewoon maakt.
Bynum stond net als iedereen te kijken hoe Kobe bezig was..Als Bynum gewoon goeie post positie heeft krijgt hij de bal gewoon, net als Gasol.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:53 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Met 'Open' bedoel ik niet helemaal vrij, maar wel in de post klaar om de val te vangen en je man 1 tegen 1 te pakken. En dat is zeker twee keer het geval, ik heb me er kapot aan zitten ergeren, ben zelf center en ik weet precies hoe je je dan voelt.
Helaas geen Ray Allen.quote:NBA: Kobe Bryant en Allen Iverson niet in All Star Game
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 12-feb-2010 10:46
Kobe Bryant (LA Lakers) en Allen Iverson (Philadelphia 76’ers) hebben afgezegd voor de NBA All Star Game die komende zondag in Dallas gespeeld wordt. Bryant kampt met een enkelblessure. Hij miste door de kwetsuur de laatste drie wedstrijden van de Lakers. Iverson heeft forfait gegeven, omdat een van zijn kinderen ziek is. Hij miste daardoor al vijf wedstrijden van de 76’ers.
De plek van Bryant wordt in het team van de Western Conference ingenomen door Jason Kidd. Het wordt voor hem de tiende All Star Game. Iverson wordt vervangen door debutant David Lee. (MT)
Lang niet altijd, kom nou, het is toch overduidelijk dat Kobe vaak forceert.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:08 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Bynum stond net als iedereen te kijken hoe Kobe bezig was..Als Bynum gewoon goeie post positie heeft krijgt hij de bal gewoon, net als Gasol.
Zonder Kobe vs Lebron is 't ook maar saai.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:08 schreef Barca het volgende:
Bron: Sportweek. NL
[..]
Helaas geen Ray Allen.
Tja dat soort dingen zie je regelmatig hier voorbij komen, dit zie ik echter (ook) niet gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:35 schreef ujjain het volgende:
¨DET GETS:
SG/SF Tracy McGrady (released or bought out)
PF Brian Cook
Houston's 2010 1st rounder
DET LOSES:
SG Richard Hamilton
SF Tayshaun Prince
PF Jason Maxiell
CLEVELAND GETS:
SG Richard Hamilton
PF Jason Maxiell
CLEVELAND LOSES:
C Zydrunas Ilgauskas
PG/SG Delonte West
2010 1st rounder
HOUSTON GETS:
SF Tayshaun Prince
C Zydrunas Ilgauskas
PG/SG Delonte West
Cleveland's 2010 1st rounder
HOUSTON LOSES:
SG/SF Tracy McGrady
PF Brian Cook
2010 1st rounder
Dan zou Detroit nog maar 27 miljoen committed hebben en 28 miljoen voor free agents ofzo, dat zou wel erg leuk zijn voor Popoman.
Cavs moeten snel winnen, Rip is de perfecte man voor James: 'Off the ball' is 'ie op z'n best en dan zit je met James gebakken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:51 schreef ujjain het volgende:
Tuurlijk, maar of het op het forum komt van een gebruiker, of dat het op de Wiretap staat.
http://realgm.com/src_wir(...)ss_in_trade_efforts/
Het contract van Hamilton is alleen niet erg gewild.![]()
Echt afschuwelijk contract is dat.
Als Rip nog wat wil winnen moet 'ie dat inderdaad ergens anders doen. Sterker nog, ik zie de Cavs een titel winnen met hem erbij. Perfect fit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:55 schreef Dunckie het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden, Rip naar de Cavs. Bij Detroit is het toch voorbij.
Zoals de Pistons nu in elkaar zitten maakt dat toch niet uit, Cleveland is helemaal geen rivaal, de komende jaren komen ze echt niet bij elkaar in de buurt. Detroit doet er beter aan om rond Gordon, Jerebko, Daye, Stuckey en Maxiel een team te bouwen, eventueel via trades van Hamilton, Charlie V en Prince een differencemaker erbij, of capspace en er een aantrekken. Zoals het team nu in elkaar zit wordt het niks. Ik snap niet waarom Dumars Charlie V en Gordon heeft gehaald terwijl hij Prince en Hamilton al vast had liggen. Het team is gewoon enorm onevenwichtig. Overigens ben ik wel een Gordon-fan, dus laat ze die maar houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Als Rip nog wat wil winnen moet 'ie dat inderdaad ergens anders doen. Sterker nog, ik zie de Cavs een titel winnen met hem erbij. Perfect fit.
Aan de andere kant maak je een divisie rivaal sterker maar ik denk dat ze bij de Pistons echt de 'who gives a fuck' grens benaderen.
Inderdaad, daar loopt geen Ray Allen rond met een mega-aflopend contract.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:18 schreef Barca het volgende:
Zou heel mooi zijn voor Rip. Al zie ik hem liever naar Boston gaan. Maar, die hebben weinig tot geen ruilmateriaal.
Jawel, maar je kan best beiden in je selectie hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:16 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Inderdaad, daar loopt geen Ray Allen rond met een mega-aflopend contract.
Yep, zie ook mijn eerdere gedachte daarover.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:15 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Zoals de Pistons nu in elkaar zitten maakt dat toch niet uit, Cleveland is helemaal geen rivaal, de komende jaren komen ze echt niet bij elkaar in de buurt. Detroit doet er beter aan om rond Gordon, Jerebko, Daye, Stuckey en Maxiel een team te bouwen, eventueel via trades van Hamilton, Charlie V en Prince een differencemaker erbij, of capspace en er een aantrekken. Zoals het team nu in elkaar zit wordt het niks. Ik snap niet waarom Dumars Charlie V en Gordon heeft gehaald terwijl hij Prince en Hamilton al vast had liggen. Het team is gewoon enorm onevenwichtig. Overigens ben ik wel een Gordon-fan, dus laat ze die maar houden.
Ja eigenaren willen een harde salarycap, en geen zachte zoals nu waar je overheen kan om je eigen spelers te resignen, en maximale contracten van 4 jaar ipv 6 jaar nu.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:35 schreef ujjain het volgende:
Wat is trouwens dat hele CBA drama? Het lijkt erop dat de salarissen flink moeten dalen?
Denk het uiteindelijk ook ja...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:20 schreef Dunckie het volgende:
Het zal er uiteindelijk wel op uitdraaien dat er korte contracten komen, en geen harde cap.
quote:Butler-Howard Deal Done
Posted: 2/13/2010 6:51:00 PM
Source: Washington Wizards
Washington Wizards President Ernie Grunfeld announced today that the team has acquired Josh Howard, Drew Gooden, James Singleton and Quinton Ross from the Dallas Mavericks in exchange for Caron Butler, Brendan Haywood and DeShawn Stevenson.
"This trade gave us a good opportunity to change our short-term future and improve our long-term future," said Grunfeld. "It accomplished two goals by giving us financial flexibility and bringing a new look and energy to the roster."
Howard has averaged 12.5 points and 3.6 rebounds in 31 games for the Mavericks this season. He missed 19 games due to a left ankle injury and left wrist surgery and also missed two games due to a left thigh contusion and stomach illness. The seventh-year swingman holds career averages of 15.3 points and 6.0 rebounds in 431 games (all with Dallas) and was named to the 2007 All-Star Team. He was originally acquired by the Mavericks in the first round (29th pick) of the 2003 Draft.
Hij forceert weer vaker de laatste paar weken, terwijl hij het seizoen erg goed begon. Ik zou ook best willen dat de bal wat vaker inside wordt gepassed, maar dat lijkt vaak makkelijker dan het is. Dan zou Shaq de bal wel elke keer gehad hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:17 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Lang niet altijd, kom nou, het is toch overduidelijk dat Kobe vaak forceert.
Klopt.. Gasol krijgt genoeg ballen maar laat zich vaak te makkelijk uit zn goeie post positie wegduwen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hij forceert weer vaker de laatste paar weken, terwijl hij het seizoen erg goed begon. Ik zou ook best willen dat de bal wat vaker inside wordt gepassed, maar dat lijkt vaak makkelijker dan het is. Dan zou Shaq de bal wel elke keer gehad hebben.
Elke keer dat Kobe forceert wil niet zeggen dat Bynum of Gasol open staat en dat de bal daar heen kan.
Inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 11:14 schreef Dunckie het volgende:
Wat een magere dunkcontest zeg
Ik ben nooit echt onder de indruk van Amare geweest... Da´s een echte me-first athletequote:Op zondag 14 februari 2010 15:03 schreef popolon het volgende:
Amare dus waarchijnlijjk naar de Cavs. Da's wel een aanwinst. pfooeh.
Jupquote:Op maandag 15 februari 2010 12:15 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt dit nu aan mij of klopt dit niet. LeBron zat toch bij het winnende team?
Outlaw is een leuke speler maar vindt Blake niet heel bijzonder. Ze zouden echter veel meer kunnen krijgen voor Camby, een 7foot center die een hele goede rebounder is. Daar moet je meer voor kunnen krijgen dan twee bankspelers van de Blazers.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:14 schreef Dunckie het volgende:
waddan? Twee goede spelers voor een 35-jarige center, zonder hun capspace aan te tasten.
De big trade is zojuist bekend gemaakt!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef popolon het volgende:
Nog een paar uur dan is de trade deadline een feit (3pm ET) Nog geen echte blockbusters ...... Verwacht ook niet veel meer.
Winnaar?quote:HANG TIME HEADQUARTERS -- The trade is done. Tracy McGrady is heading to New York.
Here's the deal, per TNT analyst David Aldridge: McGrady, acquired Wednesday by Sacramento, goes to New York along with guard Sergio Rodriguez. The Knicks send guard Larry Hughes, forward Jared Jeffries and forward Jordan Hill to the Rockets, along with a 2012 first-round pick. The Rockets can also swap first-rounders with New York in 2011. The Rockets send forwards Carl Landry and Joey Dorsey to Sacramento, and get Kevin Martin from the Kings.
The trade saves New York $2.5 million in cap space--the amount of first-year money for Hill, the eighth pick overall in last year's draft. More importantly, by putting Jeffries, who has one year remaining on his contract at $6.8 million next season, in the deal, the Knicks will clear enough cap room to be able to make offers to two max-level free agents this summer, allowing them to go after, say, both LeBron James and Dwyane Wade, or Wade and Chris Bosh, or James and Joe Johnson.
New York only has four players under contract for next season: forwards Danilo Gallinari and Wilson Chandler, guard Toney Douglas and center Eddy Curry, whom the Knicks were unable to deal.
quote:UPDATE! The final version of this deal looks like this:
Houston gets: Kevin Martin, Hilton Armstrong, Jordan Hill, Jared Jefferies, right to swap first-round picks with New York in 2011 (top overall protected), New York's 2012 first round pick (top-five protected)
Sacramento gets: Larry Hughes, Carl Landry, Joey Dorsey
New York gets: Tracy McGrady, Sergio Rodriguez
Ja het lijkt me duidelijk dat er een andere opzet moet komen, heb al vaker voorstellen gehoord om het systeem te veranderen ben benieuwd!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:21 schreef popolon het volgende:
Yup dat zat er al aan te komen, en dan weer dumpen volgend seizoen. De NBA begint me steeds meer te vervelen met het toestaan van tanken en dumpen.
Ik hoorde pas op ESPN Radio een goede stelling. 1st round pick moet gaan naar het beste team dat de playoffs niet haalde. Dat o.a. als aanmoediging.
Naar de Sixers lees ik. Mag 'ie rebounden voor Iverson.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:53 schreef jmac het volgende:
[..]
De big trade is zojuist bekend gemaakt!
ELSON NAAR DE BULLS
Jamison speelt waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:44 schreef Ricard0j het volgende:
Weer kanker voor George Karl
Hopelijk kunnen de Nuggets dan wel tegen de Cavs winnen
Zal wel pittig worden nu Cavs Jamison erbij hebben
Zag het ja, maar voor mijn gevoel klopt het niet bij de Cavs. Ik heb alleen de samenvatting nog gezien, maar ik heb alleen de acties van LeBron gezien aan het eind?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 02:04 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Jamison speelt waarschijnlijk niet
Toch verliezen ze weer. Ik snap geen klote van deze spurs. Met deze spelers zouden ze mee moeten doen om de titel. Of ze moeten ineens compleet omslaan, maar het is nu slapjes.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:47 schreef Dunckie het volgende:
En wat zijn de postmoves van Duncan toch waanzinnig......
Op basis van de wedstrijd van afgelopen nacht zou ik zeggen dat het om de een of andere reden aan 'flow' ontbreekt in de offense, en daardoor ook aan intensiteit in de defense. Als Duncan en Ginobili het niet doen, dan gebeurt het gewoon niet, de rest weet niet lekker mee te golven in de offense, zelfs McDyess niet. Daardoor moet Ginobili nog meer forceren, etc etc. Al die blessures helpen ook niet mee, nu deden Parker en Jefferson weer niet mee, Ginobili speelde een groot deel van de wedstrijd op de point. Ik durf ze nog steeds niet af te schrijven voor de play-offs, mits ze dan gezond zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Toch verliezen ze weer. Ik snap geen klote van deze spurs. Met deze spelers zouden ze mee moeten doen om de titel. Of ze moeten ineens compleet omslaan, maar het is nu slapjes.
Defensief zijn ze achteruit gegaan en offensief waren ze nooit een topper. Ze missen een Bowen persoon die ze op de beste speler van de tegenstander kunnen zetten.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Toch verliezen ze weer. Ik snap geen klote van deze spurs. Met deze spelers zouden ze mee moeten doen om de titel. Of ze moeten ineens compleet omslaan, maar het is nu slapjes.
Jup, als je Johnson en nog een andere goede speler (niet James, dat begrijp ik, graag Aldridge) bied kun je Wade en een redelijke speler van mij hebben. Ik wil zelf graag van Magette af voor een speler die ook PF kan spelen, vandaar dat ik Gibson erbij had betrokken. 1 op 1 vind ik Gibson voor Magette te mager, maar in een grotere deal vind ik het best. Magette heeft behoorlijk goede stats, kijk maar eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:21 schreef popolon het volgende:
Wie wil je dan? Johnson? James is een no go.
quote:
Vloek op de centers daar, kan niet andersquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik dacht even vannacht: Here we go again toen Camby neerging![]()
![]()
Gelukkig lijkt het mee te vallen.
Eindelijk...quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel. Nog minder dan 25 wedstrijden en dan zitten we alweer in de post season
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel. Nog minder dan 25 wedstrijden en dan zitten we alweer in de post season
Wel een zomer om van te genieten ditmaal. Wat word dat een spektakelstuk.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
![]()
Ja en daarna weer een hele hele lange zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |