Toch verliezen ze weer. Ik snap geen klote van deze spurs. Met deze spelers zouden ze mee moeten doen om de titel. Of ze moeten ineens compleet omslaan, maar het is nu slapjes.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:47 schreef Dunckie het volgende:
En wat zijn de postmoves van Duncan toch waanzinnig......
Op basis van de wedstrijd van afgelopen nacht zou ik zeggen dat het om de een of andere reden aan 'flow' ontbreekt in de offense, en daardoor ook aan intensiteit in de defense. Als Duncan en Ginobili het niet doen, dan gebeurt het gewoon niet, de rest weet niet lekker mee te golven in de offense, zelfs McDyess niet. Daardoor moet Ginobili nog meer forceren, etc etc. Al die blessures helpen ook niet mee, nu deden Parker en Jefferson weer niet mee, Ginobili speelde een groot deel van de wedstrijd op de point. Ik durf ze nog steeds niet af te schrijven voor de play-offs, mits ze dan gezond zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Toch verliezen ze weer. Ik snap geen klote van deze spurs. Met deze spelers zouden ze mee moeten doen om de titel. Of ze moeten ineens compleet omslaan, maar het is nu slapjes.
Defensief zijn ze achteruit gegaan en offensief waren ze nooit een topper. Ze missen een Bowen persoon die ze op de beste speler van de tegenstander kunnen zetten.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Toch verliezen ze weer. Ik snap geen klote van deze spurs. Met deze spelers zouden ze mee moeten doen om de titel. Of ze moeten ineens compleet omslaan, maar het is nu slapjes.
Jup, als je Johnson en nog een andere goede speler (niet James, dat begrijp ik, graag Aldridge) bied kun je Wade en een redelijke speler van mij hebben. Ik wil zelf graag van Magette af voor een speler die ook PF kan spelen, vandaar dat ik Gibson erbij had betrokken. 1 op 1 vind ik Gibson voor Magette te mager, maar in een grotere deal vind ik het best. Magette heeft behoorlijk goede stats, kijk maar eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:21 schreef popolon het volgende:
Wie wil je dan? Johnson? James is een no go.
quote:
Vloek op de centers daar, kan niet andersquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik dacht even vannacht: Here we go again toen Camby neerging![]()
![]()
Gelukkig lijkt het mee te vallen.
Eindelijk...quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel. Nog minder dan 25 wedstrijden en dan zitten we alweer in de post season
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel. Nog minder dan 25 wedstrijden en dan zitten we alweer in de post season
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |