Moet James weg bij de Cavs, of vanwaar deze transfer'geruchten'?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:56 schreef popolon het volgende:
Als de Cavs een speler als Bosh kunnen strikken zie ik ze wel kampioen worden. Anders zal 'ie wel richting NY gaan.
Moet James weg bij de Cavs (te duur ofzo?!?) of vanwaar deze transfer'geruchten'?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:56 schreef popolon het volgende:
Als de Cavs een speler als Bosh kunnen strikken zie ik ze wel kampioen worden. Anders zal 'ie wel richting NY gaan.
Omdat hij een Free Agent is deze zomer..quote:Op zondag 7 februari 2010 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet James weg bij de Cavs, of vanwaar deze transfer'geruchten'?
De Nets die nu 4-41 ofzoiets staan?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:33 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Omdat hij een Free Agent is deze zomer..
Denk zelf dat als hij weggaat hij naar de Nets gaat.
Teams komen en gaan in de NBA, je hebt nooit echt topploegen. Je hebt altijd goede jaren, waarin je meedoet met de playoffs en jaren waarin je onderaan staat. Nets stonden in 2001 en 2002 in de finale, dit jaar zijn ze zwaar aan het herstellen met spelers zoals Yi, Lee en Lopez. Maar persoonlijk zie ik James gewoon bijtekeken, ik zie hem echt niet weggaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Nets die nu 4-41 ofzoiets staan?
Waarom zou hij?
Volg de NBA wel, maar qua transfers en free agents snap ik het niet helemaal.
Als James bijv. voor de Nets zou kiezen, lijkt het bij mij met mijn boerenverstand alsof hij van PSV naar Omniworld gaat
De Nets spelen inderdaad heel slecht, maar hebben wel een paar goeie jonge talenten. Devin Harris, Courtney Lee en Brooke Lopez. Waarschijnlijk krijgen ze ook een hoge draftpick. Dus met LeBron en misschien een andere goede free agent erbij kunnen ze een leuk team bouwen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Nets die nu 4-41 ofzoiets staan?
Waarom zou hij?
Volg de NBA wel, maar qua transfers en free agents snap ik het niet helemaal.
Als James bijv. voor de Nets zou kiezen, lijkt het bij mij met mijn boerenverstand alsof hij van PSV naar Omniworld gaat
Zou nooit gebeuren inderdaad maar zou wel echt een heel sterk team kunnen worden ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef Steve2907 het volgende:
Ik zie LeBron blijven.
Ideaal team zou zijn, ik ben serieus, de Clippers: capspace, Baron - Gordon - Griffin - Kaman en LA, alleen zal dat nooit gebeuren.
Tenzij Lebron interesse heeft in de Curse...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:17 schreef Steve2907 het volgende:
Ik zie LeBron blijven.
Ideaal team zou zijn, ik ben serieus, de Clippers: capspace, Baron - Gordon - Griffin - Kaman en LA, alleen zal dat nooit gebeuren.
Iedereen denkt nog aan de Darko draft, ach dat kan gebeuren. Is wel vaker voorgekomen dat een hoge draftpick niet uit de verf komt maar de laatste tijd, alles nog eens goed onder de loep genomen, is best wel zwaar matig.quote:"Let's look ourselves in the mirror, fellow media members: We've all given the guy a free pass because of his amazing run to six straight conference finals and blithely ignored the fact that he's screwed up a hundred ways from Tuesday since he decided to whack Flip Saunders after the 2008 conference finals.
Check out the résumé and find me a correct decision. Just one. Fire Saunders? Wrong. Hire Michael Curry? Wrong. Trade Chauncey Billups? Wrong. Extend Richard Hamilton? Wrong. Sign Kwame Brown? Wrong. Go after Ben Gordon and Charlie Villanueva? Wrong again.
In two years, the Pistons have gone from one of the best teams in basketball to among the worst. They stink, they're capped out, and they don't have much in the way of young talent; for all we know, in two years they're going to be the Pittsburgh Pisces or the Seattle Grunge or something. If Isiah Thomas or Rob Babcock had done this, we'd have buried them alive by now, so it's only fair for us to point out that regardless of his previous track record, Dumars is on a two-year losing streak of McHalian proportions."
Ja zeker. Er moet ook wel iemand opstaan zonder Kobe en Bynum.quote:Op donderdag 11 februari 2010 05:15 schreef gnilrednoz het volgende:
Zit nu Lakers te kijken. Die Gasol is echt goed bezig lately
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |