quote:Butler-Howard Deal Done
Posted: 2/13/2010 6:51:00 PM
Source: Washington Wizards
Washington Wizards President Ernie Grunfeld announced today that the team has acquired Josh Howard, Drew Gooden, James Singleton and Quinton Ross from the Dallas Mavericks in exchange for Caron Butler, Brendan Haywood and DeShawn Stevenson.
"This trade gave us a good opportunity to change our short-term future and improve our long-term future," said Grunfeld. "It accomplished two goals by giving us financial flexibility and bringing a new look and energy to the roster."
Howard has averaged 12.5 points and 3.6 rebounds in 31 games for the Mavericks this season. He missed 19 games due to a left ankle injury and left wrist surgery and also missed two games due to a left thigh contusion and stomach illness. The seventh-year swingman holds career averages of 15.3 points and 6.0 rebounds in 431 games (all with Dallas) and was named to the 2007 All-Star Team. He was originally acquired by the Mavericks in the first round (29th pick) of the 2003 Draft.
Hij forceert weer vaker de laatste paar weken, terwijl hij het seizoen erg goed begon. Ik zou ook best willen dat de bal wat vaker inside wordt gepassed, maar dat lijkt vaak makkelijker dan het is. Dan zou Shaq de bal wel elke keer gehad hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:17 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Lang niet altijd, kom nou, het is toch overduidelijk dat Kobe vaak forceert.
Klopt.. Gasol krijgt genoeg ballen maar laat zich vaak te makkelijk uit zn goeie post positie wegduwen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hij forceert weer vaker de laatste paar weken, terwijl hij het seizoen erg goed begon. Ik zou ook best willen dat de bal wat vaker inside wordt gepassed, maar dat lijkt vaak makkelijker dan het is. Dan zou Shaq de bal wel elke keer gehad hebben.
Elke keer dat Kobe forceert wil niet zeggen dat Bynum of Gasol open staat en dat de bal daar heen kan.
Inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 11:14 schreef Dunckie het volgende:
Wat een magere dunkcontest zeg
Ik ben nooit echt onder de indruk van Amare geweest... Da´s een echte me-first athletequote:Op zondag 14 februari 2010 15:03 schreef popolon het volgende:
Amare dus waarchijnlijjk naar de Cavs. Da's wel een aanwinst. pfooeh.
Jupquote:Op maandag 15 februari 2010 12:15 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt dit nu aan mij of klopt dit niet. LeBron zat toch bij het winnende team?
Outlaw is een leuke speler maar vindt Blake niet heel bijzonder. Ze zouden echter veel meer kunnen krijgen voor Camby, een 7foot center die een hele goede rebounder is. Daar moet je meer voor kunnen krijgen dan twee bankspelers van de Blazers.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:14 schreef Dunckie het volgende:
waddan? Twee goede spelers voor een 35-jarige center, zonder hun capspace aan te tasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |