Omdat het een pussy is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:20 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Waarom niet. Hij is de koning van de dunks.
Waarschijnlijk heeft hij geen zin in als die heisa omdat hij dit jaar een keer een titel wil winnen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:34 schreef dennis00 het volgende:
Als Lebron meedoet, is hij het aan zijn naam verplicht om zich enorm goed voor te bereiden.
Zou geweldig zijn.
Yeah right.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:20 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Waarom niet. Hij is de koning van de dunks.
In mijn ogen hoeft een dunk niet artistiek te zijn. Langs een verdedigingslinie dribbelen en dan keihard afdunken met één hand is wat mij betreft dan meer koning dan een howarddunk o.i.d.quote:

Wachten op de bankspelers.quote:West: Steve Nash, Kobe Bryant, Tim Duncan, Carmelo Anthony, Amar'e Stoudemire
East: Allen Iverson, Dwyane Wade, Dwight Howard, LeBron James, Kevin Garnett
Nou, Bryant en Stoudemire zijn al starters.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:17 schreef Barca het volgende:
Sja ... NBA-allstars ... ik heb in ieder geval NIET op McGrady gestemd. Ook geen Iverson. Zoek nog even op wie ik wel gekozen heb.
Marion, Jefferson, paul, Bryant en Stoudemire
Bosh, Pierce, Rondo, Hamilton, Sheed W.
Bijna 50 punten verschil?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:59 schreef Ricard0j het volgende:
105-58 voor Dallas
Zou LeBron niet denken van; wat zou ik daar moeten?
Was dat niet New Jerseyquote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Die gaan gewoon voor het record van most losses!
Oh ging ervanuit dat ze tegen de Nets speeldequote:Op maandag 25 januari 2010 00:47 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Was dat niet New Jersey
Eindstand overigens: 128-78, precies 50 punten verschil dus voor Dirk & co.
Dat heb ik nou ook met de Knicksquote:Op maandag 25 januari 2010 00:50 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Oh ging ervanuit dat ze tegen de Nets speeldehad niet op de site gekeken.
De Knicksmet/zonder Lebron een k*t-ploeg. Zal ik nooit sympathie voor krijgen.
IK! Het enige spel wat ik het hele jaar door blijf spelen (bijna dagelijks wel 'n online potje als ik @home ben). Het is dit jaar wel erg goed geworden, ook met de live roster updates en stats updates en alles.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien dat ik hier bij de echte NBA fans wel terecht kan voor vragen over NBA2K10 voor de XBOX360.
Mensen die deze game spelen? Zo ja; Wat vinden jullie ervan
Weinig teams? Je kunt met alle NBA-teams spelen. Wat wil je nog meer dan? Europese teams?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
2k10 heeft best wel kutservers en weinig teams om uit te kiezen online,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |