De big trade is zojuist bekend gemaakt!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef popolon het volgende:
Nog een paar uur dan is de trade deadline een feit (3pm ET) Nog geen echte blockbusters ...... Verwacht ook niet veel meer.
Winnaar?quote:HANG TIME HEADQUARTERS -- The trade is done. Tracy McGrady is heading to New York.
Here's the deal, per TNT analyst David Aldridge: McGrady, acquired Wednesday by Sacramento, goes to New York along with guard Sergio Rodriguez. The Knicks send guard Larry Hughes, forward Jared Jeffries and forward Jordan Hill to the Rockets, along with a 2012 first-round pick. The Rockets can also swap first-rounders with New York in 2011. The Rockets send forwards Carl Landry and Joey Dorsey to Sacramento, and get Kevin Martin from the Kings.
The trade saves New York $2.5 million in cap space--the amount of first-year money for Hill, the eighth pick overall in last year's draft. More importantly, by putting Jeffries, who has one year remaining on his contract at $6.8 million next season, in the deal, the Knicks will clear enough cap room to be able to make offers to two max-level free agents this summer, allowing them to go after, say, both LeBron James and Dwyane Wade, or Wade and Chris Bosh, or James and Joe Johnson.
New York only has four players under contract for next season: forwards Danilo Gallinari and Wilson Chandler, guard Toney Douglas and center Eddy Curry, whom the Knicks were unable to deal.
quote:UPDATE! The final version of this deal looks like this:
Houston gets: Kevin Martin, Hilton Armstrong, Jordan Hill, Jared Jefferies, right to swap first-round picks with New York in 2011 (top overall protected), New York's 2012 first round pick (top-five protected)
Sacramento gets: Larry Hughes, Carl Landry, Joey Dorsey
New York gets: Tracy McGrady, Sergio Rodriguez
Ja het lijkt me duidelijk dat er een andere opzet moet komen, heb al vaker voorstellen gehoord om het systeem te veranderen ben benieuwd!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:21 schreef popolon het volgende:
Yup dat zat er al aan te komen, en dan weer dumpen volgend seizoen. De NBA begint me steeds meer te vervelen met het toestaan van tanken en dumpen.
Ik hoorde pas op ESPN Radio een goede stelling. 1st round pick moet gaan naar het beste team dat de playoffs niet haalde. Dat o.a. als aanmoediging.
Naar de Sixers lees ik. Mag 'ie rebounden voor Iverson.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:53 schreef jmac het volgende:
[..]
De big trade is zojuist bekend gemaakt!
ELSON NAAR DE BULLS
Jamison speelt waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:44 schreef Ricard0j het volgende:
Weer kanker voor George Karl
Hopelijk kunnen de Nuggets dan wel tegen de Cavs winnen
Zal wel pittig worden nu Cavs Jamison erbij hebben
Zag het ja, maar voor mijn gevoel klopt het niet bij de Cavs. Ik heb alleen de samenvatting nog gezien, maar ik heb alleen de acties van LeBron gezien aan het eind?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 02:04 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Jamison speelt waarschijnlijk niet
Toch verliezen ze weer. Ik snap geen klote van deze spurs. Met deze spelers zouden ze mee moeten doen om de titel. Of ze moeten ineens compleet omslaan, maar het is nu slapjes.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:47 schreef Dunckie het volgende:
En wat zijn de postmoves van Duncan toch waanzinnig......
Op basis van de wedstrijd van afgelopen nacht zou ik zeggen dat het om de een of andere reden aan 'flow' ontbreekt in de offense, en daardoor ook aan intensiteit in de defense. Als Duncan en Ginobili het niet doen, dan gebeurt het gewoon niet, de rest weet niet lekker mee te golven in de offense, zelfs McDyess niet. Daardoor moet Ginobili nog meer forceren, etc etc. Al die blessures helpen ook niet mee, nu deden Parker en Jefferson weer niet mee, Ginobili speelde een groot deel van de wedstrijd op de point. Ik durf ze nog steeds niet af te schrijven voor de play-offs, mits ze dan gezond zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Toch verliezen ze weer. Ik snap geen klote van deze spurs. Met deze spelers zouden ze mee moeten doen om de titel. Of ze moeten ineens compleet omslaan, maar het is nu slapjes.
Defensief zijn ze achteruit gegaan en offensief waren ze nooit een topper. Ze missen een Bowen persoon die ze op de beste speler van de tegenstander kunnen zetten.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Toch verliezen ze weer. Ik snap geen klote van deze spurs. Met deze spelers zouden ze mee moeten doen om de titel. Of ze moeten ineens compleet omslaan, maar het is nu slapjes.
Jup, als je Johnson en nog een andere goede speler (niet James, dat begrijp ik, graag Aldridge) bied kun je Wade en een redelijke speler van mij hebben. Ik wil zelf graag van Magette af voor een speler die ook PF kan spelen, vandaar dat ik Gibson erbij had betrokken. 1 op 1 vind ik Gibson voor Magette te mager, maar in een grotere deal vind ik het best. Magette heeft behoorlijk goede stats, kijk maar eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:21 schreef popolon het volgende:
Wie wil je dan? Johnson? James is een no go.
quote:
Vloek op de centers daar, kan niet andersquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Ik dacht even vannacht: Here we go again toen Camby neerging![]()
![]()
Gelukkig lijkt het mee te vallen.
Eindelijk...quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel. Nog minder dan 25 wedstrijden en dan zitten we alweer in de post season
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel. Nog minder dan 25 wedstrijden en dan zitten we alweer in de post season
Wel een zomer om van te genieten ditmaal. Wat word dat een spektakelstuk.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
![]()
Ja en daarna weer een hele hele lange zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |