Wat vooral opviel was dat Gasol en Bynum heel slecht waren. En dat LA een ploeg is die vrij snel gefrustreerd raakt als het even niet gaat. Vijf T's is gewoon veel te veel voor een regular season game.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:14 schreef D-Wade het volgende:
Cavs toch makkkelijk maar niet verrassend. Kobe 11/32 FG zegt eigenlijk al genoeg.
Als je schiet en er wordt een fout gemaakt dan telt dat niet als schotpoging hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:30 schreef dennis00 het volgende:
11/32FG met 12/12FT's is niet heel snel. Als je kapot wordt geslagen en alsnog schiet, telt het ook als gemiste FG, terwijl je hem zonder fout had geraakt en de FT's wellicht beide allebei raakt.
Alleen Cavaliers heeft 55FG% en nog eens 19 FT's.
Bij Gasol vind ik dat hij gewoon te weinig aandacht krijgt. Ze punten komen echt alleen van putbacks of als hij toevallig word gevonden door een ploeggenoot. HIj krijgt veels te weinig de bal in de postup.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:02 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wat vooral opviel was dat Gasol en Bynum heel slecht waren. En dat LA een ploeg is die vrij snel gefrustreerd raakt als het even niet gaat. Vijf T's is gewoon veel te veel voor een regular season game.
Over het algemeen ben ik het wel met je eens ja. Je zag dat hij vorig jaar 60 procent van het veld schoot en nog stond Kobe tegen een dubbelteam te schieten in plaats van veel meer via Gasol te laten gaan. Maar ja, het was wel succesvol want ze wonnen er een titel mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:09 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Bij Gasol vind ik dat hij gewoon te weinig aandacht krijgt. Ze punten komen echt alleen van putbacks of als hij toevallig word gevonden door een ploeggenoot. HIj krijgt veels te weinig de bal in de postup.
Dit seizoen ben ik het met je eens ja. Vorig seizoen viel het wel mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:09 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Bij Gasol vind ik dat hij gewoon te weinig aandacht krijgt. Ze punten komen echt alleen van putbacks of als hij toevallig word gevonden door een ploeggenoot. HIj krijgt veels te weinig de bal in de postup.
Pfoeh pfoeh. Petje af voor portland, met al die blessures.quote:Op zaterdag 26 december 2009 06:45 schreef jmac het volgende:
B-ROY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RIP CITYOp karakter gewonnen.
Sorry Ricardoj![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 22:09 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Pfoeh pfoeh. Petje af voor portland, met al die blessures.
Nuggets.. Hopen dat Billups snel weer een groot deel van de wedstrijd kan spelen.
Vanavond Kings, zelfs dit gaat dan nog moeilijk worden
Hé, niet leuk om is gelijk te hebbenquote:
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4787825quote:NEW YORK -- Washington Wizards teammates Gilbert Arenas and Javaris Crittenton drew guns on each other during a Christmas Eve locker room argument over a gambling debt, according to The New York Post.
Haha ja man ongelovelijkquote:
Je weet niet of hij er tegenaan liep/knalde of dat hij gewoon rustig naar hem toeliep om op zijn teen te staan en seksuele handelingen te verrichten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:31 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt hij hier dan niet een fout? Je kan hem zeker geven!
http://www.nba.com/video/(...)6_sac_lal_play4.nba/
Hmm denk niet echt dat je hier een fout voor kan callen op zo'n moment in de wedstrijdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:31 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt hij hier dan niet een fout? Je kan hem zeker geven!
http://www.nba.com/video/(...)6_sac_lal_play4.nba/
Ergens midden in een wedstrijd zou hiervoor misschien gefloten kunnen worden(ik weet niet of het een fout is) maar in de laatste minuut of secondes worden voor zulke twijfelgevallen niet gefloten in de NBA.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef popolon het volgende:
Arenas dus waarschijnlijk niet de bak in, ik denk wel dat er een flinke schorsing aan zit te komen.
quote:NEW YORK -- NBA commissioner David Stern has indefinitely suspended Gilbert Arenas, saying the Washington Wizards guard is "not currently fit to take the court" for a game.
Wat een einde van de reguliere speeltijd was dat zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:17 schreef dennis00 het volgende:
Herstel: godsamme. Dit is gewoon echt waardeloos, een alley-off met 0.6 sconden op de klok.
Nou, volgens mij hadden ze wel 28-8 verwacht als ik op realgm.com las. Nou ja, ik gun ze het beste. Hopelijk doet Bosh het dan volgend jaar bij ons net zo goed als bij Torontoquote:
Geweldig idd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:46 schreef Neroje het volgende:
[..]
Wat een einde van de reguliere speeltijd was dat zeg
Brandon Roy?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:56 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
4x N
Never nooit niet natuurlijk.
Nee. Op een slechte enkel liggen beide vrijwel gelijk ten aanzien van punten en assists, maar de assists/turnover ratio van Paul is vele malen beter. Ook nog is veel meer steals en rebounds.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Brandon Roy?
Steve Nash IS gewoon de beste PG van de NBA op dit moment
Chrisje voor mij. Roy is geen PG en Blake is een clownquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Brandon Roy?
DEFENSEquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Brandon Roy?
Haha ja Blakieeequote:Op donderdag 7 januari 2010 23:34 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Chrisje voor mij. Roy is geen PG en Blake is een clown
Is voor mietjesquote:
Ja zijn naam en China natuurlijk.. Al vind ik het gewoon belachelijk dat een speler die 47 min gespeeld heeft dit seizoen voorlopig als starter staat voor de All-Star gamequote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:05 schreef Os__ het volgende:
Nash krijgt meer international votes denk ik, sowieso heel Canada stemt op hem. McGrady lijkt mij vrij duidelijk waarom hij veels te veel votes heeft.
Met het 'voor het eerst in zijn carriere....' ben ik het niet echt eens, beetje overtrokken. Maar in dit geval zou het inderdaad van waardigheid getuigen om te bedanken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik hoop ook dat T-Mac voor het eerst in zijn carriere toont enige waardigheid te bezitten, en bedankt voor de eer. Maar dat gaat ook niet gebeuren
Ach, voor de bank!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:38 schreef dennis00 het volgende:
Gast, dat zijn toch geen all-stars meer
Sheed, Hamilton, MarionDie horen er echt niet meer tussen.
Rondo zou inderdaad niet misstaan. In de Eastern Conference zijn ook weinig goede point guards. Arenas gaat hem ook niet echt worden denk ik![]()
Al weet ik niet of er wel onderscheid tussen point guards en shooting guards is bij de All-star games.
Ik zal straks ook even stemmen en dit bericht updaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |