abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77360162
quote:
Arenas Out For Season

NBA commissioner David Stern suspended Gilbert Arenas and Javaris Crittenton today for the rest of the season in the wake of a locker room confrontation involving firearms
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4862783

En weer voor het seizoen uit
  Redactie Sport donderdag 28 januari 2010 @ 08:08:58 #102
218273 crew  JayJay8
pi_77365087
Hij heeft die schorsing zelf aangeboden, en heeft ook gevraagd of zn contract ontbonden kan worden(weet niet zeker of dit waar is). Hij zal wel een nieuw team vinden volgend seizoen, er zijn genoeg teams die hem kunnen gebruiken. Voor Crittenton wordt het wat moeilijker
pi_77365176
Waar haal je dat vandaan? Denk dat hij het liefst morgen weer zou spelen hoor, is beter voor zijn marktwaarde. Deze schorsing is gewoon een besluit van Stern.
En Gilbert loopt echt niet weg van dat megavette contract dat hij bij de Wizards heeft. Dat krijgt hij bij een andere club nooit meer terug
pi_77365513
Hehe ik lees het nu ook. Zijn wel onbevestigde roddels, maar als Stern de Wizards inderdaad de kans geeft om het contract te vernietigen dan zullen ze dat meteen doen. Hebben ze ineens 80 miljoen voor vier jaar uit de boeken. Dan doen ze ineens mee om de grote namen, komende zomer. Vooral omdat ze naast Arenas nog wat talent hadden lopen.

Als dat contract weg is verliest Gil heel veel geld, voor Washington zou het heerlijk zijn. Maar ik zie echt niet hoe Gilbert dat zelf zou willen.
  Redactie Sport donderdag 28 januari 2010 @ 08:55:46 #105
218273 crew  JayJay8
pi_77365645
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:45 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hehe ik lees het nu ook. Zijn wel onbevestigde roddels, maar als Stern de Wizards inderdaad de kans geeft om het contract te vernietigen dan zullen ze dat meteen doen. Hebben ze ineens 80 miljoen voor vier jaar uit de boeken. Dan doen ze ineens mee om de grote namen, komende zomer. Vooral omdat ze naast Arenas nog wat talent hadden lopen.

Als dat contract weg is verliest Gil heel veel geld, voor Washington zou het heerlijk zijn. Maar ik zie echt niet hoe Gilbert dat zelf zou willen.
Hij wil niet meer voor de Wizards spelen, en niemand gaat traden voor hem met dat dikke contract, zijn knieproblemen afgelopen jaren.
pi_77366295
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:45 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:

Handig voor de 2010 draft
pi_77366503
Dus de Wizards zijn nu al de kampioen van 2011?
U MAD?
pi_77369418
Arenas heeft al verschillende aanbiedingen gehad vanuit Europa, vooral de Turkse ploegen geilen op hem. Zou dan per wedstrijd een ton oid krijgen.
  Redactie Sport donderdag 28 januari 2010 @ 12:39:37 #109
218273 crew  JayJay8
pi_77372274
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef D-Wade het volgende:
Arenas heeft al verschillende aanbiedingen gehad vanuit Europa, vooral de Turkse ploegen geilen op hem. Zou dan per wedstrijd een ton oid krijgen.
Denk dat hij het beste in de NBA kan blijven. In Europa wordt heel anders gespeeld dan wat hij gewend is in de NBA. Er zullen genoeg teams zijn die hem nog willen hebben denk ik
pi_77374003
Ik kan het bij hem niet echt inschatten, maar als hij voor minder geld een pure schutter wil spelen bij een team dat nu al goed is (Boston, Cleveland (mits LeBron blijft), L.A.), dan gaan ze aan Arenas een hele leuke speler hebben.
pi_77390296
Aangezien jullie experts zijn in 2k10
Hebben jullie wat tips voor me ?

Defense gaat nu wel goed, maar aanvallen niet
Ik mis vaak van kortbij.
Weten jullie manier om goed te oefenen ?
pi_77390830
quote:
Point guards Deron Williams(notes) of Utah, Chicago's Derrick Rose(notes) and Boston's Rajon Rondo(notes) will make their All-Star Game debuts next month in Dallas, sources said Thursday.

Williams, Rondo and Rose top the list of reserves chosen by the league's coaches to participate in the Feb. 14 game at Cowboys Stadium. The names won't be made official until Thursday night, but Yahoo! Sports has obtained the list of reserves.

Besides Rondo and Rose, the East roster includes Boston's Paul Pierce(notes), Toronto's Chris Bosh(notes), Charlotte's Gerald Wallace(notes) and Atlanta's Joe Johnson(notes) and Al Horford(notes).

The West includes the New Orleans' Chris Paul(notes), the Lakers' Pau Gasol(notes), Oklahoma City's Kevin Durant(notes), Dallas' Dirk Nowitzki(notes), Memphis' Zach Randolph(notes) and Portland's Brandon Roy(notes).

Among the notable candidates left off the team are the Los Angeles Clippers' Chris Kaman(notes), New York's David Lee(notes) and Denver's Chauncey Billups(notes).
Source: http://sports.yahoo.com/n(...)8vLYF?urn=nba,216300
pi_77391114
Randolph
pi_77391825
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Randolph
En toch verdiend hij het wel, hij draait gewoon een erg lekker seizoen.

Zeker niet de meest sierlijke basketballer..
Maar dit seizoen averaged hij 21 PPG, 11.6 RPG (4.6 ORPG) en 3 Big Mac's per game dat is gewoon goed, zijn defense is alleen niet echt top (averaged maar 1.2 Blocks+Steals per game dit seizoen). Gewoon een prima all-star reserve dus!

En deze mag over 2 weken ook weer uit de kast gehaald worden:

[ Bericht 13% gewijzigd door Reanimation op 28-01-2010 20:56:09 ]
pi_77392400
Ik vind Rondo met vier ellebogen per wedstrijd, achttien arrogante kutkoppen, .175 drietjes en .60 procent vrije worpen ook een degelijke keuze hoor
Mijn haat jegens Rondo is enigszins geslonken maar ik mag hem nog steeds niet. Smeerlapje.
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:59:13 #116
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77392423
Jonas Jerebko in het all star rookie team. Leuk, da's toch nog iets positiefs.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_77392585
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef popolon het volgende:
Jonas Jerebko in het all star rookie team. Leuk, da's toch nog iets positiefs.
Leuke speler ook, veel inzet altijd mag 'm wel (terwijl ik niet echt een fan van Detroit ben)
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik vind Rondo met vier ellebogen per wedstrijd, achttien arrogante kutkoppen, .175 drietjes en .60 procent vrije worpen ook een degelijke keuze hoor
Mijn haat jegens Rondo is enigszins geslonken maar ik mag hem nog steeds niet. Smeerlapje.
Rondo is dan ook geen shooter, het is een driver & passer. Ik ga toch ook niet Ben Wallace van Detroit vergelijken met Andrea Bargnani Zelfde positie maar totaal andere spelers

Die arrogante kutkoppen valt wel mee toch?

[ Bericht 37% gewijzigd door Reanimation op 28-01-2010 21:15:33 ]
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:04:12 #118
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_77392650
quote:
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:17 schreef Barca het volgende:
Sja ... NBA-allstars ... ik heb in ieder geval NIET op McGrady gestemd. Ook geen Iverson. Zoek nog even op wie ik wel gekozen heb.

Marion, Jefferson, paul, Bryant en Stoudemire

Bosh, Pierce, Rondo, Hamilton, Sheed W.

Nou, Paul, Bosh, Pierce en Rondo ... da's toch niet verkeerd.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_77396783
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Aangezien jullie experts zijn in 2k10
Hebben jullie wat tips voor me ?

Defense gaat nu wel goed, maar aanvallen niet
Ik mis vaak van kortbij.
Weten jullie manier om goed te oefenen ?
Heb je xbox? Open ff in GAM een XBOX 2k10 topic
Kunnen we daar verder zonder ze hier lastig te vallen.
En denk dat we genoeg draagvlak hebben voor een 2k topic...
U MAD?
pi_77401429
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb je xbox? Open ff in GAM een XBOX 2k10 topic
Kunnen we daar verder zonder ze hier lastig te vallen.
En denk dat we genoeg draagvlak hebben voor een 2k topic...
NBA
  Redactie Sport vrijdag 29 januari 2010 @ 11:38:14 #123
218273 crew  JayJay8
pi_77409623
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik kan het bij hem niet echt inschatten, maar als hij voor minder geld een pure schutter wil spelen bij een team dat nu al goed is (Boston, Cleveland (mits LeBron blijft), L.A.), dan gaan ze aan Arenas een hele leuke speler hebben.
Als hij een mindere rol accepteert zou ik hem heel graag bij de Lakers zien komen als PG.
  Redactie Sport vrijdag 29 januari 2010 @ 11:39:25 #124
218273 crew  JayJay8
pi_77409664
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Randolph
Randolph is een f*cking beest dit jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')