http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4862783quote:Arenas Out For Season
NBA commissioner David Stern suspended Gilbert Arenas and Javaris Crittenton today for the rest of the season in the wake of a locker room confrontation involving firearms
Hij wil niet meer voor de Wizards spelen, en niemand gaat traden voor hem met dat dikke contract, zijn knieproblemen afgelopen jaren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:45 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hehe ik lees het nu ook. Zijn wel onbevestigde roddels, maar als Stern de Wizards inderdaad de kans geeft om het contract te vernietigen dan zullen ze dat meteen doen. Hebben ze ineens 80 miljoen voor vier jaar uit de boeken. Dan doen ze ineens mee om de grote namen, komende zomer. Vooral omdat ze naast Arenas nog wat talent hadden lopen.
Als dat contract weg is verliest Gil heel veel geld, voor Washington zou het heerlijk zijn. Maar ik zie echt niet hoe Gilbert dat zelf zou willen.
Handig voor de 2010 draftquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:45 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hehe ik lees het nu ook. Zijn wel onbevestigde roddels, maar als Stern de Wizards inderdaad de kans geeft om het contract te vernietigen dan zullen ze dat meteen doen. Hebben ze ineens 80 miljoen voor vier jaar uit de boeken. Dan doen ze ineens mee om de grote namen, komende zomer. Vooral omdat ze naast Arenas nog wat talent hadden lopen.
Als dat contract weg is verliest Gil heel veel geld, voor Washington zou het heerlijk zijn. Maar ik zie echt niet hoe Gilbert dat zelf zou willen.
Denk dat hij het beste in de NBA kan blijven. In Europa wordt heel anders gespeeld dan wat hij gewend is in de NBA. Er zullen genoeg teams zijn die hem nog willen hebben denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef D-Wade het volgende:
Arenas heeft al verschillende aanbiedingen gehad vanuit Europa, vooral de Turkse ploegen geilen op hem. Zou dan per wedstrijd een ton oid krijgen.
Source: http://sports.yahoo.com/n(...)8vLYF?urn=nba,216300quote:Point guards Deron Williams(notes) of Utah, Chicago's Derrick Rose(notes) and Boston's Rajon Rondo(notes) will make their All-Star Game debuts next month in Dallas, sources said Thursday.
Williams, Rondo and Rose top the list of reserves chosen by the league's coaches to participate in the Feb. 14 game at Cowboys Stadium. The names won't be made official until Thursday night, but Yahoo! Sports has obtained the list of reserves.
Besides Rondo and Rose, the East roster includes Boston's Paul Pierce(notes), Toronto's Chris Bosh(notes), Charlotte's Gerald Wallace(notes) and Atlanta's Joe Johnson(notes) and Al Horford(notes).
The West includes the New Orleans' Chris Paul(notes), the Lakers' Pau Gasol(notes), Oklahoma City's Kevin Durant(notes), Dallas' Dirk Nowitzki(notes), Memphis' Zach Randolph(notes) and Portland's Brandon Roy(notes).
Among the notable candidates left off the team are the Los Angeles Clippers' Chris Kaman(notes), New York's David Lee(notes) and Denver's Chauncey Billups(notes).
En toch verdiend hij het wel, hij draait gewoon een erg lekker seizoen.quote:
Leuke speler ook, veel inzet altijd mag 'm wel (terwijl ik niet echt een fan van Detroit ben)quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef popolon het volgende:
Jonas Jerebko in het all star rookie team. Leuk, da's toch nog iets positiefs.
Rondo is dan ook geen shooter, het is een driver & passer. Ik ga toch ook niet Ben Wallace van Detroit vergelijken met Andrea Bargnaniquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik vind Rondo met vier ellebogen per wedstrijd, achttien arrogante kutkoppen, .175 drietjes en .60 procent vrije worpen ook een degelijke keuze hoor
Mijn haat jegens Rondo is enigszins geslonken maar ik mag hem nog steeds niet. Smeerlapje.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Source: http://sports.yahoo.com/n(...)8vLYF?urn=nba,216300
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:17 schreef Barca het volgende:
Sja ... NBA-allstars ... ik heb in ieder geval NIET op McGrady gestemd. Ook geen Iverson. Zoek nog even op wie ik wel gekozen heb.
Marion, Jefferson, paul, Bryant en Stoudemire
Bosh, Pierce, Rondo, Hamilton, Sheed W.
Heb je xbox? Open ff in GAM een XBOX 2k10 topicquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Aangezien jullie experts zijn in 2k10![]()
Hebben jullie wat tips voor me ?
Defense gaat nu wel goed, maar aanvallen niet
Ik mis vaak van kortbij.
Weten jullie manier om goed te oefenen ?
NBAquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je xbox? Open ff in GAM een XBOX 2k10 topic
Kunnen we daar verder zonder ze hier lastig te vallen.
En denk dat we genoeg draagvlak hebben voor een 2k topic...
Als hij een mindere rol accepteert zou ik hem heel graag bij de Lakers zien komen als PG.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik kan het bij hem niet echt inschatten, maar als hij voor minder geld een pure schutter wil spelen bij een team dat nu al goed is (Boston, Cleveland (mits LeBron blijft), L.A.), dan gaan ze aan Arenas een hele leuke speler hebben.
Randolph is een f*cking beest dit jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |