Hij is beter dan live.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:27 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Spel is niet goed, ik zeg het je.
Vol met bugs, wacht tot positieve feedback op de 2e patch.
Dat wel, maar in verhouding met de vorige jaren echt bug- ridden. Wachten tot 2K11.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb hem op de ps3
Ik ben er nog niet zo goed in, maar vind hem geweldig.
Gewoon die Amerikaanse setting en systeem van de sport trekt me meer.
[..]
Hij is beter dan live.
meer je rechtsonder stick gebruiken. Niet alleen maar op schotknop drukken. Het gaat ook veel om hoelang je de schotknop indrukt en moment van release. Daarnaast niet elke keer met ander team spelen maar je eerst 's in een team verdiepen. Je moet wel snappen welke spelers welke schoten kunnen maken. Dus niet dat je met shaq ook 3's gaat proberen te maken etc.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Aangezien jullie experts zijn in 2k10
Hebben jullie wat tips voor me ?
Defense gaat nu wel goed, maar aanvallen niet
Ik mis vaak van kortbij.
Weten jullie manier om goed te oefenen ?
Ik speel met de cavs.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:38 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
meer je rechtsonder stick gebruiken. Niet alleen maar op schotknop drukken. Het gaat ook veel om hoelang je de schotknop indrukt en moment van release. Daarnaast niet elke keer met ander team spelen maar je eerst 's in een team verdiepen. Je moet wel snappen welke spelers welke schoten kunnen maken. Dus niet dat je met shaq ook 3's gaat proberen te maken etc.
Gebruik je wel plays in de aanval of doe je gewoon domweg iets.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Aangezien jullie experts zijn in 2k10
Hebben jullie wat tips voor me ?
Defense gaat nu wel goed, maar aanvallen niet
Ik mis vaak van kortbij.
Weten jullie manier om goed te oefenen ?
Ik weet de hele besturing nog niet zo goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Gebruik je wel plays in de aanval of doe je gewoon domweg iets.
Het is belangrijk om dingen zoals isolation en pick & roll te gebruiken
Zo bouw je een goede aanval op.
Er is een optie via het menu, als je tijdens de game escape doet en daar kun je ergens de game instellingen zetten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet de hele besturing nog niet zo goed.
Daarom zoek ik ook iets om goed te oefenen.
Practice mond vind ik lastig gaan
Ik speel zo goed mogelijk over en maak ook wat punten.
Maar ik mis veel, omdat ik blijkbaar de verkeerde speler gebruik voor mijn actie
Idd, Shaq moet je echt alleen inside gebruiken, terwijl Lebron overal wel goed is. Parker, West en Mo moet je echter vaak van mid- en long range gebruiken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:50 schreef zeebeschuit het volgende:
Als je de NBA zelf niet actief volgt kan het idd lastig zijn om te weten hoe spelers spelen en wat hun specialiteiten zijn. Sommige gaan snel voor dunk, sommige zijn perfect in 3's van de zijkant maar niet van voor de basket. Sommige driven en sommige kunnen alleen maar jumpers schieten. Als je dat niet weet is 't nog steeds wel te doen maar maakt winnen stukken lastiger.
Als je veel met cavs speelt kijk dan 2 wedstrijden oid van ze dan weet je al wat meer.
Ik volg de scores en standen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:50 schreef zeebeschuit het volgende:
Als je de NBA zelf niet actief volgt kan het idd lastig zijn om te weten hoe spelers spelen en wat hun specialiteiten zijn. Sommige gaan snel voor dunk, sommige zijn perfect in 3's van de zijkant maar niet van voor de basket. Sommige driven en sommige kunnen alleen maar jumpers schieten. Als je dat niet weet is 't nog steeds wel te doen maar maakt winnen stukken lastiger.
Als je veel met cavs speelt kijk dan 2 wedstrijden oid van ze dan weet je al wat meer.
Oke ik zal het morgen eens proberen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:50 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Er is een optie via het menu, als je tijdens de game escape doet en daar kun je ergens de game instellingen zetten.
Je kan ook instellen dat de plays automatisch worden gerund, zonder dat jij iets hoeft te doen. Zo doe ik het ook.
Het spel is ook voor de ps3quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kun je de OP wat upgraden? Informatie over het spel. Link naar trailer etc.
XBOX 360 tag voor de TT verwijderd, aan het filter kun je zien voor welke console het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor een online potje.
jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik een moeilijkheidsgraad aan de game geven bij dit spel?
Dus bijv. Amateur/Pro etc,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |