Hm, ik zie hem liever bij de Celtics! Mavericks zou ook mooi zijn. Al zou Dallas op korte termijn een andere point-guard moeten contracteren. Chris Paul of Deron Williams.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef Reanimation het volgende:
LOL echt elke dage wordt Amar'e Stoudemire aan een ander team gelinked
Minnesota, Miami, Golden State etc.
Latest: STAT vs Corey Maggette met GS, ben benieuwd!
http://www.goldenstateofm(...)stoudemire-to-golden
Het team dat het hardst een nieuwe PG nodig heeft blijft naar mijn mening de Lakers. En ja Jason Kidd gaat het ook niet lang meer volhouden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm, ik zie hem liever bij de Celtics! Mavericks zou ook mooi zijn. Al zou Dallas op korte termijn een andere point-guard moeten contracteren. Chris Paul of Deron Williams.
Whaha tsja...quote:
Nou ja, Amar'e lijkt me beter dan Perkins. In ieder geval jonger en atletischer. Een ploeg met Rondo, Allen, Pierce, KG en Amar'e ...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Het team dat het hardst een nieuwe PG nodig heeft blijft naar mijn mening de Lakers. En ja Jason Kidd gaat het ook niet lang meer volhouden.
Ik zou niet weten waarom Boston Amar'e zou contracteren, misschien voor na dit seizoen, maar zeker niet dit seizoen.
Je weet dat Perkins 2 jaar jonger is dan Amar'e?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou ja, Amar'e lijkt me beter dan Perkins. In ieder geval jonger en atletischer. Een ploeg met Rondo, Allen, Pierce, KG en Amar'e ...
Zou er ruimte zijn voor Nowitzki?
Huh? Die Perkins is toch over de 40? Ik zou Amar'e graag zien samen met KG. En dan graag ook nog Nowitzki!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:26 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Je weet dat Perkins 2 jaar jonger is dan Amar'e?Maar Amare's grootste pluspunt is zijn offense, maar zijn grote minpunt is defense/rebounding.. Verder het feit dat Amar'e meer een PF is dan een C, misschien dus een goede opvolger voor KG
Perkens is mid 20...quote:Op zondag 31 januari 2010 21:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Huh? Die Perkins is toch over de 40? Ik zou Amar'e graag zien samen met KG. En dan graag ook nog Nowitzki!
Ok.quote:
Pff van Boston wil ik echt NIET verliezenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:06 schreef Dunckie het volgende:
On-ge-lo-ve-lijk die Bryant! Hele wedstrijd RUK en met een paar seconden te gaan!! IN YOUR FACE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |