Sowieso hou ik niet van drukke printjes en blije kleurtjes - niet in m'n huis, kleren, en ook niet in m'n ondergoed. Dus mijn lingerie heeft bij voorkeur maar enkele kleuren (zwart en grijs bijvoorbeeld) en is simpel zonder basic te zijn. Snap je? Dus wel een mooie pasvorm en luxe stof, maar het liefst zo eenvoudig mogelijk qua design.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat vind jij dan mooie lingerie, DaD?.
Serieuze vraag hoor!.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:37 schreef neen het volgende:
Als het mooi is, is het zonde om uit te pakken. Net als die taartjes van DaD die ga je toch niet opeten!
is deels het licht wat erop valt hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 21:42 schreef Daph_ het volgende:
tvp! Model in het plaatje heeft dunne armpjes
Zolang je geen ondergoedplaatjes van jezelf post deze 6 en een beetje pagina's komt het wel goed.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:42 schreef loveli het volgende:
Kan een modje de TT ff aanpassen? Anders pas ik niet in het topic!
Achteraf gezien is de belichting van die foto echt grandioos slecht...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:42 schreef Daph_ het volgende:
tvp! Model in het plaatje heeft dunne armpjes
Daarentegen kan het wel een enorme afknapper zijn....quote:Op maandag 11 januari 2010 21:37 schreef Wolve000 het volgende:
Als je ondergoed iemand moet verleiden, is diegene denk ik al verleid.
Even mezelf quoten...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:40 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
En zo gaat het verder!
Ze heeft iets eigenaardigs met haar hoofd...
Hihi die bovenste heb ik volgens mij, maar dan in paars en in groenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedzo, nu nog eens zo ver dat je ook naar een meet komtquote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! Muwhahahahahahahahahahahahaha!!!! *voelt zich weer beetje bikkel na keihard geZumba-Sculpt te hebben*![]()
En Goedbij:![]()
![]()
Ja wel iets beter denk ik ja!
En Meneer Mo zou het denk ik goed kunnen vinden met mijn meneerDie heeft een hele stapel dezelfde Hema t-shirts en vindt bijna alles wat ik draag wel prima (al heeft ie geen bezwaar tegen leuke topjes en een beetje decolleté, maar hij ziet me net zo lief in mn WoW-shirtje + slobberbroek en das maar goed ook, want ik ben een preutse trut
). En hij is anti-make-up. Ha.
met jou zou ik wel een partnerswap aandurvenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! Muwhahahahahahahahahahahahaha!!!! *voelt zich weer beetje bikkel na keihard geZumba-Sculpt te hebben*![]()
En Goedbij:![]()
![]()
Ja wel iets beter denk ik ja!
En Meneer Mo zou het denk ik goed kunnen vinden met mijn meneerDie heeft een hele stapel dezelfde Hema t-shirts en vindt bijna alles wat ik draag wel prima (al heeft ie geen bezwaar tegen leuke topjes en een beetje decolleté, maar hij ziet me net zo lief in mn WoW-shirtje + slobberbroek en das maar goed ook, want ik ben een preutse trut
). En hij is anti-make-up. Ha.
ik had haar al op de lijst gezet, ze komt gewoonquote:Op maandag 11 januari 2010 21:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goedzo, nu nog eens zo ver dat je ook naar een meet komt
Wat, jij met haar en ik met hem?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met jou zou ik wel een partnerswap aandurven![]()
(voor eventjes dan, voor het idee, omdat 't kan, en dan puur platonisch, uiteraard, maar tóch, puur hypothetisch
)
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb mn vriend vast medegedeeld dat ie hypothetisch met een Achterhoekse motorrijder aan de haal mag
Dat gaan Viking en Neen je zooooo niet in dank afnemen...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zolang je geen ondergoedplaatjes van jezelf post deze 6 en een beetje pagina's komt het wel goed.
whihihiquote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pictures MrMo die op MrMaria afstapt en zegt: "Heuu, brommers motors kiek'n?"*
Bustier kopen? Ik heb er nog wel liggen een die jou denk ik past.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:51 schreef Sarabi het volgende:
Ik zag een paar mooie setjes voorbij komenik kan niet zonder lingerie hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh hoi![]()
Ik hou ook niet zo van frutsels op m'n ondergoed, mag wel een patroontje opzitten oid maar geen Marlies Dekkers achtige toestanden![]()
Heb toevallig vandaag nog twee onderbroeken en een bh bij Zeeman gekocht.
Die DM's zijn zeker niet in maat 41?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Trusten en succes weer morgen!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
maar, deze hard werkende slank-wordende-strikjes-hater gaat naar bed![]()
morgen vroeg op, tentamens maken en weer hard doorleren!
Fijne avond en mooie dromen allemaal!
Nee, die worden gewoon eerste.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef neen het volgende:
Het wordt helemaal gezellig als de Graafschap straks 2e staat
Herkenbaar probleem.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!
Sinds mijn borsten besloten hebben om toch nog maar een maatje groter te worden, heb ik bijna geen passende setjes meer
39quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die DM's zijn zeker niet in maat 41?![]()
Heb nog kisten, 1x gedragen, zijn 260S. Komt ongeveer overeen met 41. Had zelf toch een maatje kleiner nodig.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die DM's zijn zeker niet in maat 41?![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pictures MrMo die op MrMaria afstapt en zegt: "Heuu, brommers motors kiek'n?"*
Morgen is dit topic nog voor het avondeten vol gok ik zo... De vorige ging ook té hard!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat gaan Viking en Neen je zooooo niet in dank afnemen...
Heuj, ze staan nog gewoon eerste hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef neen het volgende:
Het wordt helemaal gezellig als de Graafschap straks 2e staat
Dan kom ik controleren of je ondergoed wel matcht!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
maar, deze hard werkende slank-wordende-strikjes-hater gaat naar bed![]()
morgen vroeg op, tentamens maken en weer hard doorleren!
Fijne avond en mooie dromen allemaal!
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh hoi![]()
Ik hou ook niet zo van frutsels op m'n ondergoed, mag wel een patroontje opzitten oid maar geen Marlies Dekkers achtige toestanden![]()
Heb toevallig vandaag nog twee onderbroeken en een bh bij Zeeman gekocht.
Welke maat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik zie het al, ik heb maat 36 nodig. Kranten gaan dat verschil niet opvullen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Haha hoeveel spullen heb jij? Je hebt altijd wel iets wat weg moetquote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb nog kisten, 1x gedragen, zijn 260S. Komt ongeveer overeen met 41. Had zelf toch een maatje kleiner nodig.
Is het gewoon model of extra hoge?quote:
Niet meer, ik heb toen ik ging verhuizen een hele hoop bh's met omvang 75 en 80 weggegooid. Van 70G ging het naar 65G en dat is nu te klein. En ik heb maar iets van 2 bh's in 70G omdat ik vrij snel daarna al 65 moest hebben. En nu is het 65GG.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem.Gelukkig had ik nog wat oude bh's bewaard, ik heb onderhand een collectie in allerlei maten.
Jij ook zo te horen?
Veeeeel te veel. Valt niet op he? En McMankini moest niet per se weg hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha hoeveel spullen heb jij? Je hebt altijd wel iets wat weg moet
39. Het zijn wel die hele lange (dat is ook het probleem, ik wil korte zodat ze onder een broek kunnen).quote:
Ik heb 36, nee dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
39. Het zijn wel die hele lange (dat is ook het probleem, ik wil korte zodat ze onder een broek kunnen).
Oequote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
39. Het zijn wel die hele lange (dat is ook het probleem, ik wil korte zodat ze onder een broek kunnen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Oke!
Maria, het zijn deze:Nais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je me willen PMen hoeveel je ervoor zou willen (met verzenden uiteraard!)?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nu wil niemand ze meerquote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef neen het volgende:
Mijn lerares Nederlands droeg die schoenen altijd, ze leefde in de waan dat ze knap was.
Heul wel, want ik ben geen lerares Nederlands /edit: schrijfster van Friese erotische boeken, en ik ben natuurlijk BRUUT HEET, jeweetz!quote:
Klinkt erotiserend.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef neen het volgende:
[..]
Ze schreef ook Friese, erotische getinte boeken.
Proest... Hoezo contradictio in terminis?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef neen het volgende:
[..]
Ze schreef ook Friese, erotische getinte boeken.
Uiteraerd, m'n beste!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Leraressen Nederlands kunnen ook best BRUUT HEET zijn, hoor.
Kijk maar naar ondergetekende.
Dan kies je voortaan maar een ander kwart om weg te klikken!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:13 schreef neen het volgende:
Normaliter klik ik 3-kwart van m'n posts weer weg omdat ze toch niet ontopic zijndat is het voordeel van Fok! Maarja, ik heb zo heerlijk aan het soggen dat ik nu gewoon lekker doorpost.
Jawohl, veters en ritsje, anders had ik er met mijn nijlpaardpootjes nooit in gepast.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:14 schreef AKnynke het volgende:
Ik hoop dat ze wel een rits hebben, die DcMartens? Ik had vroeger ook een paar laarzen van Doc Martens, maar die hadden geen rits dus was veel te veel werk om ze aan te trekken, dus ik had ze niet aan. Daarnaast had ik paarse en groene doc martens, die ik met paarse en groene (natuurlijk de andere kleur) wijduitlopende ribbroeken droeg, waarvan de ribbroeken altijd een paar cm. te kort waren omdat m'n benen te lang zijn en de broek dus ongeveer zo halverwege m'n enkel eindigde
O ja dat had ik ook met m'n kisten vroeger.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ooit een paar Mary-Jane DM's gekocht. Zoooo schattig, maar ik heb na 20 meter lopen al blaren van die krengen, echt zo'n ouderwetse, keiharde achterrand. Brrrr. En vroegah had ik groene hoge
Oh, dat is wel jammer.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet meer, ik heb toen ik ging verhuizen een hele hoop bh's met omvang 75 en 80 weggegooid. Van 70G ging het naar 65G en dat is nu te klein. En ik heb maar iets van 2 bh's in 70G omdat ik vrij snel daarna al 65 moest hebben. En nu is het 65GG.
nipple cover! Kun je gewoon kopen bij de H&M!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die bouquetreekspassieoceaanzin van co.
Ik zat gisteren op internet te zoeken of je 'iets' had om tepels minder zichtbaar te maken onder witte danskostuums (iedereen een borstvoedingscompres geven om eroverheen te plakken is ook weer zowat), maar toen ik mijn zoektermen had ingetikt op google kreeg ik me toch een stortvloed van zinderend proza over harde tepels met hete roedes![]()
ik loop al dagen op m'n hele oncharmante wandelschoenen. En zelfs daar glij ik nog mee uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kisten, check!
Nu met de gladheid zweer ik bij mn ecco veterlaarsjes met stevig profiel, met mn broek erin gefrot zodat de pijpen niet nat worden
Die Mary Janes zijn trouwens wel geinigEcht van die schoolmeisjesschoentjes
Nooohhquote:Op maandag 11 januari 2010 22:52 schreef neen het volgende:
Ik heb al 2 jaar geen schoenen gekocht volgens mij
Ik ga maar weer eens nieuwe kopen dit jaarquote:Op maandag 11 januari 2010 22:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nooohh
Ik koop zowat iedere twee weken een nieuw paar. Of twee
Je kunt nu toch je dingetjes wel in een bakje op het balkon zetten? Als walk-in-fridgequote:Op maandag 11 januari 2010 23:00 schreef P.F het volgende:
Hmm.. lijstje..
O: 2 crackers hagelslag, 2 crackers vlokken, pakje taksi
T: klein bakje chips, nespresso
T: petit four, klein handje nootjes, 1,5 glas witte wijn, 1 glas cola
D: frietjes, softijsje, cappuccino, fanta
T: tosti witbrood jonge kaas
albert bestelling staat klaar om te verzenden en koelkast is onderweg... Dan wordt alles beter!
Ja.. Dat is waarquote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef neen het volgende:
[..]
Je kunt nu toch je dingetjes wel in een bakje op het balkon zetten? Als walk-in-fridge
Ik vind ze te vrouwelijk voor mij.. Ik kan het niet zo goed uitleggenquote:
Hee die had ik ook, in het roze nog wel.....what was I thinking.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ooit een paar Mary-Jane DM's gekocht. Zoooo schattig, maar ik heb na 20 meter lopen al blaren van die krengen, echt zo'n ouderwetse, keiharde achterrand. Brrrr. En vroegah had ik groene hoge
Tjonge, ik ben echt verbaasd dat jullie daar allemaal zo'n mening over hebben.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind ze te vrouwelijk voor mij.. Ik kan het niet zo goed uitleggenIk heb namelijk een vrij "jong" figuur, en dan lijkt het net of ik de BH"s van m'n zus aan heb of zo
Hmz... Ik ben er achter gekomen dat lingerie van de Hunkemoller mij totaal niet staat.. De broekjes in maat S zijn VEEL te groot, is echt een maat 38 oid en ik heb iets van een <34 nodig.. Ze komen serieus tot mijn navelquote:Op maandag 11 januari 2010 23:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tjonge, ik ben echt verbaasd dat jullie daar allemaal zo'n mening over hebben.Nooit zo over nagedacht dat mensen ook een stijl kunnen hebben qua lingerie. Ik heb dat totaal niet, ik ben al blij als ik er eentje vind in de goede maat die een mooie vorm geeft, en als hij er dan niet totaal oma-achtig uitziet is dat meegenomen.
Er gaat wel een wereld voor me open hier.Ik krijg bijna zin om naar zo'n winkel te gaan.
Eh, dat ding wat je hold ups omhoog houdt?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:51 schreef loveli het volgende:
[..]
What the bleep is een hold up houder en waarom heb ik die nog niet?
Ja dat vond ik ook een mooi setje, maar dan zou ik toch de zwarte nemen, wegens dat die roze kleur wel erg bleek maakt.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
H&M is fijn ja!
[ afbeelding ]
Waarom is 70C altijd uitverkocht?!!!!
Jaquote:
In dat geval ken ik nog wel een asshole. Zal ik je koppelen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:04 schreef Merel het volgende:
Maar ik val niet op b'tjesAch, we zien wel. Nu eerst maar eens slapen!
Of de derde date komt het "sorry, ik vind je toch niet zo leuk"-gesprek..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:16 schreef P.F het volgende:
Aaah.. Maar, de 3e date kan alleen maar beter worden!
Ik ben nog aan het bijlezen, maarrrr, ik heb zelf een keer van dit soort lange laarzen korten laten maken bij de schoenmaker. Stuk erafgeknipt, randje netjes gemaakt: korte laarzenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja, dat dus!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik wil ook weten wat dat gepraat over b-tjes en c-tjes betekend! Vast geen cupmaten.. Dus mag ik ook een pm, Merel?
.
Nee, dat had ik inderdaad nog niet door.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij heeft het A, B, C gedoe te maken met initiatief nemen enzo. Als je twee B'tjes hebt (blijkbaar types die afwachten wat de ander doet), dan schiet het niet echt op
.
Ik zeg al niks meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, dat had ik inderdaad nog niet door.
Heyquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik wil ook weten wat dat gepraat over b-tjes en c-tjes betekend! Vast geen cupmaten.. Dus mag ik ook een pm, Merel?
.
Ik heb dat nog gewijzigd voor ik op invoeren klikte. Waarom?quote:
Zo heb ik een keer laarzen smaller laten maken, maar die pasten toen helemaal niet meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijlezen, maarrrr, ik heb zelf een keer van dit soort lange laarzen korten laten maken bij de schoenmaker. Stuk erafgeknipt, randje netjes gemaakt: korte laarzen
Wil je er eentje, had ik dat gemist?quote:
Ah, daar heb ik niet aan gedacht. Maar ze zijn nu al van Mariaatje, en dan heb ik een excuus om nieuwe te kopenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijlezen, maarrrr, ik heb zelf een keer van dit soort lange laarzen korten laten maken bij de schoenmaker. Stuk erafgeknipt, randje netjes gemaakt: korte laarzen
Dus datquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Wat fijn dat je assessment uitgesteld is, Viking!.
Ja, wat fjin zeg!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Wat fijn dat je assessment uitgesteld is, Viking!.
Die Nederlandse les had je dan weer beter niet kunnen skippen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef neen het volgende:
De enige die bij mij op school dingen uitsteld ben ik.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Die Nederlandse les had je dan weer beter niet kunnen skippen.
Is dat zo? Weer wat geleerd!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Eigenlijk is het 'les Nederlands', want op een reguliere school zijn alle lessen Nederlandse lessen.
Vgl: Engelse leraar, leraar Engels.
Zo openlijk op het forum een date request?>quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Neen, volgens mij ben jij een hele leuke gozert
Ik geloof niet dat hij op mijn soort valtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo openlijk op het forum een date request?>
Wat is jouw soort dan precies?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij op mijn soort valt![]()
Of heb ik het nu heel erg mis?
Trouwens, waar blijft mijn prijs?
Vrouwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is jouw soort dan precies?
Prijzen gaan deze week op de bus
Het eerste echte slank-stel, dat zou wel memorabel zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo openlijk op het forum een date request?>
Je moet het ook aan echte biebmensen vragenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:14 schreef Phaidra het volgende:
Mo, kop op, misschien valt het nog wel mee met je tentamens!!![]()
En natuurlijk is het fijn dat Vik's assessment is uitgesteld!
Hier even een werk-baal-moment. Ik kreeg een verzoek om een titel in de catalogus van de bieb op te nemen. Ik verschillende keuzes hiervoor (is het een tijdschrift, resource of boek). Voor deze titel was het nogal onduidelijk waar het onder viel, dus de aanvrager én de collega die ik vervang hierover gemaild. Advies: doe maar als e-book. Nou, ik doorgeven aan de persoon die daarover gaat, komt het weer terug: Nee hoor, volgens mij is dit een tijdschrift, bladiebla.... Fijn al die elkaar tegensprekende meningen.
Dropjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het eerste echte slank-stel, dat zou wel memorabel zijn
Zo. Gezondheidsbeoordeling gehad: heb ik ineens een lage bloeddruk
Daarvoor had je richting ook gynaecologie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je moet het ook aan echte biebmensen vragen(dus stuur maar 'n PM, ik had een 8 voor ontsluiten
![]()
)
Als je iets van iemand wilt, moet je het daarom ook een half uur na de maaltijd vragen. Bloedsuiker omhoog, zo mak als een lammetje en je krijgt het voor elkaar. Laag bloedsuiker... a pitbull ain't no match!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dropjes![]()
Ik heb honger en kan pas over 30 minuten pauzeIk ga iedereen hier er zooooo bijlappen in m'n beoordelingsgesprek he
Ja?? Ik bedoel, alles kan, natuurlijk, maar mijn wereldbeeld schudt wel op z'n grondvesten (klopt die uitdrukking? nee hè) als neen homo blijkt; ik dacht toch echt dat hij een ladies man wasquote:
Suikervrije dropjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja?? Ik bedoel, alles kan, natuurlijk, maar mijn wereldbeeld schudt wel op z'n grondvesten (klopt die uitdrukking? nee hè) als neen homo blijkt; ik dacht toch echt dat hij een ladies man was
SyrenaIk probeer juist te stoppen met snoepen, ja
Vrouwen met hun A, B en C'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik weet het niet met Neen, ik ontvang gemixte signalen. Niet verkeerd bedoeld hoor Neen!
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
staat er iets anders in de pm dan in de post van gisteravond?
Haha oh sorry.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:33 schreef neen het volgende:
Ik ben geen homo hoor
Dus nu gaan we daten
Neen en Shiny sitting in a tree...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:33 schreef neen het volgende:
Ik ben geen homo hoor
Dus nu gaan we daten
Vies. En idd, ik kreeg me toch een buikpijn van die dingen!! Dan leer je het wel af om gedachteloos door te snoepenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Suikervrije dropjesMaar niet teveel want dan krijg je weer problemen met eh de bloemetjes.
Daten! En zoenen. Wij zorgen er wel voor dat Shiny's ondergoedjes matchenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:40 schreef neen het volgende:
Hmm, ik ontvang gemixte signalen. Wat moet ik nu doen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:45 schreef loveli het volgende:
Wij zorgen er wel voor dat Shiny's ondergoedjes matchen
Je hebt pee emmmm! Hoop dat het begrijpelijk is...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je moet het ook aan echte biebmensen vragen(dus stuur maar 'n PM, ik had een 8 voor ontsluiten
![]()
)
me too!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:58 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, PM graagik duim voorlopig nog even door voor de derde date
Da's juist raar, van snoepen krijg je meer trek dan van 'echt' eten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan het me verbeelden, maar misschien werkt dit nieuwe eten met veel minder snoep al welik heb heel de dag honger, terwijl ik eigenlijk iets meer eet dan normaal!!
Hmm, ik heb 38 dus als ze jou niet passen kun je ze aan mijn kwijt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
VMW: ik heb eigenlijk maar 38,5 dus iets kleiner zou geen probleem zijnShiny stuurt ze naar me toe, maar als ze mij niet passen ofzo dan laat ik het je weten!
Elke maaltijd wel carbs, dus ik snap wel waar de trek vandaan komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:07 schreef loveli het volgende:
Da's juist raar, van snoepen krijg je meer trek dan van 'echt' eten.
Ja, als ik honger heb eet ik ook nog wel wat extraquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:16 schreef Mini_rulez het volgende:
LadyBlack: als je echt zo'n honger hebt kun je best nog een T nemen tussen ontbijt en lunch, tenzij je avondeten erg slecht is kan dat er makkelijk bij.
Is ook niet anders dan normaalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Elke maaltijd wel carbs, dus ik snap wel waar de trek vandaan komt.
De carbs van de boterhammen zijn niet zo'n probleem, maar de jam en de honing zijn snelle koolhydraten. Gewoon suiker dus. Daar krijg je trek van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Is ook niet anders dan normaalen ik eet al niet zo veel, dus die 4 boterhammen heb ik wel nodig geloof ik. Brood is toch gezond?
Heu.....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Indeedido, langzaam opbouwen is da key, MiladyHeb ik ook gedaan (vroegâh dacht ik dat je afviel van 1000-1200 kcal per dag
toen ben ik gaan opbouwen naar plus minus 1500, wat nu een beetje mijn streven is op non-sportdagen).
Hoe gaat je jobhunt trouwens?
Ohja, damn.... dat wist ik eigenlijk wel. Nouja, gelukkig heb ik ook smeerkaas gekocht, en vegaham, dus dat is beterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De carbs van de boterhammen zijn niet zo'n probleem, maar de jam en de honing zijn snelle koolhydraten. Gewoon suiker dus. Daar krijg je trek van.
Beter neem je wat voedzamer broodbeleg: gekookte kip met groente (kip gezond) of houmous of eiersalade.
Meer kcals, minder carbs.
Voor hoeveel personen is die 200ml crème fraîche?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Ek-Mei het volgende:
ook lijstje!
O: kracker met jam (pas om half 11 ofzo)
L: 2 boterhammen met 1 haring, beker karnemelk
D: vegetarische ovenschotel met volgens mij erg veel kcal moet 200 ml creme fraiche in, eieren, melk...
S: 20 min crosstrainer
en nog een appel tussen L en D of na mn D
Vegaham, is dat lekker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, damn.... dat wist ik eigenlijk wel. Nouja, gelukkig heb ik ook smeerkaas gekocht, en vegaham, dus dat is beterMaar ik ga mn zoete boterhammetjes wel missen
![]()
2 personen, ja verder zit de ovenschotel vol met allerlei groente en aardappelschijfjes! Mn O was erg laat en ik zou toch bijna weer gaan lunchenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen is die 200ml crème fraîche?Toch lijkt je lijstje me niet erg veel!
Gaat er wel nog groente in die ovenschotel trouwens? Je O bevat ook al niet veel nuttigs.
Jawel hoorquote:
Goede vraag!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Gaat er wel nog groente in die ovenschotel trouwens?
176 per 100 gram?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
*graaft Ladyblack op en stoft af*
Weet iemand hier trouwens hoeveel kcal een gemiddelde hass avocado is?Ik krijg op interwebz tegenstrijdige berichten
variërend van 81 kcal voor een hele tot 126 en zelfs 226!
Sinds wanneer? Kan zijn dat 'ie dan in de koopjeshoek staat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef P.F het volgende:
Ik wil deze kast! Chill!
Maar hij is uit het assortiment
[ afbeelding ]
Ik heb die kast. Niet dat je wat kan met die mededeling, maar als ik hem wegdoe, zal ik aan je denken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef P.F het volgende:
Ik wil deze kast! Chill!
Maar hij is uit het assortiment
[ afbeelding ]
Ik zag hem niet op de site... Dus dat nam ik aan..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Kan zijn dat 'ie dan in de koopjeshoek staat.
Zelfde kast.. Zelfde bed... Hahahaa!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb die kast. Niet dat je wat kan met die mededeling, maar als ik hem wegdoe, zal ik aan je denken.
Kom net van sporten en ben kaduuk, maar nu moet ik winkelen met mijn moeder, de uitverkoop in. O joy.
Ik heb hem niet in de slaapkamer maar in dat kleine kamertje aan de voorkant waar ook de grote computer staat, weet je nog? Hij is best groot ja. Die ene, met dat rekje bovenop, is die niet leuker en beter qua formaat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Zelfde kast.. Zelfde bed... Hahahaa!
Is hij in een slaapkamer groot of valt het mee? In de IKEA lijkt alles klein maar eenmaal thuis...
Gezellig, winkelen met je moederSucces!
Als ik een product wil bekijken krijg ik meteen een inlogscherm voor m'n neus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef P.F het volgende:
Ik kan niet eens inloggen volgens mij? Waar kun je inloggen dan?
Ik heb wel firefox..
Banaantjes en appeltjes (verschillende soorten), mandarijntjes en sinaasappeltjes, kiwi's en druifjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat lief, Daphert! Zit er veel lekkers in?![]()
Succes Cootje![]()
Planningslijstje!
O: twee sneetjes met chorizo
T: roggebroodje met pindakaas
L: twee sneetjes met gekookt ei
D: meergranen tortilla wraps met gehakt, ui en avocado
T: ?
Totaal zonder laatste T: al ongeveer 1500 kcal. Dus laatste T moet sowieso niet erg groot zijn, behalve als ik nog eens ga sporten vandaag
Wat lief.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Banaantjes en appeltjes (verschillende soorten), mandarijntjes en sinaasappeltjes, kiwi's en druifjes![]()
Neem anders een stukje fruit als laatste T! *kijkt streng* meer vitamientjes, jongedame!
IK WIL DIE!!!quote:
Ontzettend lief! Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat lief.Ze zijn wel begripvol op je werk dus, of niet?
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:27 schreef P.F het volgende:
In je ondergoed op een krukje met gaatjes zitten is bobbeltjes in je bil![]()
![]()
Klote krukje.
Ja, en Co ook! Die staat in m'n kamer in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Wij hadden toch ook hetzelfde witte krulletjes bed? Leirvik ofzo.
Klopt, maar die staat nu bij m'n oudersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Nee PF heeft een bed met spijlen, net als ik.
Kut zeg!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de auto is definitief naar de klote![]()
kan wel janken, maar zit in de bus
Balen zeg...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de auto is definitief naar de klote![]()
kan wel janken, maar zit in de bus
Ik heb al gehapt zoals je zag. Kom er morgenavond nog wel even op terug, ik dub nog even over een van de t-shirtjes. Krijgt je topic morgen sowieso een kickjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Even spammen:
[TK] Jurkjes, rokjes en shirts
Is goed hoor, ik hoor het welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb al gehapt zoals je zag. Kom er morgenavond nog wel even op terug, ik dub nog even over een van de t-shirtjes. Krijgt je topic morgen sowieso een kickje.
Ik heb 'm gezien. Jude Law is leuker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier vanavond Kwak!
Hopelijk is ie leuk want ik ga er zondag ook naartoemaar Robert Downey jr zag er sowieso erg goed uit in de trailers
Dat vind ik normaal ook, maar vond hem in de trailer er niet zo leuk uit zien.....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien. Jude Law is leuker.
Hij is echt leuk in de film! En ook mooi!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat vind ik normaal ook, maar vond hem in de trailer er niet zo leuk uit zien.....
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij is echt leuk in de film! En ook mooi!
Oh crap, die moest ik vandaag ook. En er stond een fout in de vragen, maar de docent snapte niet waar ik het over hadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey.
[/taalnazi]
Ik ben met m'n portfolio bezig. Toch. Ik bedacht me dat ik ws toch wel akkoord ga met de oplossing om het portfolio volgende week vlak voor het assessment in te leveren. Als dat de oplossing wordt iig. Dan heb ik nog een dag of 5, minstens, en ik hoef eigenlijk alleen nog maar m'n beschouwing en aandachtspunten op te schrijven en de juiste bewijzen erbij te zoeken. En nog een Roos van Leary uitvoeren, maar dat kan vrijdag nog.
Ik ben er eigenlijk al "gewoon" aan gewend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
MrWolf: smaakt de thee al beter?
De vorige eigenaar zal natuurlijk gewoon zeggen dat hij nergens van wist (daargelaten of dat wel of niet waar is).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:03 schreef Chicolate het volgende:
Mo en Mr Wolf, wat rot van de auto! Wist de eigenaar dat hij eigenlijk zo goed als kapot was? Lijkt me dat die wel verplicht zijn een koper in te lichten over gebreken, of is dat alleen bij verkoop van een huis?
Ja m'n moeder had een sinaasappel gepeld, het wit eraf gehaald en in schijven gesneden. En ik heb ook een major crush op RDJ weet niet waarom, want zo knap is hij niet en volgens mij ook formaat lilliputter, maar één blik van hem............zucht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
MrWolf: smaakt de thee al beter?
Cootje: een schijf sinaasappel?
Shiny: ik vond hem wel hippie-chic, dan mag het![]()
Tevens: Robert Downey JrIron Man!
Binnenkort maar eens Sherlock Holmes checken!
Er is voor zover bekend geen vacaturequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:17 schreef neen het volgende:
En, is die uitgenodigd voor een 2e gesprek of gewoon afgewezen?
Je kan het natuurlijk altijd proberen, nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Er is voor zover bekend geen vacature
Hey, ga eens positief denken. Je kunt het harstikke goed, je leert hardstikke hard en t komt vast allemaal heel erg goed. Als je nu al negatief denkt dan lukt het helemaal niet! Kop op, lieve Moblo!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nu weer verder leren... strijdend ten onder in deze zinkende boot van tentamenstress
Hoe moet ik dat voor mij zienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef loveli het volgende:
Evening. Ik schijn zo bijzonder te zijn, dat iemand zo ongeveer solliciteert om vrienden te mogen zijn. Moet niet veel gekker worden.
"Ik mis nog de foto's van TS zelfquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor mij zien?
Heb jij trouwens gelezen wat die gene voor jouw postte in mijn verkooptopic? Ik ben nieuwsgierig!
Haha.. Ik zat mijn hersens al te krakenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:21 schreef loveli het volgende:
[..]
"Ik mis nog de foto's van TS zelf"
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je studie is niet een weg ergens naar toe, maar gewoon onderdeel van je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |