Geld is overgemaakt, adres in PMquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Prima!
Ah, daar hebben we de boosdoener al.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef sigme het volgende:
Blauw-groene rok met sequins in patronen, mt 38. ¤ 6,00
en
Roze appeltjesjurk (Primark), mt 38. 5,00
Neem ik graag van je over.
Yep. Maar door die vouw op m'n kont kreeg ik zo'n koeienreetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef Chicolate het volgende:
Hoe lang is die rode jas? Lezen, Chico, lezen! Is het die ene die je aanhad toen we afgesproken hadden in Amsterdam?
Euhh taille is 78 cm (aan elke kant dus 39) en de lengte is 35 cm.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:06 schreef monsterd. het volgende:
Heb je het zwarte spijkerrokje nog? Kun je misschien de maten opmeten etc?
Haha dat zal dan zoiets zijn wat alleen de drager zelf opvalt, het is mij niet opgevallenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Yep. Maar door die vouw op m'n kont kreeg ik zo'n koeienreet![]()
Sigme: nou jouw dingetjes zijn aardig glad, maar zoals in de jas zitten veel kreukels. Maar eigenlijk weet ik niet waarom ik dat er heb neergezet, want ik heb helemaal geen strijkbout
Eehh, hij is niet warm genoeg voor nu, het is echt een lente/herfst jas. Ruim om de borst, mwa. Ik doe hem eigenlijk weg omdat ik steeds het gevoel krijg dat ik er in stik (wat een goeie reclame, dit).quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha dat zal dan zoiets zijn wat alleen de drager zelf opvalt, het is mij niet opgevallen.
Ik twijfel een beetje. Is hij warm genoeg voor het huidige winterweer? Valt hij ruim rond de borst? (vandaag een H&M jas aangehad in maat 38 en die kon net aan dicht bovenin, maar dat verschilt per model volgens mij)
Ik heb eerlijk gezegd niet echt gelet op wat ik er mee heb verdiend, vind het allang goed als ze de deur uit kunnen en ik iemand anders er blij mee maak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:39 schreef sigme het volgende:
Rok en appeltjesjurk () in goede staat ontvangen!
Mooi hoor, dankjewel!
En dan met zo'n dure pakketzegel, dan verdien je er toch werkelijk geen kwartje aan. Dat was niet de bedoeling hoor.
Kun je dat in een envelop doen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Euhh taille is 78 cm (aan elke kant dus 39) en de lengte is 35 cm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |