quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb mn vriend vast medegedeeld dat ie hypothetisch met een Achterhoekse motorrijder aan de haal mag
Dat gaan Viking en Neen je zooooo niet in dank afnemen...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zolang je geen ondergoedplaatjes van jezelf post deze 6 en een beetje pagina's komt het wel goed.
whihihiquote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pictures MrMo die op MrMaria afstapt en zegt: "Heuu, brommers motors kiek'n?"*
Bustier kopen? Ik heb er nog wel liggen een die jou denk ik past.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:51 schreef Sarabi het volgende:
Ik zag een paar mooie setjes voorbij komenik kan niet zonder lingerie hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh hoi![]()
Ik hou ook niet zo van frutsels op m'n ondergoed, mag wel een patroontje opzitten oid maar geen Marlies Dekkers achtige toestanden![]()
Heb toevallig vandaag nog twee onderbroeken en een bh bij Zeeman gekocht.
Die DM's zijn zeker niet in maat 41?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Trusten en succes weer morgen!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
maar, deze hard werkende slank-wordende-strikjes-hater gaat naar bed![]()
morgen vroeg op, tentamens maken en weer hard doorleren!
Fijne avond en mooie dromen allemaal!
Nee, die worden gewoon eerste.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef neen het volgende:
Het wordt helemaal gezellig als de Graafschap straks 2e staat
Herkenbaar probleem.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!
Sinds mijn borsten besloten hebben om toch nog maar een maatje groter te worden, heb ik bijna geen passende setjes meer
39quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die DM's zijn zeker niet in maat 41?![]()
Heb nog kisten, 1x gedragen, zijn 260S. Komt ongeveer overeen met 41. Had zelf toch een maatje kleiner nodig.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die DM's zijn zeker niet in maat 41?![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
*pictures MrMo die op MrMaria afstapt en zegt: "Heuu, brommers motors kiek'n?"*
Morgen is dit topic nog voor het avondeten vol gok ik zo... De vorige ging ook té hard!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat gaan Viking en Neen je zooooo niet in dank afnemen...
Heuj, ze staan nog gewoon eerste hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef neen het volgende:
Het wordt helemaal gezellig als de Graafschap straks 2e staat
Dan kom ik controleren of je ondergoed wel matcht!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
maar, deze hard werkende slank-wordende-strikjes-hater gaat naar bed![]()
morgen vroeg op, tentamens maken en weer hard doorleren!
Fijne avond en mooie dromen allemaal!
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh hoi![]()
Ik hou ook niet zo van frutsels op m'n ondergoed, mag wel een patroontje opzitten oid maar geen Marlies Dekkers achtige toestanden![]()
Heb toevallig vandaag nog twee onderbroeken en een bh bij Zeeman gekocht.
Welke maat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ik zie het al, ik heb maat 36 nodig. Kranten gaan dat verschil niet opvullen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Haha hoeveel spullen heb jij? Je hebt altijd wel iets wat weg moetquote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb nog kisten, 1x gedragen, zijn 260S. Komt ongeveer overeen met 41. Had zelf toch een maatje kleiner nodig.
Is het gewoon model of extra hoge?quote:
Niet meer, ik heb toen ik ging verhuizen een hele hoop bh's met omvang 75 en 80 weggegooid. Van 70G ging het naar 65G en dat is nu te klein. En ik heb maar iets van 2 bh's in 70G omdat ik vrij snel daarna al 65 moest hebben. En nu is het 65GG.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem.Gelukkig had ik nog wat oude bh's bewaard, ik heb onderhand een collectie in allerlei maten.
Jij ook zo te horen?
Veeeeel te veel. Valt niet op he? En McMankini moest niet per se weg hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 22:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha hoeveel spullen heb jij? Je hebt altijd wel iets wat weg moet
39. Het zijn wel die hele lange (dat is ook het probleem, ik wil korte zodat ze onder een broek kunnen).quote:
Ik heb 36, nee dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
39. Het zijn wel die hele lange (dat is ook het probleem, ik wil korte zodat ze onder een broek kunnen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |