Jaquote:
In dat geval ken ik nog wel een asshole. Zal ik je koppelen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:04 schreef Merel het volgende:
Maar ik val niet op b'tjesAch, we zien wel. Nu eerst maar eens slapen!
Of de derde date komt het "sorry, ik vind je toch niet zo leuk"-gesprek..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:16 schreef P.F het volgende:
Aaah.. Maar, de 3e date kan alleen maar beter worden!
Ik ben nog aan het bijlezen, maarrrr, ik heb zelf een keer van dit soort lange laarzen korten laten maken bij de schoenmaker. Stuk erafgeknipt, randje netjes gemaakt: korte laarzenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
39. Het zijn wel die hele lange (dat is ook het probleem, ik wil korte zodat ze onder een broek kunnen).
Ja, dat dus!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik wil ook weten wat dat gepraat over b-tjes en c-tjes betekend! Vast geen cupmaten.. Dus mag ik ook een pm, Merel?
.
Nee, dat had ik inderdaad nog niet door.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij heeft het A, B, C gedoe te maken met initiatief nemen enzo. Als je twee B'tjes hebt (blijkbaar types die afwachten wat de ander doet), dan schiet het niet echt op
.
Ik zeg al niks meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, dat had ik inderdaad nog niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |