quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:45 schreef loveli het volgende:
Wij zorgen er wel voor dat Shiny's ondergoedjes matchen
Je hebt pee emmmm! Hoop dat het begrijpelijk is...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je moet het ook aan echte biebmensen vragen(dus stuur maar 'n PM, ik had een 8 voor ontsluiten
![]()
)
me too!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:58 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, PM graagik duim voorlopig nog even door voor de derde date
Da's juist raar, van snoepen krijg je meer trek dan van 'echt' eten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan het me verbeelden, maar misschien werkt dit nieuwe eten met veel minder snoep al welik heb heel de dag honger, terwijl ik eigenlijk iets meer eet dan normaal!!
Hmm, ik heb 38 dus als ze jou niet passen kun je ze aan mijn kwijt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
VMW: ik heb eigenlijk maar 38,5 dus iets kleiner zou geen probleem zijnShiny stuurt ze naar me toe, maar als ze mij niet passen ofzo dan laat ik het je weten!
Elke maaltijd wel carbs, dus ik snap wel waar de trek vandaan komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:07 schreef loveli het volgende:
Da's juist raar, van snoepen krijg je meer trek dan van 'echt' eten.
Ja, als ik honger heb eet ik ook nog wel wat extraquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:16 schreef Mini_rulez het volgende:
LadyBlack: als je echt zo'n honger hebt kun je best nog een T nemen tussen ontbijt en lunch, tenzij je avondeten erg slecht is kan dat er makkelijk bij.
Is ook niet anders dan normaalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Elke maaltijd wel carbs, dus ik snap wel waar de trek vandaan komt.
De carbs van de boterhammen zijn niet zo'n probleem, maar de jam en de honing zijn snelle koolhydraten. Gewoon suiker dus. Daar krijg je trek van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Is ook niet anders dan normaalen ik eet al niet zo veel, dus die 4 boterhammen heb ik wel nodig geloof ik. Brood is toch gezond?
Heu.....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Indeedido, langzaam opbouwen is da key, MiladyHeb ik ook gedaan (vroegâh dacht ik dat je afviel van 1000-1200 kcal per dag
toen ben ik gaan opbouwen naar plus minus 1500, wat nu een beetje mijn streven is op non-sportdagen).
Hoe gaat je jobhunt trouwens?
Ohja, damn.... dat wist ik eigenlijk wel. Nouja, gelukkig heb ik ook smeerkaas gekocht, en vegaham, dus dat is beterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De carbs van de boterhammen zijn niet zo'n probleem, maar de jam en de honing zijn snelle koolhydraten. Gewoon suiker dus. Daar krijg je trek van.
Beter neem je wat voedzamer broodbeleg: gekookte kip met groente (kip gezond) of houmous of eiersalade.
Meer kcals, minder carbs.
Voor hoeveel personen is die 200ml crème fraîche?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Ek-Mei het volgende:
ook lijstje!
O: kracker met jam (pas om half 11 ofzo)
L: 2 boterhammen met 1 haring, beker karnemelk
D: vegetarische ovenschotel met volgens mij erg veel kcal moet 200 ml creme fraiche in, eieren, melk...
S: 20 min crosstrainer
en nog een appel tussen L en D of na mn D
Vegaham, is dat lekker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, damn.... dat wist ik eigenlijk wel. Nouja, gelukkig heb ik ook smeerkaas gekocht, en vegaham, dus dat is beterMaar ik ga mn zoete boterhammetjes wel missen
![]()
2 personen, ja verder zit de ovenschotel vol met allerlei groente en aardappelschijfjes! Mn O was erg laat en ik zou toch bijna weer gaan lunchenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen is die 200ml crème fraîche?Toch lijkt je lijstje me niet erg veel!
Gaat er wel nog groente in die ovenschotel trouwens? Je O bevat ook al niet veel nuttigs.
Jawel hoorquote:
Goede vraag!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Gaat er wel nog groente in die ovenschotel trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |