Heyquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik wil ook weten wat dat gepraat over b-tjes en c-tjes betekend! Vast geen cupmaten.. Dus mag ik ook een pm, Merel?
.
Ik heb dat nog gewijzigd voor ik op invoeren klikte. Waarom?quote:
Zo heb ik een keer laarzen smaller laten maken, maar die pasten toen helemaal niet meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijlezen, maarrrr, ik heb zelf een keer van dit soort lange laarzen korten laten maken bij de schoenmaker. Stuk erafgeknipt, randje netjes gemaakt: korte laarzen
Wil je er eentje, had ik dat gemist?quote:
Ah, daar heb ik niet aan gedacht. Maar ze zijn nu al van Mariaatje, en dan heb ik een excuus om nieuwe te kopenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijlezen, maarrrr, ik heb zelf een keer van dit soort lange laarzen korten laten maken bij de schoenmaker. Stuk erafgeknipt, randje netjes gemaakt: korte laarzen
Dus datquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Wat fijn dat je assessment uitgesteld is, Viking!.
Ja, wat fjin zeg!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Wat fijn dat je assessment uitgesteld is, Viking!.
Die Nederlandse les had je dan weer beter niet kunnen skippen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef neen het volgende:
De enige die bij mij op school dingen uitsteld ben ik.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Die Nederlandse les had je dan weer beter niet kunnen skippen.
Is dat zo? Weer wat geleerd!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Eigenlijk is het 'les Nederlands', want op een reguliere school zijn alle lessen Nederlandse lessen.
Vgl: Engelse leraar, leraar Engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |