abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2010 @ 15:22:58 #1
236335 neen
schone schijn
pi_76680377
Het vorige deel: Slank #917... Hebben een opening.. jullie zin?

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
het lijkt niet wat het is
  maandag 11 januari 2010 @ 15:23:59 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76680414
*binnensnottert*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76680420
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:24:17 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76680430
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fipo!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 11 januari 2010 @ 15:25:07 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_76680458

Niet te vreten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76680497
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Niet te vreten
Dat heet eigenlijk: Blote billetjes in het hoge gras!!

die was voor de naam hè, niet voor de smaak.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:26:57 #7
331 Merel
Be here now.
pi_76680539
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76680595
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef Merel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_76680630
tvp! de spinazie heb ik maar uit mijn winkelwagentje gegooid!
  maandag 11 januari 2010 @ 15:28:58 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76680636
You go gurrrrl!

Lijstje!
O: twee sneetjes met chorizo
T: snee roggebrood met pindakaas
L: volkorenbroodtosti, los plakje ham
T: beker melk, bakje Griekse yoghurt met jam
D: Wokspul! Dus denk kip, sausje, wokgroente en rijst.
S: Misschien Zumba, zo wegen checken.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 11 januari 2010 @ 15:29:39 #11
236335 neen
schone schijn
pi_76680664
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:28 schreef P.F het volgende:
Waarom Spinazie is het lekkerste op de hele wereld
pi_76680738
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:28 schreef P.F het volgende:
Alleen pot is vies hoor, die uit de diepvries is goed te doen!! De a la crème variant dan.
pi_76680752
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jumbo Euroborg. . Ik fiets er ook altijd met liefde 20 minuten heen en 20 terug voor. Behalve vanochtend, want ik durfde niet te fietsen. Maar we hoefden maar zo weinig voor de weekboodschappen dat het voor een keertje wel bij de Super de Boer kon.
Wilhelminakade? Vind ik wel een fijne winkel, kwam ik vroeger toen ik nog op de HTS zat wel.

Overigens wordt dat een Jumbo .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76680767
Haricots verts zijn lekker uit blik by the way! met olie, azijn, knoflook, peper, zout [koud]
  maandag 11 januari 2010 @ 15:31:59 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_76680774
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Echt?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76680784
voor Merel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76680803
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:29 schreef neen het volgende:

[..]

Waarom Spinazie is het lekkerste op de hele wereld
De spinazie uit en potje

A la crème uit de dipevries is
  maandag 11 januari 2010 @ 15:32:37 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76680810
Spinazie . Niet uit een potje, maar vers, diepvries, à la creme... Heerlijk!
pi_76680811
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind dat billetjes in het gras met witte bonen hoort, niet met mais. Behalve misschien bij de Chinees.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76680914
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vind dat billetjes in het gras met witte bonen hoort, niet met mais. Behalve misschien bij de Chinees.
Het potje dat Ade postte was ook met witte bonen!! Je werd van je apropos gebracht door het woord Bonduelle!
pi_76680955
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Wilhelminakade? Vind ik wel een fijne winkel, kwam ik vroeger toen ik nog op de HTS zat wel.

Overigens wordt dat een Jumbo .
Ja, die! Wanneer wordt dat een Jumbo? . Gauw?
pi_76680982
tvp, nu snel verder leren
Ja doei.
pi_76680986
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Echt?
Ja!! Echt, hoewel ik hoge er geloof ik zelf bij heb verzonnen en er ook nog aardappels doorheen moeten, het is een soort stamppot. Maar als ik zo het plaatje zie, is het precies wat het is!!
pi_76681094
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Het potje dat Ade postte was ook met witte bonen!! Je werd van je apropos gebracht door het woord Bonduelle!
Dat laatste niet eens, die billetjes zien er op mijn beeldscherm veel te geel uit om wit te kunnen zijn. Maar het stelt me gerust dat het gewoon witte billen zijn.
pi_76681184
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, die! Wanneer wordt dat een Jumbo? . Gauw?
Wanneer weet ik niet. Jumbo trekt een jaar of drie uit voor de complete onttakeling van Super de Boer, en ik denk dat omkatten naar Jumbo in stad Groningen niet hun hoogste prioroteit heeft, want daar zitten al twee goeddraaiende Jumbo's. Maar daar kan ik best naast zitten hoor.
pi_76681258
Oh brrr, ik vind spinazie met zuivel zo vies Doe mij maar gewone diepvries-bladspinazie Diepvries-doperwten zijn ook wel te eten, voor bijna alle andere groentes vind ik de structuur zo taaiig worden. Brrr.
pi_76681391
Dievriesmais vind ik wel heel lekker. Veel lekkerder dan blikmais.
Diepvriesdoperwten vind ik dan weer niet erg lekker; verse zijn echt lekker en als het dan toch net niks is, doe me dan maar van die zachte zoete balletjes uit blik.
pi_76681472
Ik heb in Mayaguez mais-sorbetijs gegeten Buitengewoon smakelijk, met een snufje kaneel erover
pi_76681653
I love groenten uit blik. Doet me denken aan de groentenboer waar ik altijd met mijn opa naartoe ging, die geur
En dan kreeg mijn opa altijd zegeltjes en die mocht ik dan hebben en na een tijdje kon je ze inruilen voor geld.

*zucht...

Maarja aniewee....ik heb inmiddels wat dingetjes gedaan. Hurray
  maandag 11 januari 2010 @ 15:57:09 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76681868
Diepvriesspinazie dat lust ik ook graag, hoewel ik verse spinazie ook steeds lekkerder vind

Nog een derde Jumbo in Groningen? Wauw, dat biedt dan eindelijk een mooi tegenwicht voor al die AH's die ze in Paddepoel en Selwerd hebben geplempt
  maandag 11 januari 2010 @ 15:58:25 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76681926
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef shinydiscoball het volgende:
I love groenten uit blik. Doet me denken aan de groentenboer waar ik altijd met mijn opa naartoe ging, die geur
En dan kreeg mijn opa altijd zegeltjes en die mocht ik dan hebben en na een tijdje kon je ze inruilen voor geld.

*zucht...

Maarja aniewee....ik heb inmiddels wat dingetjes gedaan. Hurray
He ja, ik mocht altijd de zegeltjes plakken (maw, opa en oma waren blij dat ik dat rotklusje wou doen ), met een natte spons en dan mocht ik inderdaad wat uitzoeken uit het boekje, of ik kreeg het geld ja
pi_76682007
Kun je eigenlijk al inchecken bij de NS?!
  maandag 11 januari 2010 @ 16:00:08 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76682017
Hoi, er gaat niks boven roergebakken verse spinazie met knoflook, ui en noodmuskaat

DaD, zondagmiddag lijkt me echt een knus idee

LIjst:
4 x boterham met rauwe ham
kiwi, sinaasappel, appel, peer, halve komkommer
grote kom yoghurt
beker halfvolle melk
grote kom bamisoep
2 blokjes choco
kommetje chips
D: Behoorlijk wat gebakken kippenlevers met ui en champignons, gekookte spruitjes, gebakken aardappelen en nog wat rode kool (uit pot want dat is lekkler!)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 11 januari 2010 @ 16:00:36 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76682040
.

Moet weer een half uurtje wachten, dus wat doe je dan? .
Net presentatie gehad. Wel grappig: een paar maanden geleden was ik behoorlijk zenuwachtig als ik een presentatie moest geven en moest ik constant van een papiertje lezen en nu gaat het me zo gemakkelijk af .

Even bijreageren: ik heb ook niet matchend ondergoed. Ik zou niet weten waarom, want ik hoef me toch zelden voor iemand uit te kleden en als ik dat wel doe, dan trek ik wel iets speciaals aan natuurlijk.
Maar nu heb ik een donkerpaarse slip aan en een omabeha in gebroken wit (ja de Livera heeft alleen maar omabeha's in mijn maat )
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Al zijn er nog zoveel Mc's, er is maar 1 Duutser!
Lief .

En ik wil Merel even veel succes wensen! Zoen ze! .
Niet meer actief op Fok!
pi_76682083
Wat lief dat er al zoveel mensen zijn die hebben gezegd te willen komen! . Als de komende meet geweest is moeten we maar eens een datum prikken.
  maandag 11 januari 2010 @ 16:01:43 #36
236335 neen
schone schijn
pi_76682097
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:59 schreef P.F het volgende:
Kun je eigenlijk al inchecken bij de NS?!
Ja maar als je met de trein gaat hoeft het nog niet ofzo. Godsevaag allemaal ik doe het maar gewoon
  maandag 11 januari 2010 @ 16:03:13 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76682171
Ik snap helemaal niets van die hele OV-chipkaart, dus ik koop nog gewoon elke maandag een kaartje met korting voor 17,30. Ik ben eigenlijk gek, maar goed Ik heb wel een afhaalbericht voor een gewone OV-jaarkaart liggen en mijn OV-chipkaart kan elk moment komen. Dan gebruik ik hem natuurlijk wel.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 16:03:46 #38
236335 neen
schone schijn
pi_76682199
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap helemaal niets van die hele OV-chipkaart, dus ik koop nog gewoon elke maandag een kaartje met korting voor 17,30. Ik ben eigenlijk gek, maar goed Ik heb wel een afhaalbericht voor een gewone OV-jaarkaart liggen en mijn OV-chipkaart kan elk moment komen. Dan gebruik ik hem natuurlijk wel.
Je gewone OV jaarkaart is sowieso in Januari nog geldig en als je je ov-chipkaart nog niet hebt kun je een tijdelijke krijgen.
  maandag 11 januari 2010 @ 16:03:48 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76682202
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat lief dat er al zoveel mensen zijn die hebben gezegd te willen komen! . Als de komende meet geweest is moeten we maar eens een datum prikken.
Ik kom natuurlijk ook hè, maar dat had je vast al wel verwacht . Een meet in Groningen sla ik nooit af . Zeker niet als ik lekkere gebakjes krijg .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 16:04:19 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76682227
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef neen het volgende:

[..]

Je gewone OV jaarkaart is sowieso in Januari nog geldig
O, maar die heb ik dus ook nog niet opgehaald, omdat ik niet wist of die nog wel geldig is . Maar ik heb hem volgens mij nog maar 1 keer nodig deze maand, dus laat maar .
Niet meer actief op Fok!
pi_76682376
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Diepvriesspinazie dat lust ik ook graag, hoewel ik verse spinazie ook steeds lekkerder vind

Nog een derde Jumbo in Groningen? Wauw, dat biedt dan eindelijk een mooi tegenwicht voor al die AH's die ze in Paddepoel en Selwerd hebben geplempt
Nou ja, Super de Boer is overgekocht door Jumbo. Super de Boer gaat verdwijnen, en de winkels die nu nog SdB zijn worden of verkocht aan een andere keten, of ze worden Jumbo.
In Stad komen er twee Jumbo's bij, is de verwachting (ook Overwinningsplein). De rest wordt C1000.

Hier een mooi overzichtplaatje van de supers in de stad (minus Aldi/Lidl). AH zit strategisch in het centrum en ver daarbuiten.
Ik kom nog wel eens bij de AH aan het Helperplein, maar eigenlijk vind ik die veel te druk. Zowel de winkel als de parkeerplaats.
  maandag 11 januari 2010 @ 16:08:52 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76682472
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef sigme het volgende:

Ik kom nog wel eens bij de AH aan het Helperplein, maar eigenlijk vind ik die veel te druk. Zowel de winkel als de parkeerplaats.
Daar kom ik ook regelmatig! Misschien heb ik je wel eens gezien zonder het te weten .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 16:09:47 #43
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76682512
Tvp middels een lijstje! Een beetje een gek lijstje. Ik heb om half 7 ontbeten en kon pas om kwart over één weer wat eten (honger!). Oh en mijn fietsband is weer eens lek .

O: Grapefruit met magere yoghurt
S: 20 minuten naar huis lopen met de fiets
L: 5 of 6 sneetjes roggebrood met rosbief, hüttenkäse, tzaziki en gerookte kipfilet En 2 tomaten
T: Frambozen met magere yoghurt (grote bak)
T: Zakje suikervrije dropjes
S: 30 a 40 minuten lopen naar mijn vriendje
D: Kleine portie lasagne

Ik wist wel dat die suikervrije dropjes een laxerende werking hebben, maar nu weet ik écht dat die dropjes een laxerende werking hebben, if you know what I mean . Wilde jij niet nog een tip om in één dag 5 kilo af te vallen Merel? Nou, bij deze .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76682522
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER
  maandag 11 januari 2010 @ 16:11:00 #45
236335 neen
schone schijn
pi_76682575
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O, maar die heb ik dus ook nog niet opgehaald, omdat ik niet wist of die nog wel geldig is . Maar ik heb hem volgens mij nog maar 1 keer nodig deze maand, dus laat maar .
De OV Kaart van het afgelopen half jaar dus he (dus die eigenlijk geldig was t/m dec. '09)
pi_76682645
Ennn de verwarming is ook uit gevallen

Nu hopen dat de monteur snel komt, want ik wil niet nog een nacht als vorige week.
pi_76682651
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:09 schreef sigme het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  maandag 11 januari 2010 @ 16:13:11 #48
236335 neen
schone schijn
pi_76682698
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Ennn de verwarming is ook uit gevallen

Nu hopen dat de monteur snel komt, want ik wil niet nog een nacht als vorige week.
Gewoon je fornuis aanslingeren! Dat warmt snel op
pi_76682895
Monteur is er al. Dezelfde als vorige week, en hij keek niet vrolijk
  maandag 11 januari 2010 @ 16:19:30 #50
236335 neen
schone schijn
pi_76682968
Heeft hij ook een bouwvakkersdecolleté?
  maandag 11 januari 2010 @ 16:20:04 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76682996
Wat zitten er eigenlijk veel supermarkten in Groningen Of weinig in Enschede, dat ik aanklikte ter vergelijking
pi_76683075
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:19 schreef neen het volgende:
Heeft hij ook een bouwvakkersdecolleté?
Eh nou, ik kijk uit voorzorg nooit echt die kant uit.
Hij heeft wel een Amsterdams accent
  maandag 11 januari 2010 @ 16:22:52 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76683133
Groningen zit vooral barstensvol AH's.
Niet meer actief op Fok!
pi_76683157
ik ben gaar ik ga naar huis
Ja doei.
pi_76683164
Zeg, LadyBlack, je wilt het liefst een bijbaantje in de horeca, toch? Ik weet namelijk nog wel een winkel waar ze nog een dame zoeken, dacht ik.
  maandag 11 januari 2010 @ 16:25:50 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76683241
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, LadyBlack, je wilt het liefst een bijbaantje in de horeca, toch? Ik weet namelijk nog wel een winkel waar ze nog een dame zoeken, dacht ik.
Interesse gewekt

Ik vind horecawerk erg leuk ja, hoewel ik eigenlijk een baan in de culturele hoek wil hebben natuurlijk. Vandaar dat werken in een kunsthandeltje me ook erg leuk lijkt, dat houdt imo een beetje het midden tussen de twee
pi_76683255
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Over anderhalf jaar, dan ga ik weer deels in Stad wonen (Insh'Allah), dan worden aanwaaibezoekjes ook wat eenvoudiger (kan je veilig bij mij langswaaien want dan zit ik in een verbouwing en ben ik dus a) blij met elke afleiding en b) makkelijk weer achter te laten.

Hoe zit dat met jou eigenlijk? Wanneer denk/hoop je klaar te zijn met studeren en denk je daarna in het Noorden te blijven?
  maandag 11 januari 2010 @ 16:26:52 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76683293
Ohja f*ck ik moet mn scriptieboeken nog terugbrengen naar de bieb! Geen zin om nu nog boete te betalen daar
pi_76683504
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef sigme het volgende:

[..]
SPOILER
Over anderhalf jaar, dan ga ik weer deels in Stad wonen (Insh'Allah), dan worden aanwaaibezoekjes ook wat eenvoudiger (kan je veilig bij mij langswaaien want dan zit ik in een verbouwing en ben ik dus a) blij met elke afleiding en b) makkelijk weer achter te laten.

Hoe zit dat met jou eigenlijk? Wanneer denk/hoop je klaar te zijn met studeren en denk je daarna in het Noorden te blijven?
pi_76683570
Whehehe, die bouquetreekspassieoceaanzin van co.

Ik zat gisteren op internet te zoeken of je 'iets' had om tepels minder zichtbaar te maken onder witte danskostuums (iedereen een borstvoedingscompres geven om eroverheen te plakken is ook weer zowat), maar toen ik mijn zoektermen had ingetikt op google kreeg ik me toch een stortvloed van zinderend proza over harde tepels met hete roedes
  maandag 11 januari 2010 @ 16:33:24 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76683630
Mo, hoe ging het nou?

En woesj, boodschappen binnen! Voor drie dagen gehaald, ivm weer Er liggen klonten op het fietspad en da's eng want dat hobbelt *held op sloffen*
pi_76683815
Jemig ik krijg net een mailtje van mijn vorige werkgever dat mijn manager (toen ik er nog werkte) is overleden . Ik werk er al ruim een half jaar niet meer maar vind dit toch even schrikken!

Lijntechnisch gaat het vandaag geweldig :
O: optimelyoghurt met cruesli en beker optimel
T: niks
L: twee bruine boterhammen met ham
T: chocoaldemousse
T: spa en fruit
T: chocolat chip cookies
D: hutspot met bal gehakt
SPOILER
pi_76683884
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef sigme het volgende:

[..]
SPOILER

Ik weet niet of wij hier nog zijn over anderhalf jaar! Ik hoop binnen een paar maanden afgestudeerd te zijn, en God weet wat er daarna gaat gebeuren. Ik verwacht niet dat ik hier in het Noorden aan de slag kan met iets wat aansluit op m'n studie. Het maakt me ook niet uit waar we terecht komen, het hele land is een optie. Of Do2 breekt in het komende jaar door met z'n schilderijen en dan gaan we in New York wonen. .
  maandag 11 januari 2010 @ 16:41:55 #64
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76684035
Wat wordt er toch weer veel te veel geouwehoerd hier....

Ben zostraks ook maar naar de uni gefietst om te vragen hoe het tentamen was gegaan. Dat kon mooi handig omdat ik zag dat het video-spin-uurtje waar MoBlo heen ging nog plekken vrij had.

Daarnaa de wekelijkse boodschappen (om maar eens in te haken op het gesprek dat alweer afgelopen was ), gewoon bij de Lidl, ze hebben er nog verassend veel. Alleen van alles meestal maar 1 keuze. Met kleren en veeeeeeel boodschappen thuisgekomen, de weegschaal zei dat ik 116kg incl boodschappen.... Pffff... Da's dus 32kg niet-lichaamsgewicht.

Maar genoeg bewogen vandaag!

Lijstje:

O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas en pindakaas
T: liga fruitkick ofzoiets, 33 gram, anders was ik bij het spinnen omgevallen (was al zwaar genoeg! )
S: 1 uur videospinnen en daaromheen +- 15km van hot naar her fietsen en boodschappen doen
L: 2 tosties (4 bruine boterhammen dus) met kaas
D: Nasi met pindasaus en cassave kroepoek!
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef Merel het volgende:
SPOILER
SPOILER
quote:

[..]
SPOILER
SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76684414
PF:
SPOILER
Over die 30 vierkante meter gesproken, vriendje en ik hebben net een paar woningen bezichtigd en ik denk dat het wel wat gaat worden. Nu nog even hopen dat alles goedkomt met de papieren enzo, ze zeiden dat het qua inkomenseis in elk geval in orde was maar ik geloof het pas als het contract getekend is.

Qua supermarkt gaan we er in elk geval wel iets op vooruit want hier zit alleen een campingwinkel-achtige Spar en daar een AH op loopafstand, maar erg veelzijdig is het allebei niet.

Oja, en ik wil ook weten hoe Moblo's tentamen ging!
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 11 januari 2010 @ 16:49:18 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76684416
En hoe ging het dan? Of wil ze dat liever zelf vertellen?

Dat zijn een boel boodschappen! Ik boycot de Lidl alleen, sinds ik er ooit anderhalve dag gewerkt heb
  maandag 11 januari 2010 @ 16:50:21 #67
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76684480
De Spar is sowieso vrij waardeloos. Klein aanbod gecombineerd met hoge prijzen...
  maandag 11 januari 2010 @ 16:52:43 #68
236335 neen
schone schijn
pi_76684593
Ik heb hier echt een spar superdichtbij als ik lui ben en geld heb ga ik erheen, anders fiets ik wel 5 a 10 mins om bij de Aldi/AH/Supercoop uit te komen
pi_76684614
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef Wolve000 het volgende:
De Spar is sowieso vrij waardeloos. Klein aanbod gecombineerd met hoge prijzen...
Dat bedoel ik ja! Volwassen als we zijn boycotten we die dan ook.
pi_76684734
Wij hebben hier ook een veel te duur Sparretje om de hoek, maar het is toch wel erg gemakkelijk voor even snel een pak melk of een doos eieren. .

Alleen is 'ie nu al een paar weken dicht door brand, of zo.
pi_76684895
Laatst verwenste de ene Super-de-Boerfiliaalchef de andere: zijn winkel wordt vast omgezet in een Sparretje
  maandag 11 januari 2010 @ 16:58:23 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76684906
Op ongeveer 10 minuten fietsen zit hier een heel centrumpje, met daarin qua supermarkten een AH, Deka, Deen en Lidl. Ik ben bij allemaal wel eens binnen geweest, maar ik ga het liefste naar de AH want daar weet ik alles te vinden en hebben ze bijna altijd wel wat ik nodig heb. En het is er netter.
pi_76684949
Wat zijn we toch eigenlijk een stel huisvrouwen bij elkaar, met ons gepraat over supermarkten. .
  maandag 11 januari 2010 @ 16:59:16 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76684951
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef sigme het volgende:
Laatst verwenste de ene Super-de-Boerfiliaalchef de andere: zijn winkel wordt vast omgezet in een Sparretje
*stelt zich de erop volgende angstvallige stilte voor van een legio geschokte mensen*
  maandag 11 januari 2010 @ 16:59:51 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76684981
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef sigme het volgende:
Die aan de Meeuwerderweg? En wat gaan ze doen met die aan de Kerklaan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_76685090
Ik zal eens ontopic doen met een lijstje...
O: 2x pain de boulogne, 1 met kaas en 1 met Slankie
T: koffie met melk
L: 1 snee volkorenbrood met zo'n plak melkchocolade voor op brood
T: kiwi, 2 knäckebrödjes met Slankie/leverworst
D: quiche met andijvie en zalm
T: yoghurt met appel en een klein beetje cruesli
T: wijntje
  maandag 11 januari 2010 @ 17:04:42 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76685206
Wij hebben in ons durpke:
Jumbo, Super de Boer, C1000, AH, Lidl, Aldi en bijna een Poiesz...

* uniekhoorn gaat de keuken in..
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76685423
Het bijlezen was de moeite weer eens waard, jullie waren lekker op dreef vandaag .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_76685446
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Tot ik er gister naartoe moest wist ik niet eens dat er een Kerklaan wàs in Groningen, en nu lees ik het hier ineens ook. .

Daar is toch een woord voor?
pi_76685528
Mini, ik doe mee.

O: grote bak magere yoghurt
T: klein stukje torta di cappuccino
L: 2 bruine bolletjes selleriesalade
T: handvol amandelen
T: klein stukje speculaas
T: grapefruit
S: zo weer eens hardlopen denk ik
D: resten groente: gestoomde broccoli, geroosterde aubergine met yoghurt-korianderprutje
S: yoga
T: whisky of wodka of gewoon niets.

't Wordt alweer wat beter, dat gevreet van mij. Komt misschien omdat ik buikpijn heb van het gesnoep van gister
  maandag 11 januari 2010 @ 17:14:17 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76685580
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Tot ik er gister naartoe moest wist ik niet eens dat er een Kerklaan wàs in Groningen, en nu lees ik het hier ineens ook. .

Toeval?
pi_76685602
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo, hoe ging het nou?
Géén idee

ik heb alle vragen ingevuld, mocht een boek lenen (samen doen) van studiegenootje, zolang we maar wel duidelijk vooraan-achtig gingen zitten en nou ja.. we zullen zien...

Morgen en overmorgen nog 3 zware (Vocab 1, Vocab 2 en Grammar) en dan is het weer even wat rustiger omdat ik over de andere 2 van de week (Culture and History en Literature) een goed gevoel heb

en ik heb honger.. té weinig gegeten, dus ik ga bunkeren zodadelijk!
Ja doei.
pi_76685606
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Toeval?
Oh ja. .
  maandag 11 januari 2010 @ 17:19:05 #84
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76685775
Over supermarkten gesproken: Mensen onwel geraakt in Zwolse Albert Heijn
  maandag 11 januari 2010 @ 17:19:36 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76685792
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Géén idee

ik heb alle vragen ingevuld, mocht een boek lenen (samen doen) van studiegenootje, zolang we maar wel duidelijk vooraan-achtig gingen zitten en nou ja.. we zullen zien...

Morgen en overmorgen nog 3 zware (Vocab 1, Vocab 2 en Grammar) en dan is het weer even wat rustiger omdat ik over de andere 2 van de week (Culture and History en Literature) een goed gevoel heb

en ik heb honger.. té weinig gegeten, dus ik ga bunkeren zodadelijk!
Wat tof dat dat mocht! Scheelde vast wel wat, sowieso op het zenuwen-niveau! nouja dan duimen we gewoon nog even door tot je je cijfers hebt
Bunker ze!
pi_76685869
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Beide C1000.

Die aan de Meeuwerderweg noemt ik soms nog wel eens de Dreize.

[ Bericht 8% gewijzigd door sigme op 11-01-2010 18:56:33 ]
  maandag 11 januari 2010 @ 17:24:54 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_76686014
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Beide C1000.

Nee, de filiaalchefs die elkaar het licht in de ogen niet gunnen zijn gevestigd in -piep-.

Die aan de Meeuwerderweg noemt ik soms nog wel eens de Dreize.
Ha, dan is er kans dat ik er nog wel eens ben geweest toen het nog een Dreize was. (Ik woonde er sinds 1987 in de buurt.) Maar het staat me niet bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 11-01-2010 19:26:23 ]
pi_76686156
In '87 was het nog een Dreize ja. Niet lang daarna werd het een Nieuwe Weme (en toen Konmar, toen Super de Boer en straks C1000).

De groenteboer ertegenover is er onlangs helaas toch mee gestopt. De slager in de Jacobstraat is er al wel meer dan 5 jaar niet meer. De dierenwinkel nog langer al niet meer.

De Komeet houdt wel stug stand. Inclusief het ouderwetse kassaorgel.

-edit- Het postkantoor heeft ook het loodje gelegd . Wallage wordt nog bedankt .
pi_76686215
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

selective recognition

Da's ook met woorden. Leer een nieuw woord en het is bijna zeker dat je het heel snel tegenkomt!!
  Vis een optie? maandag 11 januari 2010 @ 17:31:23 #90
70532 loveli
N
pi_76686299
quote:

[..]
SPOILER
Dus als je nummer 11 bent moet je je eigen stoel meenemen? Zondag is een dag dat ik meestal wel kan.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 11 januari 2010 @ 17:35:03 #91
70532 loveli
N
pi_76686429
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Laureline het volgende:

Ik zat gisteren op internet te zoeken of je 'iets' had om tepels minder zichtbaar te maken onder witte danskostuums (iedereen een borstvoedingscompres geven om eroverheen te plakken is ook weer zowat), maar toen ik mijn zoektermen had ingetikt op google kreeg ik me toch een stortvloed van zinderend proza over harde tepels met hete roedes
Die siliconen bloempjes werken best goed voor 'privegebruik'. Weet niet of ze ook zo prima werken voor zwetende danseressen.
crap in = crap out
pi_76686484
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus als je nummer 11 bent moet je je eigen stoel meenemen? Zondag is een dag dat ik meestal wel kan.
En op de gang zitten, ben ik bang. . Maar ik zie tegen die tijd wel even hoe zich dat oplost. .
pi_76686616
Zo ik doe ook weer mee
Alleen vandaag niet echt goed kunnen plannen met het eten
  Vis een optie? maandag 11 januari 2010 @ 17:41:35 #94
70532 loveli
N
pi_76686634
En yay voor Merel. Met voel je je toch net ff meer 'Ker-Pow!' dan zonder. Of iemand het ziet of niet.
crap in = crap out
  maandag 11 januari 2010 @ 17:49:01 #95
236335 neen
schone schijn
pi_76686854
Dit jaar heb ik in ieder geval tot dusverre het aardappels opbakken goed kunnen vervangen door het aardappels koken Vorig jaar niet 1x gekookte aardappels gegeten als ik voor mezelf moest koken
pi_76686902
Merel, veel plezier!

En DaD, ik wil best een keertje komen kijken hoor!

Qua boodschappen: ik heb hier, als ik de straat oversteek, de keuze uit een Vomar, AH en een Dirk.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76686952
Lijstje:

O: 2 boterhammen met salami
T: 2 bananen
L: 2 sesambagels
T: yoghurt + muesli
D: gepofte aardappel + hollandse groentenmix + slavink
pi_76687002
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Laureline het volgende:

Alles kan met ductape .
pi_76687036
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Alles kan met ductape .
Niet zo prettig als je dat van je tepels trekt
SPOILER
  Vis een optie? maandag 11 januari 2010 @ 17:58:59 #100
70532 loveli
N
pi_76687166
SPOILER
crap in = crap out
  maandag 11 januari 2010 @ 17:59:00 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76687167
Grrr... wel boodschappen gedaan maar nog die boeken niet teruggebracht was mn fietssleutels kwijt en lopend ging ik het niet meer redden

Heb nu wel allemaal gezond broodbeleg vegaham en slankie smeerkaas

@ DaD: dank voor de info het is inderdaad niet helemaal wat ik zoek, dus ik blijf nog maar even vasthouden aan mn 2 thuiszorgcliënten en de hoop dat ik deze week een kunst- danwel horecabaantje aan de haak sla
pi_76687204
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:50 schreef Ewelina het volgende:
Merel, veel plezier!

En DaD, ik wil best een keertje komen kijken hoor!

Qua boodschappen: ik heb hier, als ik de straat oversteek, de keuze uit een Vomar, AH en een Dirk.
Oh ik weet wel een beetje waar je huis woont, ik doe er ook wel eens boodschappen. Zijn die tot 8 of tot 10 open?
pi_76687259
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:00 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oh ik weet wel een beetje waar je huis woont, ik doe er ook wel eens boodschappen. Zijn die tot 8 of tot 10 open?
De AH tot 22:00, Vomar en Dirk tot 20:00 dacht ik.
pi_76687358
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De AH tot 22:00, Vomar en Dirk tot 20:00 dacht ik.
Ok! Nouja ik weet niet waar ik zometeen terecht kom dus misschien heb ik het niet meer nodig

Eet je ook wel eens bij Sono of Asian Palace? De sushi daar is heel lekker!
pi_76687473
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:04 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ok! Nouja ik weet niet waar ik zometeen terecht kom dus misschien heb ik het niet meer nodig

Eet je ook wel eens bij Sono of Asian Palace? De sushi daar is heel lekker!
Ik heb 1 x in die Aziatische tent boven de Kentucky Fried Chicken gegeten en vond het niet echt geweldig (was een wokrestaurant). Vond het te duur voor wat je kreeg. Weet niet of dat de Asian Palace was...
pi_76687576
Shitzooi. Ik gleed net bijna uit met m'n sneakers. No way dat ik ga hardlopen Hoelang blijft het nog zulk glibberweer? Ik heb me namelijk eigenlijk voorgenomen om in april 10 mijl te gaan lopen... Moet ik wel weer echt hard aan de bak.
pi_76687630
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:11 schreef ColdFeet het volgende:
Shitzooi. Ik gleed net bijna uit met m'n sneakers. No way dat ik ga hardlopen Hoelang blijft het nog zulk glibberweer? Ik heb me namelijk eigenlijk voorgenomen om in april 10 mijl te gaan lopen... Moet ik wel weer echt hard aan de bak.
Misschien saai, maar kun je niet op de sportschool op een loopband?
pi_76687635
Volgens de Nederlandse weermannen wordt het vanaf morgen wéér kouder .
  maandag 11 januari 2010 @ 18:12:56 #109
236335 neen
schone schijn
pi_76687641
Ik wilde net een tussen ( ) foto maken maar alle batterijen die hier rondslingeren lijken op te zijn en nu is het trouwens ook nog eens donker dus laat maar. Even koffie gezet om verder te kunnen studeren. Morgen maar weer eens kijken of ik de afgelopen week ben afgevallen.

En ik keek net weer even naar een oude foto dan wordt er vanavond in ieder geval niet gesnoept. ik had beter bij mn ouders kunnen blijven
  maandag 11 januari 2010 @ 18:13:36 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76687667
Ik heb vandaag ook minstens 3 mensen onderuit zien gaan

Zelf heb ik niet zo'n last van de sneeuw, maar voor een heleboel mensen is het wel beter als het weer schoon wordt ja
pi_76687702
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb 1 x in die Aziatische tent boven de Kentucky Fried Chicken gegeten en vond het niet echt geweldig (was een wokrestaurant). Vond het te duur voor wat je kreeg. Weet niet of dat de Asian Palace was...
Ja klopt, maar in datzelfde gebouw zit ook een sushi restaurant, erachter zeg maar. Die is heerlijk!
  maandag 11 januari 2010 @ 18:15:32 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76687755
Bweuuhh, ik ben echt weer ziek aan het worden... Huid zeer, erg koud, maar ik voel dat ik gloei. Hmz. Ik haat het om me ziek te moeten melden .
pi_76687928
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Misschien saai, maar kun je niet op de sportschool op een loopband?
Ik heb geen abo En ik krijg op een band altijd zere knieen! Maar dat zal wel aan mij liggen.
Daph, ik vind het wel echt heerlijk rennen in de kou, maar dan liefst overdag, als ik goed kan zien waar ik loop. Ik haal veel beter adem als het koud is; als je dan naar lucht gaat happen, doet het pijn, dus moet je mooi gelijkmatig ademen
pi_76687988
Ik ben vanochtend ook onderuit gegaan.
Viel gelukkig wel in een enorme berg sneeuw, dus het deed geen pijn. Was wel nat.
pi_76688104
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb geen abo En ik krijg op een band altijd zere knieen! Maar dat zal wel aan mij liggen.
Daph, ik vind het wel echt heerlijk rennen in de kou, maar dan liefst overdag, als ik goed kan zien waar ik loop. Ik haal veel beter adem als het koud is; als je dan naar lucht gaat happen, doet het pijn, dus moet je mooi gelijkmatig ademen
True, maar bedoel ermee dat als het nog meer gaat vriezen, het nog gladder wordt of iig niet weggaat

Ik ga proberen vanaf deze week te gaan zwemmen. Moet alleen wel even voor zwemkleding zorgen dan
pi_76688171
veel plezier Merel! Ga ervoor
Ja doei.
pi_76688201
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb geen abo En ik krijg op een band altijd zere knieen!
Ligt niet aan jou!!! heb ik ook.. loopband gebruik ik alleen als ik 'stevig doorwandel' met ongeveer 5km per uur met een stijgingspercentage van 15% ofzo, verder is hardlopen op een band voor mij iig de hel op aarde.. zo saai ook
Ja doei.
pi_76688829
Ik heb wel eens een actrice afgeplakt met op iedere tepel zo'n demakeup-wattenschijfje met leukoplast. Dat hielp ook wel, maarja, die danste niet. Of ik laat het zo, zien wat ervan komt.

En veel plezier Merel! Van kousen worden de meeste mannen wel
  maandag 11 januari 2010 @ 18:46:50 #119
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76688867
tvp. later vanavond ofzo! Veel plezier Merel!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 11 januari 2010 @ 18:48:09 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76688931
Ik heb bh's met extra veel vulling, door witte labjassen was natuurlijk altijd alles te zien, altijd leuk voor mannelijke collega's
  maandag 11 januari 2010 @ 18:48:48 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76688953
Merel Veel plezier
ze
  Vis een optie? maandag 11 januari 2010 @ 18:51:54 #122
70532 loveli
N
pi_76689075
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb bh's met extra veel vulling, door witte labjassen was natuurlijk altijd alles te zien, altijd leuk voor mannelijke collega's
Ik ook, maar dat heeft weinig met labjassen te maken.
crap in = crap out
  maandag 11 januari 2010 @ 18:54:01 #123
236335 neen
schone schijn
pi_76689154
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zal er eens op letten.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 januari 2010 @ 19:02:16 #124
163650 Greys
pi_76689485
Lieve Slankies!
Ik moet helaas roepen dat ik niet op de Tapasmeet kom. Het weekend ervoor hebben we een F&F meet en dat weekend er na - dus het weekend dat jullie willen meeten - wil ik dan weer even vrij houden voor zussie (geopereerd en woont niet echt naast de deur).
Een volgende keer graag en heel lief dat jullie aan me gedacht hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 januari 2010 @ 19:05:31 #125
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76689638
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ook, maar dat heeft weinig met labjassen te maken.
Dat klopt maar dan valt het wel extra op..

Greys jij bent donkerblauw...Haha, ik kom te weinig elders op FOK
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 januari 2010 @ 19:07:31 #126
163650 Greys
pi_76689727
Da's ook pas sinds vanmiddag hoor Uniek!
Moet er nog even aan wennen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 januari 2010 @ 19:12:04 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76689914
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
Da's ook pas sinds vanmiddag hoor Uniek!
Moet er nog even aan wennen
Het staat je!

Waar kan ik lezen hoe het met je gaat?

* uniekhoorn is Cor Bakker aan het luisteren, fijne muziek
tis even wat anders dan Cannibal Corpse, Slayer, System of a Down en Obituary
pi_76690038
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Het staat je!

Dat dus! Hoi Greys!

Het gaat hier weer lekker trouwens, ik heb al helemaal uitgemeten of de vloer van mijn keuken bij één van die woningen die we gezien hebben in de hal zou passen, maar ondertussen nog geen letter verdergeschreven aan mijn stageverslag.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:17:24 #129
236335 neen
schone schijn
pi_76690111
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Het staat je!

* uniekhoorn is Cor Bakker aan het luisteren, fijne muziek
tis even wat anders dan Cannibal Corpse, Slayer, System of a Down en Obituary
Ik luister nu vers naar het nieuwe album van Spoon die over 3 dagen uitkomt.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:19:16 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76690187
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:17 schreef neen het volgende:

[..]

Ik luister nu vers naar het nieuwe album van Spoon die over 3 dagen uitkomt.
Ja dat kan dus niet he!
  maandag 11 januari 2010 @ 19:24:19 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76690380
Greysje! Succes aan je zusje! En gefelie met je nieuwe kleur
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 januari 2010 @ 19:31:53 #132
163650 Greys
pi_76690725
Co, je inbox is vol
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 januari 2010 @ 19:32:44 #133
163650 Greys
pi_76690770
Mariaaaaaaaaaaaa
Dank je! Het gaat hier zijn gangetje, geen shocking dingen eigenlijk
Ook wel eens lekker!

Ik lees nog steeds regelmatig mee hier hoor, kan jullie toch niet helemáál missen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76691074
Hoi Greys.

Gefeli met je blauwe kleurtje.
pi_76691136
Greysie, ik raak in de war als je hier ook gaat posten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:43:05 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76691247
!!

Als je leest kan je ook af en toe posten Nee hoor, glapje! Gewoon doen waar je zin an hebt!

En fijn dat het goed gaat verders! Ik check F&F nog wel eens voor Borie&Bink-updates maar verder krijg ik weinig Greysnieuws mee
pi_76691262
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
Co, je inbox is vol
Fixed!!!
  maandag 11 januari 2010 @ 19:46:48 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76691401
Hoi .

Ik ben weer terug uit Zwolle. Wat een hilariteit . Morgen krijgen we iig uitsluitsel. Een mogelijke oplossing is dat de assessments wel gewoon doorgaan op de geplande data, maar dat we het portfolio niet dodag al inleveren, maar op de dag van het assessment zelf. De meeste studenten gingen hiermee akkoord. Ik niet . Ik zou het assessment dan pas over een maand hebben. Nou, dat is ook weer niet nodig, maar ik kan heel goed leven met de 25e januari als inleverdatum van het portfolio en dan het assessment in diezelfde week. We zullen zien hoe het morgen uitpakt. Wel fijn dat de docent ik vanaf het begin al een lul vond ook echt een lul blijkt te zijn . Is mijn eerste indruk tenminste niet áltijd onterecht En enkele studenten hebben geroepen dat ze opstappen als dit niet fatsoenlijk geregeld wordt .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 19:48:20 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76691464
labjas

[ Bericht 58% gewijzigd door uniekhoorn op 11-01-2010 20:09:18 ]
pi_76691668
Uniek, wat maken ze eigenlijk in jouw fabriek?
  maandag 11 januari 2010 @ 19:55:22 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76691798
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:52 schreef sigme het volgende:
Uniek, wat maken ze eigenlijk in jouw fabriek?
pm
  maandag 11 januari 2010 @ 19:58:11 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76691965
Noes, precies je hoofd eraf! Wel een mooi archaisch lettertype
pi_76692029
Greys is bij de PR!
Ja doei.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:02:19 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76692166
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noes, precies je hoofd eraf! Wel een mooi archaisch lettertype
, denk altijd vanuit mijn keel In een lettertype wat ik zelf nauwelijks kan lezen..
dus..

Weltrusten lieverds studeer ze, ruim op ze, zoen ze, relax ze, zing ze, geniet ze!
pi_76692225
Zo'n witte labjas lijkt me weinig elegant, maar ik moet zeggen dat ik het uitzoeken van kledij die wel net genoeg is maar ook leuk genoeg en niet alweer hetzelfde blablabla voor kantoor ook wel spuugzat ben. Dan lijkt me zo'n uniform wel relaxed.
Oh ja, ik ging voor mijn kantoorkledij maatpakjes laten maken. Daar ga ik nog mee bezig.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:04:00 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76692263
Mo, nou zijn jullie collegaaats!

Slaap lekker Uniekje!
pi_76692353
truste Uniek!

nou ja, ze kan ook in Fok!Crew niet in Forum!Crew binnenkort maar eens kijken of ze voor mijn forumpie wat kan doen
Ja doei.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:05:55 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76692369
Greys, jammer dat je niet komt en blauw staat je goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_76692474
Haha toffe foto Uniek .

Witte labjassen zijn irritant. Je ziet de vlekken er zo goed op en ik krijg ze er niet meer uit in de was.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:08:18 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76692485
Labjas was ook maatje 30 kg erbij
Trusten
pi_76692500
Oh ja, blauw staat je goed Greys!
pi_76692543
Lijstje. Niet geweldig, maargoed.

O: yoghurt met muesli
T: boterham sandwichspread, appel
T: cup a soup
L: 2 boterhammen rosbief, mineola
T: vitalinea, 1 stukje fudge (?)
D: chicken tonight
T: plakje ontbijtkoek
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:10:12 #153
229513 Blurred86
Live Positive
pi_76692572
hi

Even snel een lijstje voor ik weer wegben naar muziekles:

O: havermout met banaan, lijnzaad, pindakaas
L: 4x volkoren (1x tosti kaas met ketchup, 1x dubbele vegapate) +1x koffie met halfvolle melk
D: soort salade niçoise (aardappel,ei,tonijn,sperziebonen,tomaat)
T: koffie met halfvolle melk
T: yoghurt met blauwe bessen en muesli en een kopje zoethoutthee (mijn nieuwe verslaving )

zijn er hier toevallig studenten van de uu? zo ja: is er een manier om online te kijken welke vakken gegeven worden en dan te sorteren op periode/blok? en waar kan ik een academisch jaarrooster online vinden? Ik heb echt lang gezocht maar ik kan het nergens vinden
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 11 januari 2010 @ 20:10:13 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76692575
O ik heb een puntzak patat met mayo gehad van de Smullers toen ik een sms van Mark kreeg dat 'ie zich aan het volproppen was op een feestje en dus niet meer ging koken .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:11:40 #155
236335 neen
schone schijn
pi_76692650
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Viking84 het volgende:
O ik heb een puntzak patat met mayo gehad van de Smullers toen ik een sms van Mark kreeg dat 'ie zich aan het volproppen was op een feestje en dus niet meer ging koken .
  maandag 11 januari 2010 @ 20:12:35 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76692692
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef neen het volgende:

[..]

* Viking84 gaat over neens knie liggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76692702
Mijn lijstje is dus ook bagger:

O: 2 knackebrodjes
T: 2 boterhammen
S: uur ontzettend hard spinnen
L: 2 boterhammen
T: weggegooid, banaan was pulp geworden
T: niet meer in de universiteitskantine geweest

D: flinke portie nasi met wat cassave, atjar en pindasaus

maar nu begin ik weer trek te krijgen.. en moet dus nog wat eten....
Heb nog kwark, knackebrodjes, ossenworst, etc. in huis.. wat kan ik het beste nemen als aanvulling op vandaag?
Ja doei.
pi_76692708
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat jij weer normaal zou doen

Sowieso; smullers
  maandag 11 januari 2010 @ 20:13:19 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76692734
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn lijstje is dus ook bagger:

O: 2 knackebrodjes
T: 2 boterhammen
S: uur ontzettend hard spinnen
L: 2 boterhammen
T: weggegooid, banaan was pulp geworden
T: niet meer in de universiteitskantine geweest

D: flinke portie nasi met wat cassave, atjar en pindasaus

maar nu begin ik weer terug te krijgen.. en moet dus nog wat eten....
Heb nog kwark, knackebrodjes, ossenworst, etc. in huis.. wat kan ik het beste nemen als aanvulling op vandaag?
Gokje: níet de ossenworst .
Niet meer actief op Fok!
pi_76692753
Blurred: dat wordt ook net besproken in Universiteit Utrecht #2 Ja echt! Deel 2!

Verder kan ik je niet echt helpen, ik haalde dat soort dingen altijd uit de studiegids van mijn eigen studie.
-edit- Die zijn trouwens wel als PDF online te vinden, misschien van andere studies ook.

[ Bericht 20% gewijzigd door Mini_rulez op 11-01-2010 20:22:30 ]
  maandag 11 januari 2010 @ 20:13:55 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76692767
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij weer normaal zou doen

Sowieso; smullers
Jaja, ik wééééét het, maar ik heb geen zin om nog te gaan bedenken wat ik moet eten / boodschappen te doen na 6 uur college en 1,5 uur treinen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:14:19 #162
236335 neen
schone schijn
pi_76692785
Bah! M'n printer print niet fatsoenlijk uit, een regel doet hij telkens half :x
pi_76692822
waarom niet de ossenworst?
Ja doei.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:15:18 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76692842
Mo, kwark met vers fruit en basterdsuiker, gewoon omdat het lekker is
pi_76692848
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jaja, ik wééééét het, maar ik heb geen zin om nog te gaan bedenken wat ik moet eten / boodschappen te doen na 6 uur college en 1,5 uur treinen.
Dat had ik gezegd over afstand

Ik snap opzich wel dat je er geen zin in hebt, maar het kan natuurlijk vaker voorkomen en dat zou kut zijn.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:15:59 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76692872
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat had ik gezegd over afstand

Ik snap opzich wel dat je er geen zin in hebt, maar het kan natuurlijk vaker voorkomen en dat zou kut zijn.
Nou, ik zit al een half jaar in Zwolle en dit is pas de eerste keer dat ik een patatje heb gehaald op het station .
Niet meer actief op Fok!
pi_76692877
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Genoeg vlees gehad

Ik zou voor de kwark gaan, met fruit als je dat nog in huis hebt.

Ik hou je in de gaten heurrrr
  maandag 11 januari 2010 @ 20:17:01 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76692922
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Worst is ev0l, jewaits.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:17:04 #169
236335 neen
schone schijn
pi_76692926
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, ik zit al een half jaar in Zwolle en dit is pas de eerste keer dat ik een patatje heb gehaald op het station .
En hoeveel dagen per week ben je werkelijk in Zwolle te vinden?
pi_76692938
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar vast niet de eerst keer dat je kapot bent van college/reizen en vervolgens weinig aan je eten doet

Ik vind het helemaal niet erg dat je een patatje hebt gehaald hoor, maar vanwege je post van laatst dat je dat wilde laten vond ik het wel grappig
  maandag 11 januari 2010 @ 20:19:17 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76693040
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:

zijn er hier toevallig studenten van de uu? zo ja: is er een manier om online te kijken welke vakken gegeven worden en dan te sorteren op periode/blok? en waar kan ik een academisch jaarrooster online vinden? Ik heb echt lang gezocht maar ik kan het nergens vinden
UU

Wil je aan de letterenfaculteit? Dan kan je namelijk in de cursuskrant kijken, via de site van het studiepunt

http://www2.let.uu.nl/cursuskrant/
pi_76693095
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Worst is ev0l, jewaits.
ossenworst is heul niet zo ev0l

máár, ik heb aardbeienkwark in de koelkast gevonden
Ja doei.
pi_76693103
Mijn aparte lijstje dan ook maar eens, vandaag ook niet zo goed geweest in plannen

O: wit pistoletjes met niets
T/L: bruin bolletje met kaas en een snee bruin brood
D: Lasagne + sla
T: gedroogde cranberries
T: nog iets maar geen idee wat
  maandag 11 januari 2010 @ 20:20:43 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76693118
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar vast niet de eerst keer dat je kapot bent van college/reizen en vervolgens weinig aan je eten doet

Ik vind het helemaal niet erg dat je een patatje hebt gehaald hoor, maar vanwege je post van laatst dat je dat wilde laten vond ik het wel grappig
Mark kookt altijd op maandag of ik heb nog een prutje staan. Dus ja, dit is wel de eerste keer dat ik weinig aan m'n eten doe.

@ neen: 1 dag per week in Zwolle.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:20:57 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76693129
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ossenworst is heul niet zo ev0l
Ozzewoz

Zo klinkt het ook als een muppet vind ik, props!
pi_76693150
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef Sarabi het volgende:
Mijn aparte lijstje dan ook maar eens, vandaag ook niet zo goed geweest in plannen

O: wit pistoletjes met niets
T/L: bruin bolletje met kaas en een snee bruin brood
D: Lasagne + sla
T: gedroogde cranberries
T: nog iets maar geen idee wat
Da's niet zo'n goed lijstje nee Ben je nu weer helemaal bezig of maak je nog wel af en toe uitzonderingen?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 januari 2010 @ 20:22:18 #177
163650 Greys
pi_76693179
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
truste Uniek!

nou ja, ze kan ook in Fok!Crew niet in Forum!Crew binnenkort maar eens kijken of ze voor mijn forumpie wat kan doen
Ik kan in allebei lezen en posten hoor Zowel FOK!Crew als Forum-Crew.
Of bedoelde je dat niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76693189
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mark kookt altijd op maandag of ik heb nog een prutje staan. Dus ja, dit is wel de eerste keer dat ik weinig aan m'n eten doe.

Ik geef toch aan dat het mij niet uitmaakt, ik heb nu al spijt dat ik er een opmerking over heb gemaakt
pi_76693209
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ozzewoz

Zo klinkt het ook als een muppet vind ik, props!
ozzewoz is hemelsch morgenochtend weer als ontbijt, op een knackebrodje.
Dan doe ik er wel een eitje bij, want I needs them foods for them brainz
Ja doei.
pi_76693232
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Da's niet zo'n goed lijstje nee Ben je nu weer helemaal bezig of maak je nog wel af en toe uitzonderingen?
Ik ben eigenlijk helemaal weer bezig, maar ik was vanochtend ergens waar ik niet van plan was te zijn
En die O/T/L was het enige dat nog in huis aanwezig was daar, anders werd het iets van de kantine
Dus tja, morgen maar weer beter (en eindelijk weer sporten)
pi_76693238
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan in allebei lezen en posten hoor Zowel FOK!Crew als Forum-Crew.
Of bedoelde je dat niet?
ah, mag jij daar ook! welkom dan! (heb het de laatste dagen niet zo bijgehouden )
Ja doei.
pi_76693281
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk helemaal weer bezig, maar ik was vanochtend ergens waar ik niet van plan was te zijn
En die O/T/L was het enige dat nog in huis aanwezig was daar, anders werd het iets van de kantine
Dus tja, morgen maar weer beter (en eindelijk weer sporten)
Oké, is altijd wel lastig als je ergens anders bent inderdaad!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:25:02 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76693322
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik geef toch aan dat het mij niet uitmaakt, ik heb nu al spijt dat ik er een opmerking over heb gemaakt
Moet maggen toch, daar is dit topic voor! Vinger aan den polsch enzo! Zolang je niet doet alsof je de voedingsgestapo bent komt het goed

Klinkt goed, Mootje, breinvoer
  maandag 11 januari 2010 @ 20:25:18 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76693340
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

.

Ja sorry, ik reageerde een beetje oververhit.

Kusjekroel .
Niet meer actief op Fok!
pi_76693342
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oké, is altijd wel lastig als je ergens anders bent inderdaad!
Ja, ookal begrijp ik niet echt dat alle mensen niet gewoon voldoende normaal/gezond eten in huis hebben
Het was nog geeneens een studentenhuis
  maandag 11 januari 2010 @ 20:26:08 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76693401
Ik voel me een beetje gecontroleerd Ik weet dat ik het prima hebben kan, een patatje, en dan word ik hier een beetje aan een kruisverhoor onderworpen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76693426
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ja sorry, ik reageerde een beetje oververhit.

Kusjekroel .
Het was echt niet gemeen bedoeld, zolang je dat maar weet
pi_76693453
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Moet maggen toch, daar is dit topic voor! Vinger aan den polsch enzo! Zolang je niet doet alsof je de voedingsgestapo bent komt het goed

Klinkt goed, Mootje, breinvoer
zat vandaag ook al te klooien met m'n boterhamzakje in de tentamenzaal. Die had ik gelukkig wel gepakt (tassen moeten in gangpad liggen tijdens tentamens) want mijn bril was ik vergeten

heb kipfilet met bieslook van de appie, die was vorige week in de aanbieding, en die smaakt best goed, voor fabriekskipfilet
Ja doei.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:27:16 #189
236335 neen
schone schijn
pi_76693458
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En een normaal student 5x per week dus eigenlijk eet jij 5x per half jaar een puntzak friet bij de smullers.

het is gewoon logica, geen hogere wiskunde
  maandag 11 januari 2010 @ 20:27:53 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76693488
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me een beetje gecontroleerd Ik weet dat ik het prima hebben kan, een patatje, en dan word ik hier een beetje aan een kruisverhoor onderworpen .
Ach als je in een slanktopic post dat je patat eet is dat niet zo gek *schijnt met lamp in Viking's ogen* CONFESS!!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:28:09 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76693501
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef neen het volgende:

[..]

En een normaal student 5x per week dus eigenlijk eet jij 5x per half jaar een puntzak friet bij de smullers.

het is gewoon logica, geen hogere wiskunde
Watte? . Hoe kom je nou bij die 5 keer per half jaar? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:28:34 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76693524
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ach als je in een slanktopic post dat je patat eet is dat niet zo gek *schijnt met lamp in Viking's ogen* CONFESS!!
Dit is in de eerste plaats een gezellig klessebestopic .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:28:41 #193
236335 neen
schone schijn
pi_76693534
quote:
JIj post het tenminste!
pi_76693551
mijn patatjes met hela curry en een beetje mayo gisteren waren ook heerlijk

maar ik wil binnenkort nog wel eens een puntzak halen ergens of een pizza! Omnomnomnomnom
Ja doei.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:29:27 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76693576
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef motorbloempje het volgende:

maar ik wil binnenkort nog wel eens een puntzak halen ergens of een pizza! Omnomnomnomnom
.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:30:14 #196
236335 neen
schone schijn
pi_76693618
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef motorbloempje het volgende:

Of 's ochtends pizza, 's middags friet en dan 's avonds chinees
Dat waren nog eens tijden
pi_76693645
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:30 schreef neen het volgende:

[..]

Of 's ochtends pizza, 's middags friet en dan 's avonds chinees
Dat waren nog eens tijden
ik moet er echt niet aan denken
Ja doei.
pi_76693661
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dit is in de eerste plaats een gezellig klessebestopic .
Deze post ga ik nog een keer tegen je gebruiken als je newbies die irritant zijn afzeikt
pi_76693764
quote:
Je kan het prima hebben, want je bent als een tierelier afgevallen en op de laatste foto die ik van je zag zag je er goed uit.

Maar je gaf zelf aan niet meer dat ongezonde eten te willen omdat je er ziekig (?) van was geworden én dit is een topic waar we het toch ook over gezond eten hebben? Patat is niet echt gezond Don't get me wrong, ik eet ook heus een patatje en zaterdagavond heb ik me nog vergrepen aan Japans.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:32:59 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76693767
Ontopic: meuh! ik durf in dit donker niet te fietsen nu, met die ijshompen Dus ik Zumba maar weer eens thuis. Heb toch het idee dat dat minder uithaalt ofzo, en dat ik uitdij. Maar dat merken we vanzelf Git yer arse out o' tharrrr, stoopit shno.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:33:06 #201
236335 neen
schone schijn
pi_76693773
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik moet er echt niet aan denken
En dan ook gewoon alles laten bezorgen he
pi_76693864
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ontopic: meuh! ik durf in dit donker niet te fietsen nu, met die ijshompen Dus ik Zumba maar weer eens thuis. Heb toch het idee dat dat minder uithaalt ofzo, en dat ik uitdij. Maar dat merken we vanzelf Git yer arse out o' tharrrr, stoopit shno.
Je gaat toch niet omdat het kut is op de weg, dus ik vind het super dat je dan tenminste thuis nog iets doet Rrrrrrriespekt!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:35:32 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76693897
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je kan het prima hebben, want je bent als een tierelier afgevallen en op de laatste foto die ik van je zag zag je er goed uit.

Maar je gaf zelf aan niet meer dat ongezonde eten te willen omdat je er ziekig (?) van was geworden én dit is een topic waar we het toch ook over gezond eten hebben? Patat is niet echt gezond Don't get me wrong, ik eet ook heus een patatje en zaterdagavond heb ik me nog vergrepen aan Japans.
Ja maar dit is toch een beetje anders. Een keer ongezond eten als avondeten vind ik prima.
Het ging er vorige keer meer om dat ik een zak chips leegvrat, daarna een hazelnootschuimgebakje én vervolgens niet normaal warm ging eten. En dat terwijl ik de dag van tevoren stokbrood met kruidenboter en de dag daarvoor een dubbele cheeseburger en een kroket had gegeten. Het was dus een optelsom van allerlei zaken . Maar sowieso: zo'n zak chips leegeten na schooltijd doe ik echt niet meer .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:36:30 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76693951
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je gaat toch niet omdat het kut is op de weg, dus ik vind het super dat je dan tenminste thuis nog iets doet Rrrrrrriespekt!
Ik hoop dat mijn vetcellen ook respect tonen

Aber dankjoe!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:42:37 #205
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76694230
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Genoeg vlees gehad

Ik zou voor de kwark gaan, met fruit als je dat nog in huis hebt.

Ik hou je in de gaten heurrrr
Onze nasi was vegetarisch hoor...
pi_76694266
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:42 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Onze nasi was vegetarisch hoor...
Oh, ik las saté, maar dat was alleen de saus dus!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:43:21 #207
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76694267
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:33 schreef neen het volgende:

[..]

En dan ook gewoon alles laten bezorgen he
Die pizza zal je dan de avond van tevoren al moeten laten bezorgen natuurlijk...
  maandag 11 januari 2010 @ 20:43:42 #208
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76694281
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, ik las saté, maar dat was alleen de saus dus!
Correct.
pi_76694300
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik hoop dat mijn vetcellen ook respect tonen

Aber dankjoe!
Je wordt al steeds beter met het accepteren van complimentjes, hè? Nu nog eens in het normale lettertype en we zijn al een heel eind met je zelfvertrouwen
pi_76694342
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar dit is toch een beetje anders. Een keer ongezond eten als avondeten vind ik prima.
Het ging er vorige keer meer om dat ik een zak chips leegvrat, daarna een hazelnootschuimgebakje én vervolgens niet normaal warm ging eten. En dat terwijl ik de dag van tevoren stokbrood met kruidenboter en de dag daarvoor een dubbele cheeseburger en een kroket had gegeten. Het was dus een optelsom van allerlei zaken . Maar sowieso: zo'n zak chips leegeten na schooltijd doe ik echt niet meer .
Ik weet heus wel dat jouw eetpatroon veel beter is dan vroegah! Maar als er iemand domme opmerkingen maakt in dit topic ben ik het wel en ik doe ook zéker genoeg fout. Schroom dus niet om mij van commentaar te voorzien hoor
  maandag 11 januari 2010 @ 20:45:27 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76694357
jompelen jullie mee voor m'n lijstje?

O: bak yoghurt met een sinaasappel en banaan en muesli, 2 beschuiten met, jawel, aardbeien.
T: nog een banaan
L: restje pizza (zelgemaakt met volkorendeeg), 2 stukken ontbijtkoek met dun laagje roomboter
T: kop chocomel zonder slagroom
D: 2 flinke bakken rodebietensoep, 2 volkorenbroodjes
T: grote bak zelfgemaakte fruitsalade met sinaasappel, ananas, kiwi, appel, banaan en aardbei. Rest morgen door de yoghurt ofzo.
S: 2x 20 minuten fietsen door -15 en over ijs.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:45:44 #212
236335 neen
schone schijn
pi_76694370
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Die pizza zal je dan de avond van tevoren al moeten laten bezorgen natuurlijk...
Je kunt het ook zien als middageten-avondeten-snacktijd

Want dat soort dingen gebeurde wel eens toen ik nog een kleine neen was (eigenlijk groot) en als ik met wat vrienden in een huis zat zonder ouders maar met huishoudgeld.
Gouden tijden
  maandag 11 januari 2010 @ 20:46:41 #213
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76694412
oh, en bij m'n lijstje hoort ook nog een handje vol met schoolkrijtjes. Die zijn evil, ik had ze voor mezelf gestopt, maar ze riepen me van achter de boekenkast. Ik hoop dat ze nu stil blijven...
pi_76694456
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef AKnynke het volgende:
oh, en bij m'n lijstje hoort ook nog een handje vol met schoolkrijtjes. Die zijn evil, ik had ze voor mezelf gestopt, maar ze riepen me van achter de boekenkast. Ik hoop dat ze nu stil blijven...
Schoolkrijtjes Je lijstje ziet er lekker uit Nynke!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:47:48 #215
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76694459
quote:
  maandag 11 januari 2010 @ 20:48:19 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76694486
Nom! Fruitsalade! .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:48:27 #217
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76694492
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Schoolkrijtjes Je lijstje ziet er lekker uit Nynke!
M'n huisgenoot had ze voor me meegenomen uit Nederland. Heel lief, maar ook heel stom!
pi_76694509
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:47 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Welkom in een topic vol vrouwen
  maandag 11 januari 2010 @ 20:51:20 #219
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76694638
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Welkom in een topic vol vrouwen
Daar ben ik al wel langer achter...
Matchend ondergoed voor dates, dat soort zaken...
pi_76694729
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ja, vertel eens, is dat nou belangrijk? Of vind je een witte bh met zwart ondergoed ook gewoon prima?
  maandag 11 januari 2010 @ 20:53:11 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76694754
Had Mo op de eerste date wel matchend ondergoed aan, Wolve? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 20:53:40 #222
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76694778
Oja, mijn lijstje kan denk ik ook wel:

O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas en pindakaas + melk
T: liga fruitkick ofzoiets, 33 gram, anders was ik bij het spinnen omgevallen (was al zwaar genoeg! )
S: 1 uur videospinnen en daaromheen +- 15km van hot naar her fietsen en boodschappen doen
L: 2 tosties (4 bruine boterhammen dus) met kaas + melk
D: Vegetarische nasi met veeeeeel groente, pindasaus, cassave kroepoek en atjar!

Verder nog de nodige koppen thee en bij het sporten veel water.
pi_76694875
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik weet heus wel dat jouw eetpatroon veel beter is dan vroegah! Maar als er iemand domme opmerkingen maakt in dit topic ben ik het wel en ik doe ook zéker genoeg fout. Schroom dus niet om mij van commentaar te voorzien hoor
Heb ik er nog eentje: je moet het wel erg wild maken wil je bij de Japanner de mist ingaan Dus jouw zaterdagavondargument houdt ook geen steek

Nynke, very very nice! Jammer van de ontbijtkoek, maar bietensoep en volkorenpizza wat een fijn eten!

Ik heb buikpijn Komt nog van mijn gesnoep van gister. En ik ga lekker niet naar yoga, want het is me te koud buiten. Hallo kutsmoezen Ik ga me wel inlezen over hoe je moet trainen voor een halve marathon, doe ik toch nog wat nuttigs. En ik heb ruim een kilo groente gegeten als avondeten, nu borrelt mijn buik
pi_76694954
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ik ben zo benieuwd hoe het met haar is Noem het medeleven: iedereen hier hoopt op een fijne, ongecompliceerde relatie/scharrel/dingest voor Merel. Zo zijn wij vrouwen dan ook wel weer
pi_76694984
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb ik er nog eentje: je moet het wel erg wild maken wil je bij de Japanner de mist ingaan Dus jouw zaterdagavondargument houdt ook geen steek

Nynke, very very nice! Jammer van de ontbijtkoek, maar bietensoep en volkorenpizza wat een fijn eten!

Ik heb buikpijn Komt nog van mijn gesnoep van gister. En ik ga lekker niet naar yoga, want het is me te koud buiten. Hallo kutsmoezen Ik ga me wel inlezen over hoe je moet trainen voor een halve marathon, doe ik toch nog wat nuttigs. En ik heb ruim een kilo groente gegeten als avondeten, nu borrelt mijn buik
Ik denk dat ik wel teveel heb gegeten zaterdagavond hoor! Maar daar heb ik helemaal geen spijt van, want het was heerlijk.

Ben je al weer aan het werk? Zwaar na een vakantie he?
pi_76695002
geen scharrel meer voor Merel, echte liefde het lijkt me echt zo leuk voor haar
Ja doei.
pi_76695043
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben zo benieuwd hoe het met haar is Noem het medeleven: iedereen hier hoopt op een fijne, ongecompliceerde relatie/scharrel/dingest voor Merel. Zo zijn wij vrouwen dan ook wel weer
Ja, Merel verdient echt een leuke vent
pi_76695075
Als het maar fijn en ongecompliceerd is, Mo

En Goodbye, ja, het sucks. Vandaag was de deadline voor het vierdejaarsvak, dus dat was wel een leuke dag, spreek je de masterstudenten nog eens
  maandag 11 januari 2010 @ 20:58:58 #229
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76695080
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, vertel eens, is dat nou belangrijk? Of vind je een witte bh met zwart ondergoed ook gewoon prima?
Mijn mening is /care

Er zullen vast mannen zijn die over dat soort pietluttige dingen vallen, maar die vallen denk ik vaker op andere mannen...

Als je op de weinigste date het ondergoed mag zien, dan denk ik niet dat het matchen van het ondergoed een van de dingen is waar je aan zit te denken.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Had Mo op de eerste date wel matchend ondergoed aan, Wolve? .
Moeten we eerst afspreken wat nou eigenlijk de eerste date was. Als dat na het vuurwerk in Scheveningen was, dan heb ik het volgens mij niet gezien. Maar toen heb ik wel daar overnacht, netjes op de bank!
En 6 maanden later hadden we wat.

Ik datete (eh, verleden tijd van daten...) volgens mij ook alleen maar mensen die ik al wel echt een beetje kende, ik ben niet het type om iemand in een café ofzo "op te pikken".
pi_76695191
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef ColdFeet het volgende:
Als het maar fijn en ongecompliceerd is, Mo

En Goodbye, ja, het sucks. Vandaag was de deadline voor het vierdejaarsvak, dus dat was wel een leuke dag, spreek je de masterstudenten nog eens
Dat klinkt wel leuk ja! Heb je het nou nog zo razend druk als voor je vakantie, of is die periode een beetje voorbij?

Ik moet overmorgen overwerken
pi_76695245
ik heb nóóit matchend ondergoed aan
Ja doei.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:03:37 #232
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76695319
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik misschien, op de dag dat ik de Duutser weer zie...maar zelfs dan denk ik vaak van 'boeien, tis toch zo uit..'
pi_76695323
M'n vriend zegt dat 'ie 't wel mooier vindt als het een beetje bij elkaar past, maar hij heeft geen idee meer of ik een matchend setje aanhad op onze eerste date. .
  maandag 11 januari 2010 @ 21:04:03 #234
236335 neen
schone schijn
pi_76695346
Ik heb altijd matchend ondergoed aan!
pi_76695363
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
Nou Vik, hier heb je je antwoord
  maandag 11 januari 2010 @ 21:04:32 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76695380
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:04 schreef neen het volgende:
Ik heb altijd matchend ondergoed aan!
! Jij bent echt te grappig zo af en toe.
Niet meer actief op Fok!
pi_76695389
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou Goodbye, hier heb je je antwoord
Al was het Vik die meer geinteresseerd was in het ondergoed van Mo
pi_76695424
wie niet! Hema en Hunkemoller cheapo's ftw
Ja doei.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:05:35 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76695434
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja hoor, jij wilde precies hetzelfde weten als ik, ik was alleen wat rechter voor z'n raap .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 21:05:54 #240
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76695455
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend zegt dat 'ie 't wel mooier vindt als het een beetje bij elkaar past, maar hij heeft geen idee meer of ik een matchend setje aanhad op onze eerste date. .
Dat bedoel ik. Het is best leuker/mooier*, maar daar liggen de prioriteiten gewoon niet.

* Nou ja, niet voor mijn modieuze blik natuurlijk....
pi_76695460
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, had me vergist in de naam
pi_76695470
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja hoor, jij wilde precies hetzelfde weten als ik, ik was alleen wat rechter voor z'n raap .
Busted
pi_76695473
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Het is best leuker/mooier, maar daar liggen de prioriteiten gewoon niet.
leuker?
Ja doei.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:06:27 #244
236335 neen
schone schijn
pi_76695484
M'n huisgenoot draagt ballenknijpers
pi_76695496
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:06 schreef neen het volgende:
oei
Ja doei.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:07:06 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76695522
Ewelina heeft natuurlijk áltijd matchend ondergoed aan .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 21:07:16 #247
236335 neen
schone schijn
pi_76695532
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oei
Ik bedoelde natuurlijk
pi_76695603
quote:
Auch
pi_76695667
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:07 schreef Viking84 het volgende:
Ewelina heeft natuurlijk áltijd matchend ondergoed aan .
Was het maar zo'n feest!

Sinds mijn borsten besloten hebben om toch nog maar een maatje groter te worden, heb ik bijna geen passende setjes meer
  Vis een optie? maandag 11 januari 2010 @ 21:09:52 #250
70532 loveli
N
pi_76695676
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Watte? . Hoe kom je nou bij die 5 keer per half jaar? .
Geen idee. Met zijn logica reken ik naar 0.8 keer per week. Ofzo. Je zit iig nog niet aan je quotum.
crap in = crap out
pi_76695750
quote:

[..]

leuker?

Ik heb drie matchende setjes, en die draag ik alleen als ik er een bedoeling mee heb Strings zijn namelijk niet echt mijn favoriet en kant ook niet
pi_76695772
quote:
Die matchen bij voorbaat al helemaal nergens mee .
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, Merel verdient echt een leuke vent
pi_76695812
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die matchen bij voorbaat al helemaal nergens mee .

Jawel hoor. Met Steve Urkel bijvoorbeeld.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:12:52 #254
236335 neen
schone schijn
pi_76695834
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee. Met zijn logica reken ik naar 0.8 keer per week. Ofzo. Je zit iig nog niet aan je quotum.
No way! Eerder 1x per 5.2 week!

Maar goed, ik weet ook wel dat mijn logica niet echt logisch is
  maandag 11 januari 2010 @ 21:13:04 #255
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76695858
quote:

[..]

leuker?
Zie edit natuurlijk, wat ik ook al IRL zei...
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb drie matchende setjes, en die draag ik alleen als ik er een bedoeling mee heb Strings zijn namelijk niet echt mijn favoriet en kant ook niet
Kant.... vind ik persoonlijk zo'n ouwe-wijven uitstraling hebben.... Maar daar wil ik niemand mee beledigen hoor, ieder z'n voorkeur!
  Vis een optie? maandag 11 januari 2010 @ 21:13:10 #256
70532 loveli
N
pi_76695862
quote:
Geeft niet, lijstje was bijna perfect. Volgende keer meteen krijtjes eten ipv ontbijtkoek
crap in = crap out
pi_76696011
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:13 schreef Wolve000 het volgende:
Kant.... vind ik persoonlijk zo'n ouwe-wijven uitstraling hebben.... Maar daar wil ik niemand mee beledigen hoor, ieder z'n voorkeur!
Nou, wat maakt jou helemaal wild, dan? Vertel
pi_76696080
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:13 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Zie edit natuurlijk, wat ik ook al IRL zei...
[..]

Ouwewijverig? Dit?

Of ga je voor dit?

Geen kant te bekennen!
  maandag 11 januari 2010 @ 21:17:45 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76696101
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

.

MoBlo zit met pen en papier gereed om alles te noteren .
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_76696264
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

MoBlo zit met pen en papier gereed om alles te noteren .
SPOILER
!
Ja doei.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:21:13 #261
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76696271
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Goeie vraag...
Alles was niet tuttig is ofzo... Iemand met gewone schoenen (niet van die hoge hakken ofzo), gewone broek, rokje in de zomer mag ook trouwens, shirt, of topje ofzo.
Tuinbroeken niet zozeer trouwens.

Maaruh.... ik sta er om bekend nog wel eens rond te lopen in korte broek en motorlaarzen, kledingkeuze is echt niet aan mij besteed. Dus om daar nou over te gaan oordelen...
  maandag 11 januari 2010 @ 21:23:02 #262
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76696371
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ouwewijverig? Dit?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Of ga je voor dit?
[ afbeelding ]
Geen kant te bekennen!
Al die frutsels, daar heb ik echt niks mee...

Met die laatste kan je trouwens een heel gezin kleden...
pi_76696400
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

da's mooi! ik ook niet

trouwen?
Ja doei.
pi_76696421
quote:

[..]

En de laatste foto dan? Daar is geen frutsel te bekennen
  maandag 11 januari 2010 @ 21:23:58 #265
236335 neen
schone schijn
pi_76696432
quote:

[..]

Gewoon zeggen dat je het mooi vind.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:23:59 #266
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76696434
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

da's mooi! ik ook niet

trouwen?
Ik ken nog wel een leuke locatie!
pi_76696443
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:21 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Goeie vraag...
Alles was niet tuttig is ofzo... Iemand met gewone schoenen (niet van die hoge hakken ofzo), gewone broek, rokje in de zomer mag ook trouwens, shirt, of topje ofzo.
Tuinbroeken niet zozeer trouwens.
Gut, wat heerlijk nondescript Geen vrouw die zich in jouw buurt durft te wagen zo
pi_76696482
quote:

[..]

Dit dan?
  maandag 11 januari 2010 @ 21:24:59 #269
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76696495
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En de laatste foto dan? Daar is geen frutsel te bekennen
Nee, da's ook niet direct sexy. Maar dat komt voor een groot deel denk ik door de inhoud...
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef neen het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je het mooi vind.
pi_76696551
quote:

[..]

Ik ken nog wel een leuke locatie!
heb je de 22ste van juli al wat te doen?
Ja doei.
pi_76696599
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dit dan?
[ afbeelding ]
Iiiiiiieeehl, hoe kom je in hemelsnaam aan dat plaatje?

Ohh brrr, dat snoepketting-ondergoed, kent iemand dat? Geen succes
  maandag 11 januari 2010 @ 21:27:41 #272
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76696636
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gut, wat heerlijk nondescript Geen vrouw die zich in jouw buurt durft te wagen zo
Tsja, ik val nou eenmaal niet op kleding, het gaat zeg maar om wie er in zit.
En ja, er zijn wel kledingstijlen die minpunten kunnen veroorzaken (naaldhakken, tasjes in de oksels, hoepel-oorbellen, tuinbroeken, kort haar doet me trouwens ook niet zoveel).
quote:

[..]

Dit dan?
[ afbeelding ]
Om op te vreten.
pi_76696690

pi_76696738
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Iiiiiiieeehl, hoe kom je in hemelsnaam aan dat plaatje?
Sorry! Gevonden op de term ugly bra bij Google...
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Om op te vreten.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:29:17 #275
236335 neen
schone schijn
pi_76696742
Goed topic, mede dankzij TS
  maandag 11 januari 2010 @ 21:29:33 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76696751
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kijk, dat zou ik nou aan kunnen trekken. Mooi hoor! .
Niet meer actief op Fok!
pi_76696770
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De eerste twee plaatjes die je postte vond ik wel mooi, maar dit zou ik ook echt niet aantrekken. .
  Vis een optie? maandag 11 januari 2010 @ 21:29:52 #278
70532 loveli
N
pi_76696777
quote:

[..]

Dit dan?
[ afbeelding ]
Goed bezig jij!
crap in = crap out
pi_76696800
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kijk, dat zou ik nou aan kunnen trekken. Mooi hoor! .
Ik heb de 2 onderste. Al moet ik bekennen dat ik die bustier zelden aanheb want hij is een ramp om aan te trekken.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:30:21 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76696809
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De eerste twee plaatjes die je postte vond ik wel mooi, maar dit zou ik ook echt niet aantrekken. .
* Viking84 knapt af.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 21:30:54 #281
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76696842
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mjah... voegt niet echt wat toe die extra frutseltjes. Leidt toch alleen maar af van waar het eigenlijk om gaat? (Lees: wat er in zit. )
pi_76696862
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

En als de pasvorm nou zo goed is dat je tieten er ganz geil in lijken?
pi_76696867
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* Viking84 knapt af.
Oh jee, is dit het einde van een stomend hete verhouding tussen ons? .
  maandag 11 januari 2010 @ 21:31:39 #284
236335 neen
schone schijn
pi_76696877
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Mjah... voegt niet echt wat toe die extra frutseltjes. Leidt toch alleen maar af van waar het eigenlijk om gaat? (Lees: wat er in zit. )
Mijn kleding moet afleiden van wat erin zit want dat is op dit moment nogal veel.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:31:40 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76696880
quote:

[..]

Je hoeft toch niet alles meteen te zien? Dat is juist het leuke eraan, dat er nog iets te gissen overblijft. Al zul jij onderhand niet veel meer te gissen hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_76696912
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En als de pasvorm nou zo goed is dat je tieten er ganz geil in lijken?
Dat kan vast ook zonder allerlei heel erg blije kleurtjes en dingetjes.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:33:28 #287
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76696998
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet alles meteen te zien? Dat is juist het leuke eraan, dat er nog iets te gissen overblijft. Al zul jij onderhand niet veel meer te gissen hebben .
Met "gewone" BH's en strings of whatever zie je ook niet alles al hoor!
  maandag 11 januari 2010 @ 21:33:41 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76697015
Wat vind jij dan mooie lingerie, DaD? .

Serieuze vraag hoor! .
Niet meer actief op Fok!
pi_76697026
quote:

[..]

Ja hee, het kado is altijd leuker als het mooi verpakt is!

Zoveel frutseltjes zitten er niet eens op, muv het strikje dan... het is gewoon een printje op de stof (behalve bij de bustier dan). Jij vindt een simpele bh gewoon het mooist, zoals dit?
  maandag 11 januari 2010 @ 21:33:57 #290
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76697034
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef neen het volgende:

[..]

Mijn kleding moet afleiden van wat erin zit want dat is op dit moment nogal veel.
Je bent op dreef vanavond!
  maandag 11 januari 2010 @ 21:34:09 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76697042
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:33 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Met "gewone" BH's en strings of whatever zie je ook niet alles al hoor!
Ja maar die zijn zo saaaaaaaaaaaaai.

Vind je het serieus niet geil als een vrouw jarretels draagt ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 11 januari 2010 @ 21:34:12 #292
70532 loveli
N
pi_76697046
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef neen het volgende:

[..]

crap in = crap out
  maandag 11 januari 2010 @ 21:35:28 #293
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76697106
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar die zijn zo saaaaaaaaaaaaai.

Vind je het serieus niet geil als een vrouw jarretels draagt ofzo? .
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
* Wolve000 komt uit de achterhoek, mocht dat wat verklaren...
  maandag 11 januari 2010 @ 21:36:09 #294
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76697145
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja hee, het kado is altijd leuker als het mooi verpakt is!

Zoveel frutseltjes zitten er niet eens op, muv het strikje dan... het is gewoon een printje op de stof (behalve bij de bustier dan). Jij vindt een simpele bh gewoon het mooist, zoals dit?
[ afbeelding ]
Juist!
pi_76697146
Mijn vriend vindt mij naakt leuk, maar mooi verpakt weet hij ook altijd wel te waarderen hoor
pi_76697156
Dat bovenste setje is mooooooi, Ewelina!
pi_76697183
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat kan vast ook zonder allerlei heel erg blije kleurtjes en dingetjes.
Ik hou van kleur Ik heb bij huidskleurig juist de oma-associatie (terwijl ik weet dat dat niet zo hoeft te zijn )
  maandag 11 januari 2010 @ 21:37:05 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76697214
Ik vind dat bovenste setje mooi, maar ik zou het niet aantrekken om iemand te verleiden. Dat tweede plaatje komt dan al dichter in de buurt .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 januari 2010 @ 21:37:12 #299
236335 neen
schone schijn
pi_76697219
Als het mooi is, is het zonde om uit te pakken. Net als die taartjes van DaD die ga je toch niet opeten!
pi_76697254
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:36 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Juist!
Enig idee hoe moeilijk die te vinden was?

Ik vind 'm overigens ook mooi. Komt ook wel door de vrouw die 'm draagt denk ik, plus dat figuur.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:37:57 #301
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76697261
Als je ondergoed iemand moet verleiden, is diegene denk ik al verleid.
  maandag 11 januari 2010 @ 21:40:57 #302
3185 Adelante
To let it go now
pi_76697461
Goed Topic

maandag 11 januari 2010 @ 21:41:11 #303
3185 Adelante
To let it go now
pi_76697478
Heh, te laat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')