quote:
Dat heet eigenlijk: Blote billetjes in het hoge gras!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaromquote:Op maandag 11 januari 2010 15:28 schreef P.F het volgende:
tvp! de spinazie heb ik maar uit mijn winkelwagentje gegooid!
Alleen pot is vies hoor, die uit de diepvries is goed te doen!! De a la crème variant dan.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:28 schreef P.F het volgende:
tvp! de spinazie heb ik maar uit mijn winkelwagentje gegooid!
Wilhelminakade? Vind ik wel een fijne winkel, kwam ik vroeger toen ik nog op de HTS zat wel.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jumbo Euroborg.. Ik fiets er ook altijd met liefde 20 minuten heen en 20 terug voor. Behalve vanochtend, want ik durfde niet te fietsen. Maar we hoefden maar zo weinig voor de weekboodschappen dat het voor een keertje wel bij de Super de Boer kon.
Echt?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heet eigenlijk: Blote billetjes in het hoge gras!!
diewas voor de naam hè, niet voor de smaak.
De spinazie uit en potjequote:Op maandag 11 januari 2010 15:29 schreef neen het volgende:
[..]
WaaromSpinazie is het lekkerste op de hele wereld
Ik vind dat billetjes in het gras met witte bonen hoort, niet met mais. Behalve misschien bij de Chinees.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heet eigenlijk: Blote billetjes in het hoge gras!!
diewas voor de naam hè, niet voor de smaak.
Het potje dat Ade postte was ook met witte bonen!! Je werd van je apropos gebracht door het woord Bonduelle!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind dat billetjes in het gras met witte bonen hoort, niet met mais. Behalve misschien bij de Chinees.
Ja, die! Wanneer wordt dat een Jumbo?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Wilhelminakade? Vind ik wel een fijne winkel, kwam ik vroeger toen ik nog op de HTS zat wel.
Overigens wordt dat een Jumbo.
Ja!! Echt, hoewel ik hoge er geloof ik zelf bij heb verzonnen en er ook nog aardappels doorheen moeten, het is een soort stamppot. Maar als ik zo het plaatje zie, is het precies wat het is!!quote:
Dat laatste niet eens, die billetjes zien er op mijn beeldscherm veel te geel uit om wit te kunnen zijn. Maar het stelt me gerust dat het gewoon witte billen zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Het potje dat Ade postte was ook met witte bonen!! Je werd van je apropos gebracht door het woord Bonduelle!
Wanneer weet ik niet. Jumbo trekt een jaar of drie uit voor de complete onttakeling van Super de Boer, en ik denk dat omkatten naar Jumbo in stad Groningen niet hun hoogste prioroteit heeft, want daar zitten al twee goeddraaiende Jumbo's. Maar daar kan ik best naast zitten hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, die! Wanneer wordt dat een Jumbo?. Gauw?
He ja, ik mocht altijd de zegeltjes plakken (maw, opa en oma waren blij dat ik dat rotklusje wou doenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef shinydiscoball het volgende:
I love groenten uit blik. Doet me denken aan de groentenboer waar ik altijd met mijn opa naartoe ging, die geur![]()
En dan kreeg mijn opa altijd zegeltjes en die mocht ik dan hebben en na een tijdje kon je ze inruilen voor geld.
*zucht...
Maarja aniewee....ik heb inmiddels wat dingetjes gedaan. Hurray
Liefquote:Op maandag 11 januari 2010 12:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Al zijn er nog zoveel Mc's, er is maar 1 Duutser!
Ja maar als je met de trein gaat hoeft het nog niet ofzo. Godsevaag allemaal ik doe het maar gewoonquote:
Je gewone OV jaarkaart is sowieso in Januari nog geldigquote:Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap helemaal niets van die hele OV-chipkaart, dus ik koop nog gewoon elke maandag een kaartje met korting voor 17,30. Ik ben eigenlijk gek, maar goedIk heb wel een afhaalbericht voor een gewone OV-jaarkaart liggen en mijn OV-chipkaart kan elk moment komen. Dan gebruik ik hem natuurlijk wel.
Ik kom natuurlijk ook hè, maar dat had je vast al wel verwachtquote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat lief dat er al zoveel mensen zijn die hebben gezegd te willen komen!. Als de komende meet geweest is moeten we maar eens een datum prikken.
O, maar die heb ik dus ook nog niet opgehaald, omdat ik niet wist of die nog wel geldig isquote:Op maandag 11 januari 2010 16:03 schreef neen het volgende:
[..]
Je gewone OV jaarkaart is sowieso in Januari nog geldig
Nou ja, Super de Boer is overgekocht door Jumbo. Super de Boer gaat verdwijnen, en de winkels die nu nog SdB zijn worden of verkocht aan een andere keten, of ze worden Jumbo.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Diepvriesspinaziedat lust ik ook graag, hoewel ik verse spinazie ook steeds lekkerder vind
Nog een derde Jumbo in Groningen? Wauw, dat biedt dan eindelijk een mooi tegenwicht voor al die AH's die ze in Paddepoel en Selwerd hebben geplempt
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef sigme het volgende:
Ik kom nog wel eens bij de AH aan het Helperplein, maar eigenlijk vind ik die veel te druk. Zowel de winkel als de parkeerplaats.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat lief dat er al zoveel mensen zijn die hebben gezegd te willen komen!. Als de komende meet geweest is moeten we maar eens een datum prikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
De OV Kaart van het afgelopen half jaar dus he (dus die eigenlijk geldig was t/m dec. '09)quote:Op maandag 11 januari 2010 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, maar die heb ik dus ook nog niet opgehaald, omdat ik niet wist of die nog wel geldig is. Maar ik heb hem volgens mij nog maar 1 keer nodig deze maand, dus laat maar
.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:09 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Gewoon je fornuis aanslingeren! Dat warmt snel opquote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef shinydiscoball het volgende:
Ennn de verwarming is ook uit gevallen![]()
Nu hopen dat de monteur snel komt, want ik wil niet nog een nacht als vorige week.
Interesse gewektquote:Op maandag 11 januari 2010 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, LadyBlack, je wilt het liefst een bijbaantje in de horeca, toch? Ik weet namelijk nog wel een winkel waar ze nog een dame zoeken, dacht ik.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over anderhalf jaar, dan ga ik weer deels in Stad wonen (Insh'Allah), dan worden aanwaaibezoekjes ook wat eenvoudiger (kan je veilig bij mij langswaaien want dan zit ik in een verbouwing en ben ik dus a) blij met elke afleiding en b) makkelijk weer achter te laten.
Hoe zit dat met jou eigenlijk? Wanneer denk/hoop je klaar te zijn met studeren en denk je daarna in het Noorden te blijven?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over anderhalf jaar, dan ga ik weer deels in Stad wonen (Insh'Allah), dan worden aanwaaibezoekjes ook wat eenvoudiger (kan je veilig bij mij langswaaien want dan zit ik in een verbouwing en ben ik dus a) blij met elke afleiding en b) makkelijk weer achter te laten.
Hoe zit dat met jou eigenlijk? Wanneer denk/hoop je klaar te zijn met studeren en denk je daarna in het Noorden te blijven?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef sigme het volgende:
[..]Ik weet niet of wij hier nog zijn over anderhalf jaar! Ik hoop binnen een paar maanden afgestudeerd te zijn, en God weet wat er daarna gaat gebeuren. Ik verwacht niet dat ik hier in het Noorden aan de slag kan met iets wat aansluit op m'n studie. Het maakt me ook niet uit waar we terecht komen, het hele land is een optie. Of Do2 breekt in het komende jaar door met z'n schilderijen en dan gaan we in New York wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over anderhalf jaar, dan ga ik weer deels in Stad wonen (Insh'Allah), dan worden aanwaaibezoekjes ook wat eenvoudiger (kan je veilig bij mij langswaaien want dan zit ik in een verbouwing en ben ik dus a) blij met elke afleiding en b) makkelijk weer achter te laten.
Hoe zit dat met jou eigenlijk? Wanneer denk/hoop je klaar te zijn met studeren en denk je daarna in het Noorden te blijven?.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
PF:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over die 30 vierkante meter gesproken, vriendje en ik hebben net een paar woningen bezichtigd en ik denk dat het wel wat gaat worden.Nu nog even hopen dat alles goedkomt met de papieren enzo, ze zeiden dat het qua inkomenseis in elk geval in orde was maar ik geloof het pas als het contract getekend is.
Qua supermarkt gaan we er in elk geval wel iets op vooruit want hier zit alleen een campingwinkel-achtige Spar en daar een AH op loopafstand, maar erg veelzijdig is het allebei niet.
Oja, en ik wil ook weten hoe Moblo's tentamen ging!Are you pondering what I'm pondering?![]()
En hoe ging het dan?Of wil ze dat liever zelf vertellen?
![]()
Dat zijn een boel boodschappen! Ik boycot de Lidl alleen, sinds ik er ooit anderhalve dag gewerkt heb
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
De Spar is sowieso vrij waardeloos. Klein aanbod gecombineerd met hoge prijzen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb hier echt een spar superdichtbijals ik lui ben en geld heb ga ik erheen, anders fiets ik wel 5 a 10 mins om bij de Aldi/AH/Supercoop uit te komen
het lijkt niet wat het is![]()
Dat bedoel ik ja! Volwassen als we zijn boycotten we die dan ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef Wolve000 het volgende:
De Spar is sowieso vrij waardeloos. Klein aanbod gecombineerd met hoge prijzen...
Are you pondering what I'm pondering?![]()
Wij hebben hier ook een veel te duur Sparretje om de hoek, maar het is toch wel erg gemakkelijk voor even snel een pak melk of een doos eieren..
Alleen is 'ie nu al een paar weken dicht door brand, of zo.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Laatst verwenste de ene Super-de-Boerfiliaalchef de andere: zijn winkel wordt vast omgezet in een Sparretje
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Op ongeveer 10 minuten fietsen zit hier een heel centrumpje, met daarin qua supermarkten een AH, Deka, Deen en Lidl. Ik ben bij allemaal wel eens binnen geweest, maar ik ga het liefste naar de AH want daar weet ik alles te vinden en hebben ze bijna altijd wel wat ik nodig heb. En het is er netter."Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Wat zijn we toch eigenlijk een stel huisvrouwen bij elkaar, met ons gepraat over supermarkten..
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
*stelt zich de erop volgende angstvallige stilte voor van een legio geschokte mensen*quote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef sigme het volgende:
Laatst verwenste de ene Super-de-Boerfiliaalchef de andere: zijn winkel wordt vast omgezet in een Sparretje![]()
Die aan de Meeuwerderweg? En wat gaan ze doen met die aan de Kerklaan?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef sigme het volgende:
Laatst verwenste de ene Super-de-Boerfiliaalchef de andere: zijn winkel wordt vast omgezet in een Sparretje
The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik zal eens ontopic doen met een lijstje...
O: 2x pain de boulogne, 1 met kaas en 1 met Slankie
T: koffie met melk
L: 1 snee volkorenbrood met zo'n plak melkchocolade voor op brood
T: kiwi, 2 knäckebrödjes met Slankie/leverworst
D: quiche met andijvie en zalm
T: yoghurt met appel en een klein beetje cruesli
T: wijntjeAre you pondering what I'm pondering?![]()
Wij hebben in ons durpke:
Jumbo, Super de Boer, C1000, AH, Lidl, Aldi en bijna een Poiesz...
* uniekhoorn gaat de keuken in..Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Het bijlezen was de moeite weer eens waard, jullie waren lekker op dreef vandaag.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Tot ik er gister naartoe moest wist ik niet eens dat er een Kerklaan wàs in Groningen, en nu lees ik het hier ineens ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die aan de Meeuwerderweg? En wat gaan ze doen met die aan de Kerklaan?.
Daar is toch een woord voor?Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Mini, ik doe mee.
O: grote bak magere yoghurt
T: klein stukje torta di cappuccino
L: 2 bruine bolletjes selleriesalade
T: handvol amandelen
T: klein stukje speculaas
T: grapefruit
S: zo weer eens hardlopendenk ik
D: resten groente: gestoomde broccoli, geroosterde aubergine met yoghurt-korianderprutje
S: yoga
T: whisky of wodka of gewoon niets.
't Wordt alweer wat beter, dat gevreet van mij. Komt misschien omdat ik buikpijn heb van het gesnoep van gister![]()
![]()
Toeval?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot ik er gister naartoe moest wist ik niet eens dat er een Kerklaan wàs in Groningen, en nu lees ik het hier ineens ook..
Daar is toch een woord voor?
The love you take is equal to the love you make.![]()
Géén ideequote:
ik heb alle vragen ingevuld, mocht een boek lenen (samen doen) van studiegenootje, zolang we maar wel duidelijk vooraan-achtig gingen zittenen nou ja.. we zullen zien...
Morgen en overmorgen nog 3 zware (Vocab 1, Vocab 2 en Grammar) en dan is het weer even wat rustiger omdat ik over de andere 2 van de week (Culture and History en Literature) een goed gevoel heb
en ik heb honger.. té weinig gegeten, dus ik ga bunkeren zodadelijk!Ja doei.![]()
Over supermarkten gesproken: Mensen onwel geraakt in Zwolse Albert HeijnNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wat tof dat dat mocht!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Géén idee
ik heb alle vragen ingevuld, mocht een boek lenen (samen doen) van studiegenootje, zolang we maar wel duidelijk vooraan-achtig gingen zittenen nou ja.. we zullen zien...
Morgen en overmorgen nog 3 zware (Vocab 1, Vocab 2 en Grammar) en dan is het weer even wat rustiger omdat ik over de andere 2 van de week (Culture and History en Literature) een goed gevoel heb
en ik heb honger.. té weinig gegeten, dus ik ga bunkeren zodadelijk!
Scheelde vast wel wat, sowieso op het zenuwen-niveau! nouja dan duimen we gewoon nog even door tot je je cijfers hebt
![]()
Bunker ze!
Beide C1000.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die aan de Meeuwerderweg? En wat gaan ze doen met die aan de Kerklaan?
Die aan de Meeuwerderweg noemt ik soms nog wel eens de Dreize.
[ Bericht 8% gewijzigd door sigme op 11-01-2010 18:56:33 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Ha, dan is er kans dat ik er nog wel eens ben geweest toen het nog een Dreize was. (Ik woonde er sinds 1987 in de buurt.) Maar het staat me niet bij.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Beide C1000.
Nee, de filiaalchefs die elkaar het licht in de ogen niet gunnen zijn gevestigd in -piep-.
Die aan de Meeuwerderweg noemt ik soms nog wel eens de Dreize.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 11-01-2010 19:26:23 ]The love you take is equal to the love you make.![]()
In '87 was het nog een Dreize ja. Niet lang daarna werd het een Nieuwe Weme (en toen Konmar, toen Super de Boer en straks C1000).
De groenteboer ertegenover is er onlangs helaas toch mee gestopt. De slager in de Jacobstraat is er al wel meer dan 5 jaar niet meer. De dierenwinkel nog langer al niet meer.
De Komeet houdt wel stug stand. Inclusief het ouderwetse kassaorgel.
-edit- Het postkantoor heeft ook het loodje gelegd. Wallage wordt nog bedankt
.
ik moet verrassend weinig
selective recognitionquote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tot ik er gister naartoe moest wist ik niet eens dat er een Kerklaan wàs in Groningen, en nu lees ik het hier ineens ook..
Daar is toch een woord voor?
Da's ook met woorden. Leer een nieuw woord en het is bijna zeker dat je het heel snel tegenkomt!!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Dus als je nummer 11 bent moet je je eigen stoel meenemen? Zondag is een dag dat ik meestal wel kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out![]()
Die siliconen bloempjes werken best goed voor 'privegebruik'. Weet niet of ze ook zo prima werken voor zwetende danseressen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die bouquetreekspassieoceaanzin van co.
Ik zat gisteren op internet te zoeken of je 'iets' had om tepels minder zichtbaar te maken onder witte danskostuums (iedereen een borstvoedingscompres geven om eroverheen te plakken is ook weer zowat), maar toen ik mijn zoektermen had ingetikt op google kreeg ik me toch een stortvloed van zinderend proza over harde tepels met hete roedes![]()
crap in = crap out![]()
En op de gang zitten, ben ik bang.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus als je nummer 11 bent moet je je eigen stoel meenemen? Zondag is een dag dat ik meestal wel kan.. Maar ik zie tegen die tijd wel even hoe zich dat oplost.
.
En yay voor Merel. Met voel je je toch net ff meer 'Ker-Pow!' dan zonder. Of iemand het ziet of niet.crap in = crap out![]()
Dit jaar heb ik in ieder geval tot dusverre het aardappels opbakken goed kunnen vervangen door het aardappels kokenVorig jaar niet 1x gekookte aardappels gegeten als ik voor mezelf moest koken
Merel, veel plezier!
En DaD, ik wil best een keertje komen kijken hoor!
Qua boodschappen: ik heb hier, als ik de straat oversteek, de keuze uit een Vomar, AH en een Dirk.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
Lijstje:
O: 2 boterhammen met salami
T: 2 bananen
L: 2 sesambagels
T: yoghurt + muesli
D: gepofte aardappel + hollandse groentenmix + slavink[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Alles kan met ductapequote:Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Laureline het volgende:
Whehehe, die bouquetreekspassieoceaanzin van co.
Ik zat gisteren op internet te zoeken of je 'iets' had om tepels minder zichtbaar te maken onder witte danskostuums (iedereen een borstvoedingscompres geven om eroverheen te plakken is ook weer zowat), maar toen ik mijn zoektermen had ingetikt op google kreeg ik me toch een stortvloed van zinderend proza over harde tepels met hete roedes![]()
.
Niet zo prettig als je dat van je tepels trektquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out![]()
Grrr... wel boodschappen gedaan maar nog die boeken niet teruggebrachtwas mn fietssleutels kwijt en lopend ging ik het niet meer redden
Heb nu wel allemaal gezond broodbelegvegaham en slankie smeerkaas
@ DaD: dank voor de infohet is inderdaad niet helemaal wat ik zoek, dus ik blijf nog maar even vasthouden aan mn 2 thuiszorgcliënten en de hoop dat ik deze week een kunst- danwel horecabaantje aan de haak sla
![]()
![]()
Oh ik weet wel een beetje waar je huis woont, ik doe er ook wel eens boodschappen. Zijn die tot 8 of tot 10 open?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:50 schreef Ewelina het volgende:
Merel, veel plezier!
En DaD, ik wil best een keertje komen kijken hoor!
Qua boodschappen: ik heb hier, als ik de straat oversteek, de keuze uit een Vomar, AH en een Dirk.
![]()
De AH tot 22:00, Vomar en Dirk tot 20:00 dacht ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ik weet wel een beetje waar je huis woont, ik doe er ook wel eens boodschappen. Zijn die tot 8 of tot 10 open?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Ok! Nouja ik weet niet waar ik zometeen terecht kom dus misschien heb ik het niet meer nodigquote:Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De AH tot 22:00, Vomar en Dirk tot 20:00 dacht ik.
![]()
Eet je ook wel eens bij Sono of Asian Palace? De sushi daar is heel lekker!![]()
Ik heb 1 x in die Aziatische tent boven de Kentucky Fried Chicken gegeten en vond het niet echt geweldig (was een wokrestaurant). Vond het te duur voor wat je kreeg. Weet niet of dat de Asian Palace was...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ok! Nouja ik weet niet waar ik zometeen terecht kom dus misschien heb ik het niet meer nodig![]()
Eet je ook wel eens bij Sono of Asian Palace? De sushi daar is heel lekker!
Shitzooi. Ik gleed net bijna uit met m'n sneakers. No way dat ik ga hardlopenHoelang blijft het nog zulk glibberweer? Ik heb me namelijk eigenlijk voorgenomen om in april 10 mijl te gaan lopen... Moet ik wel weer echt hard aan de bak.
![]()
Misschien saai, maar kun je niet op de sportschool op een loopband?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:11 schreef ColdFeet het volgende:
Shitzooi. Ik gleed net bijna uit met m'n sneakers. No way dat ik ga hardlopenHoelang blijft het nog zulk glibberweer? Ik heb me namelijk eigenlijk voorgenomen om in april 10 mijl te gaan lopen... Moet ik wel weer echt hard aan de bak.
Ik wilde net een tussen () foto maken maar alle batterijen die hier rondslingeren lijken op te zijn en nu is het trouwens ook nog eens donker dus laat maar. Even koffie gezet om verder te kunnen studeren. Morgen maar weer eens kijken of ik de afgelopen week ben afgevallen.
En ik keek net weer even naar een oude fotodan wordt er vanavond in ieder geval niet gesnoept. ik had beter bij mn ouders kunnen blijven
Ik heb vandaag ook minstens 3 mensen onderuit zien gaan![]()
Zelf heb ik niet zo'n last van de sneeuw, maar voor een heleboel mensen is het wel beter als het weer schoon wordt ja![]()
![]()
Ja klopt, maar in datzelfde gebouw zit ook een sushi restaurant, erachter zeg maar. Die is heerlijk!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb 1 x in die Aziatische tent boven de Kentucky Fried Chicken gegeten en vond het niet echt geweldig (was een wokrestaurant). Vond het te duur voor wat je kreeg. Weet niet of dat de Asian Palace was...
![]()
Bweuuhh, ik ben echt weer ziek aan het worden... Huid zeer, erg koud, maar ik voel dat ik gloei. Hmz. Ik haat het om me ziek te moeten melden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ik heb geen aboquote:Op maandag 11 januari 2010 18:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Misschien saai, maar kun je niet op de sportschool op een loopband?
En ik krijg op een band altijd zere knieen! Maar dat zal wel aan mij liggen.
Daph, ik vind het wel echt heerlijk rennen in de kou, maar dan liefst overdag, als ik goed kan zien waar ik loop. Ik haal veel beter adem als het koud is; als je dan naar lucht gaat happen, doet het pijn, dus moet je mooi gelijkmatig ademen![]()
![]()
Ik ben vanochtend ook onderuit gegaan.
Viel gelukkig wel in een enorme berg sneeuw, dus het deed geen pijn. Was wel nat.![]()
![]()
True, maar bedoel ermee dat als het nog meer gaat vriezen, het nog gladder wordt of iig niet weggaatquote:Op maandag 11 januari 2010 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb geen aboEn ik krijg op een band altijd zere knieen! Maar dat zal wel aan mij liggen.
Daph, ik vind het wel echt heerlijk rennen in de kou, maar dan liefst overdag, als ik goed kan zien waar ik loop. Ik haal veel beter adem als het koud is; als je dan naar lucht gaat happen, doet het pijn, dus moet je mooi gelijkmatig ademen
Ik ga proberen vanaf deze week te gaan zwemmen. Moet alleen wel even voor zwemkleding zorgen dan![]()
![]()
Ligt niet aan jou!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb geen aboEn ik krijg op een band altijd zere knieen!
heb ik ook.. loopband gebruik ik alleen als ik 'stevig doorwandel' met ongeveer 5km per uur met een stijgingspercentage van 15% ofzo, verder is hardlopen op een band voor mij iig de hel op aarde.. zo saai ook
Ja doei.![]()
Ik heb wel eens een actrice afgeplakt met op iedere tepel zo'n demakeup-wattenschijfje met leukoplast. Dat hielp ook wel, maarja, die danste niet. Of ik laat het zo, zien wat ervan komt.
En veel plezier Merel! Van kousen worden de meeste mannen wel![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb bh's met extra veel vulling, door witte labjassen was natuurlijk altijd alles te zien, altijd leuk voor mannelijke collega's
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
MerelVeel plezier
ze
Ik ook, maar dat heeft weinig met labjassen te maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb bh's met extra veel vulling, door witte labjassen was natuurlijk altijd alles te zien, altijd leuk voor mannelijke collega's
crap in = crap out![]()
Ik zal er eens op letten.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieve Slankies!
Ik moet helaas roepen dat ik niet op de Tapasmeet kom. Het weekend ervoor hebben we een F&F meet en dat weekend er na - dus het weekend dat jullie willen meeten - wil ik dan weer even vrij houden voor zussie (geopereerd en woont niet echt naast de deur).
Een volgende keer graag en heel lief dat jullie aan me gedacht hebben
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat klopt maar dan valt het wel extra op..quote:Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat heeft weinig met labjassen te maken.
Greysjij bent donkerblauw...Haha, ik kom te weinig elders op FOK
![]()
Het staat je!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
Da's ook pas sinds vanmiddag hoor Uniek!![]()
Moet er nog even aan wennen
Waar kan ik lezen hoe het met je gaat?
* uniekhoorn is Cor Bakker aan het luisteren, fijne muziek
tis even wat anders dan Cannibal Corpse, Slayer, System of a Down en Obituary
Dat dus! Hoi Greys!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het staat je!
Het gaat hier weer lekker trouwens, ik heb al helemaal uitgemeten of de vloer van mijn keuken bij één van die woningen die we gezien hebben in de hal zou passen, maar ondertussen nog geen letter verdergeschreven aan mijn stageverslag.
Are you pondering what I'm pondering?![]()
Ik luister nu vers naar het nieuwe album vanquote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het staat je!
* uniekhoorn is Cor Bakker aan het luisteren, fijne muziek
tis even wat anders dan Cannibal Corpse, Slayer, System of a Down en Obituary
Spoon
die over 3 dagen uitkomt.
Ja dat kan dus niet he!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:17 schreef neen het volgende:
[..]
Ik luister nu vers naar het nieuwe album vanSpoon
die over 3 dagen uitkomt.
Mariaaaaaaaaaaaa
Dank je! Het gaat hier zijn gangetje, geen shocking dingen eigenlijk
Ook wel eens lekker!
Ik lees nog steeds regelmatig mee hier hoor, kan jullie toch niet helemáál missen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Greysie, ik raak in de war als je hier ook gaat posten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
![]()
!!
Als je leest kan je ook af en toe postenNee hoor, glapje!
Gewoon doen waar je zin an hebt!
En fijn dat het goed gaat verders!Ik check F&F nog wel eens voor Borie&Bink-updates maar verder krijg ik weinig Greysnieuws mee
Hoi.
Ik ben weer terug uit Zwolle. Wat een hilariteit. Morgen krijgen we iig uitsluitsel. Een mogelijke oplossing is dat de assessments wel gewoon doorgaan op de geplande data, maar dat we het portfolio niet dodag al inleveren, maar op de dag van het assessment zelf. De meeste studenten gingen hiermee akkoord. Ik niet
. Ik zou het assessment dan pas over een maand hebben. Nou, dat is ook weer niet nodig, maar ik kan heel goed leven met de 25e januari als inleverdatum van het portfolio en dan het assessment in diezelfde week. We zullen zien hoe het morgen uitpakt. Wel fijn dat de docent ik vanaf het begin al een lul vond ook echt een lul blijkt te zijn
. Is mijn eerste indruk tenminste niet áltijd onterecht
En enkele studenten hebben geroepen dat ze opstappen als dit niet fatsoenlijk geregeld wordt
.
Niet meer actief op Fok!![]()
labjas![]()
[ Bericht 58% gewijzigd door uniekhoorn op 11-01-2010 20:09:18 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Uniek, wat maken ze eigenlijk in jouw fabriek?ik moet verrassend weinig
pmquote:Op maandag 11 januari 2010 19:52 schreef sigme het volgende:
Uniek, wat maken ze eigenlijk in jouw fabriek?
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noes, precies je hoofd eraf! Wel een mooi archaisch lettertype, denk altijd vanuit mijn keel
In een lettertype wat ik zelf nauwelijks kan lezen..
dus..
Weltrusten lieverdsstudeer ze, ruim op ze, zoen ze, relax ze, zing ze, geniet ze!
Zo'n witte labjas lijkt me weinig elegant, maar ik moet zeggen dat ik het uitzoeken van kledij die wel net genoeg is maar ook leuk genoeg en niet alweer hetzelfde blablabla voor kantoor ook wel spuugzat ben. Dan lijkt me zo'n uniform wel relaxed.
Oh ja, ik ging voor mijn kantoorkledij maatpakjes laten maken. Daar ga ik nog mee bezig.ik moet verrassend weinig
truste Uniek!nou ja, ze kan ook in Fok!Crew
niet in Forum!Crew
binnenkort maar eens kijken of ze voor mijn forumpie wat kan doen
Ja doei.![]()
Haha toffe foto Uniek.
Witte labjassen zijn irritant. Je ziet de vlekken er zo goed open ik krijg ze er niet meer uit in de was.
Labjas was ook maatje 30 kg erbij
TrustenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Oh ja, blauw staat je goed Greys!
Lijstje. Niet geweldig, maargoed.
O: yoghurt met muesli
T: boterham sandwichspread, appel
T: cup a soup
L: 2 boterhammen rosbief, mineola
T: vitalinea, 1 stukje fudge (?)
D: chicken tonight
T: plakje ontbijtkoekStay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
hi![]()
Even snel een lijstje voor ik weer wegben naar muziekles:
O: havermout met banaan, lijnzaad, pindakaas
L: 4x volkoren (1x tosti kaas met ketchup, 1x dubbele vegapate) +1x koffie met halfvolle melk
D: soort salade niçoise (aardappel,ei,tonijn,sperziebonen,tomaat)
T: koffie met halfvolle melk
T: yoghurt met blauwe bessen en muesli en een kopje zoethoutthee (mijn nieuwe verslaving)
zijn er hier toevallig studenten van de uu? zo ja: is er een manier om online te kijken welke vakken gegeven worden en dan te sorteren op periode/blok? en waar kan ik een academisch jaarrooster online vinden? Ik heb echt lang gezocht maar ik kan het nergens vinden
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me![]()
O ik heb een puntzak patat met mayo gehad van de Smullers toen ik een sms van Mark kreeg dat 'ie zich aan het volproppen was op een feestje en dus niet meer ging koken.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Viking84 het volgende:
O ik heb een puntzak patat met mayo gehad van de Smullers toen ik een sms van Mark kreeg dat 'ie zich aan het volproppen was op een feestje en dus niet meer ging koken.
Mijn lijstje is dus ook bagger:
O: 2 knackebrodjes
T: 2 boterhammen
S: uur ontzettend hard spinnen
L: 2 boterhammen
T: weggegooid, banaan was pulp geworden
T: niet meer in de universiteitskantine geweest
D: flinke portie nasi met wat cassave, atjar en pindasaus
maar nu begin ik weer trek te krijgen.. en moet dus nog wat eten....
Heb nog kwark, knackebrodjes, ossenworst, etc. in huis.. wat kan ik het beste nemen als aanvulling op vandaag?Ja doei.![]()
Ik dacht dat jij weer normaal zou doenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Viking84 het volgende:
![]()
Sowieso; smullers
Gokje: níet de ossenworstquote:Op maandag 11 januari 2010 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn lijstje is dus ook bagger:
O: 2 knackebrodjes
T: 2 boterhammen
S: uur ontzettend hard spinnen
L: 2 boterhammen
T: weggegooid, banaan was pulp geworden
T: niet meer in de universiteitskantine geweest
D: flinke portie nasi met wat cassave, atjar en pindasaus
maar nu begin ik weer terug te krijgen.. en moet dus nog wat eten....
Heb nog kwark, knackebrodjes, ossenworst, etc. in huis.. wat kan ik het beste nemen als aanvulling op vandaag?
.
Blurred: dat wordt ook net besproken in Universiteit Utrecht #2 Ja echt! Deel 2!
Verder kan ik je niet echt helpen, ik haalde dat soort dingen altijd uit de studiegids van mijn eigen studie.
-edit- Die zijn trouwens wel als PDF online te vinden, misschien van andere studies ook.
[ Bericht 20% gewijzigd door Mini_rulez op 11-01-2010 20:22:30 ]Are you pondering what I'm pondering?![]()
Jaja, ik wééééét het, maar ik heb geen zin om nog te gaan bedenken wat ik moet eten / boodschappen te doen na 6 uur college en 1,5 uur treinen.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij weer normaal zou doen![]()
Sowieso; smullers
Bah! M'n printer print niet fatsoenlijk uit, een regel doet hij telkens half :xhet lijkt niet wat het is![]()
Mo, kwark met vers fruit en basterdsuiker, gewoon omdat het lekker isNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Dat had ik gezegd over afstandquote:Op maandag 11 januari 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaja, ik wééééét het, maar ik heb geen zin om nog te gaan bedenken wat ik moet eten / boodschappen te doen na 6 uur college en 1,5 uur treinen.
![]()
Ik snap opzich wel dat je er geen zin in hebt, maar het kan natuurlijk vaker voorkomen en dat zou kut zijn.Stay with me, let's just breathe.
Nou, ik zit al een half jaar in Zwolle en dit is pas de eerste keer dat ik een patatje heb gehaald op het stationquote:Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat had ik gezegd over afstand![]()
Ik snap opzich wel dat je er geen zin in hebt, maar het kan natuurlijk vaker voorkomen en dat zou kut zijn.
.
Genoeg vlees gehadquote:![]()
Ik zou voor de kwark gaan, met fruit als je dat nog in huis hebt.
Ik hou je in de gaten heurrrr
En hoeveel dagen per week ben je werkelijk in Zwolle te vinden?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik zit al een half jaar in Zwolle en dit is pas de eerste keer dat ik een patatje heb gehaald op het station.
Maar vast niet de eerst keer dat je kapot bent van college/reizen en vervolgens weinig aan je eten doetquote:Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik zit al een half jaar in Zwolle en dit is pas de eerste keer dat ik een patatje heb gehaald op het station.
![]()
Ik vind het helemaal niet erg dat je een patatje hebt gehaald hoor, maar vanwege je post van laatst dat je dat wilde laten vond ik het wel grappig
UUquote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
zijn er hier toevallig studenten van de uu? zo ja: is er een manier om online te kijken welke vakken gegeven worden en dan te sorteren op periode/blok? en waar kan ik een academisch jaarrooster online vinden? Ik heb echt lang gezocht maar ik kan het nergens vinden
![]()
Wil je aan de letterenfaculteit? Dan kan je namelijk in de cursuskrant kijken, via de site van het studiepunt
http://www2.let.uu.nl/cursuskrant/"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Mijn aparte lijstje dan ook maar eens, vandaag ook niet zo goed geweest in plannen
O: wit pistoletjes met niets
T/L: bruin bolletje met kaas en een snee bruin brood
D: Lasagne + sla
T: gedroogde cranberries
T: nog iets maar geen idee wat![]()
Mark kookt altijd op maandag of ik heb nog een prutje staan. Dus ja, dit is wel de eerste keer dat ik weinig aan m'n eten doe.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar vast niet de eerst keer dat je kapot bent van college/reizen en vervolgens weinig aan je eten doet![]()
Ik vind het helemaal niet erg dat je een patatje hebt gehaald hoor, maar vanwege je post van laatst dat je dat wilde laten vond ik het wel grappig
@ neen: 1 dag per week in Zwolle.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ossenworst is heul niet zo ev0l
Ozzewoz
![]()
Zo klinkt het ook als een muppet vind ik, props!
Da's niet zo'n goed lijstje neequote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef Sarabi het volgende:
Mijn aparte lijstje dan ook maar eens, vandaag ook niet zo goed geweest in plannen
O: wit pistoletjes met niets
T/L: bruin bolletje met kaas en een snee bruin brood
D: Lasagne + sla
T: gedroogde cranberries
T: nog iets maar geen idee wat
Ben je nu weer helemaal bezig of maak je nog wel af en toe uitzonderingen?
Ik kan in allebei lezen en posten hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
truste Uniek!nou ja, ze kan ook in Fok!Crew
niet in Forum!Crew
binnenkort maar eens kijken of ze voor mijn forumpie wat kan doen
Zowel FOK!Crew als Forum-Crew.
Of bedoelde je dat niet?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik geef toch aan dat het mij niet uitmaakt, ik heb nu al spijt dat ik er een opmerking over heb gemaaktquote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark kookt altijd op maandag of ik heb nog een prutje staan. Dus ja, dit is wel de eerste keer dat ik weinig aan m'n eten doe.
@ neen: 1 dag per week in Zwolle.
ozzewoz is hemelschquote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ozzewoz
![]()
Zo klinkt het ook als een muppet vind ik, props!![]()
morgenochtend weer als ontbijt, op een knackebrodje.
Dan doe ik er wel een eitje bij, want I needs them foods for them brainz
Ja doei.![]()
Ik ben eigenlijk helemaal weer bezig, maar ik was vanochtend ergens waar ik niet van plan was te zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's niet zo'n goed lijstje neeBen je nu weer helemaal bezig of maak je nog wel af en toe uitzonderingen?
En die O/T/L was het enige dat nog in huis aanwezig was daar, anders werd het iets van de kantine
Dus tja, morgen maar weer beter (en eindelijk weer sporten)![]()
ah, mag jij daar ook!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan in allebei lezen en posten hoorZowel FOK!Crew als Forum-Crew.
Of bedoelde je dat niet?![]()
welkom dan! (heb het de laatste dagen niet zo bijgehouden
)
Ja doei.![]()
Oké, is altijd wel lastig als je ergens anders bent inderdaad!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal weer bezig, maar ik was vanochtend ergens waar ik niet van plan was te zijn
En die O/T/L was het enige dat nog in huis aanwezig was daar, anders werd het iets van de kantine
Dus tja, morgen maar weer beter (en eindelijk weer sporten)
Moet maggen toch, daar is dit topic voor! Vinger aan den polsch enzo!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat het mij niet uitmaakt, ik heb nu al spijt dat ik er een opmerking over heb gemaakt
Zolang je niet doet alsof je de voedingsgestapo bent komt het goed
![]()
Klinkt goed, Mootje, breinvoer
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat het mij niet uitmaakt, ik heb nu al spijt dat ik er een opmerking over heb gemaakt
![]()
![]()
.
Ja sorry, ik reageerde een beetje oververhit.
Kusjekroel.
Ja, ookal begrijp ik niet echt dat alle mensen niet gewoon voldoende normaal/gezond eten in huis hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, is altijd wel lastig als je ergens anders bent inderdaad!
Het was nog geeneens een studentenhuis![]()
![]()
Ik voel me een beetje gecontroleerdIk weet dat ik het prima hebben kan, een patatje, en dan word ik hier een beetje aan een kruisverhoor onderworpen
.
Het was echt niet gemeen bedoeld, zolang je dat maar weetquote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ja sorry, ik reageerde een beetje oververhit.
Kusjekroel.
zat vandaag ook al te klooien met m'n boterhamzakje in de tentamenzaal. Die had ik gelukkig wel gepakt (tassen moeten in gangpad liggen tijdens tentamens) want mijn bril was ik vergetenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moet maggen toch, daar is dit topic voor! Vinger aan den polsch enzo!Zolang je niet doet alsof je de voedingsgestapo bent komt het goed
![]()
Klinkt goed, Mootje, breinvoer
heb kipfilet met bieslook van de appie, die was vorige week in de aanbieding, en die smaakt best goed, voor fabriekskipfilet
Ja doei.![]()
En een normaal student 5x per week dus eigenlijk eet jij 5x per half jaar een puntzak friet bij de smullers.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark kookt altijd op maandag of ik heb nog een prutje staan. Dus ja, dit is wel de eerste keer dat ik weinig aan m'n eten doe.
@ neen: 1 dag per week in Zwolle.
het is gewoon logica, geen hogere wiskunde
Ach als je in een slanktopic post dat je patat eet is dat niet zo gekquote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me een beetje gecontroleerdIk weet dat ik het prima hebben kan, een patatje, en dan word ik hier een beetje aan een kruisverhoor onderworpen
.
*schijnt met lamp in Viking's ogen* CONFESS!!
Watte?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef neen het volgende:
[..]
En een normaal student 5x per week dus eigenlijk eet jij 5x per half jaar een puntzak friet bij de smullers.het is gewoon logica, geen hogere wiskunde
. Hoe kom je nou bij die 5 keer per half jaar?
.
Dit is in de eerste plaats een gezellig klessebestopicquote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach als je in een slanktopic post dat je patat eet is dat niet zo gek*schijnt met lamp in Viking's ogen* CONFESS!!
.
JIj post het tenminste!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef Viking84 het volgende:
.
mijn patatjes met hela curry en een beetje mayo gisteren waren ookheerlijk
maar ik wil binnenkort nog wel eens een puntzak halen ergensof een pizza! Omnomnomnomnom
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik wil binnenkort nog wel eens een puntzak halen ergensof een pizza! Omnomnomnomnom
.
Of 's ochtends pizza, 's middags friet en dan 's avonds chineesquote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
Dat waren nog eens tijdenhet lijkt niet wat het is![]()
ik moet er echt niet aan denkenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:30 schreef neen het volgende:
[..]
Of 's ochtends pizza, 's middags friet en dan 's avonds chinees
Dat waren nog eens tijden
Ja doei.![]()
Deze post ga ik nog een keer tegen je gebruiken als je newbies die irritant zijn afzeiktquote:Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit is in de eerste plaats een gezellig klessebestopic.
Je kan het prima hebben, want je bent als een tierelier afgevallen en op de laatste foto die ik van je zag zag je er goed uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef Viking84 het volgende:
.
Maar je gaf zelf aan niet meer dat ongezonde eten te willen omdat je er ziekig (?) van was geworden én dit is een topic waar we het toch ook over gezond eten hebben? Patat is niet echt gezondDon't get me wrong, ik eet ook heus een patatje en zaterdagavond heb ik me nog vergrepen aan Japans.
Ontopic: meuh! ik durf in dit donker niet te fietsen nu, met die ijshompenDus ik Zumba maar weer eens thuis. Heb toch het idee dat dat minder uithaalt ofzo, en dat ik uitdij. Maar dat merken we vanzelf
Git yer arse out o' tharrrr, stoopit shno.
En dan ook gewoon alles laten bezorgen hequote:Op maandag 11 januari 2010 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet er echt niet aan denken
Je gaat toch niet omdat het kut is op de weg, dus ik vind het super dat je dan tenminste thuis nog iets doetquote:Op maandag 11 januari 2010 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ontopic: meuh! ik durf in dit donker niet te fietsen nu, met die ijshompenDus ik Zumba maar weer eens thuis. Heb toch het idee dat dat minder uithaalt ofzo, en dat ik uitdij. Maar dat merken we vanzelf
Git yer arse out o' tharrrr, stoopit shno.
Rrrrrrriespekt!
Ja maar dit is toch een beetje anders. Een keer ongezond eten als avondeten vind ik prima.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kan het prima hebben, want je bent als een tierelier afgevallen en op de laatste foto die ik van je zag zag je er goed uit.
Maar je gaf zelf aan niet meer dat ongezonde eten te willen omdat je er ziekig (?) van was geworden én dit is een topic waar we het toch ook over gezond eten hebben? Patat is niet echt gezondDon't get me wrong, ik eet ook heus een patatje en zaterdagavond heb ik me nog vergrepen aan Japans.
Het ging er vorige keer meer om dat ik een zak chips leegvrat, daarna een hazelnootschuimgebakje én vervolgens niet normaal warm ging eten. En dat terwijl ik de dag van tevoren stokbrood met kruidenboter en de dag daarvoor een dubbele cheeseburger en een kroket had gegeten. Het was dus een optelsom van allerlei zaken. Maar sowieso: zo'n zak chips leegeten na schooltijd doe ik echt niet meer
.
Ik hoop dat mijn vetcellen ook respect tonenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je gaat toch niet omdat het kut is op de weg, dus ik vind het super dat je dan tenminste thuis nog iets doetRrrrrrriespekt!
![]()
Aber dankjoe!
Onze nasi was vegetarisch hoor...quote:Op maandag 11 januari 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Genoeg vlees gehad![]()
Ik zou voor de kwark gaan, met fruit als je dat nog in huis hebt.
Ik hou je in de gaten heurrrr
Oh, ik las saté, maar dat was alleen de saus dus!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Onze nasi was vegetarisch hoor...
Die pizza zal je dan de avond van tevoren al moeten laten bezorgen natuurlijk...quote:Op maandag 11 januari 2010 20:33 schreef neen het volgende:
[..]
En dan ook gewoon alles laten bezorgen heNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Correct.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik las saté, maar dat was alleen de saus dus!
Je wordt al steeds beter met het accepteren van complimentjes, hè? Nu nog eens in het normale lettertype en we zijn al een heel eind met je zelfvertrouwenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vetcellen ook respect tonen![]()
Aber dankjoe!![]()
Ik weet heus wel dat jouw eetpatroon veel beter is dan vroegah! Maar als er iemand domme opmerkingen maakt in dit topic ben ik het wel en ik doe ook zéker genoeg fout. Schroom dus niet om mij van commentaar te voorzien hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dit is toch een beetje anders. Een keer ongezond eten als avondeten vind ik prima.
Het ging er vorige keer meer om dat ik een zak chips leegvrat, daarna een hazelnootschuimgebakje én vervolgens niet normaal warm ging eten. En dat terwijl ik de dag van tevoren stokbrood met kruidenboter en de dag daarvoor een dubbele cheeseburger en een kroket had gegeten. Het was dus een optelsom van allerlei zaken. Maar sowieso: zo'n zak chips leegeten na schooltijd doe ik echt niet meer
.
jompelen jullie mee voor m'n lijstje?
O: bak yoghurt met een sinaasappel en banaan en muesli, 2 beschuiten met, jawel, aardbeien.
T: nog een banaan
L: restje pizza (zelgemaakt met volkorendeeg), 2 stukken ontbijtkoek met dun laagje roomboter
T: kop chocomel zonder slagroom
D: 2 flinke bakken rodebietensoep, 2 volkorenbroodjes
T: grote bak zelfgemaakte fruitsalade met sinaasappel, ananas, kiwi, appel, banaan en aardbei. Rest morgen door de yoghurt ofzo.
S: 2x 20 minuten fietsen door -15 en over ijs.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Je kunt het ook zien als middageten-avondeten-snacktijdquote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die pizza zal je dan de avond van tevoren al moeten laten bezorgen natuurlijk...
Want dat soort dingen gebeurde wel eens toen ik nog een kleine neen was (eigenlijk groot) en als ik met wat vrienden in een huis zat zonder ouders maar met huishoudgeld.
Gouden tijden
oh, en bij m'n lijstje hoort ook nog een handje vol met schoolkrijtjes. Die zijn evil, ik had ze voor mezelf gestopt, maar ze riepen me van achter de boekenkast. Ik hoop dat ze nu stil blijven...Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Schoolkrijtjesquote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef AKnynke het volgende:
oh, en bij m'n lijstje hoort ook nog een handje vol met schoolkrijtjes. Die zijn evil, ik had ze voor mezelf gestopt, maar ze riepen me van achter de boekenkast. Ik hoop dat ze nu stil blijven...
Je lijstje ziet er lekker uit Nynke!
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef AKnynke het volgende:
oh, en bij m'n lijstje hoort ook nog een handje vol met schoolkrijtjes. Die zijn evil, ik had ze voor mezelf gestopt, maar ze riepen me van achter de boekenkast. Ik hoop dat ze nu stil blijven...
M'n huisgenoot had ze voor me meegenomen uit Nederland. Heel lief, maar ook heel stom!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
SchoolkrijtjesJe lijstje ziet er lekker uit Nynke!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Welkom in een topic vol vrouwenquote:
Daar ben ik al wel langer achter...quote:
Matchend ondergoed voor dates, dat soort zaken...
Ja, vertel eens, is dat nou belangrijk? Of vind je een witte bh met zwart ondergoed ook gewoon prima?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Daar ben ik al wel langer achter...
Oja, mijn lijstje kan denk ik ook wel:
O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas en pindakaas + melk
T: liga fruitkick ofzoiets, 33 gram, anders was ik bij het spinnen omgevallen (was al zwaar genoeg!![]()
)
S: 1 uur videospinnen en daaromheen +- 15km van hot naar her fietsen en boodschappen doen
L: 2 tosties (4 bruine boterhammen dus) met kaas + melk
D: Vegetarische nasi met veeeeeel groente, pindasaus, cassave kroepoek en atjar!
Verder nog de nodige koppen thee en bij het sporten veel water.
Heb ik er nog eentje: je moet het wel erg wild maken wil je bij de Japanner de mist ingaanquote:Op maandag 11 januari 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat jouw eetpatroon veel beter is dan vroegah! Maar als er iemand domme opmerkingen maakt in dit topic ben ik het wel en ik doe ook zéker genoeg fout. Schroom dus niet om mij van commentaar te voorzien hoor
Dus jouw zaterdagavondargument houdt ook geen steek
Nynke, very very nice! Jammer van de ontbijtkoek, maarbietensoep
en
volkorenpizza
wat een fijn eten!
Ik heb buikpijnKomt nog van mijn gesnoep van gister. En ik ga lekker niet naar yoga, want het is me te koud buiten. Hallo kutsmoezen
Ik ga me wel inlezen over hoe je moet trainen voor een halve marathon, doe ik toch nog wat nuttigs. En ik heb ruim een kilo groente gegeten als avondeten, nu borrelt mijn buik
![]()
![]()
Ik ben zo benieuwd hoe het met haar isquote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Daar ben ik al wel langer achter...
Noem het medeleven: iedereen hier hoopt op een fijne, ongecompliceerde relatie/scharrel/dingest voor Merel. Zo zijn wij vrouwen dan ook wel weer
![]()
![]()
Ik denk dat ik wel teveel heb gegeten zaterdagavond hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb ik er nog eentje: je moet het wel erg wild maken wil je bij de Japanner de mist ingaanDus jouw zaterdagavondargument houdt ook geen steek
Nynke, very very nice! Jammer van de ontbijtkoek, maarbietensoep
en
volkorenpizza
wat een fijn eten!
Ik heb buikpijnKomt nog van mijn gesnoep van gister. En ik ga lekker niet naar yoga, want het is me te koud buiten. Hallo kutsmoezen
Ik ga me wel inlezen over hoe je moet trainen voor een halve marathon, doe ik toch nog wat nuttigs. En ik heb ruim een kilo groente gegeten als avondeten, nu borrelt mijn buik
Maar daar heb ik helemaal geen spijt van, want het was heerlijk.
Ben je al weer aan het werk? Zwaar na een vakantie he?![]()
Ja, Merel verdient echt een leuke ventquote:Op maandag 11 januari 2010 20:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe het met haar isNoem het medeleven: iedereen hier hoopt op een fijne, ongecompliceerde relatie/scharrel/dingest voor Merel. Zo zijn wij vrouwen dan ook wel weer
Als het maar fijn en ongecompliceerd is, Mo![]()
En Goodbye, ja, het sucks. Vandaag was de deadline voor het vierdejaarsvak, dus dat was wel een leuke dag, spreek je de masterstudenten nog eens![]()
![]()
Mijn mening is /carequote:Op maandag 11 januari 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, vertel eens, is dat nou belangrijk? Of vind je een witte bh met zwart ondergoed ook gewoon prima?
Er zullen vast mannen zijn die over dat soort pietluttige dingen vallen, maar die vallen denk ik vaker op andere mannen...
Als je op de weinigste date het ondergoed mag zien, dan denk ik niet dat het matchen van het ondergoed een van de dingen is waar je aan zit te denken.Moeten we eerst afspreken wat nou eigenlijk de eerste date was. Als dat na het vuurwerk in Scheveningen was, dan heb ik het volgens mij niet gezien. Maar toen heb ik wel daar overnacht, netjes op de bank!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Had Mo op de eerste date wel matchend ondergoed aan, Wolve?.
En 6 maanden later hadden we wat.
Ik datete (eh, verleden tijd van daten...) volgens mij ook alleen maar mensen die ik al wel echt een beetje kende, ik ben niet het type om iemand in een café ofzo "op te pikken".NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat klinkt wel leuk ja! Heb je het nou nog zo razend druk als voor je vakantie, of is die periode een beetje voorbij?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef ColdFeet het volgende:
Als het maar fijn en ongecompliceerd is, Mo![]()
En Goodbye, ja, het sucks. Vandaag was de deadline voor het vierdejaarsvak, dus dat was wel een leuke dag, spreek je de masterstudenten nog eens
Ik moet overmorgen overwerken
ik misschien, op de dag dat ik de Duutser weer zie...maar zelfs dan denk ik vaak van 'boeien, tis toch zo uit..'quote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nóóit matchend ondergoed aanIk ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
M'n vriend zegt dat 'ie 't wel mooier vindt als het een beetje bij elkaar past, maar hij heeft geen idee meer of ik een matchend setje aanhad op onze eerste date..
Nou Vik, hier heb je je antwoordquote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nóóit matchend ondergoed aan
Al was het Vik die meer geinteresseerd was in het ondergoed van Moquote:Op maandag 11 januari 2010 21:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou Goodbye, hier heb je je antwoord
Ja hoor, jij wilde precies hetzelfde weten als ik, ik was alleen wat rechter voor z'n raapquote:Op maandag 11 januari 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Al was het Vik die meer geinteresseerd was in het ondergoed van Mo
.
Dat bedoel ik. Het is best leuker/mooier*, maar daar liggen de prioriteiten gewoon niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend zegt dat 'ie 't wel mooier vindt als het een beetje bij elkaar past, maar hij heeft geen idee meer of ik een matchend setje aanhad op onze eerste date..
* Nou ja, niet voor mijn modieuze blik natuurlijk....
Ja, had me vergist in de naamquote:Op maandag 11 januari 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Al was het Vik die meer geinteresseerd was in het ondergoed van Mo
Bustedquote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoor, jij wilde precies hetzelfde weten als ik, ik was alleen wat rechter voor z'n raap.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:05 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het is best leuker/mooier, maar daar liggen de prioriteiten gewoon niet.leuker?
Ja doei.![]()
Auchquote:
Was het maar zo'n feest!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:07 schreef Viking84 het volgende:
Ewelina heeft natuurlijk áltijd matchend ondergoed aan.
Sinds mijn borsten besloten hebben om toch nog maar een maatje groter te worden, heb ik bijna geen passende setjes meer
Geen idee. Met zijn logica reken ik naar 0.8 keer per week. Ofzo. Je zit iig nog niet aan je quotum.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Watte?. Hoe kom je nou bij die 5 keer per half jaar?
.
crap in = crap out![]()
quote:
Ik heb drie matchende setjes, en die draag ik alleen als ik er een bedoeling mee hebStrings zijn namelijk niet echt mijn favoriet en kant ook niet
![]()
![]()
Die matchen bij voorbaat al helemaal nergens meequote:.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, Merel verdient echt een leuke vent
![]()
Jawel hoor. Met Steve Urkel bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die matchen bij voorbaat al helemaal nergens mee.
No way! Eerder 1x per 5.2 week!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee. Met zijn logica reken ik naar 0.8 keer per week. Ofzo. Je zit iig nog niet aan je quotum.
Maar goed, ik weet ook wel dat mijn logica niet echt logisch is
Zie edit natuurlijk, wat ik ook al IRL zei...quote:Kant.... vind ik persoonlijk zo'n ouwe-wijven uitstraling hebben.... Maar daar wil ik niemand mee beledigen hoor, ieder z'n voorkeur!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb drie matchende setjes, en die draag ik alleen als ik er een bedoeling mee hebStrings zijn namelijk niet echt mijn favoriet en kant ook niet
![]()
Geeft niet, lijstje was bijna perfect. Volgende keer meteen krijtjes eten ipv ontbijtkoekquote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef AKnynke het volgende:
crap in = crap out![]()
Nou, wat maakt jou helemaal wild, dan? Vertelquote:Op maandag 11 januari 2010 21:13 schreef Wolve000 het volgende:
Kant.... vind ik persoonlijk zo'n ouwe-wijven uitstraling hebben.... Maar daar wil ik niemand mee beledigen hoor, ieder z'n voorkeur!![]()
![]()
![]()
Ouwewijverig? Dit?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:13 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zie edit natuurlijk, wat ik ook al IRL zei...
[..]
Kant.... vind ik persoonlijk zo'n ouwe-wijven uitstraling hebben.... Maar daar wil ik niemand mee beledigen hoor, ieder z'n voorkeur!![]()
Of ga je voor dit?
Geen kant te bekennen!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, wat maakt jou helemaal wild, dan? Vertel
.
MoBlo zit met pen en papier gereed om alles te noteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..].
MoBlo zit met pen en papier gereed om alles te noteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.![]()
Goeie vraag...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, wat maakt jou helemaal wild, dan? Vertel
Alles was niet tuttig is ofzo... Iemand met gewone schoenen (niet van die hoge hakken ofzo), gewone broek, rokje in de zomer mag ook trouwens, shirt, of topje ofzo.
Tuinbroeken niet zozeer trouwens.
Maaruh.... ik sta er om bekend nog wel eens rond te lopen in korte broek en motorlaarzen, kledingkeuze is echt niet aan mij besteed. Dus om daar nou over te gaan oordelen...
Al die frutsels, daar heb ik echt niks mee...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ouwewijverig? Dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ga je voor dit?
[ afbeelding ]
Geen kant te bekennen!![]()
Met die laatste kan je trouwens een heel gezin kleden...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
da's mooi! ik ook nietquote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Al die frutsels, daar heb ik echt niks mee...
trouwen?
Ja doei.![]()
En de laatste foto dan? Daar is geen frutsel te bekennenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het mooi vind.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Met die laatste kan je trouwens een heel gezin kleden...
Ik ken nog wel een leuke locatie!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's mooi! ik ook niet
trouwen?![]()
Gut, wat heerlijk nondescriptquote:Op maandag 11 januari 2010 21:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Alles was niet tuttig is ofzo... Iemand met gewone schoenen (niet van die hoge hakken ofzo), gewone broek, rokje in de zomer mag ook trouwens, shirt, of topje ofzo.
Tuinbroeken niet zozeer trouwens.
Geen vrouw die zich in jouw buurt durft te wagen zo
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Met die laatste kan je trouwens een heel gezin kleden...
Dit dan?
Nee, da's ook niet direct sexy. Maar dat komt voor een groot deel denk ik door de inhoud...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En de laatste foto dan? Daar is geen frutsel te bekennenquote:
heb je de 22ste van juli al wat te doen?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke locatie!![]()
Ja doei.![]()
Iiiiiiieeehl, hoe kom je in hemelsnaam aan dat plaatje?quote:![]()
Ohh brrr, dat snoepketting-ondergoed, kent iemand dat? Geen succes![]()
![]()
Tsja, ik val nou eenmaal niet op kleding, het gaat zeg maar om wie er in zit.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut, wat heerlijk nondescriptGeen vrouw die zich in jouw buurt durft te wagen zo
En ja, er zijn wel kledingstijlen die minpunten kunnen veroorzaken (naaldhakken, tasjes in de oksels, hoepel-oorbellen, tuinbroeken, kort haar doet me trouwens ook niet zoveel).Om op te vreten.quote:
![]()
Sorry! Gevonden op de term ugly bra bij Google...quote:Op maandag 11 januari 2010 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iiiiiiieeehl, hoe kom je in hemelsnaam aan dat plaatje?![]()
quote:
Kijk, dat zou ik nou aan kunnen trekken. Mooi hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
De eerste twee plaatjes die je postte vond ik wel mooi, maar dit zou ik ook echt niet aantrekken.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ik heb de 2 onderste. Al moet ik bekennen dat ik die bustier zelden aanheb want hij is een ramp om aan te trekken.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kijk, dat zou ik nou aan kunnen trekken. Mooi hoor!.
* Viking84 knapt af.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste twee plaatjes die je postte vond ik wel mooi, maar dit zou ik ook echt niet aantrekken..
Mjah... voegt niet echt wat toe die extra frutseltjes. Leidt toch alleen maar af van waar het eigenlijk om gaat? (Lees: wat er in zit.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ])
En als de pasvorm nou zo goed is dat je tieten er ganz geil in lijken?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De eerste twee plaatjes die je postte vond ik wel mooi, maar dit zou ik ook echt niet aantrekken..
Oh jee, is dit het einde van een stomend hete verhouding tussen ons?quote:.
Mijn kleding moet afleiden van wat erin zit want dat is op dit moment nogal veel.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Mjah... voegt niet echt wat toe die extra frutseltjes. Leidt toch alleen maar af van waar het eigenlijk om gaat? (Lees: wat er in zit.)
Je hoeft toch niet alles meteen te zien? Dat is juist het leuke eraan, dat er nog iets te gissen overblijft. Al zul jij onderhand niet veel meer te gissen hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Mjah... voegt niet echt wat toe die extra frutseltjes. Leidt toch alleen maar af van waar het eigenlijk om gaat? (Lees: wat er in zit.)
.
Dat kan vast ook zonder allerlei heel erg blije kleurtjes en dingetjes.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En als de pasvorm nou zo goed is dat je tieten er ganz geil in lijken?Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Met "gewone" BH's en strings of whatever zie je ook niet alles al hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles meteen te zien? Dat is juist het leuke eraan, dat er nog iets te gissen overblijft. Al zul jij onderhand niet veel meer te gissen hebben.
Ja hee, het kado is altijd leuker als het mooi verpakt is!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zoveel frutseltjes zitten er niet eens op, muv het strikje dan... het is gewoon een printje op de stof (behalve bij de bustier dan). Jij vindt een simpele bh gewoon het mooist, zoals dit?
Je bent op dreef vanavond!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn kleding moet afleiden van wat erin zit want dat is op dit moment nogal veel.
Ja maar die zijn zo saaaaaaaaaaaaai.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Met "gewone" BH's en strings of whatever zie je ook niet alles al hoor!
Vind je het serieus niet geil als een vrouw jarretels draagt ofzo?.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:31 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn kleding moet afleiden van wat erin zit want dat is op dit moment nogal veel.
crap in = crap out![]()
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar die zijn zo saaaaaaaaaaaaai.
Vind je het serieus niet geil als een vrouw jarretels draagt ofzo?.
* Wolve000 komt uit de achterhoek, mocht dat wat verklaren...
Juist!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hee, het kado is altijd leuker als het mooi verpakt is!
Zoveel frutseltjes zitten er niet eens op, muv het strikje dan... het is gewoon een printje op de stof (behalve bij de bustier dan). Jij vindt een simpele bh gewoon het mooist, zoals dit?
[ afbeelding ]
Mijn vriend vindt mij naakt leuk, maar mooi verpakt weet hij ook altijd wel te waarderen hoor
Ik hou van kleurquote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat kan vast ook zonder allerlei heel erg blije kleurtjes en dingetjes.
Ik heb bij huidskleurig juist de oma-associatie (terwijl ik weet dat dat niet zo hoeft te zijn
)
Ik vind dat bovenste setje mooi, maar ik zou het niet aantrekken om iemand te verleiden. Dat tweede plaatje komt dan al dichter in de buurt.
Als het mooi is, is het zonde om uit te pakken. Net als die taartjes van DaD die ga je toch niet opeten!het lijkt niet wat het is![]()
Enig idee hoe moeilijk die te vinden was?quote:
Ik vind 'm overigens ook mooi. Komt ook wel door de vrouw die 'm draagt denk ik, plus dat figuur.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Als je ondergoed iemand moet verleiden, is diegene denk ik al verleid.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Forum Opties Forumhop: Hop naar: