En dan ook gewoon alles laten bezorgen hequote:Op maandag 11 januari 2010 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet er echt niet aan denken
Je gaat toch niet omdat het kut is op de weg, dus ik vind het super dat je dan tenminste thuis nog iets doetquote:Op maandag 11 januari 2010 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ontopic: meuh! ik durf in dit donker niet te fietsen nu, met die ijshompenDus ik Zumba maar weer eens thuis. Heb toch het idee dat dat minder uithaalt ofzo, en dat ik uitdij. Maar dat merken we vanzelf
Git yer arse out o' tharrrr, stoopit shno.
Ja maar dit is toch een beetje anders. Een keer ongezond eten als avondeten vind ik prima.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kan het prima hebben, want je bent als een tierelier afgevallen en op de laatste foto die ik van je zag zag je er goed uit.
Maar je gaf zelf aan niet meer dat ongezonde eten te willen omdat je er ziekig (?) van was geworden én dit is een topic waar we het toch ook over gezond eten hebben? Patat is niet echt gezondDon't get me wrong, ik eet ook heus een patatje en zaterdagavond heb ik me nog vergrepen aan Japans.
Ik hoop dat mijn vetcellen ook respect tonenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je gaat toch niet omdat het kut is op de weg, dus ik vind het super dat je dan tenminste thuis nog iets doetRrrrrrriespekt!
Onze nasi was vegetarisch hoor...quote:Op maandag 11 januari 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Genoeg vlees gehad![]()
Ik zou voor de kwark gaan, met fruit als je dat nog in huis hebt.
Ik hou je in de gaten heurrrr
Oh, ik las saté, maar dat was alleen de saus dus!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Onze nasi was vegetarisch hoor...
Die pizza zal je dan de avond van tevoren al moeten laten bezorgen natuurlijk...quote:Op maandag 11 januari 2010 20:33 schreef neen het volgende:
[..]
En dan ook gewoon alles laten bezorgen he
Correct.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik las saté, maar dat was alleen de saus dus!
Je wordt al steeds beter met het accepteren van complimentjes, hè? Nu nog eens in het normale lettertype en we zijn al een heel eind met je zelfvertrouwenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vetcellen ook respect tonen![]()
Aber dankjoe!![]()
Ik weet heus wel dat jouw eetpatroon veel beter is dan vroegah! Maar als er iemand domme opmerkingen maakt in dit topic ben ik het wel en ik doe ook zéker genoeg fout. Schroom dus niet om mij van commentaar te voorzien hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dit is toch een beetje anders. Een keer ongezond eten als avondeten vind ik prima.
Het ging er vorige keer meer om dat ik een zak chips leegvrat, daarna een hazelnootschuimgebakje én vervolgens niet normaal warm ging eten. En dat terwijl ik de dag van tevoren stokbrood met kruidenboter en de dag daarvoor een dubbele cheeseburger en een kroket had gegeten. Het was dus een optelsom van allerlei zaken. Maar sowieso: zo'n zak chips leegeten na schooltijd doe ik echt niet meer
.
Je kunt het ook zien als middageten-avondeten-snacktijdquote:Op maandag 11 januari 2010 20:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die pizza zal je dan de avond van tevoren al moeten laten bezorgen natuurlijk...
Schoolkrijtjesquote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef AKnynke het volgende:
oh, en bij m'n lijstje hoort ook nog een handje vol met schoolkrijtjes. Die zijn evil, ik had ze voor mezelf gestopt, maar ze riepen me van achter de boekenkast. Ik hoop dat ze nu stil blijven...
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef AKnynke het volgende:
oh, en bij m'n lijstje hoort ook nog een handje vol met schoolkrijtjes. Die zijn evil, ik had ze voor mezelf gestopt, maar ze riepen me van achter de boekenkast. Ik hoop dat ze nu stil blijven...
M'n huisgenoot had ze voor me meegenomen uit Nederland. Heel lief, maar ook heel stom!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
SchoolkrijtjesJe lijstje ziet er lekker uit Nynke!
Welkom in een topic vol vrouwenquote:
Daar ben ik al wel langer achter...quote:
Ja, vertel eens, is dat nou belangrijk? Of vind je een witte bh met zwart ondergoed ook gewoon prima?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Daar ben ik al wel langer achter...
Matchend ondergoed voor dates, dat soort zaken...
Heb ik er nog eentje: je moet het wel erg wild maken wil je bij de Japanner de mist ingaanquote:Op maandag 11 januari 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat jouw eetpatroon veel beter is dan vroegah! Maar als er iemand domme opmerkingen maakt in dit topic ben ik het wel en ik doe ook zéker genoeg fout. Schroom dus niet om mij van commentaar te voorzien hoor
Ik ben zo benieuwd hoe het met haar isquote:Op maandag 11 januari 2010 20:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Daar ben ik al wel langer achter...
Matchend ondergoed voor dates, dat soort zaken...
Ik denk dat ik wel teveel heb gegeten zaterdagavond hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb ik er nog eentje: je moet het wel erg wild maken wil je bij de Japanner de mist ingaanDus jouw zaterdagavondargument houdt ook geen steek
Nynke, very very nice! Jammer van de ontbijtkoek, maarbietensoep
en
volkorenpizza
wat een fijn eten!
Ik heb buikpijnKomt nog van mijn gesnoep van gister. En ik ga lekker niet naar yoga, want het is me te koud buiten. Hallo kutsmoezen
Ik ga me wel inlezen over hoe je moet trainen voor een halve marathon, doe ik toch nog wat nuttigs. En ik heb ruim een kilo groente gegeten als avondeten, nu borrelt mijn buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |