Da's niet zo'n goed lijstje neequote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef Sarabi het volgende:
Mijn aparte lijstje dan ook maar eens, vandaag ook niet zo goed geweest in plannen
O: wit pistoletjes met niets
T/L: bruin bolletje met kaas en een snee bruin brood
D: Lasagne + sla
T: gedroogde cranberries
T: nog iets maar geen idee wat
Ik kan in allebei lezen en posten hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
truste Uniek!nou ja, ze kan ook in Fok!Crew
niet in Forum!Crew
binnenkort maar eens kijken of ze voor mijn forumpie wat kan doen
Ik geef toch aan dat het mij niet uitmaakt, ik heb nu al spijt dat ik er een opmerking over heb gemaaktquote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark kookt altijd op maandag of ik heb nog een prutje staan. Dus ja, dit is wel de eerste keer dat ik weinig aan m'n eten doe.
@ neen: 1 dag per week in Zwolle.
ozzewoz is hemelschquote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ozzewoz
![]()
Zo klinkt het ook als een muppet vind ik, props!![]()
Ik ben eigenlijk helemaal weer bezig, maar ik was vanochtend ergens waar ik niet van plan was te zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's niet zo'n goed lijstje neeBen je nu weer helemaal bezig of maak je nog wel af en toe uitzonderingen?
ah, mag jij daar ook!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan in allebei lezen en posten hoorZowel FOK!Crew als Forum-Crew.
Of bedoelde je dat niet?
Oké, is altijd wel lastig als je ergens anders bent inderdaad!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal weer bezig, maar ik was vanochtend ergens waar ik niet van plan was te zijn
En die O/T/L was het enige dat nog in huis aanwezig was daar, anders werd het iets van de kantine
Dus tja, morgen maar weer beter (en eindelijk weer sporten)
Moet maggen toch, daar is dit topic voor! Vinger aan den polsch enzo!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat het mij niet uitmaakt, ik heb nu al spijt dat ik er een opmerking over heb gemaakt
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat het mij niet uitmaakt, ik heb nu al spijt dat ik er een opmerking over heb gemaakt
Ja, ookal begrijp ik niet echt dat alle mensen niet gewoon voldoende normaal/gezond eten in huis hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, is altijd wel lastig als je ergens anders bent inderdaad!
Het was echt niet gemeen bedoeld, zolang je dat maar weetquote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ja sorry, ik reageerde een beetje oververhit.
Kusjekroel.
zat vandaag ook al te klooien met m'n boterhamzakje in de tentamenzaal. Die had ik gelukkig wel gepakt (tassen moeten in gangpad liggen tijdens tentamens) want mijn bril was ik vergetenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moet maggen toch, daar is dit topic voor! Vinger aan den polsch enzo!Zolang je niet doet alsof je de voedingsgestapo bent komt het goed
![]()
Klinkt goed, Mootje, breinvoer
En een normaal student 5x per week dus eigenlijk eet jij 5x per half jaar een puntzak friet bij de smullers.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark kookt altijd op maandag of ik heb nog een prutje staan. Dus ja, dit is wel de eerste keer dat ik weinig aan m'n eten doe.
@ neen: 1 dag per week in Zwolle.
Ach als je in een slanktopic post dat je patat eet is dat niet zo gekquote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me een beetje gecontroleerdIk weet dat ik het prima hebben kan, een patatje, en dan word ik hier een beetje aan een kruisverhoor onderworpen
.
Watte?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef neen het volgende:
[..]
En een normaal student 5x per week dus eigenlijk eet jij 5x per half jaar een puntzak friet bij de smullers.het is gewoon logica, geen hogere wiskunde
Dit is in de eerste plaats een gezellig klessebestopicquote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach als je in een slanktopic post dat je patat eet is dat niet zo gek*schijnt met lamp in Viking's ogen* CONFESS!!
JIj post het tenminste!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me een beetje gecontroleerdIk weet dat ik het prima hebben kan, een patatje, en dan word ik hier een beetje aan een kruisverhoor onderworpen
.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
mijn patatjes met hela curry en een beetje mayo gisteren waren ookheerlijk
maar ik wil binnenkort nog wel eens een puntzak halen ergensof een pizza! Omnomnomnomnom
Of 's ochtends pizza, 's middags friet en dan 's avonds chineesquote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
mijn patatjes met hela curry en een beetje mayo gisteren waren ookheerlijk
maar ik wil binnenkort nog wel eens een puntzak halen ergensof een pizza! Omnomnomnomnom
ik moet er echt niet aan denkenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:30 schreef neen het volgende:
[..]
Of 's ochtends pizza, 's middags friet en dan 's avonds chinees
Dat waren nog eens tijden
Deze post ga ik nog een keer tegen je gebruiken als je newbies die irritant zijn afzeiktquote:Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit is in de eerste plaats een gezellig klessebestopic.
Je kan het prima hebben, want je bent als een tierelier afgevallen en op de laatste foto die ik van je zag zag je er goed uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef Viking84 het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |