quote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Viking84 het volgende:
O ik heb een puntzak patat met mayo gehad van de Smullers toen ik een sms van Mark kreeg dat 'ie zich aan het volproppen was op een feestje en dus niet meer ging koken.
Ik dacht dat jij weer normaal zou doenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Viking84 het volgende:
O ik heb een puntzak patat met mayo gehad van de Smullers toen ik een sms van Mark kreeg dat 'ie zich aan het volproppen was op een feestje en dus niet meer ging koken.
Gokje: níet de ossenworstquote:Op maandag 11 januari 2010 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn lijstje is dus ook bagger:
O: 2 knackebrodjes
T: 2 boterhammen
S: uur ontzettend hard spinnen
L: 2 boterhammen
T: weggegooid, banaan was pulp geworden
T: niet meer in de universiteitskantine geweest
D: flinke portie nasi met wat cassave, atjar en pindasaus
maar nu begin ik weer terug te krijgen.. en moet dus nog wat eten....
Heb nog kwark, knackebrodjes, ossenworst, etc. in huis.. wat kan ik het beste nemen als aanvulling op vandaag?
Jaja, ik wééééét het, maar ik heb geen zin om nog te gaan bedenken wat ik moet eten / boodschappen te doen na 6 uur college en 1,5 uur treinen.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij weer normaal zou doen![]()
Sowieso; smullers
Dat had ik gezegd over afstandquote:Op maandag 11 januari 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaja, ik wééééét het, maar ik heb geen zin om nog te gaan bedenken wat ik moet eten / boodschappen te doen na 6 uur college en 1,5 uur treinen.
Nou, ik zit al een half jaar in Zwolle en dit is pas de eerste keer dat ik een patatje heb gehaald op het stationquote:Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat had ik gezegd over afstand![]()
Ik snap opzich wel dat je er geen zin in hebt, maar het kan natuurlijk vaker voorkomen en dat zou kut zijn.
Genoeg vlees gehadquote:
En hoeveel dagen per week ben je werkelijk in Zwolle te vinden?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik zit al een half jaar in Zwolle en dit is pas de eerste keer dat ik een patatje heb gehaald op het station.
Maar vast niet de eerst keer dat je kapot bent van college/reizen en vervolgens weinig aan je eten doetquote:Op maandag 11 januari 2010 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik zit al een half jaar in Zwolle en dit is pas de eerste keer dat ik een patatje heb gehaald op het station.
UUquote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Blurred86 het volgende:
zijn er hier toevallig studenten van de uu? zo ja: is er een manier om online te kijken welke vakken gegeven worden en dan te sorteren op periode/blok? en waar kan ik een academisch jaarrooster online vinden? Ik heb echt lang gezocht maar ik kan het nergens vinden
Mark kookt altijd op maandag of ik heb nog een prutje staan. Dus ja, dit is wel de eerste keer dat ik weinig aan m'n eten doe.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar vast niet de eerst keer dat je kapot bent van college/reizen en vervolgens weinig aan je eten doet![]()
Ik vind het helemaal niet erg dat je een patatje hebt gehaald hoor, maar vanwege je post van laatst dat je dat wilde laten vond ik het wel grappig
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ossenworst is heul niet zo ev0l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |