Al zijn er nog zoveel Mc's, er is maar 1 Duutser!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef AKnynke het volgende:
ik doe ook niet aan combineren. En ik word een beetje depressief van al jullie Mc's, ik mis m'n Duutser! De eerste dagen na het afscheid nemen zijn altijd het ergste...
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Kennen jullie dat, dat je eigenlijk heel veel moet doen (ik maak zelfs altijd lijstjes, zodat ik het kan afvinken) maar dat er juist dan niets uit je handen komt? Ik heb een schop onder m'n hol nodig.
Die filmpjes krijgen wij te zien op de scriptieversnellingsgroep.quote:
Wat droeg je dan bij die neon string?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik combineer wel; mijn ondergoed moet bij elkaar vloeken.![]()
Vandaag een rode bh en een zuurstokroze string.
Felblauw denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:07 schreef loveli het volgende:
Wat droeg je dan bij die neon string?
Uhuh!!!quote:
Jaquote:Op maandag 11 januari 2010 12:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Kennen jullie dat, dat je eigenlijk heel veel moet doen (ik maak zelfs altijd lijstjes, zodat ik het kan afvinken) maar dat er juist dan niets uit je handen komt? Ik heb een schop onder m'n hol nodig.
en die is lekker van mij!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Al zijn er nog zoveel Mc's, er is maar 1 Duutser!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik heb even rondgekeken en ik zag bijna alleen maar lelijke kerels. Geen succes dus.quote:
Ik mag ook geschopt wordenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb vorige week ook zoveel bespaard bij de AHquote:Op maandag 11 januari 2010 14:37 schreef Californium het volgende:
Zo naar de c1000 geweest voor euro aanbiedingen en naar de AH om te hamsteren en de rest van de boodschappen te halen
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef P.F het volgende:
Oja goed idee!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap je helemaal hoor
[ Bericht 9% gewijzigd door LadyBlack op 11-01-2010 14:50:09 ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef P.F het volgende:
Oja goed idee!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet bietjes en rode kool altijd uit pot, maar de laatste keer rode kool was zo verschrikkelijk zoet!!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog nooit groente uit pot gekochtIemand aanraders? Het kan toch nooit zo smaken als verse groente?
Korrewegquote:Op maandag 11 januari 2010 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, de Jumbo is op steenworp afstand van mij af, er tegenover zit een Aldi, en de Lidl en Albert Heijn zijn ook dichtbij. Best ideaalen de Jumbo is inderdaad favoriet!
Ik ga zo een heleboel verantwoorde dingen inslaanen ook voorraad, dat werkt veel beter voor mij.
En ik moet me eigenlijk even opdoffen en om baantjes gaan smeken maarikdurfnietzogoed![]()
Alles is vies uit pot behalve: Bruine bonen, bietjes en rode kool met appeltjes. Heel goed te doen vind ik!!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog nooit groente uit pot gekochtIemand aanraders? Het kan toch nooit zo smaken als verse groente?
Nieuws kijk ik altijd overdag op teletekst, dus dat hoef ik 's avonds niet meer te zien idd.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:10 schreef P.F het volgende:
Ik mag ook nooit naar The Hills, etc kijken!
Ik heb een hekel aan het nieuws en actualiteiten programma'sEn met politiek!
Alleen op tv hoor! In de krant hou ik er van!
Ik ben verzot op sperziebonen uit potquote:Op maandag 11 januari 2010 15:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Alles is vies uit pot behalve: Bruine bonen, bietjes en rode kool met appeltjes. Heel goed te doen vind ik!!
Damn rightquote:Op maandag 11 januari 2010 15:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Korreweg.
Kunstgeschiedenisbaantjes? Succes!
Echt?? Het lijkt er helemaal niet op nee!! Maar het allergoorste wat ik ooit uit pot heb voorgeschoteld gekregen is spinazie. Dat was echt yuk!!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben verzot op sperziebonen uit pot. Onvergelijkbaar met echte sperziebonen, maar ik vind het heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |